Stefano Denswil

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Wouter
Berichten: 19084
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Stefano Denswil

Bericht door Wouter » za sep 21, 2013 9:28 pm

Yopi schreef:Wie weet, maar daar ging het niet om. Zijn tegenstander maakt er drie, dan zijn er een paar dingen niet goed gegaan. Het is niet zo dat Messi op voorhand recht heeft op drie doelpunten.
Joh, het niveauverschil tussen Messi enerzijds en alle spelers van Ajax anderzijds is zoooooooooooo groot. Net zo groot als het verschil tussen pakweg Volendam en Ajax.

Daarbij: aan die vrije trap kon Denswil bijvoorbeeld niks doen.

Volgens mij is Barcelona zonder Messi wel meteen twee klassen minder, trouwens.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » za sep 21, 2013 10:45 pm

Messi gaf vandaag 3 assist.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Stefano Denswil

Bericht door LucaS » zo sep 22, 2013 8:58 am

Tja, inderdaad drie doelpunten van Messi. En toch beviel Denswil mij uijtstekend!
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » zo sep 22, 2013 8:59 am

Wouter schreef:
Yopi schreef:Wie weet, maar daar ging het niet om. Zijn tegenstander maakt er drie, dan zijn er een paar dingen niet goed gegaan. Het is niet zo dat Messi op voorhand recht heeft op drie doelpunten.
Joh, het niveauverschil tussen Messi enerzijds en alle spelers van Ajax anderzijds is zoooooooooooo groot. Net zo groot als het verschil tussen pakweg Volendam en Ajax.

Daarbij: aan die vrije trap kon Denswil bijvoorbeeld niks doen.

Volgens mij is Barcelona zonder Messi wel meteen twee klassen minder, trouwens.

Inderdaad. Wissel je afgelopen woensdag Messi uit met Sigthórsson dan wordt het in Camp Nou 1-6 voor Ajax.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door InnerHarbour » zo sep 22, 2013 10:35 am

Cruijff schreef:

Inderdaad. Wissel je afgelopen woensdag Messi uit met Sigthórsson dan wordt het in Camp Nou 1-6 voor Ajax.
:drecul.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » zo sep 22, 2013 9:51 pm

Je weet diep van binnen heus wel dat ik gelijk heb IH... :smile-ajax.gif:

Wat mij betreft blijft Denswil aanstaande woensdag staan. Van de 11 faalhazen vanmiddag was Moisander in mijn ogen de allerslechtste. Woensdag tegen Volendam Denswil maar even als LCV uitproberen met Mike van der Hoorn als RCV.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door wimpey » ma sep 23, 2013 7:01 am

LucaS schreef:Tja, inderdaad drie doelpunten van Messi. En toch beviel Denswil mij uijtstekend!
Denswil schijnt een talent te zijn. Dat hou ik voorlopig voor een gerucht. Dat met de bal aan de voet het middenveld indribbelen en dan de bal over een paar meter breed schuiven... :excited.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Toppie » ma sep 23, 2013 7:32 am

wimpey schreef:
LucaS schreef:Tja, inderdaad drie doelpunten van Messi. En toch beviel Denswil mij uijtstekend!
Denswil schijnt een talent te zijn. Dat hou ik voorlopig voor een gerucht. Dat met de bal aan de voet het middenveld indribbelen en dan de bal over een paar meter breed schuiven... :excited.gif:

W ik zal het kort en makkelijk houden welke talenten lopen er momenteel bij Ajax ? Jonk en Bergkamp als hulp trainers :neutral.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Stefano Denswil

Bericht door LucaS » ma sep 23, 2013 5:55 pm

Je zou toch verwachten dat we met al die individuele aandacht zo langzamerhand wat vooruitgang zouden zien.
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Stefano Denswil

Bericht door Thijs » wo okt 02, 2013 9:29 am

Wat plopte hij die bal er lekker in he. :smile-ajax.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » wo okt 02, 2013 9:42 am

:smallgrin.gif:

Leuk voor 'm! Misschien dat hij uit zo'n moment weer wat vertrouwen haalt om zich verder te ontwikkelen. We waren met Toby een wapen kwijt bij spelhervattingen. Zou mooi zijn als Denswil die rol overneemt.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » wo okt 02, 2013 9:46 am

The only bright side die ik kan bedenken aan de tyfus tegengoal is dat Stefano Denswil nu niet de kans krijgt om te veel te gaan zweven. Stel dat hij vanaf gister opeens het nieuwe grote potentiële Oranje CV talent was geweest die in de 90e minuut voor de overwinning tegen AC Milan zou hebben gezorgd met een heerlijke kopgoal...

...Ik was dan 'gewoon' als supporter uit mijn pan gegaan. En over tot de orde van de dag. Maar werkelijk alle media zouden hem heen duikelen. Er zou een heel ander type groupies op hem af komen, de aantallen en de kwaliteit van "de geplopten" van Stefano zou ongezond hard omhoog schieten. Nee, houd nu de beentjes nog maar even op de aarde en bestudeer samen met Van der Hoorn wat er beter kan. Uiteraard is dat nog een heleboel. In San Siro bouwen we dat feestje!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Arthur » wo okt 02, 2013 10:13 am

Marillion schreef::smallgrin.gif:

Leuk voor 'm! Misschien dat hij uit zo'n moment weer wat vertrouwen haalt om zich verder te ontwikkelen. We waren met Toby een wapen kwijt bij spelhervattingen. Zou mooi zijn als Denswil die rol overneemt.
Volgens mij kan Denswil ook goed directe vrije trappen nemen. Hij zal alleen nog wat status moeten verwerven voordat hij daar de kans toe krijgt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » wo okt 02, 2013 10:15 am

Dat klopt Arthur, sterker nog, hij heeft in Ajax 1 zelfs al een keer met een directe vrije trap gescoord.

Of hij nu pas net komt kijken of niet, zodra Frank de Boer zegt dat de vrije trappen die voor een linkspoot liggen door Denswil moeten worden genomen, dan neemt Denswil vanaf dat moment de vrije trappen. Lijkt mij vrij simpel en duidelijk, toch?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Stefano Denswil

Bericht door beelzebub » wo okt 02, 2013 10:19 am

Hij zat er lekker in en dan heb ik het over de goal. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Stefano Denswil

Bericht door GangstaRiB » wo okt 02, 2013 10:25 am

Dick Advocaat ziet in hem ook een groot talent, zoals hij zei bij de NOS.

Ik moet zeggen dat hij wel aardig stabiel overkomt. Hij had weinig concentratiefoutjes, daar hadden Moisander en V/D Hoorn er meer van gisteren. Opbouwend mag het wat zekerder, maar goed, hij is in eerste aanleg een verdediger.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » wo okt 02, 2013 10:42 am

Groot talent, dat is al jaren bekend. Het kwam er alleen niet uit.

Denswil kan juist aardig voetballen voor een verdediger. Dat zal nog blijken.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Alexander » wo okt 02, 2013 11:32 am

Denswil is volgens mij het grootste talent wat er bij Ajax rond loopt. Heeft alles wat een CV moet hebben. Als ik Moisander was zou ik gaan vrezen voor mijn plaats. Denswil speelt hij er niet meer uit en de Boer is groot fan van Veltman en die is weer fit. Over Veltman gesproken, die speelde een hele goede eerste helft maandag tegen Volendam.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » wo okt 02, 2013 11:40 am

Moisander hoeft nergens bang voor te zijn. Ajax heeft hem nodig.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door raymon » wo okt 02, 2013 11:40 am

Alexander schreef:Denswil is volgens mij het grootste talent wat er bij Ajax rond loopt. Heeft alles wat een CV moet hebben. Als ik Moisander was zou ik gaan vrezen voor mijn plaats. Denswil speelt hij er niet meer uit en de Boer is groot fan van Veltman en die is weer fit. Over Veltman gesproken, die speelde een hele goede eerste helft maandag tegen Volendam.
Zou zomaar het nieuwe verdedigende duo van het NL kunnen worden. Oh nee, wacht, ze spelen bij Ajax.. :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Alexander » wo okt 02, 2013 11:43 am

Yopi schreef:Moisander hoeft nergens bang voor te zijn. Ajax heeft hem nodig.
Vind jij hem dit seizoen niet enorm zwak?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » wo okt 02, 2013 12:13 pm

Wie niet? Dat zegt me niets.

Moisander heeft kwaliteiten die de rest niet heeft. Ervaring, inzicht, hij anticipeert goed. Is sterk in de lucht en durft snel naar voren te spelen. Stille kracht in de verdediging.

Dit type speler heeft automatismen nodig.

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door thaumaturgy » za okt 05, 2013 1:06 pm

HELD! - Tussen de grote namen Özil, Robben en Zlatan staat ook een Ajacied in het Champions League Elftal van de Week: Stefano Denswil. Het Ajax-talent stond uitstekend te verdedigen tegen AC Milan en bekroonde zijn optreden met een doelpunt.

Reden voor de UEFA om Denswil te 'selecteren'. Ook de Milan-keeper Abbiati staat erin - hij keerde enkele grote kansen van Ajax. En Gregory van der Wiel voor de liefhebber, staat op de rechtsbackpositie.


Bron: Ajax Showtime
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Demosthenes » za okt 05, 2013 6:52 pm

thaumaturgy schreef:HELD! - Tussen de grote namen Özil, Robben en Zlatan staat ook een Ajacied in het Champions League Elftal van de Week: Stefano Denswil. Het Ajax-talent stond uitstekend te verdedigen tegen AC Milan en bekroonde zijn optreden met een doelpunt.

Reden voor de UEFA om Denswil te 'selecteren'. Ook de Milan-keeper Abbiati staat erin - hij keerde enkele grote kansen van Ajax. En Gregory van der Wiel voor de liefhebber, staat op de rechtsbackpositie.

Bron: Ajax Showtime
Denswil was een groot talent, is voor de JC-revolutie al doorgeschoven, maar speelt vervolgens te lang in Jong Ajax (paar jaar). Het maakt mij niet uit wie verantwoordelijk was voor het niet-uitlenen van deze verdediger, de schuld zal ongetwijfeld worden gelegd bij HtC, Coronel en Van der Boog, maar ik hoop dat hij na jaren stilstand (ploppend doorgebracht, hij had vrije tijd genoeg?) de draad weer kan oppakken. Spreek met zijn tegenstanders uit de jeugd en ze roemen hem:"een beest" (Nee, geen konijn, een ongelooflijk sterke verdediger).
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » za okt 05, 2013 7:20 pm

Zou inderdaad erg leuk zijn als hij het waar kan maken. Dat doelpunt tegen Milan is ook wel even lekker voor z'n zelfvertrouwen. Ik denk dat hij voorlopig wel basisspeler is. Aan hem de taak om te laten zien dat hij Alderweireld kan doen vergeten.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie