Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » di sep 20, 2011 3:20 pm

Op deze manier wordt EH niet eens opgeroepen voor het nationale elftal van Marokko. Wat moet een bondscoach met een speler die nooit speelt? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 20, 2011 3:35 pm

666 schreef:Als het gewenste bedrag tegen die tijd wat lager is en het marokkaanse elftal voor de winterstop nog een paar wedstrijdjes speelt waarin Mounir scoort zou het kunnen, maar ik vrees dat je je net zo rijk rekent als Leeson en Kerviel.
Deze zomer was er toch ook belangstelling? Ik ben ervan overtuigd dat de clubs deze zomer ook op de hoogte waren van de situatie. Leeson en Kerviel deden overigens wat meer dan alleen maar rekenen.
Die twee verdampte miljardjes in zwitserland, dat moet jij toch beter kunnen? Het waren zelfs geen euro's maar dollars, dus zo hoog ligt de lat niet.
De tragiek is natuurlijk dat als je het goed doet het nooit bekend zal worden. Ik vrees dus dat je je eeuwig zal moeten blijven afvragen of ik het beter kan.
Overigens kan El Ham ook nog andere strategische overwegingen hebben. Z'n contract duurt nog drie jaar en de laatste keer dat een trainer het zo lang bij Ajax volhield is alweer een eeuwigheid geleden.
Misschien nog eens een goed gesprek? Bemiddeling door Danny, in gezelschap van een flesje goede champagne, doet wonderen!
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » di sep 20, 2011 3:37 pm

LucaS schreef:Misschien nog eens een goed gesprek? Bemiddeling door Danny, in gezelschap van een flesje goede champagne, doet wonderen!
Danny zal in deze tijd wel niet zoveel te doen hebben, dus die staat waarschijnlijk te popelen! :neutral.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di sep 20, 2011 3:51 pm

LucaS schreef:Deze zomer was er toch ook belangstelling? Ik ben ervan overtuigd dat de clubs deze zomer ook op de hoogte waren van de situatie.
Blijkbaar was de belangstelling niet genoeg om aan de totaalprijs van transfersom en salaris te voldoen. El Ham is bij Ajax nu verzekerd van 5.4 miljoen tot 2014 en dan is ie alweer 30. Dan loop je als spits al aardig tegen je pensioenleeftijd aan. Ondertussen daalt de marktwaarde sneller dan de afschrijving dus als Ajax vast blijft houden aan die 1.25 miljoen per jaar moeten we hopen op een jodenstreek van het type Kinkladze-naar-Derby-County.

Het salaris van Mounir ligt tot 2014 contractueel vast en als een ware duivelsleerling houdt ie stipt vast aan de naleving van de verplichtingen. Dat ie z'n eigen verplichtingen wat flexibeler benadert... tsja, dat heb jou nou eenmaal met die volgelingen van mij.
De tragiek is natuurlijk dat als je het goed doet het nooit bekend zal worden. Ik vrees dus dat je je eeuwig zal moeten blijven afvragen of ik het beter kan.
Whahahaha! Als jij hier t.z.t. beneden wordt afgeleverd weet ik precies wat jij allemaal op je geweten hebt. Elk onterecht gedeclareerd glas karnemelk, elke verdonkeremaande punteslijper, alle slippertjes achter de rug van Syl om, iedere minuut die je in de tijd van je baas op AT hebt vergooid, al die keren dat je in de metro van Parijs over het hekje bent geklommen, niks blijft verborgen voor de zwarte boekhouding van het HBS (hels bureau voor de statistiek). En haal die vinger nou maar uit je neus want dat ontgaat ons hier beneden ook niet. Bah!

Gaat heen en zondig nog meer. :666.gif: :hypocrite.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 20, 2011 3:53 pm

Jesse schreef:Danny zal in deze tijd wel niet zoveel te doen hebben, dus die staat waarschijnlijk te popelen! :neutral.gif:

Hij wel, maar EH vast niet. Die moslims zijn zo ongezellig! :hypocrite.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » di sep 20, 2011 4:02 pm

Oei, dat zal de relatie met Danny niet ten goede komen. El H. houdt straks niemand meer over!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di sep 20, 2011 4:07 pm

Maak je over de relatie met Dan*y maar geen zorgen. Als Mounir net zo is als de moslims die ik ken slaat ie de glazen achterover onder de vrolijke uitroep "dan maar een maagdje minder later." Als je met 72 stuks begint hoef je niet zuinig te doen.

Mijn collega uit Jordanië staat inmiddels op een saldo van zo'n zeshonderdzesenzestigduizend maagden negatief. Die gaat vlak voor z'n dood een obligatielening uitschrijven op relatieplanet.nl.

En El Ham koopt gewoon een paar maagden om mee te nemen. Dat kan er wel af met die 1.8 miljoen per jaar, dus de bubbels komen echt wel op.

En anders blijft er meer voor Dan*y over.
Sign your name on
the dotted line:

999

Bericht door 999 » di sep 20, 2011 4:14 pm

ik dacht dat de komkommertijd voorbij was ?.
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » di sep 20, 2011 4:14 pm

Wat heeft Dan*y hier precies mee te maken? Het gaat hier over Blind.

667

Bericht door 667 » di sep 20, 2011 4:21 pm

Ssssssssst! Stil nou Jesse! Niet iedereen hoeft de ware identiteit van D. Bl*nd te weten! Levensgevaarlijk, dat informatiegelek van jou. Straks laat Mounir's zaakwaarnemer D*ley nog kidnappen om een transfervrije exit voor z'n cliënt erdoorheen te blackmailen!

Misschien moeten we Bl*nd Jr voor z'n eigen veiligheid ook maar verstoppen in Kleedkamer 2 en de anonimiteit van J*ng Aj*x. En dat allemaal omdat jij je toetsenbord niet dicht kan houden!

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 20, 2011 4:34 pm

EH gunt Ajax niets. Dus zal hij niet meewerken aan het kidnappen van Daley. :hypocrite.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » di sep 20, 2011 4:34 pm

Nu begrijp ik er helemaal niets meer van. Wie zíjn al die mensen over wie je het hebt? Sterker nog: wie is 667 eigenlijk?

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 20, 2011 4:55 pm

Tja, sommigen hier leven blijkbaar in de waanidee dat D*nny en Blind dezelfde persoon zijn.
I think I lost my fucking headache

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di sep 20, 2011 4:55 pm

Mounir's zaakwaarnemer heeft een transfer van z'n cliënt nodig om weer wat knaken aan z'n strijkstok te laten plakken, dus die kidnapt gewoon zonder iets te vragen aan El Ham.

En de identiteit van 6*7 is het best bewaarde geheim van AT, Jesse.

Gelden die transferwindows en deadlines eigenlijk ook als we El Ham kunnen verhuren aan zo'n club vol oliedollars in Saudi Arabië of Oman ofzo?
Sign your name on
the dotted line:

Jesse

Bericht door Jesse » di sep 20, 2011 5:00 pm

LucaS schreef:Tja, sommigen hier leven blijkbaar in de waanidee dat D*nny en Blind dezelfde persoon zijn.
Is D*nny wel dezelfde persoon als Dan*y?

667

Bericht door 667 » di sep 20, 2011 5:02 pm

Allemaal dezelfde, maar van al die sjampoepel gaat Lucas een beetje dubbel zien.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di sep 20, 2011 6:14 pm

Lucas heeft het nooit helemaal helder gezien, dus als we willen dat ie ze nog minder op een rijtje krijgt zal ik ernst en Edwin Simonis ook nog eventjes tot leven wekken!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di sep 20, 2011 9:08 pm

Cruijff. Ik weet dat je graag scherp discussieert en dat is prima. Op AT is gemiddeld genomen veel meer toegestaan dan op andere sites. Maar ik vraag je bij deze om al dan niet grappig bedoelde verwijzingen naar Ernst achterwege te laten. Je kent deze site goed en weet dus ook dat dit gevoelig ligt bij verschillende AT'ers. Ernst is niet voor niets uitgeroepen tot founding father van AT.

Gaan we hier nu weer verder over El Hamdaoui.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 21, 2011 2:52 pm

Marillion schreef: Gaan we hier nu weer verder over El Hamdaoui.
Verbazingwekkend dat n.b. fraudeur Lens onze trainer "onbetrouwbaar en niet eerlijk" noemt en dat er geen reactie op komt.

Daar had ik uit Ajax-hoek wel een reactie op verwacht. Inkoppertje nl.

Arthur

Bericht door Arthur » wo sep 21, 2011 2:55 pm

Gewoon negeren en laten roepen vind ik veel sterker overkomen. Lens is de moeite van het reageren niet waard.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo sep 21, 2011 2:58 pm

Precies. Een dergelijk moddergevecht moet je niet willen aangaan.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 21, 2011 3:10 pm

Bertje schreef:Precies. Een dergelijk moddergevecht moet je niet willen aangaan.
Geen moddergevecht, Bert. Gewoon één keer reageren en het fraudeursverleden van Lens erbij halen.

Laat Lens / EH maar bewijzen dat FdB niet fair is. Maar goed, van alles roepen is in de mode.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo sep 21, 2011 3:14 pm

Je snapt zelf toch ook wel dat de kous daarmee niet af is?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Le T.

Bericht door Le T. » wo sep 21, 2011 3:19 pm

Dat De Boer niet eerlijk is geweest hebben we allemaal kunnen vaststellen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

M..

Bericht door M.. » wo sep 21, 2011 3:45 pm

Le T. schreef:Dat De Boer niet eerlijk is geweest hebben we allemaal kunnen vaststellen.
Oh ja?

Plaats reactie