Wie is de beste?

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jul 15, 2007 3:53 pm

Je zegt dat Messi nooit een tegenstander zal passeren als het niet de beste optie is. Daar ben ik het niet mee eens.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 15, 2007 4:33 pm

Ik denk, verbeter me als ik het fout heb, dat Bertje bedoelt dat Messi nooit een actie om de actie zal maken. Dat zie ik Messi inderdaad ook weinig doen
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 15, 2007 4:37 pm

Precies. Messi maakt alleen de actie als hij denkt dat dat de beste optie is (en hij zit er vrijwel nooit naast). Natuurlijk verliest hij wel eens de bal, maar dat maakt de keuze niet minder goed. Vrijwel altijd als Messi de bal verliest stond zijn medespeler er nog minder goed voor. Dan kan er van een actie te ver doorvoeren dus geen sprake zijn.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jul 15, 2007 4:40 pm

Als iemand die bijna alles van Messi in het eerste van Barcelona heeft gezien, kan ik onderbouwd beweren dat ik Messi soms nog wel te zelfzuchtig vind. Het zal inderdaad wel zo zijn dat hij over het algemeen denkt dat het de beste optie om de actie te maken en het niet voor de sier doet -dat merk je ook aan het feit dat hij over het algemeen gewoon de simpele versnelling gebruikt om te passeren en vrijwel nooit uit stand wild met z'n benen gaat bewegen, zoals Ronaldo-, maar hij zit er nog wel eens naast hoor. Ook wonderboy Messi kan nog wel wat leren, al staat het voor mij buiten kijf dat die jongen een legende wordt.

Plaats reactie