Theo Janssen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Lionel » za mei 05, 2012 3:52 am

Anita is belangrijker dan Theo. Veel belangrijker.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Toppie » zo jul 22, 2012 8:21 am

Goed zo Theo, idd Ajax heeft te weinig ervaring ik zeg haal Douglas :blush.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Demosthenes » zo jul 22, 2012 10:24 am

Theo heeft gelijk, maar speelt Theo wel? Ik zie dat De Jong aanvoerder is, die zal toch wel spelen? Anita is onmisbaar lees ik steeds op AT, is Eriksen het slachtoffer in een 4-3-3? De Jong in de spits?

Ajax zal zich in eerste instantie achterin moeten versterken, Boilesen kun je misschien weer niet gebruiken (In de jeugd was hij ook al vaak geblesseerd) Blind en Koppers komen (veel) tekort, Denswill kan beter worden uitgeleend, doet hij ervaring op in de eredivisie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Alexander » zo jul 22, 2012 6:25 pm

Ik word een beetje moe van dat constante gezeik van Janssen. (Weer) te dik teruggekomen van vakantie, niet fit bij aanvang van de voorbereiding en zeiken om versterkingen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13831
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Theo Janssen

Bericht door Jinne » do jul 26, 2012 10:50 pm

Voetbalprimeur
Vitesse hoopt zich op korte termijn te versterken met Theo Janssen. De club zou in vergevorderde onderhandelingen zijn met Ajax over de linksbenige middenvelder, meldt Omroep Gelderland.

Janssen speelde pas één seizoen bij Ajax, waar hij met name in de tweede seizoenshelft een prima indruk maakte. Toch lijkt de middenvelder het volgend seizoen met een reserverol te moeten doen door de aanwezigheid van Vurnon Anita, Siem de Jong en Christian Eriksen.

Vitesse ruikt zijn kans en heeft zich officieel gemeld voor Janssen. De geboren Arnhemmer heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit terug te willen keren naar zijn jeugdliefde en zou dan ook openstaan voor een transfer. De onderhandelingen zouden zich inmiddels in een vergevorderd stadium bevinden.

De 31-jarige Janssen moet bij Vitesse voor de broodnodige ervaring zorgen binnen de selectie van Fred Rutten. De club beschikt over tal van jonge talenten, maar ervaren spelers lopen er amper rond in het Gelredome. Janssen moet als regisseur voor sturing zorgen bij zijn oude club.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Theo Janssen

Bericht door peter » do jul 26, 2012 10:54 pm

Zou ik erg zonde vinden. Janssen heb je hard nodig.

columbus
Berichten: 5428
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door columbus » do jul 26, 2012 11:22 pm

Inderdaad. Gewoon een belangrijke speler voor Ajax. Ik zie het overigens zo maar gebeuren dat vriend Eriksen er naast komt te staan. Die speelde het afgelopen seizoen verre van goed en wat ik er van had verwacht...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Cruijff » vr jul 27, 2012 6:50 am

Hij oogt niet altijd even snel en soms dus ook niet 100% fit, maar het wordt nog onderschat hoe belangrijk Theo was in de wedstrijden waarin het niet liep. In Venlo en in Eindhoven lieten we ons bij vlagen wegspelen en toen bleef Janssen als één van de weinigen overeind. Met name bij PSV-Ajax was dat cruciaal. Als die wedstrijd niet in 2-2 maar in 2-1 of 3-2 was geëindigd dan waren we serieus in de problemen gekomen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Theo Janssen

Bericht door InnerHarbour » vr jul 27, 2012 6:55 am

Jinne schreef:
Voetbalprimeur
Vitesse hoopt zich op korte termijn te versterken met Theo Janssen. De club zou in vergevorderde onderhandelingen zijn met Ajax over de linksbenige middenvelder, meldt Omroep Gelderland.

Janssen speelde pas één seizoen bij Ajax, waar hij met name in de tweede seizoenshelft een prima indruk maakte. Toch lijkt de middenvelder het volgend seizoen met een reserverol te moeten doen door de aanwezigheid van Vurnon Anita, Siem de Jong en Christian Eriksen.

Vitesse ruikt zijn kans en heeft zich officieel gemeld voor Janssen. De geboren Arnhemmer heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit terug te willen keren naar zijn jeugdliefde en zou dan ook openstaan voor een transfer. De onderhandelingen zouden zich inmiddels in een vergevorderd stadium bevinden.

De 31-jarige Janssen moet bij Vitesse voor de broodnodige ervaring zorgen binnen de selectie van Fred Rutten. De club beschikt over tal van jonge talenten, maar ervaren spelers lopen er amper rond in het Gelredome. Janssen moet als regisseur voor sturing zorgen bij zijn oude club.
Kan me niet voorstellen dat Ajax het laatste beetje routine gaat verkopen.
YNWA

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Theo Janssen

Bericht door Ride » vr jul 27, 2012 7:09 am

InnerHarbour schreef: Kan me niet voorstellen dat Ajax het laatste beetje routine gaat verkopen.
Ik wel :blush.gif:
Vakkie 129

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Lionel » vr jul 27, 2012 7:34 am

Op het middenveld hebben we aan routine geen gebrek. Maher naar Ajax dus.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Theo Janssen

Bericht door InnerHarbour » vr jul 27, 2012 7:51 am

Ben jij gek op he, kabouters. :hypocrite.gif:
YNWA

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door M.. » vr jul 27, 2012 7:59 am

‏@MikeVerweij: Beste @nvandenberg86 Ik was gisteren toevallig bij Vitesse-Plovdiv. Zowel #Vitesse als #Ajax ontkent dat er (momenteel) contact is
https://twitter.com/MikeVerweij/status/ ... 5291995136
Voor wat het waard is

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Demosthenes » vr jul 27, 2012 8:07 am

De transfersom zal voor Vitesse niet het probleem, zijn salaris?

Ben wel benieuwd wat Ajax doet als hij echt vertrekt, wordt het een jongensploeg, waarbij de CL van secundair belang wordt? Ik denk 't niet, een routinier op die plaats kopen? Ben je weer duur uit en die moet ook weer wennen, kortom Ajax schiet er niet veel mee op als hij wordt verkocht (ook niet als hij op de bank zit)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Lionel » vr jul 27, 2012 8:29 am

InnerHarbour schreef:Ben jij gek op he, kabouters. :hypocrite.gif:
Als ze goed kunnen voetballen wel ja.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Theo Janssen

Bericht door Ride » vr jul 27, 2012 8:48 am

Demosthenes schreef:De transfersom zal voor Vitesse niet het probleem, zijn salaris?

Ben wel benieuwd wat Ajax doet als hij echt vertrekt, wordt het een jongensploeg, waarbij de CL van secundair belang wordt? Ik denk 't niet, een routinier op die plaats kopen? Ben je weer duur uit en die moet ook weer wennen, kortom Ajax schiet er niet veel mee op als hij wordt verkocht (ook niet als hij op de bank zit)
Verwacht je dan een ploeg die de CL kan winnen :confused.gif:

Theo is geen toekomst.
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Marillion » vr jul 27, 2012 8:53 am

Ik zou het toch wel heel erg jammer vinden als hij zou vertrekken. Karakter en persoonlijkheid heb je ook nodig in een elftal. En daarbij is zijn geweldige trap natuurlijk ook een belangrijk wapen.

Moest hij geen basisspeler worden kan ik begrijpen dat hij eventueel voor een vertrek naar 'zijn' Arnhem zou kiezen. Maar ik heb liever dat hij gewoon het hele jaar op ons middenveld staat zoals hij dat tijdens het tweede gedeelte van vorig seizoen heeft gedaan.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Demosthenes » vr jul 27, 2012 9:01 am

Verwacht je dan een ploeg die de CL kan winnen
Nee, als er Europees/financieel niets verandert zal Ajax nooit in de buurt van een overwinning komen, ondanks alle positieve geluiden.

Begint Ajax met een team waarvan de op één na oudste speler 23 is/wordt er geen routinier aangetrokken, dan is deelname aan de CL alleen van financieel belang, al besef ik dat alleen Janssen behouden ook geen garantie is op overwinteren in Europa of het kampioenschap, want vorig seizoen was het eerder dat PSV het kampioenschap verspeelde dan dat Ajax daar op eigen kracht voor heeft gezorgd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Marillion » vr jul 27, 2012 9:06 am

Je kunt daar in de competitie ook last van hebben. Natuurlijk past een jonge ploeg uitstekend bij Ajax. Maar ik denk niet dat we ongestraft Vertonghen en Janssen weg kunnen doen zonder daar wat van te merken. En dan heb ik het in deze situatie even puur over de ervaring en persoonlijkheid.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door gaizka » vr jul 27, 2012 9:17 am

Ik zit even te denken, maar in dat succesvolle CL seizoen onder Koeman hadden we toch ook alleen Galasek als routinier?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Toppie » vr jul 27, 2012 9:35 am

gaizka schreef:Ik zit even te denken, maar in dat succesvolle CL seizoen onder Koeman hadden we toch ook alleen Galasek als routinier?
Zlatan maxwell Chivu Sneijder Heitinga Vaart Pasanen Jong enz enz als we dit nu zouden hebben zouden we halve of finale kunnen halen.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door gaizka » vr jul 27, 2012 9:49 am

Toppie schreef:
gaizka schreef:Ik zit even te denken, maar in dat succesvolle CL seizoen onder Koeman hadden we toch ook alleen Galasek als routinier?
Zlatan maxwell Chivu Sneijder Heitinga Vaart Pasanen Jong enz enz als we dit nu zouden hebben zouden we halve of finale kunnen halen.
Maar dat waren destijds allemaal talenten van een jaar of 20, net als de situatie nu.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Marillion » vr jul 27, 2012 9:49 am

Het gaat meer om karakter en persoonlijkheid dan om leeftijd. Een jongen als Chivu was op jonge leeftijd bijvoorbeeld al iemand die zijn elftal op sleeptouw nam.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Theo Janssen

Bericht door InnerHarbour » vr jul 27, 2012 9:56 am

Toppie schreef:
gaizka schreef:Ik zit even te denken, maar in dat succesvolle CL seizoen onder Koeman hadden we toch ook alleen Galasek als routinier?
Zlatan maxwell Chivu Sneijder Heitinga Vaart Pasanen Jong enz enz als we dit nu zouden hebben zouden we halve of finale kunnen halen.
Twee hebben bij Barcalona gespeeld, twee bij Inter, Manchester City, Everton, de huidige groep mag de schoenveters van deze jongens nog niet vastmaken.
YNWA

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Theo Janssen

Bericht door Rachid » vr jul 27, 2012 11:42 am

Ride schreef:
Demosthenes schreef:De transfersom zal voor Vitesse niet het probleem, zijn salaris?

Ben wel benieuwd wat Ajax doet als hij echt vertrekt, wordt het een jongensploeg, waarbij de CL van secundair belang wordt? Ik denk 't niet, een routinier op die plaats kopen? Ben je weer duur uit en die moet ook weer wennen, kortom Ajax schiet er niet veel mee op als hij wordt verkocht (ook niet als hij op de bank zit)
Verwacht je dan een ploeg die de CL kan winnen :confused.gif:

Theo is geen toekomst.
Dus?

De toekomst is nu.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Plaats reactie