Kolbeinn Sigthórsson

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Demosthenes » ma jul 14, 2014 10:13 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben dus bang dat we hem zelfs nog eens gaan missen. Ik was zeker geen fan, maar het is een feit dat hij belangrijke goals maakte. Ik zou zo snel niet weten wie dat in de huidige selectie moet gaan doen.
De middenvelders Blind en Serero scoren te weinig en onze Pool heeft ook niet echt een mooie cv. Wie er aan de zijkant komen te spelen weet ik niet. Doelpunten maken is in de loop van de jaren ondergeschikt gemaakt aan balbezit. Ik denk dat Ajax mei 2015 kan wijzen op het hoge percentage balbezit.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Marillion » di jul 15, 2014 7:39 am

Ja, die klassieke trainersmethode om aan het begin van het seizoen het aantal doelpunten in te schatten zou op het moment niet zo gunstig uitpakken. Want vanaf het middenveld komt er op dat gebied inderdaad weinig. Hopelijk heeft Klaassen zijn vizier op scherp en gaat er voorin iemand verrassen. Pelle scoorde ook nooit.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 15, 2014 8:15 am

Met het vertrek van Siem en aanstaande vertrek van Kolbeinn lever je veel doelpunten in. Vorig seizoen was het al matig met het aantal goals. Enige basisspelers met echt scorend vermogen zijn Klaassen en Schone. Dat is te weinig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Duke » di jul 15, 2014 8:26 am

En Schöne lijkt ook nog steeds zeer open te staan voor een vertrek.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Baseman » di jul 15, 2014 10:09 am

Ik neem aan dat Ajax een vervanger aantrekt bij een vertrek van Sigthórsson, anders wordt het wel erg mager voorin (alleen die nieuwe huurling en Zivkovic?).

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Yopi » di jul 15, 2014 10:15 am

Maar gaat hij weg of niet? :confused.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Bert » di jul 15, 2014 11:48 am

Misschien zet De Boer Klaassen of Kishna wel voorin.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 15, 2014 1:06 pm

Dat lijkt me niet de structurele oplossing die De Boer voor ogen heeft.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Lionel » di jul 15, 2014 1:16 pm

Milik hebben we toch. Zivkovic.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Duke » wo jul 23, 2014 9:16 pm

QPR komt er (nog) niet uit met Sigthórsson
Queens Park Rangers en Ajax zijn al enige tijd akkoord over de transfer van Kolbeinn Sigthórsson (5 miljoen pond / 6,3 miljoen euro), maar de eisen van de IJslandse spits zijn te gortig voor de Londense club. Manager Harry Redknapp geeft tegenover West London Sport aan dat hij inmiddels naar andere opties kijkt. 'Het lijkt erop dat het zich blijft voortslepen. We hebben een overeenkomst met Ajax, en nu moeten we rond zien te komen met de jongen zelf. We spraken met zijn zaakwaarnemer - zijn broer - maar we konden geen deal maken. Maar dat kan nog steeds gebeuren.' Troy Deeney van Watford zou het alternatief zijn voor Sigthórsson.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door gaizka » wo jul 23, 2014 9:55 pm

Apart... Lijkt me sterk dat hij bij Ajax meer verdient dan dat hij bij een Engelse club kan gaan verdienen?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Marillion » do jul 24, 2014 9:26 am

Hij en zijn zaakwaarnemer denken wellicht nu de hoofdprijs te kunnen pakken. Maar je zou inderdaad verwachten dat je er met een Premier League club wel uit moet kunnen komen als het om salaris gaat.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Lionel » do jul 24, 2014 9:44 am

QPR betaalt normaal gesproken juist veel.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jul 24, 2014 11:28 am

Dat denkt Siggie ook, waarschijnlijk. Onderste uit de kan!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Jöhnk » do jul 24, 2014 1:16 pm

gaizka schreef:Apart... Lijkt me sterk dat hij bij Ajax meer verdient dan dat hij bij een Engelse club kan gaan verdienen?
Dat niet, maar ik zou er niet van opkijken als hij bij Ajax op een dik contract zit.

Afbeelding

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door wimpey » do jul 24, 2014 1:48 pm

Jöhnk schreef: Dat niet, maar ik zou er niet van opkijken als hij bij Ajax op een dik contract zit.
Theo Janssen kreeg die zomer een contract voor 1.7 M per jaar. Pas in de zomer daarna ging de bezem door het salarishuis.

Ik zou het niet zo vervelend vinden wanneer Sig zou blijven. De voorhoede is extreem jong en onbewezen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Marillion » wo aug 06, 2014 6:48 pm

Transfer Sigthorsson naar QPR lijkt definitief van de baan

Ajax was al min of meer akkoord met Queens Park Rangers over de transfersom voor Kolbeinn Sigthorsson, maar een overgang van de IJslander lijkt definitief van de baan. Tegenover het regionale London Evening Standard laat de broer en zaakwaarnemer van de aanvaller weten dat een overgang niet waarschijnlijk meer is. 'We hebben al zes of zeven weken niet meer met elkaar gesproken. Er is geen contact meer. Ik ben er zeker van dat QPR een goede spits zal aantrekken, maar ik verwacht niet dat dat mijn broer zal zijn.'

Bron: AN
Het is dus kennelijk niet alleen stil in de publiciteit. Heeft de familie Sigthorsson teveel gevraagd in de onderhandelingen en staan ze op een zijspoor. Of hebben ze wellicht nog een alternatief achter de hand.

Ik denk dat hij een voorkeur heeft om te vertrekken. Met Milik en Zivkovic als nieuwe spitsen erbij is de kans op veel speeltijd bij Ajax vooralsnog niet heel groot. Al kan het soms natuurlijk raar lopen.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Demosthenes » wo aug 06, 2014 7:28 pm

Ik denk dat hij een voorkeur heeft om te vertrekken. Met Milik en Zivkovic als nieuwe spitsen erbij is de kans op veel speeltijd bij Ajax vooralsnog niet heel groot. Al kan het soms natuurlijk raar lopen.
Al waren veel Ajacieden blij dat hij afgelopen zondag inviel, het kan raar lopen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Marillion » wo aug 06, 2014 7:42 pm

Oh, als hij zondag invalt en Ajax met twee doelpunten aan de overwinning helpt is hij de held van het publiek. Zo gaat dat.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Cruijff » wo aug 06, 2014 11:06 pm

Marillion schreef:Oh, als hij zondag invalt en Ajax met twee doelpunten aan de overwinning helpt is hij de held van het publiek. Zo gaat dat.
Jep, zo werkt de voetballerij.
Demosthenes schreef:Al waren veel Ajacieden blij dat hij afgelopen zondag inviel, het kan raar lopen.
Ja er werd door het publiek gejuicht bij zijn invalbeurt. Al werd er voor Serero en debutant El Ghazi nog wat harder gejuicht.

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door GangstaRiB » do aug 07, 2014 7:20 am

Demosthenes schreef:
Ik denk dat hij een voorkeur heeft om te vertrekken. Met Milik en Zivkovic als nieuwe spitsen erbij is de kans op veel speeltijd bij Ajax vooralsnog niet heel groot. Al kan het soms natuurlijk raar lopen.
Al waren veel Ajacieden blij dat hij afgelopen zondag inviel, het kan raar lopen.
Tsja, als je eerst die Pool ziet kutviolen ben je blij met iedere verbetering die het veld inkomt.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Duke » do aug 07, 2014 7:41 am

Misschien heeft Kolbeinn wel even gekeken hoe goed zijn concurrenten dit seizoen zijn, en toen zijn conclusies getrokken. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Demosthenes » do aug 07, 2014 9:09 am

Duke schreef:Misschien heeft Kolbeinn wel even gekeken hoe goed zijn concurrenten dit seizoen zijn, en toen zijn conclusies getrokken. :smallgrin.gif:
Je denkt dat hij denkt aan veel speeltijd toe te komen om volgend jaar gratis Ajax te verlaten? In dat geval zal hij toch niet worden opgesteld?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door wimpey » do aug 14, 2014 6:49 am

Heeft volgens Daily Mail een akkoord bereikt met QPR: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... terms.html

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Demosthenes » do aug 14, 2014 6:56 am

wimpey schreef:Heeft volgens Daily Mail een akkoord bereikt met QPR: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... terms.html
Hoop dat zijn broer en zaakwaarnemer er dit keer ook vanaf weet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie