Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 12, 2011 11:17 am

Justin schreef:Weet niet of iemand Heilig Gras met Robin van Persie heeft gezien afgelopen vrijdag?

Sowieso een mooie aflevering, maar ik vond het wel typerend dat van Persie aan gaf dat hij altijd '180% focus' had, omdat hij zich wilde bewijzen ten opzichte van Dennis Bergkamp. Hij wilde ook zo goed worden als Dennis Bergkamp. Niet zozeer technisch, maar ook qua focus, inzet en discipline. Vraag mij wel eens af tegen wie zo'n van der Wiel nog opkijkt in deze selectie.
Dat was bij Arsenal zo he. Bij 010 was het ook een koekenbakker.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 12, 2011 11:18 am

Ajaciedjuh schreef:
Sportwereld schreef:'Van der Wiel flirt met Chelsea'

Gregory van der Wiel is de gedroomde kandidaat om de Portugese rechtsback José Bosingwa op te volgen bij Chelsea. De Ajacied heeft volgens zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani wel oren naar een overstap naar Londen. 'We zullen proberen deze zomer een overgang te bewerkstelligen'.
© anp
Slimani geeft tegen The Sun toe dat zijn speler een voorkeur heeft voor de ploeg van eigenaar Roman Abramovich. 'Op het moment speelt hij nog voor Ajax. Met de Amsterdammers vecht hij, met nog vier wedstrijden te gaan, volop voor het kampioenschap', aldus de spelersmakelaar.

Over de interesse van de Londonaren is Slimani duidelijk. 'We zullen proberen deze zomer een overgang te bewerkstelligen. Die opening kan worden gemaakt als Jose Bosingwa vertrekt bij Chelsea', zegt Slimani. (Redactie)
Als hij toch weggaat, dan is Chelsea goed voor Ajax. Die betalen meestal de hoofdprijs. Zeker als ze dit jaar weer overal naast pakken, dan zal die neiging nog groter zijn.
15-20 moet haalbaar zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » di apr 12, 2011 11:23 am

Ergens tussen 10 - 15 zal het wel worden. Vorig jaar was hij 'hot' i.v.m. het WK, maar dit jaar is het duidelijk minder.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Kowalczyk » di apr 12, 2011 11:23 am

Doen.

Uitonderhandelen en lozen die hap.

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » di apr 12, 2011 11:32 am

Rishi schreef:Dat was bij Arsenal zo he. Bij 010 was het ook een koekenbakker.

Welnee. Die jongen stak er bij F. al met kop en schouders bovenuit. Maar BVM gaf de voorkeur aan Lurling... :aai.gif:

Van Persie was lastig. Dat heb je vaak met bovengetalenteerde spelers.

Over Van der Wiel: die doet me denken aan Nigel de Jong. Zal elders beter uit de verf komen dan bij ons. Maar ik vind VDW wel overschat. Met name verdedigend schort er nogal wat aan en dat is volgens mij ook een kwestie van (een gebrek aan) kunde en inzicht.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Kowalczyk » di apr 12, 2011 12:08 pm

Ja. Eens met Joey.

Nigel de Jong had ook wel wat 'attitude issues', maar die waren toch van een iets andere aard: in zijn spel heeft hij altijd bite gehad. Felheid. Die neiging tot onderschatting heeft hij nooit echt gehad.

Het is zó frustrerend, als je van zo'n club houdt, dat je gewoon wéét dat een paar jongens de zaak lopen te onderschatten. Als je zo lang Ajacied bent, en al die wedstrijden volgt, dan voel je die gasten aan als een barometer. En dan is het zó irritant om gelijk te krijgen.

In de aanloop naar Spartak-uit hadden LouisXIV & Co (wie kent 'm nog?) en ik exact hetzelfde gevoel. Namelijk:

"Spartak zat, toen ze naar de ArenA kwamen, nog volop in de voorbereiding. Geen ritme, nog geen wedstrijd gespeeld. Als de terugwedstrijd in Moskou wordt gespeeld, zijn ze een week verder qua training en hebben ze de eerste competitiewedstrijd achter de rug. Kortom: die zijn dan gewoon verder. Dat is punt 1. Punt 2: ze spelen voor eigen publiek, ze weten dat de volgende ronde binnen bereik is en ze zullen voetballend toch ook iets recht willen zetten. Dan tref je sowieso al een heel andere tegenstander. Punt 3: het zal er steenkoud zijn. Winterse omstandigheden; daar houdt Ajax niet van. Punt 4: kunstgras! Ik zeg: Heracles-uit, Volendam voor de beker. Speelt Ajax altijd slecht op. Punt 5: Ajax heeft sowieso geen daverende status in Europese uitduels, ook niet tegen clubs die aanzienlijk minder voorstellen dan Spartak Moskou. Kortom: maak je borst maar nat, dat gaat heeeeeel moeilijk worden. Het wordt al lastig om overeind te blijven, om over wínnen nog maar te zwijgen."

Leek ons logisch, eigenlijk. Gewoon je nuchtere verstand gebruiken, en je kunt er weinig anders van maken. Leek ons.

Maar toen zeiden we tegen elkaar: "We hebben de belangrijkste reden voor ons pessimisme nog niet eens benoemd. Die reden is namelijk niet de punten 1 t/m 5, maar punt 6: het feit dat de categorie Gregory van der Wiel al deze dingen (punt 1 t/m 5) dus niet dénkt. Die ziet het gewoon niet zo. Die denkt: Spartak, hmm, stelde weinig voor, alleen jammer dat we vergaten te scoren. Als we het in Moskou nou gewoon hetzelfde doen, en dit keer wél de kansen afmaken, dan pakken we ze gewoon."

Dan ben je dus gezien.

En toen verloor Spartak de competitie-ouverture ook nog met 4-0. Buitengewoon ongunstig, want toen wisten we helemáál zeker dat de Van der Wieltjes van Ajax zich al rijk zaten te rekenen: aaahh, zie je wel, die zijn gewoon niet zo goed (nee, inderdaad, wij wel zeker...).

Je kon de klok erop gelijk zetten en voor het geval je dat nog vergeten was, wist je in Moskou binnen vijf minuten alsnóg hoe laat het was. We zeiden het meteen tegen elkaar: "Dit wordt niks. Als je zo begint, keer je het niet meer om. En het ergerlijke is: zo'n Van der Wiel schaamt zich nu niet kapot, die is alleen maar oprecht verbaasd. Die denkt: goh, wat is Spartak ineens goed, jemig, wat gebeurt hier?"

EN DAN GEEFT 'IE HET OOK NOG GEWOON VRIJWEL LETTERLIJK TOE, NA DE WEDSTRIJD!

Ik dacht dat ik gek werd van ergernis.

En hij zi het niet eens schuldbewust of beschaamd, maar met een blik en een toon van: zo, dit was wel een heel andere ploeg dan vorige week, maar dat viel niet te voorzien.

Nou, schiet mij maar lek hoor. Als je zo met je vak bezig bent... ik snap daar geen reet van. Echt helemaal geen ene reet.

K.
Still alive...

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 12, 2011 12:33 pm

:excited.gif:

Het lijkt alsof je wat tegen VDW hebt. Want het ligt misschien deels aan de instelling maar ook gewoon aan de kwaliteit van de rest van het elftal. Als een team dit Ajax laat voetballen kunnen ze aardig tot goed ballen. Stroopt de tegenstander de mouwen op, zetten ze Ajax vroeg vast en gooien ze de beuk erin dan lijkt het al gauw alsof men er met de pet naar gooit.

En natuurlijk zal onderschatting ook een rol gespeeld hebben, maar na een paar minuten zie je ook wel dat het Spartak van de thuiswedstrijd een ander elftal was dan in de Arena. Maar dat lag ook aan Ajax. En aan Spartak.

Als een zaalvoetbalploeg als Spartak eenmaal begint te voetballen dan is er op zo een kunstgrasveld geen houden meer aan. En dat overkwam Ajax. En tuurlijk speelt de instelling een rol, maar het is ook weer niet zo dat we dat Spartak even hadden opgerold gezien hun spel in Moskou. Gewoon een goede ploeg.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Kowalczyk » di apr 12, 2011 12:37 pm

Rishi schreef:Het lijkt alsof je wat tegen VDW hebt.
Dat heb ik ook, ja. Gekregen. En met reden (zie hierboven).

De rest van je betoog: warrig. Ik zie niet in wat het te maken heeft met mijn veroordeling van zulk evident amateurisme.

K.
Still alive...

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 12, 2011 12:43 pm

Kowalczyk schreef:
Rishi schreef:Het lijkt alsof je wat tegen VDW hebt.
Dat heb ik ook, ja. Gekregen. En met reden (zie hierboven).

De rest van je betoog: warrig. Ik zie niet in wat het te maken heeft met mijn veroordeling van zulk evident amateurisme.

K.
Haha ik doe teveel dingen tegelijk. Excuus.

Ik vind je argumenten gewoon te makkelijk. Het ligt namelijk niet alleen aan VDW maar ook aan de kwaliteit van de rest van het elftal. En als het even niet loopt dan lijkt het al snel dat je er met de pet naar gooit.

VDW heeft zat domme fouten gemaakt en gezegd. Vooral dat laatste. En ik denk dat vooral dat laatste zwaar weegt bij veel mensen. Maar dat betekent niet dat die jongen niet serieus met zijn vak bezig is.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door peter » di apr 12, 2011 12:44 pm

Helemaal met je eens, Ko. De mythe dat Ajax slecht presteert in Almelo wil ik alleen wel even rechtzetten. Dat is een mythe die leeft bij veel Ajacieden, maar als we ergens de punten kado krijgen, dan is het daar wel.

Op een rijtje:
30/10/2010 Heracles Almelo Ajax 1-4
30/08/2009 Heracles Almelo Ajax 0-3
29/10/2008 Heracles Almelo Ajax 1-3
15/09/2007 Heracles Almelo Ajax 0-1
05/11/2006 Heracles Almelo Ajax 0-3
26/02/2006 Heracles Almelo Ajax 1-3

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Kowalczyk » di apr 12, 2011 12:47 pm

Rishi schreef:Het ligt namelijk niet alleen aan VDW maar ook aan de kwaliteit van de rest van het elftal. En als het even niet loopt dan lijkt het al snel dat je er met de pet naar gooit.
Dat staat totaal los van alles wat ik hier beweer over V/d Wiel.

We hebben het hier over de mentaliteit van V/d Wiel. Daar zoom ik op in, en het lijkt me een duidelijk verhaal zo.

K.
Still alive...

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Justin » di apr 12, 2011 12:49 pm

Rishi schreef:
Justin schreef:Weet niet of iemand Heilig Gras met Robin van Persie heeft gezien afgelopen vrijdag?

Sowieso een mooie aflevering, maar ik vond het wel typerend dat van Persie aan gaf dat hij altijd '180% focus' had, omdat hij zich wilde bewijzen ten opzichte van Dennis Bergkamp. Hij wilde ook zo goed worden als Dennis Bergkamp. Niet zozeer technisch, maar ook qua focus, inzet en discipline. Vraag mij wel eens af tegen wie zo'n van der Wiel nog opkijkt in deze selectie.
Dat was bij Arsenal zo he. Bij 010 was het ook een koekenbakker.
Dat is waar. Misschien keek die bij Feyenoord ook tegen niemand op? Ik bedoel meer te zeggen dat ik denk dat het essentieel is voor een team om iemand erbij te hebben waar je tegenop kijkt. Een echte vakman. Stel dat Seedorf bij Ajax zou spelen: v.d. Wiel zou het wel laten om de kantjes er vanaf te lopen, denk ik zo.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door peter » di apr 12, 2011 12:51 pm

Zet Stam er naast en vdWiel heeft een week lang last van zijn 'kloten'. :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 12, 2011 12:52 pm

Dat is zeker zo. Daarom is dat zo belangrijk voor een club. Wenger kan leuk lullen en denken dat hij een vaderfiguur is maar die spelers moeten tegen een speler opkijken.

Van Persie kon zeker voetballen, dat merkte Joey ook terecht op. Maar als Bergkamp, Vieira, Pires en die anderen daar niet hadden gespeeld was RVP ook daar een klier gebleven.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » di apr 12, 2011 12:54 pm

Tja, wat ontbreekt er dan aan? Gogme. Overlevingsdrang. Maar ook het besef dat adel verplicht.

Meneer Van der Wiel liet ons voor dit seizoen weten dat het hem niet zou meevallen een stap terug te doen en in de Nederlandse competitie te blijven spelen. Als supporter lees ik zo'n uitspraak met een mengeling van verbazing en ergernis, maar oké, hij mag het vinden. Maar dat moet hij dan wel waarmaken. Hij moet dan wekelijks zo goed spelen dat iedereen denkt: goh, wat doet die Van der Wiel nog hier?

Maar daar is dus niets van te merken. Integendeel. Meneer Van der Wiel speelt de ene na de andere baggerwedstrijd. Hij wordt weggespeeld door aanvallers van NEC en ADO. Stapelt fout op fout. Uit niets valt op te maken, dat we hier te maken hebben met een speler die eigenlijk bij Chelsea of Bayern hoort.

En dat is nog tot daar aan toe. Ieder mens kan falen. Maar nu komt het: meneer lijkt er niet mee te zitten. Hij laat ons weten, dat hij tevreden is over zijn ontwikkeling. En dat verbijstert mij dus. Ik zou me kapotschamen. Echt, ik snap het niet... :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Kowalczyk » di apr 12, 2011 12:57 pm

joey schreef:Tja, wat ontbreekt er dan aan? Gogme. Overlevingsdrang. Maar ook het besef dat adel verplicht.

Meneer Van der Wiel liet ons voor dit seizoen weten dat het hem niet zou meevallen een stap terug te doen en in de Nederlandse competitie te blijven spelen. Als supporter lees ik zo'n uitspraak met een mengeling van verbazing en ergernis, maar oké, hij mag het vinden. Maar dat moet hij dan wel waarmaken. Hij moet dan wekelijks zo goed spelen dat iedereen denkt: goh, wat doet die Van der Wiel nog hier?

Maar daar is dus niets van te merken. Integendeel. Meneer Van der Wiel speelt de ene na de andere baggerwedstrijd. Hij wordt weggespeeld door aanvallers van NEC en ADO. Stapelt fout op fout. Uit niets valt op te maken, dat we hier te maken hebben met een speler die eigenlijk bij Chelsea of Bayern hoort.

En dat is nog tot daar aan toe. Ieder mens kan falen. Maar nu komt het: meneer lijkt er niet mee te zitten. Hij laat ons weten, dat hij tevreden is over zijn ontwikkeling. En dat verbijstert mij dus. Ik zou me kapotschamen. Echt, ik snap het niet... :confused.gif:
Dat dus. Exact.

Wat een lapzwans.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di apr 12, 2011 1:08 pm

Ik snap dus niet dat Ajax daar niet al jaren op anticipeert. Want die mentaliteitskwestie is een structureel probleem. Daar moet dus wat aan gedaan worden. Uit de losse pols wat voorbeelden; onder Ten Cate lag het aan het gras (RKC), onder Van Basten konden ze niet in de sneeuw of de regen (Heerenveen) voetballen, onder De Boer was het misschien te vroeg voor die jongens (Utrecht).

Ik weet niet waar ik zo door de jaren heen chagrijniger van word: jongens als VdW met hun "oh jammer, volgende keer beter"attitude of de onkunde bij Ajax om het eruit te rammen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » di apr 12, 2011 1:18 pm

Winston Bogarde zei dat hij er wel raad mee wist... :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 12, 2011 1:20 pm

Exact.

Ik heb vooral dat laatste. Want die jongens weten gewoon niet beter. Worden sinds hun 16e aanbeden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door martijn401 » di apr 12, 2011 1:27 pm

Vreselijk lapzwans inderdaad. Ik zal er ook geen traan om laten als ie van de zomer voor een mooi bedrag vertrekt.
Ik vind z'n gedrag dan wel te verklaren; geen concurrentie, niemand die je op je nummer zet in de selectie, lovende kritieken als je in Oranje speelt. Dan ga je ook naast je schoenen lopen.
Maar je mag wel verwachten dat ie leert van z'n fouten, maar dat zit er blijkbaar niet in.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 12, 2011 1:32 pm

Er is ook niemand die hem op zijn fouten wijst. Dat is nog erger.

Nigel, VDV, Sneijder, Zlatan... allemaal jongens die pas later echt goed werden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jeroen126 » vr apr 15, 2011 3:49 pm

Van der Wiel toe aan volgende stap

Gregory van der Wiel vertrekt hoogstwaarschijnlijk aan het einde van het seizoen bij Ajax. De verdediger heeft nog een contract tot 2013 bij de Amsterdammers.

Volgens zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani is van der Wiel toe aan een volgende stap. De verdediger wordt gelinked aan topclubs als Bayern Munchen, Chelsea en Barcelona. Maar nog geen club heeft zich gemeld bij Ajax of Slimani. Van der Wiel vertrekt alleen naar een absolute Europese topclub. Ajax kan een aanzienlijk bedrag voor de verdediger ontvangen en de directie maakt ook geen haast om van der Wiel langer aan zich te binden.
Nou, doei!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door LucaS » vr apr 15, 2011 3:51 pm

Integendeel, met zo'n waardeloze instelling heeft vd Wiel niets te zoeken bij een absolute topclub, dus die gaan zich ook niet melden.
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » di apr 19, 2011 5:02 pm

Volgens TZ is inmiddels duidelijk waar Gregory van der Wiel met ingang van komend seizoen speelt. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde lokale krant uit München heeft Bayern München inmiddels overeenstemming met Ajax en de Oranje-international bereikt. Met de zomerse transfer zou een bedrag van ongeveer tien miljoen euro gemoeid zijn.

Arjen Robben begrijpt best dat zijn werkgever interesse toont in Van der Wiel. "Ik geloof dat hij een groot talent is", vertelde de aanvaller van der Rekordmeister eerder deze maand al. "Van der Wiel heeft veel potentie voor de toekomst. Hij zou perfect bij Bayern München passen." Van der Wiel beschikt in Amsterdam over een verbintenis tot de zomer van 2013.
De multifunctionaliteit van Philipp Lahm is een bijkomstig voordeel voor de Ajacied. De huidige aanvoerder en rechtsback kan ook op links uit de voeten en dat is naar alle waarschijnlijkheid ook de positie die hij gaat innemen als Van der Wiel wordt aangetrokken.
Bron: Voetbalzone
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door gaizka » di apr 19, 2011 6:07 pm

Vi meldt het nu ook:
'Bayern München akkoord met Ajax én Van der Wiel'
19/04/2011 18:55

Een jaar na de afgeketste transfer komt het toch tot een overstap van Gregory van der Wiel naar Bayern München. De transfer van de rechtsback van Ajax zou al zijn afgerond.

Volgens TZ heeft Bayern overeenstemming bereikt met zowel Ajax als Van der Wiel. De Duitse club betaalt naar verluidt zo'n tien miljoen euro voor de Oranje-international, die afgelopen zomer een transfer naar de Beieren zag afketsen. Toen was de afkoopsom nog zeventien miljoen euro.

Arjen Robben zou de komst van de 23-jarige Van der Wiel, die in Amsterdam nog een contract tot medio 2013 heeft, verwelkomen. De aanvaller sprak eerder vol lof over zijn collega-international: 'Ik vind dat hij goed bij Bayern zou passen.'

Hoewel Philipp Lahm met de komst van Van der Wiel naar de linksbackpositie verhuist, wil Bayern ook zaken doen met Benfica over Fábio Coentrão. Volgens TZ wordt er al een contract voorbereidt voor de Portugese linksback.
Wel een fikse daling t.o.v. afgelopen zomer: van 17 naar 10 miljoen.

Plaats reactie