En er bestaat gebrekkige begeleiding. Als ik Ajax was, zou ik me er wel van vergewissen wat de oorzaak van al die blessures is; pech of begeleiding(sgebrek). In ieder geval uitsluiten of het iets is wat voorkomen kan worden.Bertje schreef:Dat hangt nog steeds van de afzonderlijke blessures af. Er bestaat wel degelijk zoiets als pech.
Toby Alderweireld
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Toby Alderweireld
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Re: Toby Alderweireld
Voor Jol hadden we elk jaar een blessuregolf en nu erna ook weer, maar terwijl hij er met zijn medische mensen was niet. Het is wel erg naief om dat pech respectievelijk geluk te noemen.
Onder Jol zijn er ook blessures geweest. En is er nu sprake van een blessuregolf?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Onder Jol veel minder. Nu hebben we al sinds de voorbereiding dat er altijd wel iemand geblesseerd is (vaak aan de hamstrings). Een blessuregolf dus inderdaad.Bertje schreef:Onder Jol zijn er ook blessures geweest. En is er nu sprake van een blessuregolf?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van der Wiel is ook een wedstrijdje geschorst, dus het lijkt me wel dat die jongen gaat spelen. Of ze moeten Ligeon naar voren schuiven, maar dat zou opmerkelijk zijn. Nee, dan wordt het Ooijer, van Rhijn, Vertonghen, Anita. Ik geef het je te doen....Demosthenes schreef:Gezien de snelheid waarmee Sulejmani herstelde, moet dit in twee weken te doen zijn. Ooijer zal de vervanger van Alderweireld zijn, Van Rhijn zit niet bij de (eerste) selectie en zal niet ineens Ooijer passeren.999 schreef:Volgende competitie wedstrijd is overgens pas over een kleine 2 weken ..
Ik denk ook Blind links en Anita rechts. Zou misschien niet eens zo heel gek zijn. Alleen jammer van Ooijer.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Niet eens zo heel gek? Anita - Ooijer - Vertonghen - Blind? Tegen dit AZ? Nee, we kunnen beter niet voetballen...Jesse schreef:Ik denk ook Blind links en Anita rechts. Zou misschien niet eens zo heel gek zijn. Alleen jammer van Ooijer.
-
Tegen ieder AZ? Anita is geen back, Ooijer kan niet meer mee en over Blind zal ik maar niets meer schrijven.Rishi schreef:'Tegen dit AZ'?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
We zijn gewoon te zuinig geweest afgelopen zomer, als je dan leest dat PSV Derijck voor € 7 ton heeft over overgenomen. Dat was een prima back up voor ons centrale duo geweest en de toekomstige opvolger van Vertonghen eventueel.Demosthenes schreef:Tegen ieder AZ? Anita is geen back, Ooijer kan niet meer mee en over Blind zal ik maar niets meer schrijven.Rishi schreef:'Tegen dit AZ'?
Wat mij betreft haalt Ajax in de winter Poulsen van AZ, hebben we iig een alternatief voor de linksback positie.
Willems van Sparta (nu PSV) was een goede geweest. Zeker gezien onze bezetting links achtering. 7 ton naar verluidt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- InnerHarbour
Dat is hij ook niet. Het is een talent die wordt beschouwd als toptalent.
- InnerHarbour
Verdedigers moet je zelf opleiden en zeker niet zoals Derijck, Poulsen of Willems voor 7 ton ergens anders gaan halen.
YNWA
Je ziet nu hoe smal de selectie is als er spelers wegvallen, 'talenten' als Ebecilio en Blind zijn (nog) lang niet goed genoeg om e.e.a. op te vangen.InnerHarbour schreef:We wilde toch geen breedte aankopen meer!
Wat een grap. Toby is niet licht geblesseerd, maar zou er volgens de laatste berichten mogelijk 2 maanden uit zijn.
Nu is het halen van Gouweleeuw een must.
De Boer over blessure Alderweireld: 'Het ziet er heel slecht uit'
Frank de Boer liet tijdens de persconferentie weten het ergste te vrezen voor de hamstringblessure van Toby Alderweireld. "Het ziet er heel slecht uit." De blessure betekent een nieuwe tegenvaller voor Frank de Boer, die de laatste maanden te maken heeft gehad met een waslijst aan blessures.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Ooijer dus weer in de basis.. De Boer geeft dus duidelijk aan het niet te zien zitten in van Rhijn.. Niet meer als invaller, onbegrijpelijk!
- Ajaciedjuh
Ooijer is geblesseerd. We moeten het doen met Blind.Zlatan Son of God schreef:Ooijer dus weer in de basis.. De Boer geeft dus duidelijk aan het niet te zien zitten in van Rhijn.. Niet meer als invaller, onbegrijpelijk!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Nog belachelijker.. die Blind mag de veters van de F jeugd van Ajax nog niet eens strikken.Ajaciedjuh schreef:Ooijer is geblesseerd. We moeten het doen met Blind.Zlatan Son of God schreef:Ooijer dus weer in de basis.. De Boer geeft dus duidelijk aan het niet te zien zitten in van Rhijn.. Niet meer als invaller, onbegrijpelijk!
De trainingsmethoden lijken niet op de diverse lichamen afgestemd. In een topsportorganisatie.
Daley Blind heeft trouwens in een topsportorganisatie ook niets te zoeken. Waarom niet een directe vervanger voor Aderweireld? Nu moet de defensief toch al kwetsbare Vertonghen het met de voor topvoetbal op ieder vlak ongeschikte Blind naast zich doen.

Daley Blind heeft trouwens in een topsportorganisatie ook niets te zoeken. Waarom niet een directe vervanger voor Aderweireld? Nu moet de defensief toch al kwetsbare Vertonghen het met de voor topvoetbal op ieder vlak ongeschikte Blind naast zich doen.