Riechedly Bazoer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 17, 2015 5:12 pm

Hij zou zo in de scouting van Ajax passen! :hypocrite.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Khraa » di feb 17, 2015 5:55 pm

Wel lullig voor Bazoer dat Spaan hem geweldig vindt. Dan weet je dat je al op zoek kan gaan naar huizen in de regio Breda.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Yopi » di feb 17, 2015 7:29 pm

Hopelijk blijft Riechedly met beide benen op de grond staan. Je zult in één adem genoemd worden met Marten de Roon! :hypocrite.gif:

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mano » vr feb 20, 2015 9:01 am

Hij speelde als één van de weinige een redelijk goeie pot tegen Lech.
stond zijn mannetje, won duels en zocht de oplossing naar voren ipv naar achteren
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Lionel » vr feb 20, 2015 10:11 am

Snel contract openbreken.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door wimpey » vr feb 20, 2015 10:17 am

Lionel schreef:Snel contract openbreken.
Deze gozer is goooooed, I'm a fan. Hij is rustig aan de bal, behoudt het overzicht, fysiek sterk en hij maakt een volwassen en uitgebalanceerde indruk. Vond hem de beste veldspeler gisteren.

Lekker laten halven, Klaassen op 6 en Sinkgraven als linkshalf.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Yopi » vr feb 20, 2015 10:47 am

En dan te bedenken dat die jongen ruim twee jaar geleden nog op zijn gemakje de CV liep uit te hangen... De mensen op De Toekomst hebben veel energie in hem gestoken. Dat betaalt zich nu uit.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Lionel » vr feb 20, 2015 10:56 am

Ik ben ook echt fan van hem. Deze jongen kan alles. Met hem, Klaassen en Sinkgraven heeft Ajax goud in handen.

Alsjeblieft geen koekenbakkers halen voor op het middenveld om de ervaring. Concentreer maar lekker op de verdedigers. Daar hebben we een probleem.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Alexander » vr feb 20, 2015 10:57 am

Eens Lionel. Dit is genoeg, Ajax moet niet nog meer spelers halen. Hou Serero als backup en dan heb je ook nog Riedewald, Beek en Nouri.

Ik denk dat Andersen zich klaar kan gaan maken voor een enkeltje Denemarken.
Laatst gewijzigd door Alexander op vr feb 20, 2015 10:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Arthur » vr feb 20, 2015 10:57 am

Lionel schreef:Ik ben ook echt fan van hem. Deze jongen kan alles. Met hem, Klaassen en Sinkgraven heeft Ajax goud in handen.
En dan komen Van de Beek en wellicht Nouri er ook nog aan.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Yopi » vr feb 20, 2015 11:02 am

Arthur schreef:
Lionel schreef:Ik ben ook echt fan van hem. Deze jongen kan alles. Met hem, Klaassen en Sinkgraven heeft Ajax goud in handen.
En dan komen Van de Beek en wellicht Nouri er ook nog aan.
Zo is het. :biggthumpup.gif:

De toekomst ziet er goed uit.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Cruijff » vr feb 20, 2015 11:13 am

Zeker! :biggthumpup.gif:

Dus over 4 daagjes (dinsdag 24 februari 18:30 uur) komen jullie allemaal naar onze toekomst kijken op De Toekomst? Mooie locatie voor een Ajaxtalk meeting :smile-ajax.gif: Rishi (Lionel) trakteert op chocomel.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Yopi » vr feb 20, 2015 11:22 am

Bazoer is nog een A-junior. Zou mogen meedoen, a.s. dinsdag.

Dat team is sowieso piepjong.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Cruijff » vr feb 20, 2015 11:32 am

Yopi schreef:Bazoer is nog een A-junior. Zou mogen meedoen, a.s. dinsdag.

Dat team is sowieso piepjong.
Klopt, ja. Maar Bazoer heeft de hele tijd al bij Jong Ajax gespeeld en ook voor die Europese wedstrijden (Youth League) hebben ze hem nooit opgetrommeld om de selectie meer body te geven.

Het lijkt er dus op dat Jonk, Overmars & consorten voor elke speler een specifiek plan hebben gemaakt en dat ze een jaar geleden al vrij goed hebben weten inschatten hoe ver bepaalde jongens zijn en wat voor hun de beste route is. :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door wimpey » vr feb 20, 2015 11:34 am

Alexander schreef: Hou Serero als backup

Ik denk dat Andersen zich klaar kan gaan maken voor een enkeltje Denemarken.
Dat eerste een nee. Serero moet je lekker naar Ipswich ofzo laten gaan. Hij zit er nu 4 jaar bij en het blijft behelpen. Nokken dus.

Lulu kan het schudden met als die goede halfspelers die zich aandienen. Misschien krijgt ie een kans in de rol van Schöne. Van mij mag ie nokken natuurlijk, maar ik denk dat FdB het nog wel een keer gaat proberen met 'm.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Yopi » vr feb 20, 2015 11:42 am

Daar lijkt het inderdaad op.

Dat is de keuze die je maakt. Bazoer heeft niets meer te zoeken in de A1. Tegelijkertijd zou hij een hoop toevoegen aan dat team. Hij is fysiek oersterk.

Het zou zomaar kunnen de A1 straks het toernooi uit geknikkerd wordt door een stel counterende mannetjesputters uit Italië of Engeland. Dat moeten we dan op de koop toe nemen. Onze talenten moeten leren omgaan met weerstand.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Cruijff » vr feb 20, 2015 1:22 pm

Yopi schreef:
Cruijff schreef:Bazoer heeft de hele tijd al bij Jong Ajax gespeeld en ook voor die Europese wedstrijden (Youth League) hebben ze hem nooit opgetrommeld om de selectie meer body te geven.

Het lijkt er dus op dat Jonk, Overmars & consorten voor elke speler een specifiek plan hebben gemaakt en dat ze een jaar geleden al vrij goed hebben weten inschatten hoe ver bepaalde jongens zijn en wat voor hun de beste route is. :biggthumpup.gif
Daar lijkt het inderdaad op.

Dat is de keuze die je maakt. Bazoer heeft niets meer te zoeken in de A1. Tegelijkertijd zou hij een hoop toevoegen aan dat team. Hij is fysiek oersterk.

Het zou zomaar kunnen de A1 straks het toernooi uit geknikkerd wordt door een stel counterende mannetjesputters uit Italië of Engeland. Dat moeten we dan op de koop toe nemen. Onze talenten moeten leren omgaan met weerstand.
Klopt. Het is mogelijk dat de Ajax A1 het fysiek aflegt tegen één van de fysiek sterkere en vaak gemiddeld ook een jaar oudere opponenten, maar ik sluit niet uit dat ze in de Youth League all the way gaan. Eigenlijk hoop ik er stiekem op dat ze die cup winnen, want dat kan die talenten een soort bewustwording geven van dat we in Amsterdam echt de besten zijn (in deze leeftijdscategorie) en wellicht een stimulans om 1 of 2 jaar langer bij Ajax te blijven.

Als een team met Hoesen, Veltman, Denswil en Fischer met 2-1 van Barcelona kan winnen, wat zou een team met Klaassen, Cillessen, Sinkgraven, Bazoer, Eiting, Donny vd Beek, Nouri en Muric wel niet kunnen als ze een aantal jaar bij elkaar blijven en één seizoen eens flink mazzel hebben?

De loting voor de Youth League is in ieder geval een boeiende: a.s. dinsdag tegen AS Roma en dan in de volgende ronde tegen de winnaar van Manchester City en Schalke 04.

GangstaRiB
Berichten: 16878
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door GangstaRiB » zo mar 01, 2015 9:45 pm

Lionel schreef:Snel contract openbreken.
Deze jongen gaat na Ajax direct naar Chelsea of RM. Hoop dat ie nog 2 jaar bij ons zit. Wat een speler.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Yopi » zo mar 01, 2015 9:52 pm

Snel verlengen inderdaad:
Broer Bazoer: 'Blij dat balletje zo gerold is'

De familie van Riechedly Bazoer is blij dat er in 2012 werd gekozen voor een gevoelige overstap naar Ajax. De middenvelder koos voor zichzelf en het plan dat Ajax met hem had en hij verliet PSV. Broer Irchandly Bazoer vertelt aan Helden Online dat Manchester City werd afgewezen.

'Bij PSV heeft hij op technisch vlak ongelooflijk veel geleerd, daar zijn we de club heel dankbaar voor', begint Bazoer. 'PSV was niet blij met de overstap. Maar Ajax heeft ons overtuigd met een geweldig plan. Tot nu toe komt dat helemaal uit. Daarom zijn we blij dat het balletje zo gerold is.' Dat City daarbij werd gepasseerd, lag volledig aan het talent zelf. 'We hebben de keus aan hem gelaten. Financieel en sportief was de aanbieding van City geweldig. Als een student de kans krijgt om naar Harvard te gaan, doet hij het ook, toch? Maar Riechedly wilde liever in de buurt van zijn familie en vrienden blijven. Dan kun je nog zoveel geld verdienen, dat telt dan niet. En sportief bood Ajax ook een geweldig plaatje. Bovendien kon Riechedly dan in Amsterdam bij mij wonen en toch dicht bij onze ouders in Utrecht zijn. Dus Ajax paste perfect.'

En in Amsterdam is men nog lang niet af van Bazoer, die volgens zijn broer nog wel even wil blijven. 'Zijn contract loopt tot de zomer van 2016. Ik spreek veel met Ajax, van beide kanten is er de intentie om dat te verlengen. Je weet het natuurlijk nooit, maar de ideale weg voor Riechedly is dat hij tot zijn 23e, 24e bij Ajax blijft. En dan pas eventueel de stap maakt naar het buitenland. Laat hij het eerst maar een paar seizoenen bij Ajax laten zien. Het zit nu mee. We houden al rekening met een terugval, zoals ieder talent die meemaakt. Mensen schrijven hem de hemel in, slaan hem op de schouders. Daar mag hij van genieten, maar ik probeer hem voor te bereiden op wat er nog kan gaan komen.'
AS

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door InnerHarbour » zo mar 01, 2015 10:11 pm

Cocu denkt blijkbaar anders over Bazoer dan de manager en zijn apostel hier op dit forum die vinden dat Bazoer een slechte mentaliteit heeft. :hypocrite.gif:

Cocu had talentvolle Bazoer graag bij PSV gezien
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Cruijff » zo mar 01, 2015 11:15 pm

Toch confronterend om te zien hoe die lui in Eindhoven vanmiddag in hun eigen stad gelijk hebben gekregen. :hypocrite.gif:

Deze jongen heeft inderdaad niet de juiste mentaliteit, is ongeconcentreerd wanneer er bijvoorbeeld een bal van de doellijn gekopt moet worden. Zoiets kun je beter aan bijvoorbeeld Luciano Narsingh overlaten.

Heeft iemand nog de beelden / een snel gifje van Narsingh die toen bij Ajax-PSV de doellijn bewaakte bij een kopgoal van Siem? :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Yopi » zo mar 01, 2015 11:22 pm

Toptalenten zijn vaak lastige jongens. Trainers en managers die daar niet mee kunnen omgaan zeuren al snel over een 'slechte mentaliteit'. Je moet zo'n jongen juist helpen. We hebben het over pubers die (nog) moeten leren hoe ze zich als een prof moeten gedragen.

Brands wordt nu uitgelachen. Dat verdient hij. Als volwassen kerel uit frustratie zo natrappen naar een jochie dat nog niet mag autorijden. Bah.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door InnerHarbour » ma mar 02, 2015 7:04 am

Ik hoorde hem gister na de wedstrijd voor het eerst praten. Kwam op mij over als een rustig beschaafde jongen. Zag dat lastige niet maar ik geef onmiddellijk toe dat ik er van een zeer vere buitenkant tegenaan kijk.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Cruijff » wo mar 04, 2015 11:01 am

Die gozer is goehoed. :biggthumpup.gif: Door onderstaande quote weten we nu waarom ze bij PSV zo gefrustreerd zijn.

PSV-watcher Rik Elfrink over directeur Marcel Brands: 'Heb hem in vier jaar maar één keer echt boos gezien. Dat was toen Bazoer naar Ajax vertrok.'

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door gaizka » wo mar 04, 2015 12:31 pm

Dat kan ik mij voorstellen, als hij zich zo doorontwikkeld gaat hij een miljoenentransfer maken over een paar jaar. In hoeverre gaat PSV daar in meedelen ivm opleidingsvergoeding e.d. ?

Plaats reactie