Een verademing ten opzichte van Pantelic.
Moderator: mods
Vond ik niet. Hij was vandaag niet erg aanwezig, maar de keren dat hij de bal kreeg deed hij er iets goeds mee. Je ziet vooral dat El-Ham nog erg moet wennen aan de looplijnen van Suarez (als Suarez het uberhaupt zelf doorheeft). Op momenten dat El-Ham wil kaatsen met Luis, verwacht Luis het niet en andersom gebeurde hetzelfde. Maar El-Ham heeft wel de benodigde basiskwaliteiten voor Ajax.Zlatan Son of God schreef:Meneertje had geen zin vandaag. Vanaf minuut 1 was hij niet met het spel bezig.
Ja, idd. Mounir heeft een grotere penis-extentie dan de rest van de groep.999 schreef:Nou, als blijkt dat spelers zich om dit druk gaan maken, zakken ze wel een heel eind in mijn respect voor hun van dat beetje wat ik nog over had ...
Een gloednieuwe Ferrari compenseert niet voor het leed dat je lijdt wanneer je in Turijn komt te wonen...Feest schreef:Voor Mr Suarez staat een gloednieuwe Ferrari klaar hoor...
voetbalprimeur.nEl Hamdaoui niet bezig met belangstelling Lyon
Olympique Lyon zou Mounir El Hamdaoui al na een halfjaar willen wegplukken bij Ajax. De Fransen zaten zaterdag op de tribune van de Amsterdam Arena om de aanvaller te bekijken.
El Hamdoaui kent bij Ajax een vliegende start. De van AZ overgekomen spits maakte in zijn eerste negen competitiewedstrijden al zeven treffers, waaronder de beauty van zaterdag tegen NAC Breda. Met een schitterende chip passeerde hij Jelle ten Rouwelaar. Daarnaast scoorde El Hamdaoui zowel in de Champions League als in de KNVB Beker tweemaal.
Het levert de geboren Rotterdammer de belangstelling op van Olympique Lyon, dat na acht wedstrijden zeer teleurstellend zeventiende staat. Vorig jaar werden de Fransen nog tweede.
Het is echter de vraag of El Hamdaoui geïnteresseerd is in een winterse overstap. "Ik ben blij met Ajax en ben hier bovendien nog maar net", zegt hij tegenover Eredivisie Live. "Ik ben dan ook niet met allerlei andere zaken bezig."
banjavi schreef:Onzin bericht. Transfer is zelfs helemaal niet mogelijk.El Hamdaoui niet bezig met belangstelling Lyon
Olympique Lyon zou Mounir El Hamdaoui al na een halfjaar willen wegplukken bij Ajax. De Fransen zaten zaterdag op de tribune van de Amsterdam Arena om de aanvaller te bekijken.
El Hamdoaui kent bij Ajax een vliegende start. De van AZ overgekomen spits maakte in zijn eerste negen competitiewedstrijden al zeven treffers, waaronder de beauty van zaterdag tegen NAC Breda. Met een schitterende chip passeerde hij Jelle ten Rouwelaar. Daarnaast scoorde El Hamdaoui zowel in de Champions League als in de KNVB Beker tweemaal.
Het levert de geboren Rotterdammer de belangstelling op van Olympique Lyon, dat na acht wedstrijden zeer teleurstellend zeventiende staat. Vorig jaar werden de Fransen nog tweede.
Het is echter de vraag of El Hamdaoui geïnteresseerd is in een winterse overstap. "Ik ben blij met Ajax en ben hier bovendien nog maar net", zegt hij tegenover Eredivisie Live. "Ik ben dan ook niet met allerlei andere zaken bezig."
voetbalprimeur.n
Ja, maar vooral het spel van het middenveld daarachter.Rishi schreef:En missen we Pantelic nog?