Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » do apr 17, 2014 8:34 am

GangstaRiB schreef:City gisteren gelijk tegen Sunderland. Mooi voor Liverpool. Alleen Chelsea met die verschrikkelijke Mourinho hijgt nog in de nek.
Als God bestaat, wint Liverpool dit seizoen de Premier League.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do apr 17, 2014 9:16 am

Ze moeten over anderhalve week thuis tegen Chelsea.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » do apr 17, 2014 9:40 am

beelzebub schreef:Deze Everton fan gaat los op Vincent Kompany, omdat-ie zo blunderde afgelopen weekeind tegen aartsrivaal Liverpool, of toch niet....
Hahaha, das wel humor :drecul.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » do apr 17, 2014 10:50 am

Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » do apr 17, 2014 11:25 am

Absoluut!

Normaal volg ik het buitenlands voetbal niet zo. Maar de komende weken ga ik dit wel in de gaten houden. Moet geweldig zijn voor zo'n Gerard als hij daar na al die jaren uiteindelijk toch de landstitel pakt. De voldoening is denk ik alleen maar groter als het gebeurd bij een club die al zo lang op een titel wacht.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » do apr 17, 2014 11:31 am

Gerrard mensen. Gerrard.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do apr 17, 2014 11:33 am

Le T. schreef:Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.
:biggthumpup.gif: Zou een heroïsche titel zijn. Zo'n grote club, na al die jaren. Mijn sympathie hebben ze. Veelal jonge gasten, deels uit eigen school. Zou een mooie overwinning voor het 'old school' voetbal zijn.

Hoewel een club die door yanks gefinancierd wordt natuurlijk niet echt 'old school' is. :blush.gif:
Laatst gewijzigd door wimpey op do apr 17, 2014 11:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » do apr 17, 2014 11:34 am

Ik had het natuurlijk over die supporter die al jarenlang achter het doel staat. Maar Steven Gerrard gun ik het inderdaad ook wel. :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14502
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » do apr 17, 2014 12:04 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef:Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.
:biggthumpup.gif: Zou een heroïsche titel zijn. Zo'n grote club, na al die jaren. Mijn sympathie hebben ze. Veelal jonge gasten, deels uit eigen school. Zou een mooie overwinning voor het 'old school' voetbal zijn.

Hoewel een club die door yanks gefinancierd wordt natuurlijk niet echt 'old school' is. :blush.gif:

Ik wou net zeggen, ik gun het ze ook van harte, maar wat is er 'old school' aan? En jongens uit eigen school? Wie dan?

Liverpool is net zo goed een koopclub die smijt me waanzinnig veel geld. Ik gun het ze voornamelijk vanwege Suarez en de sympathieke Rodgers, als ook vanwege mijn nog grotere afkeer jegens Chelsea en City. Maar in feite is Liverpool (bijna) net zo erg.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do apr 17, 2014 6:49 pm

Gerrard, Flanagan
YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14502
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » vr apr 18, 2014 4:07 am

InnerHarbour schreef:Gerrard, Flanagan
Daar noem je welgeteld twee spelers man...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » vr apr 18, 2014 8:03 am

wimpey schreef:
Le T. schreef:Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.
:biggthumpup.gif: Zou een heroïsche titel zijn. Zo'n grote club, na al die jaren. Mijn sympathie hebben ze. Veelal jonge gasten, deels uit eigen school. Zou een mooie overwinning voor het 'old school' voetbal zijn.

Hoewel een club die door yanks gefinancierd wordt natuurlijk niet echt 'old school' is. :blush.gif:
Ik maak graag een onderscheid naar waar het geld vandaan komt. Als je veel inkomsten hebt omdat je veel harten hebt veroverd en veel shirtjes verkoopt dan vind ik dat heel wat anders dan wanneer een sjeik of een oligarch die club als nieuw speeltje heeft uitgezocht. Als je het met voetbalgeld financiert dan is dat onderdeel van de concurrentiestrijd, de competititie tussen clubs, olie- of gasgeld is competitievervalsend. Als Barca en Real hun uitgaven konden financieren met hun voetbalinkomsten heb ik daar ook niks tegen, als het van banken en opvallende onroerend goedtransacties komt wel.

Ik weet eigenlijk niet hoe het bij Liverpool zit. Maar financieel zijn ze in ieder geval een relatieve underdog, dus ook daarom alleen al zou het fraai zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr apr 18, 2014 8:27 am

Mr. Ajax schreef:
InnerHarbour schreef:Gerrard, Flanagan
Daar noem je welgeteld twee spelers man...
Ja je vroeg welke, niet of het er veel zijn. :hypocrite.gif:
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » vr apr 18, 2014 8:36 am

Le T. schreef:
wimpey schreef:
:biggthumpup.gif: Zou een heroïsche titel zijn. Zo'n grote club, na al die jaren. Mijn sympathie hebben ze. Veelal jonge gasten, deels uit eigen school. Zou een mooie overwinning voor het 'old school' voetbal zijn.

Hoewel een club die door yanks gefinancierd wordt natuurlijk niet echt 'old school' is. :blush.gif:
Ik maak graag een onderscheid naar waar het geld vandaan komt. Als je veel inkomsten hebt omdat je veel harten hebt veroverd en veel shirtjes verkoopt dan vind ik dat heel wat anders dan wanneer een sjeik of een oligarch die club als nieuw speeltje heeft uitgezocht. Als je het met voetbalgeld financiert dan is dat onderdeel van de concurrentiestrijd, de competititie tussen clubs, olie- of gasgeld is competitievervalsend. Als Barca en Real hun uitgaven konden financieren met hun voetbalinkomsten heb ik daar ook niks tegen, als het van banken en opvallende onroerend goedtransacties komt wel.

Ik weet eigenlijk niet hoe het bij Liverpool zit. Maar financieel zijn ze in ieder geval een relatieve underdog, dus ook daarom alleen al zou het fraai zijn.
Die yanks willen natuurlijk wel een ROI zien, de sjeiks van Shitty en PSG zien het alleen maar als een speeltje.

Heb ook weleens gelezen dat Liverpool haar recette's niet kan verhogen in verband met de bestedingsruimte van de gemiddelde fan. Bij Chelsea zitten de rijken uit de City op de tribune, bij Liverpool de dokwerker (bij wijze van).

Vind het echt knap dat ze voor Rodgers hebben gekozen en hem niet hebben ontslagen (dat hadden ze vorig jaar kunnen doen naar aanleiding van de resulaten). Dat beleid betaald zich nu uit. Ze hebben slim ingekocht. Ze hebben weliswaar veel betaald voor Suarez, maar Sturridge kwam bij Chelsea niet meer aan de bak en bloeit helemaal op bij Liverpool. Alleen hun selectie is vrij smal als je het vergelijkt met Chelsea en Shitty. Dat heeft ze gelukkig niet opgebroken dit seizoen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » vr apr 18, 2014 8:51 am

Het scheelt dat ze geen Europese verplichtingen hadden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Kowalczyk » vr apr 18, 2014 8:55 am

't Is vrijdag: nieuwe Balgevoel-column op NUsport.

Over John van Zweden, de Haagse behangkoning die Swansea City redde.

Hij noemde me 'moppie'; ik ben fan.

LEES HIER over onze virtuele ontmoeting.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » vr apr 18, 2014 9:07 am

Iets zegt me dat hier het laatste woord nog niet over gesproken is....

Wel erg vermakelijk om te lezen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » vr apr 18, 2014 9:14 am

Ik zie bij Den Haag net een shovel de A4 op draaien richting Amsterdam... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Thijs » vr apr 18, 2014 9:17 am

Haha ik lachte me al kapot toen ik zijn reacties op Ko´s facebookpagina zag. :biggrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » vr apr 18, 2014 9:23 am

Hahaha wat een proleet he, die Van Zweden.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » vr apr 18, 2014 9:24 am

Even wachten op de reaktie van IH..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr apr 18, 2014 10:00 am

Nou, ik zou er graag bijzijn als GangstaRiB dat John recht in zijn gezicht zegt. :hypocrite.gif:
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » vr apr 18, 2014 10:14 am

InnerHarbour schreef:Nou, ik zou er graag bijzijn als GangstaRiB dat John recht in zijn gezicht zegt. :hypocrite.gif:
Zou ie het snappen? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rooie » za apr 19, 2014 7:11 pm

Liverpool mag wel een bloemetje sturen naar hekkensluiter Sunderland. Hielden vorige week al, in Manchester, City op een gelijkspel en staan nu met 5 minuten te spelen met 1-2 voor op Stamford Bridge.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » za apr 19, 2014 7:36 pm

Gelijkspel tegen City was nog van de week. Bizar. Sunderland moest zelfs 2x uit. Gaat er nu goed uitzien voor Liverpool als ze morgen winnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie