Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47050
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo nov 25, 2020 6:24 pm

Want Donny is beter dan Bruno Fernandes?
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » zo nov 29, 2020 3:46 pm

Telkens als Donny meedoet, pakt Man U geen punten. Nu 2-0 achter tegen Southampton met Donny in de basis en kreeg net een veeg uit de pan van Fernandes.

Donny rendeerde bij Ajax uitstekend maar komt echt een hoop tekort bij Man U. Er wordt in de PL meer gevraagd dan loeren in de 16...

Lionel
Berichten: 47050
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo nov 29, 2020 5:04 pm

Ze winnen wel uiteindelijk.

Ole wilt Donny inbrengen en gooit het systeem overhoop. Dat werkt niet.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » zo nov 29, 2020 11:00 pm

GangstaRiB schreef:
zo nov 29, 2020 3:46 pm
Telkens als Donny meedoet, pakt Man U geen punten. Nu 2-0 achter tegen Southampton met Donny in de basis en kreeg net een veeg uit de pan van Fernandes.

Donny rendeerde bij Ajax uitstekend maar komt echt een hoop tekort bij Man U. Er wordt in de PL meer gevraagd dan loeren in de 16...
Ik heb 'm nog geen minuut zien spelen bij United dus ik kan er niet over oordelen. Wat mij in de berichtgeving opvalt is dat deze nogal ver uit elkaar ligt. De ene keer hoor ik dat het niet lukt en de andere keer lees ik weer dat hij bijzonder veel indruk heeft gemaakt (bijvoorbeeld eerder deze week).

Hoe gebruiken ze hem bij United? Hoe ziet dat middenveld eruit? Van de Beek is een hele waardevolle speler maar je moet hem wel in zijn kracht gebruiken (zoals bij het gros van de voetballers uiteraard). Verwacht bijvoorbeeld niet dat hij ala Ziyech een wedstrijd openbreekt met een aantal beslissende individuele actie.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47050
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma nov 30, 2020 7:51 am

Op het einde zag ik hem verdedigen vanuit de rechtsbuitenpositie...
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » ma nov 30, 2020 4:48 pm

Marillion schreef:
zo nov 29, 2020 11:00 pm
GangstaRiB schreef:
zo nov 29, 2020 3:46 pm
Telkens als Donny meedoet, pakt Man U geen punten. Nu 2-0 achter tegen Southampton met Donny in de basis en kreeg net een veeg uit de pan van Fernandes.

Donny rendeerde bij Ajax uitstekend maar komt echt een hoop tekort bij Man U. Er wordt in de PL meer gevraagd dan loeren in de 16...
Ik heb 'm nog geen minuut zien spelen bij United dus ik kan er niet over oordelen. Wat mij in de berichtgeving opvalt is dat deze nogal ver uit elkaar ligt. De ene keer hoor ik dat het niet lukt en de andere keer lees ik weer dat hij bijzonder veel indruk heeft gemaakt (bijvoorbeeld eerder deze week).

Hoe gebruiken ze hem bij United? Hoe ziet dat middenveld eruit? Van de Beek is een hele waardevolle speler maar je moet hem wel in zijn kracht gebruiken (zoals bij het gros van de voetballers uiteraard). Verwacht bijvoorbeeld niet dat hij ala Ziyech een wedstrijd openbreekt met een aantal beslissende individuele actie.
Hij speelt als een valse spits, althans in de eerste helft. Maar de PL is een competitie waarin iedere speler 110% geeft. Donny loopt een beetje schaapachtig wat ruimtes in en doet er vervolgens niet zoveel mee. Zijn broekje is nog schoon als ie het veld afkomt, terwijl de rest halfdood zit.
Ik gun hem van harte een succesvol avontuur, maar op deze manier kom je in de PL niet bovendrijven.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » ma nov 30, 2020 4:48 pm

Marillion schreef:
zo nov 29, 2020 11:00 pm
GangstaRiB schreef:
zo nov 29, 2020 3:46 pm
Telkens als Donny meedoet, pakt Man U geen punten. Nu 2-0 achter tegen Southampton met Donny in de basis en kreeg net een veeg uit de pan van Fernandes.

Donny rendeerde bij Ajax uitstekend maar komt echt een hoop tekort bij Man U. Er wordt in de PL meer gevraagd dan loeren in de 16...
Ik heb 'm nog geen minuut zien spelen bij United dus ik kan er niet over oordelen. Wat mij in de berichtgeving opvalt is dat deze nogal ver uit elkaar ligt. De ene keer hoor ik dat het niet lukt en de andere keer lees ik weer dat hij bijzonder veel indruk heeft gemaakt (bijvoorbeeld eerder deze week).

Hoe gebruiken ze hem bij United? Hoe ziet dat middenveld eruit? Van de Beek is een hele waardevolle speler maar je moet hem wel in zijn kracht gebruiken (zoals bij het gros van de voetballers uiteraard). Verwacht bijvoorbeeld niet dat hij ala Ziyech een wedstrijd openbreekt met een aantal beslissende individuele actie.
Hij speelt als een valse spits, althans in de eerste helft. Maar de PL is een competitie waarin iedere speler 110% geeft. Donny loopt een beetje schaapachtig wat ruimtes in en doet er vervolgens niet zoveel mee. Zijn broekje is nog schoon als ie het veld afkomt, terwijl de rest halfdood zit.
Ik gun hem van harte een succesvol avontuur, maar op deze manier kom je in de PL niet bovendrijven.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » ma nov 30, 2020 7:21 pm

Maar wat dus gek is dat zijn de sterk uiteenlopende reacties. Krijgt hij iedere keer een compleet andere rol of zo?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » ma nov 30, 2020 11:40 pm

80% is heel positief, kijk maar eens op redcafe... Zien Donny 10x liever dan Pogba, die echt uitgekotst word.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » za dec 05, 2020 7:40 pm

ManUtd 1-0 achter tegen het altijd lastige West Ham. VdBeek gewisseld in de rust. Werkelijk een dramatische partij van ManUtd. Als dit zo blijft denk ik dat dit de laatste wedstrijd is van Solksjaer.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » za dec 05, 2020 7:43 pm

Overigens met zulke lelijke shirts kun je ook weinig meer verwachten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » za dec 05, 2020 11:15 pm

Winnen met 1-3 en doen volop mee voor het kampioenschap...

Lionel
Berichten: 47050
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo dec 06, 2020 8:54 am

Die Bruno is wel echt goed zeg.

Donny moet weg daar. Ze zijn allemaal slecht maar toch wordt hij gewisseld.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » zo dec 06, 2020 1:24 pm

raymon schreef:
za dec 05, 2020 7:43 pm
Overigens met zulke lelijke shirts kun je ook weinig meer verwachten.
Ik zie die zebra shirts net voor het eerst maar dat kan toch niet? Wat is dat toch met grote clubs die een poging doen om hun shirt zo lelijk mogelijk te maken? In Barcelona weten ze daar ook alles van. Juventus en Inter met hun thuisshirts.

Als spelersgroep moet je de kledingsponsor gewoon terug naar de tekentafel sturen als je zo'n gedrocht krijgt.
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » ma dec 07, 2020 12:19 am

Het Ajax shirt is het Campbell's soep blikje van het voetbal. Daar wil je niets aan veranderen want van iedere poging tot verbetering wordt het alleen maar minder. Shirts van andere clubs zijn doorgaans alleen mooi in de ogen van hun verstokte fans dus dat ze daar wat aan proberen te doen vind ik niet zo gek.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » ma dec 07, 2020 2:04 am

Marillion schreef:
zo dec 06, 2020 1:24 pm
raymon schreef:
za dec 05, 2020 7:43 pm
Overigens met zulke lelijke shirts kun je ook weinig meer verwachten.
Ik zie die zebra shirts net voor het eerst maar dat kan toch niet? Wat is dat toch met grote clubs die een poging doen om hun shirt zo lelijk mogelijk te maken? In Barcelona weten ze daar ook alles van. Juventus en Inter met hun thuisshirts.

Als spelersgroep moet je de kledingsponsor gewoon terug naar de tekentafel sturen als je zo'n gedrocht krijgt.
Dubbel schreef:
ma dec 07, 2020 12:19 am
Het Ajax shirt is het Campbell's soep blikje van het voetbal. Daar wil je niets aan veranderen want van iedere poging tot verbetering wordt het alleen maar minder. Shirts van andere clubs zijn doorgaans alleen mooi in de ogen van hun verstokte fans dus dat ze daar wat aan proberen te doen vind ik niet zo gek.
Jep.
Op Adidas valt ook nog weleens wat te mopperen, maar met deze prank voelden ze de sentimenten wel goed aan. :smallgrin.gif: En Siem, Cillessen, Blind en de Boer, die liepen er net niet in. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » ma dec 07, 2020 9:52 am

Ja, die was leuk. :smile-ajax.gif:

Bij sommige clubs, en dit United uitshirt is daar een goed voorbeeld van, denk ik wel eens dat de ontwerpafdeling gewoon bewust iets idioots verzint om te kijken wat de reactie is. Dat ze zeg maar net zo'n filmpje hebben willen maken als bij Ajax alleen dat iedereen het shirt toen gewoon accepteerde. :smallgrin.gif:

Barcelona is ook een goed voorbeeld. Daar maken ze al jaren een geintje van het thuis én het uitshirt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » ma dec 07, 2020 11:39 am

Peter schreef:
za dec 05, 2020 11:15 pm
Winnen met 1-3 en doen volop mee voor het kampioenschap...
Het gaat wel altijd moeizaam. OGS moet vaak zijn 5 wissels gebruiken om het weer recht te zetten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » ma dec 07, 2020 2:51 pm

Pogba inmiddels in de uitverkoop voor 50M.... De fans zijn hem ondertussen ook spuug en spuugzat!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di dec 08, 2020 9:20 pm

Manchester na kwartier al met 2-0 achter...
Ziet er niet goed uit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » wo dec 09, 2020 10:29 am

Het lukt ze wel bijna iedere keer (buiten de 6-1 tegen Spurs) om toch nog een comeback te maken. Nu werd het nog bijna 3-3. Aanvallend hebben ze wel goed materiaal met die jonkies en Fernandes erachter, maar op de andere posities is het te weinig. Een aantal jongens zouden in een goede organisatie nog wel van pas komen, maar nu vallen zij ook tegen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Gezond verstand » za dec 12, 2020 4:55 am

Typisch geval van een verkeerd geleide club. Als Manchester United nu eens een goede middenlange en lange termijn uitstippeld en de juiste mensen aanstelt is de club binnen een paar jaar weer terug aan de top. Nu is het paniekvoetbal, zowel op het veld als in de bestuurskamers.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » zo dec 20, 2020 6:09 pm

Gaat lekker in Manchester ..

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Gezond verstand » zo dec 20, 2020 6:12 pm

staan na vandaag toch weer keurig 3de. 1 punt achter Leicester en 4 achter Liverpool, maar wel met een wedstrijd minder gespeeld.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » wo dec 30, 2020 8:12 am

Ze staan nu zelfs 2e. Begin volgend jaar wel de potjes tegen City en Liverpool op programma. Die hadden ze nog niet gehad.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie