Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door 999 » do jun 09, 2011 7:43 am

wimpey schreef:
999 schreef:Vind het wel heel vlug.Na een jaartje al de overstap naar een topclub.Ik zou minimaal nog 1 jaar wachten.
2 jaar. Was vorig seizoen ook al opvallend. In een errug slecht ADO.
Dan vind ik het nog heel vlug.Persoonlijk vind ik het niet bijzonders om bij ADO er wat bovenuit te steken.En eigenlijk vind ik dat hij het meer van zijn dynamisch bereik moet hebben dan van goed voetballen..

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door gaizka » vr jun 10, 2011 5:45 pm

Standard Luik heeft vergelijkbare problemen als Arsenal, want het dreigt twee belangrijke middenvelders kwijt te raken. Axel Witsel lijkt op weg naar AC Milan, terwijl Steven Defour in beeld is bij Spartak Moskou als eventueel alternatief voor Demy de Zeeuw (Ajax). De club uit Luik, die komend seizoen in de voorronde van de Champions League uitkomt, denkt echter aardig te kunnen cashen bij de verkoop van de twee dragende krachten.
Bron: vi.nl

Spartak heeft dus een alternatief.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Demy de Zeeuw

Bericht door jabu » vr jun 10, 2011 9:12 pm

De hier veel geprezen Defour dus. Back up keuze van De Zeeuw bij Spartak Moskou....

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Rachid » za jun 11, 2011 4:44 pm

Doe niet zo simpel Jabu.

Ik zou Defour boven De Zeeuw prefereren, ten alle tijden, zonder twijfel.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Lionel » za jun 11, 2011 5:26 pm

Waarom doet Spartak dat niet dan?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door joey » zo jun 12, 2011 8:27 am

Misschien doen ze dat wel, maar is Defour een beetje erg duur.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Neefkens » zo jun 12, 2011 8:46 am

In het buitenland levert Ajacied zijn en deel uit maken van Oranje veel meer imagopunten op dan ergens in Belgie wat aanrommelen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door joey » zo jun 12, 2011 8:50 am

Vooral dat laatste. Ajax is de laatste jaren met veel spelers blijven zitten. Maar Oranje heeft zeker meer status dan een paar jaar terug.

Belgische clubs vragen tegenwoordig enorm veel geld voor hun beste spelers.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Bert » zo jun 12, 2011 8:53 am

En Defour zit bij het schimmige Luik.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door wimpey » zo jun 12, 2011 8:53 am

Zou die Defour al niet lang en breed weg zijn uit Belgie wanneer hij écht zo goed zou zijn? :confused.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door joey » zo jun 12, 2011 9:44 am

Volgens zeggen is er al eens vijftien miljoen voor Defour geboden, maar Standard heeft dat bod afgeslagen.

Die jongen is heel duur. Te duur voor zijn kwaliteiten misschien? Wat vind jij, Jöhnk?
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Jöhnk » zo jun 12, 2011 10:30 am

Ja, dat vind ik wel. Hij is heeel blessuregevoelig en heeft zich (daarom?) niet zo ontwikkeld als ik had verwacht.

Vlaamse media vallen trouwens niet serieus te nemen omtrent transfernieuws.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door joey » za jun 25, 2011 8:17 am

Ajax en Spartak Moskou zijn het eens over een transfersom van 8 miljoen, maar Demy twijfelt nog. (AD)
Het stinkt aan alle kanten!

Zabski
Berichten: 109
Lid geworden op: za mar 26, 2011 5:24 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Zabski » za jun 25, 2011 8:41 am

Opzouten met die Defour, heeft al 3 keer de kans gehad om voor ons aller Ajax te spelen maar had altijd wat te zeiken. Lekker in Belgie blijven dus. Zie vele malen liever onze eigen Demy de Zeeuw in de ArenA ballen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Marillion » za jun 25, 2011 8:42 am

Zoals al eerder gezegd. Ik heb graag dat hij blijft want ik denk dat hij volgend seizoen beter zal gaan spelen en van meerwaarde zou kunnen zijn. Aan de andere kant is dit wel een heel net bedrag. Als Demy naar Moskou wil is dit voor Ajax een prima deal.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Toppie » di jun 28, 2011 4:19 pm

De Boer houdt rekening met mogelijk vertrek De Zeeuw Door Jeroen Sikkema | 28 Jun 2011 om 15:50
De kans dat Demy de Zeeuw zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld is groot, zo weet ook trainer Frank de Boer. Spartak Moskou, dat genoemd wordt als de mogelijke nieuwe werkgever van de Oranje-international, is momenteel in onderhandeling met de Amsterdamse club.

"Wij hebben een bedrag bij hen neergelegd en het is de vraag of Spartak daaraan voldoet", zo weet De Boer dinsdag te melden. De oefenmeester kan het binnenkomende geld goed gebruiken voor het aantrekken van de twee gewenste nieuwe spitsen, nu ook Mounir El Hamdaoui mogelijk vertrekt.

AZ-aanvaller Kolbeinn Sigthórsson is de belangrijkste kandidaat om de overstap naar de hoofdstad te maken. Maandag zei Gertjan Verbeek, de trainer van de Alkmaarders, nog dat Ajax genoeg geld over heeft voor zijn speler. "Dat zijn de woorden van Verbeek. We gaan de geldkraan niet open gooien, maar het moet niet te lang duren allemaal", aldus De Boer in reactie.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/124996/De ... z1QaI0p428

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door wimpey » di jun 28, 2011 6:04 pm

Elf:

Frank de Boer heeft tijdens de eerste werkdag van het nieuwe seizoen geen blad voor de mond genomen. De trainer van Ajax ging in de situatie-El Hamdaoui, de overgang van Kolbeinn Sigthorsson en het vertrek van Demy de Zeeuw. De landskampioen begint het competitieseizoen op 7 augustus met een uitduel tegen De Graafschap.

"Mounir mag weg omdat hij niet meer in ons plaatje past", aldus een duidelijke De Boer in gesprek met Voetbal International. "Hij gaf zelf ook aan dat hij weg wil en dat leek mij wel een goed idee". De aanvaller moet zich over twee weken melden bij Jong Ajax. Tevens is hij het shirtnummer 9 kwijt, de Marokkaan heeft het nummer 19 toegewezen gekregen. Ondertussen wilt het maar niet vlotten met de opvolger van El Hamdaoui, AZ-spits Kolbeinn Sigthorsson. "Het moet niet te lang duren met Sigthórsson. Want anders schakelen we over op plan B", zegt een openhartige De Boer over de impasse waarin de transfers vast zit. De trainer denkt overigens dat er nog spelers zullen vertrekken bij de Amsterdamse club. Een overgang van middenvelder Demy de Zeeuw naar Spartak Moskou hangt in de lucht. De Boer rekent in ieder geval niet meer op de speler. "Ik ga er vanuit dat Demy de Zeeuw vertrekt bij ons", aldus De Boer.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 28, 2011 6:09 pm

FdB gaf ook aan dat De Zeeuw zelf weg wil.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door wimpey » di jun 28, 2011 6:11 pm

Ajaciedjuh schreef:FdB gaf ook aan dat De Zeeuw zelf weg wil.
Van mij mag het. Ik stel een package-deal De Zeeuw / EH naar psv voor een miljoentje of 13 voor.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Lionel » di jun 28, 2011 6:59 pm

:drecul.gif:

:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Ajaciedjuh » wo jun 29, 2011 5:39 am

Telesport. Ajax wil hem wel heel graag kwijt.
De Zeeuw kiest voor Spartak

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Demy de Zeeuw (28) staat op het punt een driejarig contract te ondertekenen bij Spartak Moskou. De middenvelder van Ajax twijfelde lang over een overstap naar Rusland, maar heeft zich toch laten overtuigen van de voordelen van een transfer. Het hoge salaris in Moskou en de geringe kans op speeltijd in Amsterdam gaven uiteindelijk de doorslag. Alleen het definitieve akkoord tussen Spartak Moskou en Ajax over de transfersom van circa zes miljoen euro en enkele persoonlijke details staan de deal nog in de weg.

Vandaag of uiterlijk morgen moet de klap op de transfer worden gegeven of zal die – als de laatste puntjes toch struikelblokken blijken – alsnog definitief worden afgeblazen. Ajax stemt in met de hoogte van de afkoopsom, maar verschilt met de Russen van mening over de betalingsvoorwaarden. Spartak zou de betaling langer willen spreiden dan Ajax’ financieel directeur Jeroen Slop lief is. Aanvankelijk lag de transfersom overigens bijna twee miljoen euro hoger. Omdat De Zeeuw en Spartak het niet eens werden over het jaarsalaris van de Apeldoorner besloten de Amsterdammers genoegen te nemen met minder geld, zodat het verschil kon worden bijgepast in het loon van De Zeeuw.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Lionel » wo jun 29, 2011 6:26 am

Zei het je toch, Jabu :hypocrite.gif: :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door brigade zuid » wo jun 29, 2011 7:48 am

Dan valt die 6 miljoen toch weer tegen aangezien je de hele tijd een bedrag van 8 miljoen hoorde.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Toppie » wo jun 29, 2011 8:15 am

Ik vind het een domme zet , maar dat zal wel weer later blijken als we in het seizoen wat verder zijn.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo jun 29, 2011 8:18 am

Wat een slecht bericht zeg! Eerst 8 miljoen vragen en zeggen dat hij niet weg hoeft en nu genoegen nemen met 6 miljoen omdat Demy zelf niet uit de contractbesprekingen komt omdat hij teveel salaris wenst...
Misschien kan Ajax in het vervolg de salarissen van de vertrokken spelers blijven aanvullen tot de gewenste hoogte! Belachelijk!
Gewoon 8 miljoen, en anders mag Demy met veel plezier blijven ballen bij Ajax.

Plaats reactie