Stefano Denswil

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do sep 19, 2013 9:17 am

Jammer alleen dat Messi drie keer scoorde. :hypocrite.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » do sep 19, 2013 9:22 am

Yopi schreef:Jammer alleen dat Messi drie keer scoorde. :hypocrite.gif:
Ik heb er gisteravond geen erg in gehad of het goed weer was om te fietsen of niet, in mijn herinnering niet. Maar jij hebt dus de wedstrijd in het geheel niet gezien? Als Messi aan onze kant had meegedaan inplaats van bij hen was het 1-6 voor Ajax geworden hoor. Zo lagen zonder overdrijven de krachtsverhoudingen op het veld gister in elkaar. Vraag maar na bij Rishi of Ajaciedjuh.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do sep 19, 2013 9:38 am

Wie weet, maar daar ging het niet om. Zijn tegenstander maakt er drie, dan zijn er een paar dingen niet goed gegaan. Het is niet zo dat Messi op voorhand recht heeft op drie doelpunten.

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Stefano Denswil

Bericht door T82 » do sep 19, 2013 9:46 am

Als het Bruma was geweest gisteren was de kritiek hier niet te houden waarschijnlijk...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » do sep 19, 2013 9:54 am

Als Messi scoort is dat nooit 1 op 1 aan zijn tegenstander te wijten. Messi heeft nooit 1 directe tegenstander, daar zorgt hij zelf wel voor door over het veld te zwerven. Hij werd door Ajax regelmatig richting eigen helft teruggedrongen. En een aantal keren kwam hij heel slim de bal daar ophalen.

Alleen in de zone is Messi te dekken, dat deden zowel Denswil, Moisander als Van Rhijn behoorlijk goed. Blind en Boilesen komen helaas snelheid en vernuft tekort om Messi af te stoppen wanneer hij naar hun kant uitwijkt.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Arthur » do sep 19, 2013 9:56 am

Denswil deed het met name bij de 2-0 niet goed ten opzichte van Messi, maar voor de rest is het inderdaad vooral aan het hele team om hem in bedwang te houden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » do sep 19, 2013 10:01 am

Arthur schreef:Denswil deed het met name bij de 2-0 niet goed ten opzichte van Messi,
True. Maar die situatie verdedigen geef ik je te doen tegen de aller, aller, aller, aller, aller, allerbeste voetballer ter wereld terwijl je door balverlies van een medespeler in volle sprint terug moet lopen.
Arthur schreef:maar voor de rest is het inderdaad vooral aan het hele team om hem in bedwang te houden.
Jep en ook dat deed Ajax collectief vrij aardig. In ogenschouw nemende dat Barcelona voor ongeveer 400 miljoen bij elkaar is gekocht en Ajax voor 3 kwartjes.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door wimpey » do sep 19, 2013 10:06 am

T82 schreef:Als het Bruma was geweest gisteren was de kritiek hier niet te houden waarschijnlijk...
Denswil kwam gewoon handen en voeten tekort tegen Messi. Zo positief als anderen over Denswil zijn, ben ik niet. Hij heeft een aardige inspeelpass, maar loopt teveel met de bal in de opbouw. Defensief: shaky at best.

Bruma krijgt z'n handen vol aan Bojan dit weekend.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Daily Blind » do sep 19, 2013 10:27 am

Arthur schreef:Denswil deed het met name bij de 2-0 niet goed ten opzichte van Messi, maar voor de rest is het inderdaad vooral aan het hele team om hem in bedwang te houden.
Was niet zijn fout.. fout lag bij terug wandelende poulsen, blind en van Rhijn. Nigel de jong gezien? Dit werd prima belicht gisteren na afloop!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do sep 19, 2013 10:55 am

wimpey schreef:Bruma krijgt z'n handen vol aan Bojan dit weekend.
Willem, je bent bekeerd! :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door wimpey » do sep 19, 2013 12:30 pm

Yopi schreef:
wimpey schreef:Bruma krijgt z'n handen vol aan Bojan dit weekend.
Willem, je bent bekeerd! :smallgrin.gif:
Neuh. Zwaluw en zomer. Bojan liet gister wel een glimp zien. Hij is een spits. Geen buitenspeler.

Denswil geldt al erg lang als groot talent. Ik ben niet onder de indruk. Flegmatiek, obligaat.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41186
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » do sep 19, 2013 12:41 pm

Ik ga toch eens in de logs van AT kijken of er vreemde dingen zijn gebeurd met het account van Wimpey de laatste dagen. :smallgrin.gif:

Denswil moet zich realiseren dat dit zijn grote kans is. Er ligt nu een gat waar hij in moet duiken. Pakt hij nu zijn kans niet dan is het denk ik klaar bij Ajax. Hij krijgt een serie wedstrijden de kans want met Van der Hoorn is men voorzichtig. Je zou zeggen dat hij juist nu fanatiek en gedreven moet zijn.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do sep 19, 2013 12:47 pm

Denswil mag het zondag laten zien tegen Matavz. Dat lijkt me een goede graadmeter.

Mr. Ajax
Berichten: 14579
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » do sep 19, 2013 12:53 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef:
wimpey schreef:Bruma krijgt z'n handen vol aan Bojan dit weekend.
Willem, je bent bekeerd! :smallgrin.gif:
Neuh. Zwaluw en zomer. Bojan liet gister wel een glimp zien. Hij is een spits. Geen buitenspeler.

Denswil geldt al erg lang als groot talent. Ik ben niet onder de indruk. Flegmatiek, obligaat.
Voor wat betreft Denswil ben ik het met je eens, maar gisteren gold dat zeker niet. Ik vond hem juist lekker fel, agressief, en met lef spelen. Kwam heel vaak goed voor zijn man om de pass eruit te halen, vond ik heel mooi om te zien. Dat hij veel met de bal loopt in de opbouw lag, zeker gisteren, toch echt aan zijn medespelers. De omschakeling was gisteren bedroevend slecht en vooral traag, weifelend, bangerig. Ik ben juist na gisteren iets positiever over hem, als hij dat niveau ook in de competite kan halen, staat hij er voorlopig wel in.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14579
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » do sep 19, 2013 12:55 pm

Trouwens, die blok die hij tegen Messi (dacht ik) inzette na dat beschamende gekut van van der Hoorn vond ik goed volwassen van hem. Deed hij intuitief zo leek het.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » do sep 19, 2013 1:05 pm

Zlatan Son of God schreef:
Arthur schreef:Denswil deed het met name bij de 2-0 niet goed ten opzichte van Messi, maar voor de rest is het inderdaad vooral aan het hele team om hem in bedwang te houden.
Was niet zijn fout.. fout lag bij terug wandelende poulsen, blind en van Rhijn. Nigel de jong gezien? Dit werd prima belicht gisteren na afloop!
Idd Nigel de Jong... die hebben wij echt nodig op ons middenveld!! Nu komt zijn ploeg op dinsdag 1 oktober naar de Arena, qua veldspel moeten we Milan aan kunnen, voor de winnaarsmentaliteit in combinatie met snelheid van handeling van Nigel ben ik beducht. Nu maar hopen dat hij een klein beetje last van bovenbeen of enkel krijgt waardoor hij er 1 of 2 weekjes uit is.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do sep 19, 2013 1:08 pm

Daarom speelt Nigel dus bij Milan.

Over Denswil: hij heeft minstens zoveel talent als Alderweireld. Het moet er eindelijk eens uitkomen bij hem.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Stefano Denswil

Bericht door beelzebub » do sep 19, 2013 1:51 pm

Alderweireld heeft in het begin alleen Europese wedstrijden gespeeld dacht ik. Omdat Robbie Wielaert niet speelgerechtigd was. :ajaxsmiley.gif:

Messi heeft wel meer toppers in de luren gelegd, das geen graadmeter. Denswil mag het nu idd laten zien. De Boer schuift niet zomaar Moisander van LinkerCV naar RechterCV
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Cruijff » do sep 19, 2013 2:18 pm

beelzebub schreef:Alderweireld heeft in het begin alleen Europese wedstrijden gespeeld dacht ik.
Maakte meteen een goede indruk toen.

Je zag in één oogopslag dat Toby zoveel meer talent had dan aankopen als Wielaert en Oleguer.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Daily Blind » do sep 19, 2013 8:30 pm

Marillion schreef:Ik ga toch eens in de logs van AT kijken of er vreemde dingen zijn gebeurd met het account van Wimpey de laatste dagen. :smallgrin.gif:

Denswil moet zich realiseren dat dit zijn grote kans is. Er ligt nu een gat waar hij in moet duiken. Pakt hij nu zijn kans niet dan is het denk ik klaar bij Ajax. Hij krijgt een serie wedstrijden de kans want met Van der Hoorn is men voorzichtig. Je zou zeggen dat hij juist nu fanatiek en gedreven moet zijn.
Is hij ook toch. Vind hem prima spelen.. beter dan onze belgische vrienden in hun eerste wedstrijden!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » vr sep 20, 2013 9:34 am

Denswil heeft meer talent dan Alderweireld, schat ik in. Ik was nooit zo kapot van Toby.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Alexander » za sep 21, 2013 4:28 pm

Denswil is nu al een klasse beter dan Hoorn. Dat is een totaal overbodige aankoop geweest.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door Bert » za sep 21, 2013 4:36 pm

Benieuwd hoelang het duurt voordat Denswil met de grond gelijk wordt gemaakt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Ajaciedjuh » za sep 21, 2013 5:36 pm

Bert schreef:Benieuwd hoelang het duurt voordat Denswil met de grond gelijk wordt gemaakt.
Max 1 jaar. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Stefano Denswil

Bericht door Scherrer » za sep 21, 2013 6:16 pm

Alexander schreef:Denswil is nu al een klasse beter dan Hoorn. Dat is een totaal overbodige aankoop geweest.
Laten we hem nog even een kans geven... Eigenlijk ben ik wel tevreden over de algehele bezetting in de breedte achterin. Voor de basis heb je op dit moment:

Blind - Denswil - Moisander - Van Rhijn

Met als back-up:

Boilesen - V/d Hoorn - Veltman - Ligeon

Allemaal spelers van een acceptabel niveau, elke positie dubbel bezet. Op Moisander na ook allemaal jonge spelers die nog stappen zullen zetten. Daarnaast zie ik geen van deze acht spelers komende zomer al weggekocht worden, dus in principe is het je bezetting van de verdediging voor de komende twee seizoenen. Een enorme blessuregolf daargelaten heb je komende twee seizoenen geen grote verdedigende problemen. Ook kun je met deze jongens echt gaan werken en gaan ze door hun leeftijd sowieso nog groeien; het wordt er dus waarschijnlijk alleen maar beter op. Dat is naar Ajax-maatstaven een vrij luxe situatie, denk ik.
Bert schreef:Benieuwd hoelang het duurt voordat Denswil met de grond gelijk wordt gemaakt.
Dat lot valt elke speler die geen Messi heet ten deel.... Wat vind jij van hem?
***

Plaats reactie