Christian D. Eriksen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Frisse » zo dec 02, 2012 4:10 pm

Jöhnk schreef:Maher is echt niet beter dan Eriksen, daar ging het hier even om. Dat wordt hij ook niet trouwens. Verder een uitstekend talent, dat ben ik helemaal met je eens, die eigenlijk juist veel overeenkomsten heeft met Eriksen: techniek, creativiteit, kilometervreter. Ik zie hem ook graag komen, maar hij zal duur zijn.
Mwah, je refereerde net wel naar een post van mij, alsof ik heb gezegd dat Maher een groter talent is dan Eriksen. Maar misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd hoor.
Eriksen heeft een nogal lakse houding, maar hij legt wel iedere wedstrijd de meeste meters af. Gisteren was Van Bommel dan ook de kleuter, en niet Eriksen. Schoonzoon werd helemaal scheel gelopen.
Dat van z'n afgelegde meters klopt. :biggthumpup.gif:
Wat 'middelmatig' is en wat 'uitstekend' hangt natuurlijk ook af van hoe je het bekijkt. Lens zal wellicht ooit samen met alderweireld voor een club als Everton spelen (ik neem niet aan dat jij een rol voor hem weggelegd ziet bij Chelsea of Barcelona).
Je kan spelers op zulke compleet verschillende teams moeilijk vergelijken, maar ik schat de mogelijkheden van Lens toch wel iets hoger in dan Alderweireld. Het huidige Everton is dan een hele behoorlijke ploeg, al is dat wel weer een club die volgend jaar ook weer tiende kan eindigen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Jöhnk » zo dec 02, 2012 4:14 pm

Verwees ik inderdaad naar, maar volgens mij gaf jij dan ook aan Maher een beter talent te vinden? Maar misschien herinner ik me dat verkeerd.

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Frisse » zo dec 02, 2012 4:16 pm

Ik vind instelling ook heel belangrijk. En op dat vlak vind ik Maher op dit moment meer hebben. Heb nooit gezegd dat ik hem in voetbaltechnish opzicht beter vind dan Eriksen, geloof ik.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Jöhnk » zo dec 02, 2012 4:22 pm

OK, dan heb ik dat verkeerd onthouden. :blush.gif: :biggthumpup.gif:

Ik zit de wedstrijd nog even terug te kijken, en je ziet wel dat er bij Eriksen ook een hoop mislukt. Toch maakt hem dat geen momentenvoetballer, vind ik, want hij verstopt zich niet. Hij blijft vrijlopen en de bal opeisen.

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Frisse » zo dec 02, 2012 4:31 pm

Gisteravond verstopte hij zich zeker niet. Dat is in mijn ogen echter in (te) veel wedstrijden nog wel het geval. Ajax-FC Twente was in mijn herinnering zo'n wedstrijd. Toen verstopte hij zich weldegelijk, maar schoot hij wel de 1-0 beheerst binnen.

Het aantal wedstrijden waarin hij constant het tempo dicteert en het spel maakt zijn schaars, maar hoe erg is dat? In Engeland laten de topclubs vrijwel alle bijzonder creatieve spelers voor een groot deel vanaf de zijkant komen, zodat ze zich niet eens op een dergelijke manier kunnen profileren.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Demosthenes » zo dec 02, 2012 11:19 pm

Gullit over Eriksen en dat hij (geen citaat) er eigenlijk lang over doet voordat hij zijn belofte inlost, nog steeds talent o.i.d. Op dezelfde leeftijd speelde Gullit zijn eerste seizoen bij Feyenoord, alsof hij toen zo goed was. Eriksen is nog steeds 20!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Ajaciedjuh » ma dec 03, 2012 6:16 am

Demosthenes schreef:Gullit over Eriksen en dat hij (geen citaat) er eigenlijk lang over doet voordat hij zijn belofte inlost, nog steeds talent o.i.d. Op dezelfde leeftijd speelde Gullit zijn eerste seizoen bij Feyenoord, alsof hij toen zo goed was. Eriksen is nog steeds 20!
Is er ooit iets zinnigs uit Gullit gekomen mbt voetbal (als analist)!? :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Alexander » ma dec 03, 2012 10:59 am

Eriksen verdient het om de best verdienende speler van Ajax 1 te zijn. Ajax moet alles op alles zetten om zijn contract met 1 jaar te verlengen.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Lionel » ma dec 03, 2012 11:29 am

Eriksen moet nog een jaar of 3 bij Ajax blijven. En dan naar Real Madrid of Barca gaan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Toppie » ma dec 03, 2012 11:30 am

Eriksen heeft nog teveel balverlies, hij moet nog 1 a 2 jaar bijleren.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door InnerHarbour » ma dec 03, 2012 12:25 pm

Rishi schreef:Eriksen moet nog een jaar of 3 bij Ajax blijven. En dan naar Real Madrid of Barca gaan.
:ajaxsmiley.gif: :biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door 999 » di dec 04, 2012 9:37 am

„Ik moet nu ook elke wedstrijd laten zien dat ik de beste ben”

DEENSE DENKER

MADRID – Vraag een gemiddelde Ajax-fan naar de leeftijd van Christian Eriksen en de kans is groot dat het antwoord 22 of 23 luidt. „Zo’n oud hoofd heb ik toch niet?” lacht de twintigjarige Deen in het zonnige maar koude Madrid. „Maar ik weet wel hoe het komt. Ik debuteerde op mijn zeventiende bij Ajax en loop alweer een aantal jaren mee.” Hoewel de middenvelder zijn elftal zaterdag tegen PSV (3-1) bij de hand nam, niet was te stuiten door eerst Mark van Bommel en later Kevin Strootman en hij zich meer en meer ontpopt tot grote roerganger, komt hij aan de vooravond van het duel met Real Madrid tot een opvallende bekentenis. „Ik ben nog helemaal niet tevreden.”

Begeerd door alle topclubs in Europa, bewierookt door de Nederlandse pers, maar uiterst kritisch op zichzelf. Het is de in Middelfart geboren international ten voeten uit en tekent de modelprof, die in hem schuilt. „Het hoort misschien bij jonge jongens, zoals ik. Maar het is niet goed dat ik voornamelijk in de grote wedstrijden belangrijk ben geweest. Dat is te makkelijk. Voor toppers kan iedereen zich opladen. Al is het wel positief dat ik in die duels voor mijn gevoel een steeds hoger niveau bereik.”

Waarom het tegen – pak hem beet – PEC Zwolle uit veel moeilijker is om zijn stempel te drukken, hield de Deense denker ook lang bezig. „Ik heb er veel over nagedacht en met mensen uit mijn directe omgeving over gesproken.” De conclusie? „Wedstrijden tegen de zogenaamd kleine clubs moeten ook leuk zijn. Ik moet plezier maken, de motivatie niet uit de sfeer of de belangen, maar uit mezelf halen. De knop is omgezet.”

Het was een voorwaarde om ooit de stap naar het buitenland te kunnen maken, beseft Eriksen. „Jan Vertonghen is wat dat betreft mijn grote voorbeeld. Vorig seizoen speelde hij voor de kerst ook mindere wedstrijden, maar na de winterstop was hij elk duel ongelooflijk goed. Ik moet nu ook elke wedstrijd laten zien dat ik de beste ben. Pas als je bent uitgeleerd in Nederland, moet je over een transfer nadenken, vind ik.”

Dat Ajax – dat in 2008 ’slechts’ 600.000 euro voor Eriksen betaalde – munt gaat slaan uit een eventuele verkoop, staat evenwel vast. „Dat zou mooi zijn, maar is iets waar ik me niet echt mee bezighoud. Ik besef wel dat ik een brug sla tussen Ajax en Denemarken. Jonge spelers zien dat de opleiding in Amsterdam goed voor ze is en jeugdige voetballers hier kansen krijgen. Aan de andere kant weten de mensen binnen de club wat ze aan Denen hebben. We passen ons makkelijk aan, omdat we voetballend en buiten het veld bijna dezelfde mentaliteit hebben.”

Eriksen dreef Van Bommel en Strootman bij vlagen tot wanhoop, maar weet dat de tegenstander vanavond in Madrid van een heel ander kaliber is. „Het lekkere van tegen Van Bommel spelen, is dat Mark voornamelijk naar achter loopt en ik me dan veel minder met mijn verdedigende taken hoef bezig te houden. Kevin maakte het me al een stuk lastiger en tegen Real Madrid zal er nóg meer van me worden gevraagd.”

Desondanks gelooft Eriksen in Bernabeu in een goed resultaat. „Om kwalificatie voor de knock-outfase van de Europa League zelf af te dwingen, moeten we winnen. En waarom niet? Onder Martin Jol – in 2010 – zat ik op de bank en werden we helemaal weggespeeld. Vorig jaar was het al beter en nu zijn we nog verder. We zullen nu moeten laten zien waar we staan. En als het niet lukt, kan Dortmund ons altijd nog helpen.”

Hoe de wedstrijd in de Spaanse hoofdstad ook afloopt: zaterdag staat FC Groningen thuis op het programma. „Weer een mooi moment om te laten zien dat ik groei”, aldus Eriksen.
De T.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door zeux » di dec 04, 2012 1:48 pm

Eriksen dreef Van Bommel en Strootman bij vlagen tot wanhoop, maar weet dat de tegenstander vanavond in Madrid van een heel ander kaliber is. „Het lekkere van tegen Van Bommel spelen, is dat Mark voornamelijk naar achter loopt en ik me dan veel minder met mijn verdedigende taken hoef bezig te houden. Kevin maakte het me al een stuk lastiger en tegen Real Madrid zal er nóg meer van me worden gevraagd.”
:neutral.gif:

Prachtig hoe hij Van Bommel hier wegzet. Effe tikkie na. Mooi.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Toppie » di dec 11, 2012 5:25 pm

Christian Eriksen heeft het momenteel naar zijn zin bij Ajax, maar is niet van plan om de rest van zijn carrière in Nederland door te brengen. De middenvelder wordt regelmatig in verband gebracht met buitenlandse (top)clubs en staat open voor een transfer, maar wel wanneer hij de tijd rijp acht.

De twintigjarige Deen ligt vast tot de zomer van 2014 en heropent na de winterstop de gesprekken over een contractverlenging. "Ik denk dat mijn toekomst ligt in Engeland, Duitsland, Italië of Spanje", vertelt de jongeling dinsdag in La Gazzetta dello Sport. "Dat zijn de competities waar ik van houd. Ik zal Ajax ooit verlaten, maar ik wil op het juiste moment en op de juiste manier vertrekken."

Voordat Eriksen daadwerkelijk een buitenlands avontuur aangaat, hoopt hij nog prijzen te winnen met Ajax. "Ik weet nog niet hoe de komende maanden eruitzien, maar ik wil mijn stempel drukken voordat ik wegga. De Europa League-finale in ons eigen stadion zou daar een mooie kans voor zijn", zegt Eriksen. "Ik heb hier veel geleerd en wil niet met lege handen vertrekken. Ik wil iets winnen en dan verder kijken."
Hij speelt een paar wedstrijden redelijk en men gaat gelijk denken over het buitenland , ja z'n zakken vullen en dan zien we wel. Jammer de zoveelste :1evil.gif: :excited.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Cruijff » di dec 11, 2012 8:11 pm

Toch is er wel iets dat op ambitie lijkt op te maken uit deze woorden. Waar een ventje als Guidetti na een 2e plekkie in de veronderstelling is dat Hij, het Godsgeschenk in Zweeds-Italiaanse verschijning, Feyenoord een grote prijs heeft bezorgd, heeft Eriksen net 2 landstitels op rij gewonnen. Vervolgens stelt hij doodleuk dat hij niet met lege handen uit Amsterdam wil vertrekken.

De EL, een gedevalueerde prijs of niet, in eigen stad winnen zou toch wel echt geweldig zijn hoor. UEFA Cup 1992, man man man wat was dat mooi!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door gaizka » di dec 11, 2012 9:19 pm

Toppie schreef:
Christian Eriksen heeft het momenteel naar zijn zin bij Ajax, maar is niet van plan om de rest van zijn carrière in Nederland door te brengen. De middenvelder wordt regelmatig in verband gebracht met buitenlandse (top)clubs en staat open voor een transfer, maar wel wanneer hij de tijd rijp acht.

De twintigjarige Deen ligt vast tot de zomer van 2014 en heropent na de winterstop de gesprekken over een contractverlenging. "Ik denk dat mijn toekomst ligt in Engeland, Duitsland, Italië of Spanje", vertelt de jongeling dinsdag in La Gazzetta dello Sport. "Dat zijn de competities waar ik van houd. Ik zal Ajax ooit verlaten, maar ik wil op het juiste moment en op de juiste manier vertrekken."

Voordat Eriksen daadwerkelijk een buitenlands avontuur aangaat, hoopt hij nog prijzen te winnen met Ajax. "Ik weet nog niet hoe de komende maanden eruitzien, maar ik wil mijn stempel drukken voordat ik wegga. De Europa League-finale in ons eigen stadion zou daar een mooie kans voor zijn", zegt Eriksen. "Ik heb hier veel geleerd en wil niet met lege handen vertrekken. Ik wil iets winnen en dan verder kijken."
Hij speelt een paar wedstrijden redelijk en men gaat gelijk denken over het buitenland , ja z'n zakken vullen en dan zien we wel. Jammer de zoveelste :1evil.gif: :excited.gif:
Als hij zijn zakken had willen vullen was hij al veel eerder naar een club als Manchester City gegaan, en die kans had hij. Een club als Dortmund zou een mooie tussenstap zijn denk ik.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door zeux » di dec 11, 2012 11:38 pm

Toppie schreef:
Christian Eriksen heeft het momenteel naar zijn zin bij Ajax, maar is niet van plan om de rest van zijn carrière in Nederland door te brengen. De middenvelder wordt regelmatig in verband gebracht met buitenlandse (top)clubs en staat open voor een transfer, maar wel wanneer hij de tijd rijp acht.

De twintigjarige Deen ligt vast tot de zomer van 2014 en heropent na de winterstop de gesprekken over een contractverlenging. "Ik denk dat mijn toekomst ligt in Engeland, Duitsland, Italië of Spanje", vertelt de jongeling dinsdag in La Gazzetta dello Sport. "Dat zijn de competities waar ik van houd. Ik zal Ajax ooit verlaten, maar ik wil op het juiste moment en op de juiste manier vertrekken."

Voordat Eriksen daadwerkelijk een buitenlands avontuur aangaat, hoopt hij nog prijzen te winnen met Ajax. "Ik weet nog niet hoe de komende maanden eruitzien, maar ik wil mijn stempel drukken voordat ik wegga. De Europa League-finale in ons eigen stadion zou daar een mooie kans voor zijn", zegt Eriksen. "Ik heb hier veel geleerd en wil niet met lege handen vertrekken. Ik wil iets winnen en dan verder kijken."
Hij speelt een paar wedstrijden redelijk en men gaat gelijk denken over het buitenland , ja z'n zakken vullen en dan zien we wel. Jammer de zoveelste :1evil.gif: :excited.gif:
Hij kiest zijn wedstrijden zorgvuldig om wel of niet te presteren. Alleen de wedstrijden dus die hem in de etalage zetten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Le T. » wo dec 12, 2012 10:24 am

gaizka schreef:Als hij zijn zakken had willen vullen was hij al veel eerder naar een club als Manchester City gegaan, en die kans had hij. Een club als Dortmund zou een mooie tussenstap zijn denk ik.
Ik vraag me af hoe concreet die kans was, en of het een kans was om door City verhuurd te worden. Maar ik denk ook niet dat het een snelle zakkenvuller is maar iemand die weet als hij zijn carriere goed plant en heel blijft hij een prachtig vermogen overhoudt. Dus ik vrees dat hij deze zomer weggaat omdat hij zich realiseert dat hij met dit Ajax niet nog iets gaat bereiken wat de overstap naar de absolute top mogelijk maakt, maar dat hij een tussenstap moet maken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door wimpey » wo dec 12, 2012 12:40 pm

Zeux schreef: Hij kiest zijn wedstrijden zorgvuldig om wel of niet te presteren. Alleen de wedstrijden dus die hem in de etalage zetten.
Tegen Groningen en PEC hoeft hij geen 100% te geven, want die win je toch wel. Zolang ie wedstrijden zoals die tegen psv en Twente voor ons beslist, moet je m.i. concluderen dat Eriksen op 20-jarige leeftijd al erg ver in zijn ontwikkeling is. Ik geniet de rest van het seizoen nog extra van hem, want na de zomer zal ie niet meer voor Ajax spelen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door zeux » wo dec 12, 2012 2:48 pm

wimpey schreef:
Zeux schreef: Hij kiest zijn wedstrijden zorgvuldig om wel of niet te presteren. Alleen de wedstrijden dus die hem in de etalage zetten.
Tegen Groningen en PEC hoeft hij geen 100% te geven, want die win je toch wel. Zolang ie wedstrijden zoals die tegen psv en Twente voor ons beslist, moet je m.i. concluderen dat Eriksen op 20-jarige leeftijd al erg ver in zijn ontwikkeling is. Ik geniet de rest van het seizoen nog extra van hem, want na de zomer zal ie niet meer voor Ajax spelen.
AZ, Heerenveen, ADO, Utrecht, Heracles, Vitesse, dat zijn wedstrijden die niet 'toch wel' zijn gewonnen. Dat zijn dus wedstrijden waarin hij (mede) verzaakt en waardoor we nu niet bovenaan staan.
Het is te hopen dat hij de komende maanden wél de motivitatie vindt om er ook die wedstrijden te staan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Marillion » wo dec 12, 2012 3:01 pm

Ik vind ook dat hij veel meer aanwezig moet zijn in andere wedstrijden. Je kunt niet volstaan met het kiezen van een paar cruciale duels. Had Ajax niet zoveel onnodige punten laten liggen hadden we nu gewoon bovenaan gestaan.

Eriksen heeft zich dit seizoen wel positief ontwikkelt maar hij is mij nog te vaak onvoldoende zichtbaar. Met zijn kwaliteiten moet hij nog belangrijker kunnen zijn voor Ajax.
Nil volentibus arduum

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Kilroy » za jan 26, 2013 9:15 pm

Eriksen moet eens leren om zijn mond dicht te houden tegen de media. Nu weer een commentaar op Nusport v.w.b. Janssen. Die jongen moet zich meer met zijn eigen prestaties bezig houden. Hier noemen ze zo'n iemand a "Mediawhore".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Demosthenes » za jan 26, 2013 10:43 pm

Kilroy schreef:Eriksen moet eens leren om zijn mond dicht te houden tegen de media. Nu weer een commentaar op Nusport v.w.b. Janssen. Die jongen moet zich meer met zijn eigen prestaties bezig houden. Hier noemen ze zo'n iemand a "Mediawhore".
Wat zei hij?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door gaizka » di jan 29, 2013 9:56 am

Ajax gaat ver in onderhandelingen met Eriksen: status van topverdiener
Dinsdag, 29 januari 2013 om 07:40

Ajax wil Christian Eriksen voorlopig nog niet naar het buitenland zien vertrekken. Het contract van de middenvelder loopt medio 2014 af en tal van buitenlandse clubs zien een contractuele samenwerking met de Deens international wel zitten. De club uit Amsterdam trekt alles uit de kast om een contractverlenging af te dwingen.
Volgens diverse Deense media kan Eriksen de absolute grootverdiener in de selectie van trainer Frank de Boer worden. In de onderhandelingen zou Ajax hebben voorgesteld om het huidige honorarium van de twintigjarige technicus te verdubbelen naar 1,3 à 1,4 miljoen euro. Alleen de vertrekkende Miralem Sulejmani verdient op dit moment jaarlijks meer bij Ajax: 1,8 miljoen euro.
Edwin van der Sar, directeur marketing, gaat niet in op het genoemde bedrag. "We zijn in gesprek met de personen rond Eriksen en het is de bedoeling dat we snel weer om de tafel zitten. Ik ga ervan uit dat we Christian kunnen overtuigen dat het goed voor hem is om nog een paar jaar bij Ajax te blijven."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Lionel » di jan 29, 2013 9:58 am

Terecht. Hopelijk verlengen we dan wel zijn contract tot 2017 ofzo.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie