UEFA Champions League 2008-2009

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: UEFA Champions League 2008-2009

Bericht door Daily Blind » do mei 28, 2009 12:43 pm

Helemaal met je eens Harm.

Maar dat het in een storte na de 1-0 heeft meer met de angst voor de 2-0 te maken. Ik denk dat ze hebben geprobeerd te gokken op uitbraken van Ronaldo. Foute keuze achteraf, maar je wil ook niet met nog 80 minuten te gaan vol op de aanval spelen terwijl je weet dat je tegen de beste aanval van de wereld staat te spelen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: UEFA Champions League 2008-2009

Bericht door raymon » do mei 28, 2009 1:03 pm

Carrick en Giggs waren hopeloos en waarom Berbatov en/of Tevez niet speelden weet ik niet. Des cup is verloren door Ferguson en niemand anders.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: UEFA Champions League 2008-2009

Bericht door Lionel » do mei 28, 2009 1:12 pm

Hahahahahahahaha

Barca heeft gewonnen omdat ze beter zijn dan Manchester United voetballend gezien! Manchester kan maar op 1 manier winnen en dat is als ze 90 minuten lang erop waren geknald. Maar dan zie je dat 1 uitbraak dodelijk is.

Daarna is Manchester niet aan de bal geweest. En zelfs in de eerste 10 minuten viel het allemaal reuze mee. Een paar afstandschoten van Ronaldo maar om nou te zeggen dat het billenknijpen was?

En wat is die Ronaldo een teringventje! Die had gewoon een rode kaart moeten krijgen, net als Scholes!

Barca is trouwens de laatste jaren een uitermate nette ploeg. Qua voetbal maar ook qua gedrag een voorbeeld voor iedereen.

De huldiging was trouwens een beetje minder. Hebben die kutItalianen mooi verpest! Wil ook nooit meer een finale gespeeld zien worden in een stadion met een sintelbaan.... wat een sfeerloos stadion zeg!

Al met al is het gewoon dik verdiend. Manchester had niks in te brengen, welke tactiek ook zou worden toegepast...maarja, wie gelooft Rishi nou :hypocrite.gif: ? De enige ploeg die Barca kan afstoppen is Chelsea, en dat is alleen omdat ze fysiek ijzersterk en verdedigend super zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: UEFA Champions League 2008-2009

Bericht door 999 » do mei 28, 2009 2:47 pm

Manchester-fan rijdt Barcelona-fans dood
OGBO - Een aanhanger van Manchester United heeft vier Barcelona-supporters doodgereden door na de Champions League-finale met zijn busje op een groep fans van de Spaanse club in te rijden.

Het incident vond plaats in de Nigeriaanse stad Ogbo, vlak nadat Manchester de finale met 2-0 had verloren van Barcelona. Bij de aanrijding raakten tien mensen gewond. De bestuurder van het busje werd aangehouden.

"De bestuurder was al voorbij de groep gereden, toen hij keerde en bewust inreed op de Barcelona-fans", laat een politiewoordvoerder weten aan persbureau Reuters.

In Afrika zijn zowel erg veel supporters van Barcelona als van Manchester United te vinden.

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: UEFA Champions League 2008-2009

Bericht door wimpey » do mei 28, 2009 8:44 pm

999 schreef: Zonder echt briljant te spelen ( kan ik me iets bij voorstellen als je zoveel spelers mist in de achterhoede ) wint BARCA deze wedstrijd met twee vingers in de neus ...

Met tijd en wijlen yummie yummie van de kant van Barca ...
Absoluut. Barca was een genot. 1992 en 2006 waren goed, maar dit is hét Dream Team.

Maar wat was Man U slecht. Ze stonden constant op meters afstand toe te kijken. Onbegrijpelijk. Slechte wissels ook. Na die eerste helft verwachtte ik met Scholes een extra middenvelder om wat grip te krijgen. Brengt ie Tevez...

Maar alle eer naar Barca. Messi, Xavi, Iniesta: echt geweldig.

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: UEFA Champions League 2008-2009

Bericht door Lionel » vr mei 29, 2009 9:40 am

Barca was gewoon te goed. Het scoreverloop was natuurlijk ook een groot voordeel. Scoort Man U dan krijgt Barca het moeilijk. Maar als je achterstaat tegen dit Barca is het afgelopen.

Ben benieuwd wat ze deze zomer gaan doen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33812
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: UEFA Champions League 2008-2009

Bericht door Duke » zo mei 31, 2009 9:57 pm

Barça zag ‘Gladiator’ in de kleedkamer
Door EDWIN WINKELS

BARCELONA - Of ‘t het gewenste effect had of niet werd niet duidelijk, want FC Barcelona begon de eerste 10 minuten, tot de bevrijdende 1-0 van Eto’o, overdonderd aan de Champions League-finale tegen Manchester United. Maar trainer Pep Guardiola had woensdagavond, vlak voor het duel, een revolutionaire manier om zijn team klaar te stomen.

De warming-up had maar 10 minuten geduurd, de andere 10 had Guardiola in de kleedkamer nodig. Toen alle spelers en assistenten binnen waren, ging het licht uit en een groot scherm aan. Daarop verscheen een indrukwekkende video van zeven minuten,

De DVD, op verzoek van de trainer gemaakt door een vriend bij de Catalaanse TV, wisselde beelden van de film Gladiator af met die van álle spelers van de selectie. Het ene moment Russel Crowe vechtend in het Coliseum, het volgende moment Iniesta bezig aan zijn herstel van een blessure, Eto’o die scoort, Messi die dribbelt en Valdés die een bal miraculeus stopt.

Woorden, gesproken door de spelers, uit de laatste Nike-campagne voor Barça: ,,Wij zijn het middenveld, wij zijn onze precisie, wij zijn onze inspanning, wij zijn aanvallers die verdedigen..." etcétera, tot de slotzin: ,,Wij zijn één!"

Keiharde muziek schalde door de kleedkamer, eerst van Gladiator zelf en als slot het ontroerende Nessun dorma uit de opera Turandot. De tekst, de allerlaatste woorden, in het Italiaans, waren voor de spelers goed te volgen. All’alba vinceré! Bij dageraad zal ik zegevieren.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie