Copa America

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 17, 2007 12:24 pm

Jesse schreef:En nu is hun leven voor eventjes weer goed?
Geloof het of niet, Jesse, voor sommige kinderen is voetbal inderdaad het enige mooie in hun leven.
Scherrer schreef:Maar Thomas, 'alle kinderen in de wereld' is toch zeldzaam nietszeggend. Als hij nu, zoals Jabu, er een specifiekere roep uitpakt, dan had het nog iets van betekenis gehad, maar 'alle' kinderen in de gehele wereld, sorry, ik vind het wat sneue retoriek. En vooral historisch nietszeggend en betekenisloos.

Wat was de context van zijn uitspraken? Misschien dat die iets meer richting en nut eraan geven.
Ik snap wat je bedoelt, Scherrer. Ik zal eens voor je kijken of ik het hele stuk terug kan vinden.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jul 17, 2007 12:25 pm

Oh, dat geloof ik best, hoor. Maar dan blijft het nog wel een nietszeggende opmerking.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di jul 17, 2007 1:02 pm

Scherrer schreef: En vooral historisch nietszeggend en betekenisloos.

Wat was de context van zijn uitspraken? Misschien dat die iets meer richting en nut eraan geven.
Het is een Braziliaanse traditie, elke behaalde titel of prestatie(ook uitverkiezingen tot wereldvoetballer, of beste speler) wordt opgedragen aan 'de kinderen'. Is allemaal begonnen met Pele die zijn 1000ste goal(een enorme media gebeurtenis) opdroeg aan 'de kinderen'. Sindsdien verwijzen Braziliaanse winnaars(Gustavo Kuerten en Ayrton Senna deden het bijvoorbeeld ook), met name voetballers, naar de woorden van Pele.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 17, 2007 2:22 pm

Dunga dedicated the title that was retained Sunday after beating their archrivals of Argentina by 3-0 in a one-sided final in Venezuela, to children, because they are the class that suffers most in many societies, but have a pure soul, free from intrigue and jealousy.

This is for the children of South Africa, Rwanda, Palestine, Israel, Brazil and anywhere else, those yearning for happiness, peace and a better future to help them fill their hearts with love and purity."

The Brazilian coach visited Angola in November 2005. During his stay he lectured at debates related with the Angolan national team`s participation in World Soccer Cup, Germany2006.

Lionel
Berichten: 47279
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jul 17, 2007 3:30 pm

Hij moet zijn salaris storten op de rekening van UNICEF ipv dit soort goedkope troep.
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 18, 2007 6:40 pm

Copa America-uitblinker Castillo is trouwens van Olympiakos naar Shakhtar Donetsk.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za aug 18, 2007 6:47 pm

Rishi schreef:Hij moet zijn salaris storten op de rekening van UNICEF ipv dit soort goedkope troep.
Precies. Wat heb je hier nu aan?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 18, 2007 6:47 pm

Inspiratie.

Plaats reactie