Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di mei 28, 2019 10:38 am

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:City heeft van Newcastle, Leicester en Palace verloren. Hoezo niet hoeven. :confused.gif:
Baffa, Juve, Bayern, PSG verliezen ook wedstrijden tegen 'kleintjes'. Ik begrijp niet precies wat je wilt uitdrukken.
Ik reageer op Rishi.

BTW, leuke 'gier' Jinne. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di mei 28, 2019 11:39 am

InnerHarbour schreef:City heeft van Newcastle, Leicester en Palace verloren. Hoezo niet hoeven. :confused.gif:
Ajax kan ook van VVV verliezen, Barca van Alaves, PSG van Saint-Etienne en noem maar op.

Maar City laat al 2 jaar zien dat je met een team dat bestaat uit voetballers je de ploegen uit de top 6, en ook in de top 6 overigens, gewoon aan gort kan spelen. En dat je een keer verliest gebeurt altijd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Gezond verstand » di mei 28, 2019 12:08 pm

InnerHarbour schreef:City heeft van Newcastle, Leicester en Palace verloren. Hoezo niet hoeven. :confused.gif:
En dan nog boven Liverpool eindigen. Dan hebben die paupers het dus echt slecht gedaan.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di mei 28, 2019 12:17 pm

Gezond verstand schreef:
InnerHarbour schreef:City heeft van Newcastle, Leicester en Palace verloren. Hoezo niet hoeven. :confused.gif:
En dan nog boven Liverpool eindigen. Dan hebben die paupers het dus echt slecht gedaan.
Doe jij anders je plasje er ook nog even over... :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di mei 28, 2019 12:52 pm

Is toch mooi!

IH wilt namelijk horen dat iedereen van iedereen kan winnen in de PL. City toont al 2 jaar aan dat die stelling wel meevalt als je normaal voetbal speelt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di mei 28, 2019 1:01 pm

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:City heeft van Newcastle, Leicester en Palace verloren. Hoezo niet hoeven. :confused.gif:
Ajax kan ook van VVV verliezen, Barca van Alaves, PSG van Saint-Etienne en noem maar op.

Maar City laat al 2 jaar zien dat je met een team dat bestaat uit voetballers je de ploegen uit de top 6, en ook in de top 6 overigens, gewoon aan gort kan spelen. En dat je een keer verliest gebeurt altijd.
Of ze worden door Liverpool aan gort gespeeld. :smallgrin.gif:

Maar goed je bent het punt weer eens aan het verwarren als het onderwerp je niet aanstaat. Kijk je uit met oversteken. :biggthumpup.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di mei 28, 2019 1:27 pm

Lionel schreef: IH wilt namelijk horen dat iedereen van iedereen kan winnen in de PL. City toont al 2 jaar aan dat die stelling wel meevalt als je normaal voetbal speelt.
City weet in de CL niet van Monaco, Lyon, Spurs te winnen. En werd afgemaakt door Liverpool. City wordt overschat.

Dit seizoen was er in de PL trouwens geen top 6, maar een top 2. IH en jij overdrijven op een andere manier.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Gezond verstand » di mei 28, 2019 1:51 pm

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:
Maar City laat al 2 jaar zien dat je met een team dat bestaat uit voetballers je de ploegen uit de top 6, en ook in de top 6 overigens, gewoon aan gort kan spelen. En dat je een keer verliest gebeurt altijd.
Of ze worden door Liverpool aan gort gespeeld. :smallgrin.gif:
Dit is echt weer zo'n Feyenoord opmerking he. Niets winnen, maar de grote concurrent een keer verslagen dus er kan op de borst geklopt worden en het seizoen is geslaagd. Heb je die wedstrijd ondertussen al op dvd?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di mei 28, 2019 2:59 pm

wimpey schreef:Dit seizoen was er in de PL trouwens geen top 6, maar een top 2. IH en jij overdrijven op een andere manier.
En waar overdrijf ik dan in? Kijk de eindstanden van de PL en wedstrijden van de afgelopen twee jaar er maar op na dan zie je dat dat de top 6 van iedereen verliest, binnen en buiten die top 6.

Gewoon de mooiste, sterkste en zwaarste competitie te wereld. Volgend jaar eindigen wij sowieso boven die cheaters. BTW, die Guardiola is trainer geweest van drie clubs waarvan er twee onder vuur van de FFP liggen/hebben gelegen, toeval?
YNWA

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2019 6:18 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: IH wilt namelijk horen dat iedereen van iedereen kan winnen in de PL. City toont al 2 jaar aan dat die stelling wel meevalt als je normaal voetbal speelt.
City weet in de CL niet van Monaco, Lyon, Spurs te winnen. En werd afgemaakt door Liverpool. City wordt overschat.

Dit seizoen was er in de PL trouwens geen top 6, maar een top 2. IH en jij overdrijven op een andere manier.
We hebben het toch over de PL?

City verliest de afgelopen twee jaar even vaak als de andere topploegen in Europa van de mindere teams in hun competitie. De FA Cup finale werd 6-0 :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2019 2:14 pm

IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr jun 07, 2019 9:21 pm

En Hazard is nu officeel weg, £88m
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » vr jun 07, 2019 11:34 pm

Paniekvoetbal van Real Madrid.
Het is een leuke dribbelaar met scorend vermogen, begrijp me niet verkeerd. Maar alsof hij het elftal gaat dragen. :drecul.gif: :drecul.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » za jun 08, 2019 8:05 am

Nog één die het zinkende schip Chelsea gaat verlaten. Transfervebod, trainer weg, één van de beste aanvallers in de PL weg. Moeten met de Bitters gaan vechten om plek 7/8.

Voorspeld weinig goeds voor Vitas ook.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » za jun 08, 2019 9:11 am

Cruijff schreef:Paniekvoetbal van Real Madrid.
Het is een leuke dribbelaar met scorend vermogen, begrijp me niet verkeerd. Maar alsof hij het elftal gaat dragen. :drecul.gif: :drecul.gif:
En waarom niet? Hazard is steengoed. De beste aanvaller die Real kan kopen.

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za jun 08, 2019 9:35 am

Fantastische aankoop.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10270
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » za jun 08, 2019 9:40 am

Beter dan al die prut waar Man Utd mee bezig is...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » za jun 08, 2019 9:51 am

Lionel schreef:Fantastische aankoop.
Precies. Ik zou niet weten wie ze anders moeten halen, hoor. Mbappe zou een optie kunnen zijn, maar dat lijkt me net te vroeg (PSG wil hem tegen geen enkele prijs van de hand doen).

Real heeft dan zometeen Mendy, Hazard, Jovic en voegt daar wellicht nog Pogba en Eriksen aan toe. Dan krijgt dat elftal weer wat meer mogelijkheden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za jun 08, 2019 9:57 am

Peter schreef:
Cruijff schreef:Paniekvoetbal van Real Madrid.
Het is een leuke dribbelaar met scorend vermogen, begrijp me niet verkeerd. Maar alsof hij het elftal gaat dragen. :drecul.gif: :drecul.gif:
En waarom niet? Hazard is steengoed. De beste aanvaller die Real kan kopen.

Ok.... we gaan het zien volgend jaar en de aankomende jaren of hij ze daadwerkelijk op sleeptouw neemt.
Op zich altijd een goede zaak dat Chelsea uitgehold wordt, natuurlijk.

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za jun 08, 2019 10:14 am

Peter schreef:
Lionel schreef:Fantastische aankoop.
Precies. Ik zou niet weten wie ze anders moeten halen, hoor. Mbappe zou een optie kunnen zijn, maar dat lijkt me net te vroeg (PSG wil hem tegen geen enkele prijs van de hand doen).

Real heeft dan zometeen Mendy, Hazard, Jovic en voegt daar wellicht nog Pogba en Eriksen aan toe. Dan krijgt dat elftal weer wat meer mogelijkheden.
Neymar en Mbappe lijken me financieel niet haalbaar. Bovendien is 100 miljoen voor Hazard gewoon een koopje in deze tijd.

Nog een middenvelder en er staat gewoon weer een topteam.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » za jun 08, 2019 11:43 am

Peter schreef:
Lionel schreef:Fantastische aankoop.
Precies. Ik zou niet weten wie ze anders moeten halen, hoor. Mbappe zou een optie kunnen zijn, maar dat lijkt me net te vroeg (PSG wil hem tegen geen enkele prijs van de hand doen).

Real heeft dan zometeen Mendy, Hazard, Jovic en voegt daar wellicht nog Pogba en Eriksen aan toe. Dan krijgt dat elftal weer wat meer mogelijkheden.
De gekte en schaamte voorbij hé , tel die bedragen eens even bij elkaar op.Zal mijn leeftijd misschien wel zijn maar met elke transfer met deze bedragen wordt mijn passie, zin in voetbal per transfer minder en minder ...

En kom niet met dat verdienen ze wel weer terug, maakt het alleen nog maar erger ....

Mr. Ajax
Berichten: 14474
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » za jun 08, 2019 12:08 pm

Bestaat er overigens geen cap op hoeveel een club mag besteden aan ingaande transfers in een jaar ofzo? Hoort dat niet ook bij de Financial Fair Play?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za jun 08, 2019 2:29 pm

Mr. Ajax schreef:Bestaat er overigens geen cap op hoeveel een club mag besteden aan ingaande transfers in een jaar ofzo? Hoort dat niet ook bij de Financial Fair Play?
Die 'Financial Fair Play' is een wassen neus, Mr. Ajax.
Maar hoe ordinairder er met geld gesmeten wordt, hoe beter eigenlijk.

Het klinkt misschien gek, maar hoe gekker ze bij de 'rijkste' Europese topclubs ('rijk' tussen aanhalingstekens, ze hebben meer schulden dan bezittingen) worden wat betreft het naast hun schoenen lopen met hoeveelheden geld, hoe groter in mijn ogen de kansen voor Ajax worden om de Champions League te winnen.

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za jun 08, 2019 2:34 pm

999 schreef:
Peter schreef:
Lionel schreef:Fantastische aankoop.
Precies. Ik zou niet weten wie ze anders moeten halen, hoor. Mbappe zou een optie kunnen zijn, maar dat lijkt me net te vroeg (PSG wil hem tegen geen enkele prijs van de hand doen).

Real heeft dan zometeen Mendy, Hazard, Jovic en voegt daar wellicht nog Pogba en Eriksen aan toe. Dan krijgt dat elftal weer wat meer mogelijkheden.
De gekte en schaamte voorbij hé , tel die bedragen eens even bij elkaar op.Zal mijn leeftijd misschien wel zijn maar met elke transfer met deze bedragen wordt mijn passie, zin in voetbal per transfer minder en minder ...

En kom niet met dat verdienen ze wel weer terug, maakt het alleen nog maar erger ....
Ze verdienen hun geld ook op andere manieren, hè...
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za jun 08, 2019 2:54 pm

Lionel schreef: Ze verdienen hun geld ook op andere manieren, hè...
Ja, maar de cijfers die ze zelf publiceren zijn lang niet altijd zuiver.
Voor een Russische eigenaar en voor een Arabier is die voetbalclub ook vaak een manier om van zijn vrijwel oneindig grote vermogen aan zwart geld een deel wit te wassen.

Plaats reactie