AT's voetballer van het seizoen 2007/2008

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

AT's voetballer van het seizoen 2007/2008

Bericht door FlaFlu » za aug 25, 2007 3:48 pm

Na een toch wel redelijk succesvolle eerste campagne in het seizoen 2006/2007 -met een niet nader te noemen Braziliaan als winnaar- wordt het alweer tijd voor de nieuwe verkiezingen. De meeste Europese competities zijn echter pas van start gegaan en zodoende is er dus nog genoeg tijd over om te discussiëren over de opzet van de verkiezingen. De vraag aan jullie is dus wat er in vergelijking met vorig seizoen beter kan. Naar iedereen en alles zal geluisterd worden en hopelijk kan de organisatie daarna met een voorstel komen dat iedereen tevreden stelt.

Barst dus maar los, mensen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 30, 2007 5:36 pm

Niemand?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 30, 2007 5:56 pm

Ik heb dit seizoen nog maar twee wedstrijden gezien.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 30, 2007 6:18 pm

Het ging nu nog even over de evaluatie van de verkiezingen van vorig seizoen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do sep 06, 2007 12:37 pm

Ok, we beginnen in ieder geval met nomineren op dezelfde manier als vorig seizoen. Dan zien we later wel verder. De uiteindelijke verkiezingen zullen wel anders gaan verlopen, denk ik.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo okt 28, 2007 9:37 pm

Ik trap af:

Cesc Fabregas: de spil waar alles om draait bij Arsenal. In een ploeg die draait om techniek, inzicht en beweging zonder bal is deze Spanjaard de koning van het rijk. De pas 20-jarige Cesc bewijs inmiddels al meer dan drie seizoenen lang dat er leven is na Vieira voor Arsenal en dat hij iedere minuut aan kan. Barcelona huilt.

Lionel Messi: nog een jonkie, maar nu eentje die Barcelona wel wist te verleiden tot aanblijven bij de club. Speelt dit seizoen voor het eerst van begin af aan de sterren van de hemel als linkspoot op rechts en heeft nog geen grote last van blessures. Heel Europa vreest dat deze 'pibe' zich nu al gaat ontpoppen tot de beste voetballer van Europa. De vergelijking met Maradona is gewaagd, maar Messi lijkt geen moment te lijden onder alle aandacht en hoge verwachtingen.

Zlatan Ibrahimovic: geen verrassende naam, aangezien hij keer op keer terugkeert in allerlei lijstjes met de best presterende speler. Geeft aan, scoort, kapt, dolt, irriteert, maar verdient bovenal daverend applaus van de Inter-supporters en voetballiefhebbers in het algemeen.

Franck Ribéry: er was nog de nodige scepsis over de duurste inkomende transfer aller tijden voor Bayern München, maar de Fransman slaag tot dusver met verve. Is beweeglijk van flank tot flank, heeft een geweldige versnelling, behoudt het overzicht en flikt soms kunstjes die aan Zizou zelve doen denken.

Luca Toni: het is net een kruiswoordpuzzel, maar dan met medespelers. Toni vormt verticaal en horizontaal geweldige koppels met zijn teamgenoten. Naast hem speelt Miroslav Klose, met wie het steeds beter lijkt te klikken. Met de man achterin, Franck Ribéry, liep het eigenlijk al vanaf de eerste minuut geweldig. De Italiaans international die de bal voorin vasthoudt en Ribéry die aansluit voor het schot of de vervolgactie is een bekend beeld in München.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 29, 2007 1:12 pm

Vorig seizoen was er toch wat meer animo voor. Heb ik iets verkeerds gezegd? :sad.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma okt 29, 2007 1:19 pm

Sjees man, er is nog niets eens 1 dag voorbij :icon_biggrin.gif:
Relax, geef mensen de tijd en het komt vanzelf goed :applaus.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 29, 2007 1:22 pm

Het was maar een geintje, maar zoals je ziet is er hier nog maar weinig gereageerd. :ajaxsmiley.gif:

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » di okt 30, 2007 8:35 am

Ik nomineer hierbij Andy van der Meyde, voor het feit dat ie weinig tot niet speelt maar wel de maximale publiciteit weet te scoren. :headbang.gif:
Laatst gewijzigd door Andy22 op di okt 30, 2007 9:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di okt 30, 2007 8:53 am

Oki, laat ik ook niet achterblijven... :666.gif:


Bij afwezigheid van Otten nomineer ik Jhonny van Beukering, de spits waar NEC nog veel plezier aan gaat beleven... :headbang.gif:
Van Beukering begon zijn loopbaan bij de Velpse Boys. Via VVO kwam hij in de jeugdopleiding van de Graafschap terecht. Vitesse plukte hem weg uit de Achterhoek maar dat avontuur werd geen onverdeeld succes. Na een succesvolle terugkeer bij de Graafschap werd hij met die club kampioen van de eerste divisie in 2006-2007. In de zomer van 2007 tekende de veelscorende spits een driejarig contract in Nijmegen.

Lionel
Berichten: 47275
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di okt 30, 2007 9:17 am

Wayne Rooney

Presteert dit seizoen na zijn blessure ijzersterk en was de speler waar ze bij Man Utd op moesten wachten. Is niet alleen afmaker maar creert ook een heel veel!


Tevez

Werkt ontzettend hard, voetbalt goed mee, scoort zijn doelpunten! Het koppel Tevez-Rooney wordt een sensatie en niet alleen dankzij Rooney.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40938
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do nov 01, 2007 11:50 pm

Inderdaad een koppel wat aardig begint te draaien. Ik ben sowieso een fan van Rooney, vind hem eigenlijk een tikkie onderschat. Maar dat ligt misschien aan mijn omgeving. Laatst had ik in de kroeg een discussie over topspitsen. Men vond hem toen maar een beperkte voetballer. En dat was nog aan het begin van de avond..... :crazy.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51811
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr nov 02, 2007 3:03 pm

Kenneth Perez:
heeft nu al lang en breed het ongelijk van Henk ten Cate bewezen.

Klaas-Jan Huntelaar:
complete topspits.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za nov 03, 2007 3:57 am

Clarence Seedorf: he's picking up where he left off last season.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za nov 03, 2007 5:05 pm

David Trezeguet: geen begenadigd voetballer, wel een absolute doelpuntenmachine. Typisch zo'n spits die uit alle hoeken en standen op doel schiet en met ieder deel van z'n lichaam lijkt te kunnen scoren. Loopt 1 op 1 in de Serie A na een seizoen te hebben onder gedoken in de Serie B.

Heurelho da Silva Gomes: zijn status is in Nederland al gegroeid tot ongekende hoogte. Na dit seizoen wordt het tijd om eindelijk Europa en die plek onder de Braziliaanse lat te veroveren. In Nederland ligt geen uitdaging meer voor hem.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za nov 03, 2007 5:47 pm

Thomas schreef:Heurelho da Silva Gomes: zijn status is in Nederland al gegroeid tot ongekende hoogte. Na dit seizoen wordt het tijd om eindelijk Europa en die plek onder de Braziliaanse lat te veroveren. In Nederland ligt geen uitdaging meer voor hem.
Nu heb ik lang niet alles van PSV gezien dit seizoen, maar ik vind hem vooralsnog eigenlijk maar matig voor zijn doen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za nov 03, 2007 5:49 pm

Ik vind hem heel constant. Normaal gesproken houdt een keeper niet zo vaak de nul, met deze verdedigers voor hem. Dat dat Gomes wel lukte heeft aan geweldige saves van hem en de defensieve organisatie gelegen. Die pot tegen Fener van laatst was matig, maar dat zal wel gekomen zijn omdat hij teveel bezig was met het aantal kijkers uit Brazil of zo.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za nov 03, 2007 9:48 pm

wimpey schreef:Kenneth Perez:
heeft nu al lang en breed het ongelijk van Henk ten Cate bewezen.
Perez doet het volgens mij overigens niet zo goed als jij wil doen geloven hoor. Ik hoor toch van heel wat PSV'ers dat hij minstens de helft van de wedstrijden schittert in afwezigheid, door middel van laks spel.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za nov 03, 2007 9:50 pm

Perez heeft het flegmatieke van een aanvaller, dat had onze Henk goed gezien.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za nov 10, 2007 7:19 pm

Diego: buiten FC Hollywood kent de Bundesliga weinig echte voetbalsterren meer. Een van hen is echter zonder twijfel Diego Ribas da Cunha. nummer 10 en spelverdeler van Werder Bremen. De man met de fenomenale korte draai, -trap en -lichaamsbeweging is ook dit seizoen weer de absolute uitblinker in Bremen. Hij scoort en laat scoren. Of het nu Sanoga, Rosenberg of Almeida is, de spits die voor Diego staat scoort altijd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo nov 11, 2007 4:22 pm

Nuri Sahin: Eerlijk is eerlijk, gewoon een van de beste spelers uit de Eredivisie. Gelukkig zijn ze bij Dortmund niet gek en verkopen ze hem never nooit aan Feyenoord.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo nov 11, 2007 4:37 pm

Ze zijn al gek genoeg dat ze hem verhuren en niet in Dortmund laten spelen. Dus een beetje gek zijn ze daar wel!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do nov 15, 2007 6:33 pm

Marco Borriello: Meestal gaat er bij het roepen van deze naam nog wel een belletje rinkelen, want zo vaak komt het niet voor dat er een voetballer wordt betrapt op doping. Dit jaar werd de bijna vergeten El niño opgepikt door het gepromoveerde Genoa en tot dusverre snoert hij iedereen de mond. Deze jongen blijkt namelijk echt te kunnen voetballen en was al goed voor 6 goals in 9 wedstrijden. Al met al een wervelende start en wie weet groeit hij wel uit tot de sensatie van de Serie A van dit seizoen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do nov 15, 2007 6:46 pm

Antonio Di Natale: Snelle behendige spits van Udinese. Staat nooit in de top3 van een topscorerslijstje, maar is wel iemand die zijn doelpuntjes meepikt. Is reeds de 30 gepasseerd, maar wacht nog steeds op een kans bij een topclub. Voor Italië is hij onlangs wel weer geselecteerd en dankzij zijn 2 goals in Kiev leeft Italië nog altijd in de poule des doods.

Plaats reactie