Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Waarom zou je als journalist niet zomaar wat je uit je duim zuigen als je publiek toch geen boodschap heeft aan de waarheid?
Wollt ihr den totalen Mensch?
- SylvievdVaart
Me too. Ik kan niet wachten.Marillion schreef:Maar ik ben pas tevreden als het echt 100% rond is. Inclusief officiële bevestiging op Ajax.nl, bericht op teletekst en reactie van El Hamdaoui.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
En laat het aub. geen verhuur zijn.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haalde dit van een ander forum. Kan vanuit hier niet controleren van wie een echt twitter-account is.Benji schreef: Kom op Thijs, je bent beter dan dit...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
NOS Teletekst bevestigt de transfer. Transferbedrag tussen de 2 en 3 miljoen euro.
Woohooo... we kunnen dus weer shoppen!
Ik zou zeggen een verdediger erbij!
Ik zou zeggen een verdediger erbij!
-
Er staat niets op ajax.nlBenji schreef:NOS Teletekst bevestigt de transfer. Transferbedrag tussen de 2 en 3 miljoen euro.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Wordt uiteraard pas bevestigd als daadwerkelijk alles binnen is. Ik hou m'n mail met spanning in de gaten.Demosthenes schreef:Er staat niets op ajax.nlBenji schreef:NOS Teletekst bevestigt de transfer. Transferbedrag tussen de 2 en 3 miljoen euro.
-
Geld, Chivu's transfer kwam er bijna door op losse schroeven.
Het belangrijkste is misschien we het missen van de salarispost; hoe lang liep zijn contract nog?
Het belangrijkste is misschien we het missen van de salarispost; hoe lang liep zijn contract nog?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Jinne
- Site Admin
Gezien wat er getweet wordt (inclusief foto's) lijkt het me gewoon zijn eigen account hoor.Thijs schreef:Haalde dit van een ander forum. Kan vanuit hier niet controleren van wie een echt twitter-account is.Benji schreef: Kom op Thijs, je bent beter dan dit...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Een van de weinige goede aanvallers van Ajax vertrekt dus. Wat een feest.
Verder vertrekt Bouy ook, was de comeback van Kishna compleet verzonnen en is het Ajax weer niet gelukt om met enig succes te onderhandelen op de transfermarkt. Wat een dag.
Verder vertrekt Bouy ook, was de comeback van Kishna compleet verzonnen en is het Ajax weer niet gelukt om met enig succes te onderhandelen op de transfermarkt. Wat een dag.
-
Je bedoelt: een selectiespeler die gigantisch op de begroting drukt en NOOIT meer voor het eerste elftal gaat spelen is verkocht voor een paar miljoen euro.Jöhnk schreef:Een van de weinige goede aanvallers van Ajax vertrekt dus. Wat een feest.
Ja. Feest.
- Ajaciedjuh
Past prima bij de huidige situatie. We modderen nog even lekker aan.Jöhnk schreef:Een van de weinige goede aanvallers van Ajax vertrekt dus. Wat een feest.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
www.nusport.nlTransfer El Hamdaoui niet rond
31 januari 2012 13:12
31 januari 2012 13:57
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui is officieel nog geen speler van Fiorentina. Dat meldt het kamp El Hamdaoui dinsdagmiddag aan NUsport.
Een woordvoerder van de Italiaanse club liet dinsdagmiddag doorschemeren dat de problemen rond de overgang van de aanvaller opgelost zouden zijn. Het kamp El Hamdaoui ontkent echter dat er al een akkoord is.
"Hij tekent pas als we eruit zijn. Dat is nog niet het geval", laat een bron dicht bij de speler weten.
Ook Ajax ontkende dinsdag dat er al sprake zou zijn van een overeenkomst. "Pas als alles rond is, maken wij het bekend. Zolang we dat niet doen is er dus nog geen sprake van een overgang."
Pffff, dat doet me denken aan de onderhandelingen tussen Ajax en EH, zo'n 1,5 jaar geleden.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ah, ze hebben inmiddels bij Fiorentina ook gehoord over die sportzaak.... 

Nil volentibus arduum
Je bedoelt dat iemand roept dat het rond is terwijl het dat nog niet is, en dat El Hamdaoui dan verweten wordt dat hij een geldwolf is omdat hij gewoon verder gaat met onderhandelen?Duke schreef:http://www.nusport.nlTransfer El Hamdaoui niet rond
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui is officieel nog geen speler van Fiorentina. Dat meldt het kamp El Hamdaoui dinsdagmiddag aan NUsport.
Een woordvoerder van de Italiaanse club liet dinsdagmiddag doorschemeren dat de problemen rond de overgang van de aanvaller opgelost zouden zijn. Het kamp El Hamdaoui ontkent echter dat er al een akkoord is.
"Hij tekent pas als we eruit zijn. Dat is nog niet het geval", laat een bron dicht bij de speler weten.
Ook Ajax ontkende dinsdag dat er al sprake zou zijn van een overeenkomst. "Pas als alles rond is, maken wij het bekend. Zolang we dat niet doen is er dus nog geen sprake van een overgang."
Pffff, dat doet me denken aan de onderhandelingen tussen Ajax en EH, zo'n 1,5 jaar geleden.
Nee, dat het nog niet rond is .. dat is alles ...Le T. schreef:Je bedoelt dat iemand roept dat het rond is terwijl het dat nog niet is, en dat El Hamdaoui dan verweten wordt dat hij een geldwolf is omdat hij gewoon verder gaat met onderhandelen?Duke schreef:http://www.nusport.nlTransfer El Hamdaoui niet rond
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hij heeft wel pech he, onze sympahtieke El H, dat de onderhandelingen net zo stroef verlopen als bij zijn overgang van AZ naar Ajax....Le T. schreef:Je bedoelt dat iemand roept dat het rond is terwijl het dat nog niet is, en dat El Hamdaoui dan verweten wordt dat hij een geldwolf is omdat hij gewoon verder gaat met onderhandelen?Duke schreef:http://www.nusport.nlTransfer El Hamdaoui niet rond
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik weet niet of ze stroef verlopen. Een deal is rond of niet rond. Als je dan gaat roepen dat een deal rond is terwijl die dat nog niet is dan moet je daarna niet gaan zeiken dat dat aan een van de partijen ligt. Het ligt dan aan degene die zonodig prematuur moest ejaculeren.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Hij heeft wel pech he, onze sympahtieke El H, dat de onderhandelingen net zo stroef verlopen als bij zijn overgang van AZ naar Ajax....
Het ligt natuurlijk ook aan de invoering van het betaald voetbal, maar dat heb ik inmiddels al wel verwerkt.
Le T. schreef: Het ligt natuurlijk ook aan de invoering van het betaald voetbal, maar dat heb ik inmiddels al wel verwerkt.

eerder het Bosman-arrest wat ons genekt heeft...

Vakkie 129
Blijkbaar hebben velen er nog steeds moeite mee dat voetballers er hun geld mee verdienen en dus onderhandelen. Zeer selectief weliswaar, alleen bij bepaalde spelers, maar toch.Ride schreef:Le T. schreef: Het ligt natuurlijk ook aan de invoering van het betaald voetbal, maar dat heb ik inmiddels al wel verwerkt.mag het hopen na zoveel decennia..
Toegevoegd: dinsdag 31 jan 2012, 13:29
Fiorentina heeft met Ajax een akkoord bereikt over de tranfersom voor Mounir El Hamdaoui.
De Marokkaanse spits, die bij Ajax op een zijspoor was beland, was zelf al rond met de club uit Florence en is ook al medisch gekeurd.
Fiorentina betaalt tussen de twee en drie miljoen euro voor de spits die in Amsterdam nog een contract tot medio 2014 had. El Hamdaoui speelde in april vorig jaar voor het laatst, waarna hij uit de selectie werd gezet door coach Frank de Boer.
Ajax heef de transfer van El Hamdaoui nog niet bevestigd. "Dat doen we pas als alle stukken binnen zijn", reageert een woordvoerder.
Blij met de punten ...
Jammer dat je vriendje weg is, hopelijk krijgt hij nog een royale schadevergoeding voor om al het leed van de afgelopen maanden te verlichten..Le T. schreef:Blijkbaar hebben velen er nog steeds moeite mee dat voetballers er hun geld mee verdienen en dus onderhandelen. Zeer selectief weliswaar, alleen bij bepaalde spelers, maar toch.Ride schreef:Le T. schreef: Het ligt natuurlijk ook aan de invoering van het betaald voetbal, maar dat heb ik inmiddels al wel verwerkt.mag het hopen na zoveel decennia..
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dan is er tenminste nog een zaadlozing. Bij El H wordt voornamelijk drooggeneukt.Le T. schreef:Ik weet niet of ze stroef verlopen. Een deal is rond of niet rond. Als je dan gaat roepen dat een deal rond is terwijl die dat nog niet is dan moet je daarna niet gaan zeiken dat dat aan een van de partijen ligt. Het ligt dan aan degene die zonodig prematuur moest ejaculeren.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Hij heeft wel pech he, onze sympahtieke El H, dat de onderhandelingen net zo stroef verlopen als bij zijn overgang van AZ naar Ajax....
Het ligt natuurlijk ook aan de invoering van het betaald voetbal, maar dat heb ik inmiddels al wel verwerkt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley