UEFA Champions League 2007-2008

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr mei 23, 2008 8:40 am

Van der Sar voor altijd een legende
Door SJOERD MOSSOU

MOSKOU - Oranje-doelman Edwin van der Sar pakt de cup voor Manchester United. Eerste reactie: ,,Fucking hell, we’ve done it!’’ Later, in de nacht van Moskou: ,,Dit doet me heel erg veel.’’

De adrenaline siddert na in zijn stem en gedoucht heeft hij nog steeds niet, als Edwin van der Sar rond half drie ’s nachts Russische tijd neerploft in een stoel. De keeper haalt eens diep adem en staart een paar seconden recht voor zich uit, op zoek naar de juiste woorden.

,,Dit is zoiets onbeschrijflijk moois, ik kan het nog amper bevatten,’’ stamelt Van der Sar, dik anderhalf uur nadat hij de laatste en beslissende strafschop van Nicolas Anelka heeft gestopt. De volledig Engelse Champions League-finale tussen Manchester United en Chelsea is zíjn avond van glorie geworden. Voor altijd draagt voetbalstad Moskou de signatuur van Edwin van der Sar uit Voorhout.

,,Weet je, als kind wil je juist om dit soort momenten keeper worden,’’ vertelt de aanvoerder van Oranje. ,,Dít wil je ooit een keer meemaken. Die redding van Hans van Breukelen tegen Benfica, daar heb ik als Nederlandse jongen heel vaak van gedroomd. Dat was zo’n historisch, puur keepersmoment. Beslissend zijn in een grote finale, dat is echt het ultieme.’’

Loezhniki is nog altijd niet leeg als Van der Sar zijn verhaal vertelt. Voortdurend weerklinkt het gezang van de aanhang uit Manchester, in de ruimtes onder de tribunes van het immense stadion. ‘We won it three times, without killing anyone, we won it three times’, galmt het tot diep in de nacht, refererend aan de eerdere grote Europese clubsuccessen van 1968 en 1999.

De intense vreugde van Van der Sar is even daarvoor, op het veld, prachtig in al zijn puurheid. Steeds opnieuw heft de keeper zijn handen ten hemel en balt hij zijn vuisten. Als Van der Sar al zijn ploeggenoten twee keer heeft geknuffeld, sprint hij weg naar de andere hoek van het veld. Glijdend op zijn knieën schreeuwt de doelman het uit, in een innig moment tussen hem en de fans van United.

Als Van der Sar na de ereronde zijn eerste televisie-interview geeft, zit er geen rem meer op zijn woorden. ,,Fucking hell, we’ve done it,’’ zegt de keeper, live op de doorgaans keurige Engelse televisie. Een moment dat gisteren al talloze malen werd herhaald.

De winst op Chelsea betekent voor Van der Sar zijn tweede Champions League-zege, dertien jaar na de winst op AC Milan, met Ajax in Wenen. ,,Dat is het voordeel van een lange carrière,’’ aldus de 37-jarige doelman. ,,Je hebt wat meer kansen om mooie dingen mee te maken.’’ De twee finales zijn elk op hun eigen manier memorabel, vindt Van der Sar. ,,1995 was onvergetelijk omdat het mijn eerste was, dat is heel speciaal. Maar deze doet me, persoonlijk gezien, heel erg veel. Door de manier waarop het duel wordt beslist, maar ook door de moeilijke tijden die ik hiervoor soms heb gehad. Daar moest ik daarstraks wel even aan terugdenken.’’

Van der Sar doelt op zijn vier lange jaren bij Fulham, een club die eigenlijk veel te klein was voor een keeper van zijn statuur. Hij zei het niet vaak hardop in zijn tijd op Craven Cottage, maar van binnen snakte de keeper wanhopig naar de absolute top. ,,Gelukkig kwam het er twee jaar geleden alsnog van, dankzij Sir Alex,’’ zegt Van der Sar, knikkend in de richting van manager Ferguson, vlak naast hem. Glimlachend: ,,Al was hij wel een paar jaar te laat natuurlijk, maar goed, dat heb ik hem al vergeven.’’

De Schot buigt heel even schuldbewust het hoofd, alvorens nog maar eens uit te leggen hoe waardevol de keeper is geweest voor zijn ploeg. ,,Niet alleen vanavond, maar ook bij onze laatste twee kampioenschappen,’’ aldus Ferguson. ,,Edwin is de fantastische, natuurlijke opvolger van Peter Schmeichel. Hij heeft het keepersprobleem opgelost waar we bij deze club te lang mee hebben geworsteld. Dit succes heeft hij echt verdiend.’’

Van der Sar slaat een arm om de schouder van zijn manager en staat dan op, snakkend naar een douche en een moment met zijn familie. Zoontje Joe had hij al geknuffeld, door hem op het veld te tillen tijdens de uitgebreide ereronde. Precies zoals hij dat deed in het Portugese Faro, nadat hij met Oranje voor het eerst sinds tijden een penaltyserie had gewonnen, in de EK-kwartfinale tegen Zweden. ,,Maar deze was nóg mooier,’’ vindt Van der Sar.
HANS VAN BREUKELEN: ,,DIT BLIJFT EDWIN DE REST VAN Z'N LEVEN BIJ"

MOSKOU - Oud-doelman Hans van Breukelen heeft genoten van de Champions League-finale van afgelopen woensdag, en in het bijzonder het optreden van Edwin van der Sar in de penaltyserie.

Twintig jaar geleden beleefde de 51-jarige oud-keeper van PSV en Oranje een hoogtepunt in zijn carrière door de strafschop van Antonio Veloso te pakken, waardoor PSV er met de Europa Cup I vandoor ging. ,,Een droom van iedere keeper,’’ zegt Van Breukelen. ,,Precies zoals Edwin zei: stoppen, klaar, over en sluiten.’’

De twee spraken al eens over die bewuste Europa Cup-avond in Stuttgart, waar PSV zijn grootste internationale triomf boekte door de redding van Van Breukelen. ,,Van der Sar zei destijds: ‘Ooit wil ik hetzelfde meemaken als jij. Een strafschop stoppen waardoor je direct een Europa Cup wint.’ Ik begrijp dat hij daar zo naar verlangde. Dit moment blijft hem zijn leven lang bij.’’

Wat het zo bijzonder maakt? ,,Je bent eindelijk een keer matchwinner, dát maakt het zo uniek. Want een doelpunt vier je altijd alleen.’’

Van der Sar wist in welke hoek Anelka ging schieten, net zoals Van Breukelen twintig jaar geleden wist welke hoek Veloso ging kiezen. ,,Als je die bal dan op je af ziet komen, kun je de grootste grijns om je mond krijgen.’’
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 10:32 am

brigade zuid schreef:
Thomas schreef: Ik vond het verder best een hoogstaande finale. De eerste helft was Man U natuurlijk duidelijk beter.
Ja en de tweede helft Chelsea duidelijk beter. Verder vind ik dat Chelsea een pingel had moeten hebben en schoten ze ook nog een keer op de paal en onderkant lat.. nee overall vond ik dat Chelsea het net iets meer verdiende dan United.. het was een fijne wedstrijd trouwens.
Inderdaad zeg. We moeten niet gaan doen alsof Man U nou heel veel beter was. Dat was totaal niet zo.

Een schitterende goal maar tot die tijd gebeurde er niet veel. Ja ze hadden 65% balbezit, dat hadden ze tegen Barca moeten proberen.

Chelsea kwam goed weg dat Cech goed redde op de kopbal van Tevez en later had Tevez een beetje pech. Hij verwachtte, net als iedereen eigenlijk, de bal niet meer.

Tevez speelde niet zijn beste wedstrijd maar was beter dan Rooney. Vele malen beter. Blijkt ook wel uit die wissel. Waar in het begin van het seizoen Rooney nog mocht blijven staan als hij prut speelde en Tevez gewisseld werd, was het gisteren dus andersom. Rooney staat stil in zijn ontwikkeling. Slechte zaak.

2e helft werd Man U duidelijk overklast en dat was niet omdat Cech iedere bal naar voren trapte. Onzin wat Wimpey dus daarover zei. Dat weet hij zelf ook maar volgens mij is Wimpey een keer gepest door een Chelsea-supporter!

Gezien het spel dit jaar vind ik het verdiend dat Man U gewonnen heeft. Maar gezien het spel in de finale en in de halve finale had Chelsea mogen winnen van mij.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2008 10:45 am

Rishi schreef: Tevez speelde niet zijn beste wedstrijd maar was beter dan Rooney. Vele malen beter.
Wat een aparte visie op dit spel hou je er toch op na....
Blijkt ook wel uit die wissel.
Dus Robben speelde op het EK 2004 ook prut? Werd immers gewisseld.
Rooney staat stil in zijn ontwikkeling. Slechte zaak.
Dat weet hij zelf ook maar volgens mij is Wimpey een keer gepest door een Chelsea-supporter!
En jij door Rooney? En nam Tevez het toen voor je op?! :smallgrin.gif:
Maar gezien het spel in de finale en in de halve finale had Chelsea mogen winnen van mij.
Chelsea had in Liverpool geen enkele bijdrage. En als Man U een killer in de spits had gehad, zou het bij rust 3-0 zijn geweest.

Gelukkig won het voetbal. Die Cup heeft op Stamford Bridge niets te zoeken. Laten ze eerst maar eens een fatsoenlijke technische staf samenstellen, die die ploeg aan het voetballen krijgt.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 23, 2008 10:55 am

Tevez is een goede aanvaller, maar zelfs een Rooney die compleet uit vorm is (en dat is Rooney natuurlijk niet) is nog beter dan Tevez. Het rendement van Rooney was eergisteren ook gewoon heel behoorlijk, ondanks dat-ie geen bespeelbare bal kreeg.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 10:57 am

Hou toch een keer op over de technische staf. Met deze spelers kan je niet heel anders spelen hoor. Ja, Grant en HtC zijn geen Hiddink, Ferguson of noem maar op.

Maar als Terry niet was uitgegleden dan was Grant nu het brein van Europa geweest. Hij deed iets wat Mourinho niet gelukt was met Chelsea.

Maar goed.

Tevez is inderdaad geen killer. Zal ik ook nooit beweren. Daarom speelt hij ook bij Man U. Omdat hij zich terug laat zakken en meedoet aan het spel...

En Rooney... heb jij die wel gezien dan?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2008 11:30 am

Rishi schreef:Hou toch een keer op over de technische staf. Met deze spelers kan je niet heel anders spelen hoor.
:drecul.gif:

Zet een toptrainer als Rijkaard of Mancini voor de groep en je hebt in no-time een fatsoenlijke opbouw i.p.v. die haal naar voren van Cech. Maar blijkbaar wil Grant dat er zo 'gevoetbald' wordt. Terry en Carvalho zijn echt geen slechtere voetballers dan Ferdinand en Vidic. Dus de vraag roept zich op waarom Man U wel de bal rond laat gaan en Chelsea niet. Opdracht, blijkbaar.

Regelmatig kwam de stat in beeld van 'completed passes'. Man U scoorde dubbel zo hoog als Chelsea op dat front. Niet zo vreemd gezien de speelwijze van Chelsea...
Ja, Grant en HtC zijn geen Hiddink, Ferguson of noem maar op.
Dat mag je wel zeggen!! Waarom noem je HtC trouwens?
Maar als Terry niet was uitgegleden dan was Grant nu het brein van Europa geweest.
Nee, dan zou voetbalminnend Europa met een kater zijn achtergebleven omdat het voetbal zou hebben verloren.
Hij deed iets wat Mourinho niet gelukt was met Chelsea.
Mourinho heeft ook wel het e.e.a. gedaan met Chelsea dat Grant niet is gelukt, lijkt me...
En Rooney... heb jij die wel gezien dan?
Rooney ging bij de eigen cornervlag Carvalho voorbij en gaf een op de milimeter nauwkeurige pass over een meter of 70 op Ronaldo. Diens voorzet werd door Tevez vanaf een meter of 3 niet langs Cech gewerkt.

Rooney gaf eveneens een loepzuivere voorzet op Tevez, die de bal miste.

Tja, als je dat al niet ziet of wilt zien, waar hebben we het dan nog over?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mei 23, 2008 11:53 am

Rishi schreef:Maar als Terry niet was uitgegleden dan was Grant nu het brein van Europa geweest.
Ehh, nee hoor. Niet voor mij althans.

Grant blijft de omhooggevallen coach van Hapoel Tel Aviv. Maar idd, als Chelsea had gewonnen had ik dat waarschijnlijk niet mogen zeggen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 23, 2008 12:07 pm

Ik durf er wel om te wedden dat Tevez ook komend seizoen nog basisspeler is van Man U hoor, Wimpey. No problem. Sowieso wordt Tevez vaak vanaf de zijkant gebracht en wordt Rooney als centrale man gebruikt. Wat het afmaken betreft is Tevez normaal gesproken een stuk cooler dan Rooney.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2008 12:11 pm

Thomas schreef:Ik durf er wel om te wedden dat Tevez ook komend seizoen nog basisspeler is van Man U hoor, Wimpey.
Sir Alex haalt er echt wel een aanvaller van naam bij die de concurrentie met Tevez mag aangaan.

Als Man U deze pot onverhoopt verloren had, was Tevez de gebeten hond geweest. We kunnen er kort of lang over soebatten, maar feit is: de kansen die hij kreeg, moet een topspits maken. Zeker in zo'n wedstrijd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 23, 2008 12:13 pm

Dus Carvalho is ook geen goede verdediger omdat hij een slechte wedstrijd speelde?

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2008 12:15 pm

Thomas schreef:Dus Carvalho is ook geen goede verdediger omdat hij een slechte wedstrijd speelde?
Ik niet begrijp opmerking deze. Verband Tevez met me ontgaat.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 23, 2008 12:17 pm

Tevez speelde niet best in de finale. En daaruit trek jij de conclusie dat het geen topspits is. Onzin natuurlijk, want Tevez heeft het hele seizoen al laten zien dat hij goed op z'n plaats is in een ploeg als Manchester United.

Het verband met Carvalho is dus dat die ook een slechte finale speelde, maar dat je hem daarmee toch nog wel als topverdediger ziet?

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2008 12:27 pm

Thomas schreef: En daaruit trek jij de conclusie dat het geen topspits is.
Ik zou 'm een goede spits noemen. (Nog?) Geen topspits. Een absolute topper staat er op het WK en in de finale van de CL. Tevez (nog) niet.

Als ik een spits mocht kiezen uit het rijtje Eto'o, Torres, Tevez, Toni, Zlatan zou ik Tevez niet nemen. Die anderen zijn wereldtop, Tevez i.m.o. (nog) niet.
Onzin natuurlijk, want Tevez heeft het hele seizoen al laten zien dat hij goed op z'n plaats is in een ploeg als Manchester United.
Ik denk dat de meeste spitsen wel aardig zouden renderen met Roo en Ron naast zich. Zet Mario Gomez van VFB op de plek van Tevez en hij zou het niet minder doen dan Tevez.
Het verband met Carvalho is dus dat die ook een slechte finale speelde, maar dat je hem daarmee toch nog wel als topverdediger ziet?
Carvalho heeft natuurlijk al wel effe wat meer gepresteerd in de europese top dan Tevez. Dus die vergelijking gaat m.i. niet op... Vreemd trouwens om Alex op de bank te zien zitten. En die Ivanovic, heeft die jongen überhaupt al gespeeld voor Chelsea?

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 12:40 pm

Nou volgens mij heeft Tevez ook behoorlijk wat gepresteerd. Basis van Argentinie, paar keer Zuid-Amerikaans speler van het jaar, een wereldbeker als ik het goed heb....de OS.

Alleen jij ziet het niet zitten in Tevez.

En dat Rooney Carvalho passeert bij de cornervlag hebben we geen moer aan he. Daar kom ik Carvalho ook nog wel voorbij. En die pass was schitterend.

Maar als SPITS heb ik Rooney niet gezien. En daar beoordeel jij Tevez ook op na 2 gemiste kansen dus moeten we Rooney ook zo beoordelen. En Rooney heeft als spits niks gepresteerd tijdens de finale...
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 23, 2008 12:45 pm

Verschil is dat Rooney twee honderd procent kansen schept voor een medespeler. Tevez heb ik dat dus niet zien doen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 12:46 pm

Volgens mij gaf Ronaldo die assist. En de 2e was een fout van de verdediger, noem ik geen kans scheppen... Maar dat zal wel een welles-nietes discussie worden
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2008 12:48 pm

Rishi schreef: Maar dat zal wel een welles-nietes discussie worden
Ik doe met jou niet anders. :smallgrin.gif:



De tuiman kan het schudden, volgens The Sun zegt z'n baas (Peter Kenyon) het volgende:


AVRAM GRANT was pushed closer to the exit door as Chelsea condemned his season as: Not good enough.

Blues chief executive Peter Kenyon refused to back boss Grant and said a trophy-less campaign was not acceptable.

He rapped: “The standards we’ve set at the club, second is not something we’ve settled for.

“It’s easy to look back and take that view but we made the change of manager in September.

“Three months ago, we were involved in four competitions and then six weeks ago we were still in two and this week we got knocked out of the last one.

“It’s disappointing. Everybody would share that view.

“We’re going to regroup, come back better next season.

“It’s been an interesting season, we never felt we would be written off like we were being talked about but equally you don’t like finishing second and as runners-up.”

Boss Grant guided Chelsea to runners-up spot in the Carling Cup, second in the Premier League and then on Wednesday they lost the Champions League final to Manchester United.

The Israeli admitted he does not know his fate. Grant said: “I would like to be Chelsea manager next season, why not?

“I really, really don’t want to speak about this, but can tell you there’s no news at all.”

Kenyon admitted they will look to trim a top-heavy squad and add some quality to strengthen the challenge for next season.

SunSport understands that up to TEN members of the first-team squad could leave including stars such as Didier Drogba, Claude Makelele and Ricardo Carvalho.

Those Chelsea are chasing include Valencia’s David Villa, Barcelona midfielder Giovani Dos Santos and Manchester City defender Micah Richards.

The Chelsea chief executive revealed more will be on the way than come in.

He added: “I think our squad is too big. We’re looking at players who have the potential to be star names.

“When you look at what we’ve got, you can all do it and think about who to replace in what position. But are they better than what we’ve got?”

Kenyon also stated that the club’s priority is to agree an extension to Frank Lampard’s contract.

He said: “Frank is one of the top players in the world in his position and there’s no question that a deal has always been on the cards.

“That’s certainly one of the things we’d like to sort out.”

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 12:55 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef: Maar dat zal wel een welles-nietes discussie worden
Ik doe met jou niet anders. :smallgrin.gif:
Als je nou ff je bril opzet :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » vr mei 23, 2008 7:17 pm

Tevez speelde een beetje ongelukkig, maar was wel telkens dreigend. In ieder geval stuk-ken dynamischer in de finale dan Drogba. En die laatste is in ieders ogen wel een topspits. Toch?

Over twee jaar wordt het zwaar genieten van Ar-gen-tina! op het WK.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 23, 2008 7:18 pm

Drogba had last van zijn rug en kreeg enkel vuurpijlen op ooghoogte toegespeeld, Monkey Tonk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » vr mei 23, 2008 7:26 pm

Op ooghoogte is het doorgaans best lekker koppen. Zeker voor een spits.

Hij zat helemaal nooit in de wedstrijd. Kan gebeuren, maar als je dan ziet hoe Ronaldo en Tevez wel hun zin opleggen aan de Chelsea verdediging, vind ik het nogal overdreven om Tevez als teleurstellend te bestempelen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 23, 2008 7:47 pm

Drogba raakt de paal nog. Hij is gevaarlijker geweest dan Tevez, ondanks dat hij minder bespeelde ballen kreeg.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 9:43 pm

Tevez miste anders 2 dotten van kansen volgens Wimpey...volgens mij was hij dus ook niet geheel ongevaarlijk
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » vr mei 23, 2008 10:03 pm

Tevez bracht de Chelsea verdediging constant op het randje. Hij had wat pech. Een sliding waar hij een teen tekort komt om de bal in het doel te glijden, een kopbal in duikvlucht (als ik me goed herinner) die op de keeper knalt. Telkens ruimte scheppend met de bal en op zoek naar de beslissende voortzetting. Vond Tevez heel dreigend spelen. De Chelsea verdediging hand de handen vol. Als er een bal ingaat is hij opeens de held, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit in de beoordeling. Drogba heb ik niet gezien. Die lag volledig aan banden. Op dat schotje na. Daar hoef je geen superspits voor te zijn.

Van der Sar stond trouwens heel onzeker te keepen (door dat uitglijden). Dat juist hij de held wordt...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za mei 24, 2008 2:10 am

Rishi schreef:Tevez miste anders 2 dotten van kansen volgens Wimpey...volgens mij was hij dus ook niet geheel ongevaarlijk
Dan is hij dus te laat. Ongevaarlijk dus.

Verder heeft Tevez absoluut wat meters gemaakt, maar ruimte heb ik hem niet zien creëren. Bleek ook wel uit de ruimte die in het centrum ontstond: nada.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie