Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ride » wo jul 11, 2012 1:22 pm

InnerHarbour schreef:Nu juich ik wel!
:ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :666.gif: :blub.gif: :blub.gif: :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif: :onfire.gif: :biggthumpup.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jinne » wo jul 11, 2012 1:32 pm

:onfire.gif: :ajaxsmiley.gif: :blub.gif: :onfire.gif: :ajaxsmiley.gif: :blub.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door beelzebub » wo jul 11, 2012 1:35 pm

Yes, eindelijk zijn we van onze kut-Marokkaan af
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » wo jul 11, 2012 1:37 pm

beelzebub schreef:Yes, eindelijk zijn we van onze kut-Marokkaan af
Nou nou moet dat nu zulke taal, FOEI FOEI! :aai.gif: :smile-ajax.gif:

Ik ga vanmiddag ff lekker de pleintjes op in Kralingen, ff een paar potjes voetballen met andere kut-Marokkaantjes uit Rotterdam! :ajaxscarf.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ramona » wo jul 11, 2012 1:42 pm

Eeeeindelijk witte rook!!! :onfire.gif: :biggthumpup.gif: :onfire.gif:

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Pride of Amsterdam » wo jul 11, 2012 1:56 pm

Kan aan mij liggen, maar hij is nog steeds niet weg. Staat alleen dat Ajax en Fiorentina eruit zijn. Ik wil zien dat hij daar getekend heeft! :blush.gif:
Op naar de vierde ster!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Thijs » wo jul 11, 2012 2:53 pm

Haha, rustig maar. Er ligt écht geen ene man onder het bed, het was écht een nachtmerrie, hij is écht weg.

Je doet nu net alsof het zo'n hele slechte horror-film is waarbij hij op het eind van de film in het vliegtuig naar Florence stapt maar je in de allerlaatste scene (na de aftiteling) ziet dat het een dubbelganger was en hij ineens weer het trainingsveld bij De Toekomst opsjokt. Tadaaa, er komt een deel 2!

No worries.

Afbeelding
Ik verzoek den AT'ers dan ook om wanneer ze straks hunne legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als ze dat ook andere nachten doen. Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn. Den Mounir heeft werkelijk geteekend bij den Italianen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » wo jul 11, 2012 3:07 pm

Thijs schreef: het was écht een nachtmerrie, hij is écht weg.
Kan / wil / mag je daar wat dieper op ingaan?

Anyway, een driewerf hoera. Niettemin wens ik EH veel succes in Italie.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Alexander » wo jul 11, 2012 3:27 pm

Top nieuws! Lekker opgerot, Mounir!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door SylvievdVaart » wo jul 11, 2012 3:30 pm

Zo, dat was dat :biggrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Toppie » wo jul 11, 2012 3:30 pm

beelzebub schreef:Yes, eindelijk zijn we van onze kut-Marokkaan af

:blush.gif: :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door zeux » wo jul 11, 2012 4:48 pm

Jammer dat het Frank niet is gelukt om het conflict op te lossen. Hij had (nog) echt van waarde kunnen zijn voor Ajax in de spits. Jammer dus dat hij weg is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » wo jul 11, 2012 6:52 pm

Ja, mee eens. Heel jammer dat dit zo gelopen is, want El Hamdaoui is een prima voetballer.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » wo jul 11, 2012 7:00 pm

Zeux schreef:Jammer dat het Frank niet is gelukt om het conflict op te lossen. Hij had (nog) echt van waarde kunnen zijn voor Ajax in de spits. Jammer dus dat hij weg is.
Er was al tijdenlang geen weg terug, dus Ajax (en EH) mag blij wezen dat er eindelijk een oplossing is gevonden.

Vreemd dat je vindt dat Frank het probleem had moeten oplossen. Daarvoor zijn 2 partijen nodig en wij kennen de ins en outs van het ontstaan van het probleem bovendien niet.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Mounir El Hamdaoui

Bericht door Iniesta » wo jul 11, 2012 7:30 pm

Daarbij kan hij geweldig voetballen, maar liet hij het erg weinig zien in de laatste weken Jol.
Goede voetballer is meer dan een mooie techniek, mentaliteit is ook een eigenschap van een goede voetballer

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo jul 11, 2012 7:50 pm

Voetballers met het ego van Mounir... heb je toch niks aan?

Wil niet beginnen over Spanje maar als je ziet hoe hongerig die zijn, jaar in jaar uit. Maakt niet uit waar ze worden opgesteld en of ze een keer op de bank zitten. En dan gaat Mounir herrie schoppen nadat hij er 1x naast komt te staan?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door zeux » wo jul 11, 2012 10:25 pm

wimpey schreef:
Zeux schreef:Jammer dat het Frank niet is gelukt om het conflict op te lossen. Hij had (nog) echt van waarde kunnen zijn voor Ajax in de spits. Jammer dus dat hij weg is.
Er was al tijdenlang geen weg terug, dus Ajax (en EH) mag blij wezen dat er eindelijk een oplossing is gevonden.

Vreemd dat je vindt dat Frank het probleem had moeten oplossen. Daarvoor zijn 2 partijen nodig en wij kennen de ins en outs van het ontstaan van het probleem bovendien niet.
Precies, die kennen we niet. Het eenzijdig de grond in stampen van El H in dit topic (en zo hard mogelijk doortrappen) is dus ook niet terecht.

Frank is coach. Een speler met een ego ga je vaker tegenkomen. Zo'n speler managen hoort ook bij het vak.
Nu heb ik wel eens begrepen dat Frank ook niet blij was met de gang van zaken. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij heeft geleerd en is gegroeid in zijn rol en dat zo'n conflict veel minder snel nog eens zal voorkomen, laat staan zo escaleren.

Los van 'schuld' vind ik het jammer dat een spits van het kaliber El H niet meer voor Ajax speelt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ride » do jul 12, 2012 5:59 am

Zeux schreef:Jammer dat het Frank niet is gelukt om het conflict op te lossen. Hij had (nog) echt van waarde kunnen zijn voor Ajax in de spits. Jammer dus dat hij weg is.
't is geen Ajaxspel speler.. dus kan het niet eens zijn met je redenering dat het jammer is.

Dat het een goede voetballer is staat buiten kijf alleen niet binnen een team wat jagen als team als credo heeft.
Of zag je hem al achterin Boilesen/Blind helpen :excited.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door InnerHarbour » do jul 12, 2012 6:25 am

Het is gewoon een clubhouse cancer en nu mag ergens anders de boel gaan verzieken.
YNWA

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » do jul 12, 2012 1:53 pm

Zeux schreef: Precies, die kennen we niet. Het eenzijdig de grond in stampen van El H in dit topic (en zo hard mogelijk doortrappen) is dus ook niet terecht.
Zeggen dat de trainer het probleem had moeten oplossen dus ook niet.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Dubbel » do jul 12, 2012 2:13 pm

Pride of Amsterdam schreef:Kan aan mij liggen, maar hij is nog steeds niet weg. Staat alleen dat Ajax en Fiorentina eruit zijn. Ik wil zien dat hij daar getekend heeft! :blush.gif:
Waarom zit dit topic nog niet in het spelersarchief? Toch nog weer aanvullende eisen soms?

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » do jul 12, 2012 4:15 pm

wimpey schreef:
Zeux schreef: Precies, die kennen we niet. Het eenzijdig de grond in stampen van El H in dit topic (en zo hard mogelijk doortrappen) is dus ook niet terecht.
Zeggen dat de trainer het probleem had moeten oplossen dus ook niet.
Het was opgelost, toen kwam er een opmerking in de rust, toch ook geen grof schandaal, toen werd het weer opgelost en zonder dat er nog iets gebeurde werd hij toch weer verbannen naar het tweede.

Het kan natuurlijk dat het gewoon niet werkt en dat het dan ook geen zin heeft om hem voor het nieuwe seizoen weer aan de selectie toe te voegen, maar dan moet je ook zorgen dat zo'n speler weg kan. Nu heb je onnodig nog een jaar van zijn carriere verspild en een jaar salaris verspild. Dat vind ik heel zwak gedaan van het technisch hart.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Dubbel » do jul 12, 2012 4:29 pm

Die hele El InnerHarbaoui, of hoe ie ook mag heten, heeft in elk geval niet gebracht waarvoor ie is gehaald. En vanaf het moment dat hij naar kleedkamer 2 vertrok is het alleen maar beter gegaan met Ajax, dus wat is wijsheid? Hoop dat we die janksmoel zijn nieuwe club binnenkort loten en helemaal gek spelen.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door M.. » do jul 12, 2012 5:56 pm

Le T. schreef:
wimpey schreef:
Zeux schreef: Precies, die kennen we niet. Het eenzijdig de grond in stampen van El H in dit topic (en zo hard mogelijk doortrappen) is dus ook niet terecht.
Zeggen dat de trainer het probleem had moeten oplossen dus ook niet.
Het was opgelost, toen kwam er een opmerking in de rust, toch ook geen grof schandaal, toen werd het weer opgelost en zonder dat er nog iets gebeurde werd hij toch weer verbannen naar het tweede.

Het kan natuurlijk dat het gewoon niet werkt en dat het dan ook geen zin heeft om hem voor het nieuwe seizoen weer aan de selectie toe te voegen, maar dan moet je ook zorgen dat zo'n speler weg kan. Nu heb je onnodig nog een jaar van zijn carriere verspild en een jaar salaris verspild. Dat vind ik heel zwak gedaan van het technisch hart.
Dat jaar salaris is zonde ja

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do jul 12, 2012 8:41 pm

Le T. schreef:
wimpey schreef:
Zeux schreef: Precies, die kennen we niet. Het eenzijdig de grond in stampen van El H in dit topic (en zo hard mogelijk doortrappen) is dus ook niet terecht.
Zeggen dat de trainer het probleem had moeten oplossen dus ook niet.
Het was opgelost, toen kwam er een opmerking in de rust, toch ook geen grof schandaal, toen werd het weer opgelost en zonder dat er nog iets gebeurde werd hij toch weer verbannen naar het tweede.

Het kan natuurlijk dat het gewoon niet werkt en dat het dan ook geen zin heeft om hem voor het nieuwe seizoen weer aan de selectie toe te voegen, maar dan moet je ook zorgen dat zo'n speler weg kan. Nu heb je onnodig nog een jaar van zijn carriere verspild en een jaar salaris verspild. Dat vind ik heel zwak gedaan van het technisch hart.
Je klinkt als een Marokkaan. Geen greintje zelfkritiek. Bij het tuig dan.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie