Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » do feb 11, 2021 11:14 pm

Iniesta schreef:
raymon schreef:Chelsea speelt vanavond op een belabberd veld tegen Barnsley (FA Cup). Ziyech mocht weer eens starten maar bakt er niets van en is inmiddels gewisseld. Het is ook heel erg hotseknots begonia voetbal onder Tuchel. Kan me niet voorstellen dat Ziyech daar lang blijft. De PL blijkt toch niet echt iets voor hem vooralsnog.
Deze wedstrijd heeft weinig te maken met de hedendaagse premier league
Ik durf te stellen dat de laatste 10 ploegen in de PL zo spelen. Maar Ziyech loopt er nogal verloren bij en zijn medespelers hebben geen idee hoe ze hem het beste tot zijn recht kan laten komen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Trab » do feb 11, 2021 11:45 pm

raymon schreef:Chelsea speelt vanavond op een belabberd veld tegen Barnsley (FA Cup). Ziyech mocht weer eens starten maar bakt er niets van en is inmiddels gewisseld. Het is ook heel erg hotseknots begonia voetbal onder Tuchel. Kan me niet voorstellen dat Ziyech daar lang blijft. De PL blijkt toch niet echt iets voor hem vooralsnog.
Laat maar terugkomen naar Ajax :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » vr feb 12, 2021 1:48 am

Trab schreef:
do feb 11, 2021 11:45 pm

Laat maar terugkomen naar Ajax :)

Graag! Met Beek erbij. Heeft Tadic zijn favoriete afspeelmaatje in de 16 ook weer terug. En natuurlijk beiden voor een heeeel zacht prijsje. Hun transferwaarde is op deze manier inmiddels zeker gezakt en wij willen die clubs best wel afhelpen van een paar ''dolende en overbodige'' spelers, met wie ze zich toch geen raad weten. Wie weet krijgen wij ze weer aan de praat. Maar dat blijft natuurlijk een ''groot risico'' voor ons, wat wij graag ook in een coulante vraagprijs terug willen zien... :666.gif:

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Engeland en Schotland

Bericht door De Dominee » vr feb 12, 2021 8:26 am

Trab schreef:
do feb 11, 2021 11:45 pm
raymon schreef:Chelsea speelt vanavond op een belabberd veld tegen Barnsley (FA Cup). Ziyech mocht weer eens starten maar bakt er niets van en is inmiddels gewisseld. Het is ook heel erg hotseknots begonia voetbal onder Tuchel. Kan me niet voorstellen dat Ziyech daar lang blijft. De PL blijkt toch niet echt iets voor hem vooralsnog.
Laat maar terugkomen naar Ajax :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Poahhhhh...als dat gebeurt! :headbang.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Frank » vr feb 12, 2021 10:02 am

Zuidema schreef:
vr feb 12, 2021 1:48 am
Trab schreef:
do feb 11, 2021 11:45 pm

Laat maar terugkomen naar Ajax :)

Graag! Met Beek erbij. Heeft Tadic zijn favoriete afspeelmaatje in de 16 ook weer terug. En natuurlijk beiden voor een heeeel zacht prijsje. Hun transferwaarde is op deze manier inmiddels zeker gezakt en wij willen die clubs best wel afhelpen van een paar ''dolende en overbodige'' spelers, met wie ze zich toch geen raad weten. Wie weet krijgen wij ze weer aan de praat. Maar dat blijft natuurlijk een ''groot risico'' voor ons, wat wij graag ook in een coulante vraagprijs terug willen zien... :666.gif:
Pff, Ajax zou geld terug moeten geven. Beide spelers voldoen totaal niet aan de verwachtingen. Zijn complete miskopen....

:smallgrin.gif: :1evil.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » vr feb 12, 2021 10:17 am

Ajax is net de showroom van een autodealer. Zodra je naar buiten gaat is 'ie de helft minder waard. :smile-ajax.gif:

Maar Hakim is van harte welkom om terug te keren naar zijn positie als Wizard of Amsterdam. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » vr feb 12, 2021 10:24 am

Dit was bij beide natuurlijk al te voorspellen. Het risico wat Ziyech in zijn spel legt is attractief om naar te kijken, maar voor de trainer van een topploeg om gek van te worden. Helemaal als 30 tot 50% van zijn passes resulteert in balverlies. Dat hij flopt in Engeland is dan ook geen verrassing.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » vr feb 12, 2021 10:40 am

Frank schreef:
vr feb 12, 2021 10:02 am

Pff, Ajax zou geld terug moeten geven. Beide spelers voldoen totaal niet aan de verwachtingen. Zijn complete miskopen....

:smallgrin.gif: :1evil.gif:
Allemaal verborgen ''gebreken.'' :666.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » vr feb 12, 2021 11:21 am

Trab schreef:
do feb 11, 2021 11:45 pm
raymon schreef:Chelsea speelt vanavond op een belabberd veld tegen Barnsley (FA Cup). Ziyech mocht weer eens starten maar bakt er niets van en is inmiddels gewisseld. Het is ook heel erg hotseknots begonia voetbal onder Tuchel. Kan me niet voorstellen dat Ziyech daar lang blijft. De PL blijkt toch niet echt iets voor hem vooralsnog.
Laat maar terugkomen naar Ajax :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tuchel oreerde hetzelfde verhaal als Lampard deed: ongeveer ... Ziyech moet beter worden, beter als bij AJAX , op de training doet hij het goed bla bla bla ... Persoonlijk : Vind Tuchel een over gehypte trainer.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » vr feb 12, 2021 11:53 am

999 schreef:
vr feb 12, 2021 11:21 am
Trab schreef:
do feb 11, 2021 11:45 pm
raymon schreef:Chelsea speelt vanavond op een belabberd veld tegen Barnsley (FA Cup). Ziyech mocht weer eens starten maar bakt er niets van en is inmiddels gewisseld. Het is ook heel erg hotseknots begonia voetbal onder Tuchel. Kan me niet voorstellen dat Ziyech daar lang blijft. De PL blijkt toch niet echt iets voor hem vooralsnog.
Laat maar terugkomen naar Ajax :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tuchel oreerde hetzelfde verhaal als Lampard deed: ongeveer ... Ziyech moet beter worden, beter als bij AJAX , op de training doet hij het goed bla bla bla ... Persoonlijk : Vind Tuchel een over gehypte trainer.
Speelt in een team dat halve finale CL speelt en het jaar daarna nog steeds goed in Europa presteert en hij moet beter worden dan bij Ajax? Je kan ook zeggen dat als je een speler als Ziyech haalt, dan moet je het team zo laten functioneren dat hij het beste tot z'n recht komt. Alsof Chelsea een beter team was dan het Ajax met Ziyech.

En ja, ik vind Tuchel ook overschat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » vr feb 12, 2021 12:04 pm

Wonderbaarlijk hoe dat soms werkt met trainers. Ik kan deze man niet goed beoordelen maar het is een naam die altijd op lijstjes voorkomt bij een vacature.

Wat Ziyech betreft. Je weet precies wie je in huis haalt natuurlijk. Daar kan geen misverstand over bestaan. Volgens mij was Lampard echt wel fan van Ziyech. Hij was ook de man die hem wilde hebben. Ziyech begon door een blessure wat ongelukkig aan het seizoen maar onder Lampard zou hij denk ik wel basisspeler zijn.
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Iniesta » vr feb 12, 2021 1:09 pm

Hij speelde gisteren vrij centraal, lijkt me kansloos voor hem in premier league
Laat hem lekker vanaf rechts met pasjes strooien, dan is een verkeerde bal ook niet zo dodelijk

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » vr feb 12, 2021 3:25 pm

Ziyech had, ook bij Ajax, moeite om in zijn ritme te komen na een blessure.

Van mij mag hij vandaag nog terugkomen, maar eerlijk gezegd denk ik dat Tuchel er nog wel achter komt.

LVG zei afgelopen week dat Ziyech tijd moet krijgen. Zo is het natuurlijk.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » vr feb 12, 2021 3:52 pm

Geduld is een schone zaak. Maar ik weet niet of ze daar bij Chelsea ook zo over denken. Zie ook het ontslag van Lampard.

Ik gun Ziyech van harte het succes in de PL. Maar op het moment dat hij bedenkt dat hij bij Ajax eigenlijk gelukkiger was dan is 'ie inderdaad per direct weer welkom. Maar dan is de wens de vader van de gedachte. De kans dat het gebeurd lijkt me zo ongeveer nul.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr feb 12, 2021 9:49 pm

Wie halen we er dan trouwens uit?

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » za feb 13, 2021 7:24 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
vr feb 12, 2021 9:49 pm
Wie halen we er dan trouwens uit?
He Cees, laat ons nou even lekker dromen... :666.gif:

Toch een poging. Ziyech was vaak op zijn allerbest op de rechtshalf en dan van daaruit zwervend naar de as of naar rechtsvoor. Klaassen eruit? Alvarez? Wel een luxeprobleem. Maar ja, Ziyech!!! Pfff... Need I say more? :worshippy.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za feb 13, 2021 10:40 am

Hahaha, ik zou dan Ziyech op 10 zetten; Tadic in de spits, Neres en Antony op de flanken. Middenveld completeren met Gravenberch en Blind; achterin Maz -Timber - Martinez - Nico en op goal.... tja... Stekel dan maar.

Mooie bank met Haller, Klaassen, Alvarez, Rensch, Idrissi, Schuurs en.. tja.. Scherpen.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » ma feb 15, 2021 6:23 pm

Ziyech speelde voor zijn blessure de sterren van de hemel. Hoe kan zo'n Tuchel dat nou missen?

Donny loopt verloren rond bij ManU. Hij is veel te verfijnd om bij dat stel zwoegers iets toe te voegen.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » ma feb 15, 2021 10:16 pm

Precies, het zijn goede spelers. Ziyech heeft er maanden uit gelegen met een blessure en Donny heeft niet eens een kans gehad.

Ik zie nu Chelsea-Newcastle: zo verfijnd speelt Chelsea niet. Dat niveau kan Ziyech gemakkelijk aan.

Donny moet denk ik een andere club zoeken.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » za feb 20, 2021 8:01 pm

Liverpool thuis achter tegen Everton. De laatste thuis overwinning dateert van 2020. Wel veel overwicht maar het gaat allemaal heel erg stroperig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » za feb 20, 2021 8:15 pm

Typisch. Bijna 70 wedstrijden niet verloren thuis. Nu voor de 4e keer op rij verlies. Waar vooral Burnley en Brighton natuurlijk gekke verliespartijen waren.

CL plek in competitie wordt nog spannend zo.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Trab » za feb 20, 2021 11:37 pm

Jinne schreef:Typisch. Bijna 70 wedstrijden niet verloren thuis. Nu voor de 4e keer op rij verlies. Waar vooral Burnley en Brighton natuurlijk gekke verliespartijen waren.

CL plek in competitie wordt nog spannend zo.
Ja die zijn het helemaal kwijt. 7e op de ranglijst, qua verliespunten zelfs 9e. Henderson viel ook uit met een blessure. Kan er ook nog wel bij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo feb 21, 2021 12:03 am

Die Richarlison is wel een baas he. Eeuwig zonde dat ie ineens naar Watford ging terwijl hij rond was met Ajax.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » zo feb 21, 2021 11:18 pm

City ondertussen onbedreigd naar de titel. Mourinho moet ook op gang passen. Spurs draait niet meer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » ma feb 22, 2021 10:42 pm

Veltman met een zeldzaam doelpunt voor Brighton. Speelt nu toch regelmatig in de basis.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie