Oezbekistan

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Oezbekistan

Bericht door Jöhnk » di jul 15, 2008 5:15 pm

Eto'o naar Kuruvchi?
ЯНГИЛИКЛАР

14/07/2008

ЯНА ЭТО’О ҲАҚИДА

“Барселона” ва Камерун терма жамоаси ҳужумчиси Самуэль Это’Онинг “Қурувчи”га ўтиши мумкинлиги ҳақида тарқатган хабаримиздан кейин, клубимиз номига турли мамлакатлардан жуда кўплаб кўнғироқлар бўлди ва электрон почта орақали кўп мактублар олдик.

Камерунлик ҳужумчининг “қалдирғочлар” сафига ўтиш масаласида “Қурувчи” раҳбарияти қуйидаги қисқа қўшимчани келтирди:
- Ҳа, Это’О 16-дан 17 июлга ўтар кечаси чиндан ҳам Тошкентга келади. Унинг жамоамиз сафида мавсумнинг иккинчи ярмида тўп суриши масаласида айнан Тошкентдаги сўнгги музокарадан кейин якуний қарорга келамиз.
http://www.pfc-kuruvchi.com/uzb/news_de ... newsID=659

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » di jul 15, 2008 5:20 pm

Als ik dat artikel zo lees, dan denk ik dat die kans vrij groot is.

:hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr sep 12, 2008 12:36 pm

Rivaldo luistert debuut op met twee doelpunten

Bunyodkor heeft voorlopig nog geen spijt van de aankoop van Rivaldo. De lijstaanvoerder van Oezbekistan, dat eerder als PFC Kurivchi door het leven ging, won donderdag met 2-0 van Mash'al dankzij twee doelpunten van de Braziliaan. De voormalig Wereldvoetballer van het jaar liet al na twaalf minuten zijn eerste doelpunt voor zijn nieuwe werkgever noteren. Eén minuut voor het eindsignaal bepaalde de 36-jarige veteraan de eindstand. Door de zege heeft Bunyodkor acht punten voorsprong op titelhouder Pakhtakor, dat wel twee duels minder heeft gespeeld.

Rivaldo koos vooral om financiële redenen voor Oezbekistan. De voormalig international verdient in één jaar tijd meer dan tien miljoen euro. Na het mislopen van de landstitel met AEK Athene gaf hij al aan te willen vertrekken. De Griekse club ontving een half miljoen euro voor de oud-speler van onder meer AC Milan en Barcelona.

Bunyodkor verbaasde al door Samuel Eto'o te polsen om Barcelona te verruilen voor Tasjkent. De Kameroense spits meldde zich zelfs voor onderhandelingen, maar besloot de berg geld links te laten liggen en voor zijn kans te vechten in Catalonië.
www.voetbalzone.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr sep 12, 2008 12:41 pm

Bunyodkor gaat voor het kampioenschap neem ik aan. :smallgrin.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13711
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 12, 2008 12:58 pm

Sodeju, voor tien miljoen per jaar ging ik ook wel in Oezbekistan voetballen!

Heb 'm vorig jaar nog met AEK Athene zien voetballen in Helmond tegen Steaua Boekarest, oefenwedstrijdje. Het hele dorp uitgelopen om de grote Rivaldo te zien, zie je eigenlijk dus gewoon zo'n ouwe bok een beetje ongeinteresseerd over het veld sjokken...Voel je je ook wel een beetje een sul.

Deed me denken aan vroeger, toen ging ik met m'n pa in de zomer allemaal oefenwedstrijdjes af. Zag ik Jantje Michels van Go Ahead Eagles tegen Deurne voetballen, bijvoorbeeld. Dat vond ik toen al heel wat. :blush.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr sep 12, 2008 1:04 pm

Mooi is dat hè. Ik ging als ventje een keer naar een oefenduel tussen Zwolle en Barcelona en zag 'onze' Henkie Timmer een penalty stoppen van Prosinecki. Poeh, dat maakte een impact. Die sul van een Henk Timmer die een penalty stopt van de grote meneer Prosinecky. Nooit gedacht dat die sul overigens ooit nog het Nederlands Elftal zou halen, maar dat terzijde.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr sep 12, 2008 1:12 pm

Thijs schreef:Sodeju, voor tien miljoen per jaar ging ik ook wel in Oezbekistan voetballen!

Heb 'm vorig jaar nog met AEK Athene zien voetballen in Helmond tegen Steaua Boekarest, oefenwedstrijdje. Het hele dorp uitgelopen om de grote Rivaldo te zien, zie je eigenlijk dus gewoon zo'n ouwe bok een beetje ongeinteresseerd over het veld sjokken...Voel je je ook wel een beetje een sul.

Deed me denken aan vroeger, toen ging ik met m'n pa in de zomer allemaal oefenwedstrijdjes af. Zag ik Jantje Michels van Go Ahead Eagles tegen Deurne voetballen, bijvoorbeeld. Dat vond ik toen al heel wat. :blush.gif:
Jan Michels! Toe maar!

Ik kom hem nog wel eens tegen bij school, net als Raymond van der Gouw, wiens zoont bij m'n dochter in de klas zit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr sep 12, 2008 1:36 pm

Er zijn in ieder geval nog wel kiekjes voor thuis te maken voor Rivaldo in Oezbekistan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » zo sep 14, 2008 7:42 pm

Thijs schreef:Sodeju, voor tien miljoen per jaar ging ik ook wel in Oezbekistan voetballen!

Heb 'm vorig jaar nog met AEK Athene zien voetballen in Helmond tegen Steaua Boekarest, oefenwedstrijdje. Het hele dorp uitgelopen om de grote Rivaldo te zien, zie je eigenlijk dus gewoon zo'n ouwe bok een beetje ongeinteresseerd over het veld sjokken...Voel je je ook wel een beetje een sul.

Deed me denken aan vroeger, toen ging ik met m'n pa in de zomer allemaal oefenwedstrijdjes af. Zag ik Jantje Michels van Go Ahead Eagles tegen Deurne voetballen, bijvoorbeeld. Dat vond ik toen al heel wat. :blush.gif:
Nu weet je hoe 20000 seizoenskaarthouders van AEK zich week in week uit voelden vorig jaar...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma sep 15, 2008 11:18 am

Ik heb hem vorig jaar niet zo gevolgd, maar bij Olimpiakos zag ik Rivaldo meermalen geweldig voetballen. Ook in de CL.

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » ma sep 15, 2008 4:50 pm

Bij Olympiakos speelde hij zeker verdienstelijk...
De laatste twee jaar is het (logisch) erg snel gegaan met hem...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Plaats reactie