Argentinië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do sep 14, 2006 12:44 am

Steef schreef:Nee, heeft zijn kans gehad en niet genoeg gebracht. Tijd voor vers bloed.
En dat heeft hij zelf aangegeven? Niet verkeerd voor zo'n vedette. :xyxthumbs:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do sep 14, 2006 11:17 am

"Kan moeder niet vergelijken met Argentinië"

do 14/09/06 - Juan Roman Riquelme neemt op zijn 28e al afscheid van de Argentijnse nationale ploeg. De Villarreal-middenvelder wil beter voor zijn zieke moeder zorgen. "Mijn familie komt toch nog voor het voetbal", zegt hij. Riquelme maakte zijn verrassende beslissing bekend op de Argentijnse televisie, woensdagavond. "Ik heb besloten om niet langer deel uit te maken van de Argentijnse selectie", opende hij.

Riquelme (ex-Boca Juniors en Barcelona, nu Villarreal) geeft de recente gezondheidsproblemen van zijn moeder als reden aan.
"Sinds het WK in Duitsland is ze al twee keer opgenomen in het ziekenhuis", gaf Riquelme uitleg.
"Ze lijdt enorm onder de slechte dingen die over mij geschreven worden. In die zin is het een gemakkelijke beslissing. Want mijn familie komt voor het voetbal."
"Ik kan mijn moeder niet vergelijken met het shirt van Argentinië. Bondscoach Alfio Basile heeft begrip voor mijn keuze."

Juan Roman Riquelme (28) speelde 37 keer voor Argentinië. Hij begon zijn carrière als international op 16 november 1997, tegen Colombia. Zijn laatste duel was Brazilië-Argentinië, een oefenduel begin september. In bijna negen jaar scoorde Riquelme acht goals.
VRT

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do sep 14, 2006 11:20 am

Wat een kulverhaal. Hij speelt in Spanje, hoe kan hij dan voor zijn zieke moeder zorgen? :aai:

Hij zag de bui hangen, denk ik.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do sep 14, 2006 11:23 am

Misschien woont zn moeder ook wel in Spanje..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 14, 2006 11:25 am

Hoe dan ook, Argentinie zal blij zijn dat het van hem af is.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do sep 14, 2006 1:22 pm

Hoe dan ook, hij heeft dus blijkbaar niet gezegd dat hij gefaald heeft.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr sep 15, 2006 11:25 am

Heeft hij ook niet. Argentinie speelde het mooiste voetbal sinds jaren en niet toevallig is dat met hem op 10. Dat hij niet meer heeft gebracht is jammer want hij is echt goed. Hij heeft zijn tekortkomingen en was soms onzichtbaar...maar geniaal was hij zeker!
IK GELOOF!!!!!!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za sep 16, 2006 8:58 pm

Fabbiani vertrekt na vierde rode kaart
16 september 2006, 20:52
Door: Jildert Hijlkema
De Argentijn Cristian Fabbiani, wiens bijnaam luidt De Wildeman, is door zijn club Lanus uitgeleend aan het Israëlische Beitar Jerusalem. Reden is dat hij afgelopen zondag zijn vierde rode kaart in 22 duels incasseerde.
''Het is beter voor mij en voor de club'', aldus Fabbiani. De aanvaller zag zondag zijn vierde rode kaart in 22 duels, nadat hij een speler van tegenstander Independiente had aangevallen.

Fabbiani zal de rest van het seizoen op uitleenbasis spelen in Israël, bij Beitar Jerusalem. De ploeg wordt getraind door de Argentijn Osvaldo Ardilles, wie in 1978 wereldkampioen werd.

Eeuwig zonde. Als-ie niet zo'n ontzettende mafketel zou zijn en ook nog op z'n gewicht zou letten, kan het een geweldige spits zijn.

Ik heb 'm al een tijdje afgeschreven, met pijn in het hart.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za sep 16, 2006 9:13 pm

Aanvaller, bijnaam "Wildeman," buitensporig geweld, schopt wild om zich heen, wordt keer op keer op de vingers getikt door de arbitrage maar trekt zich daar niks van aan.

Op een of andere manier past Israel wel bij 'm...
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » za sep 16, 2006 9:13 pm

666 schreef:Aanvaller, bijnaam "Wildeman," buitensporig geweld, schopt wild om zich heen, wordt keer op keer op de vingers getikt door de arbitrage maar trekt zich daar niks van aan.

Op een of andere manier past Israel wel bij 'm...
:worshippy:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za sep 16, 2006 10:11 pm

666 schreef:Aanvaller, bijnaam "Wildeman," buitensporig geweld, schopt wild om zich heen, wordt keer op keer op de vingers getikt door de arbitrage maar trekt zich daar niks van aan.

Op een of andere manier past Israel wel bij 'm...
Hadden de Maroc-profs geen plaatsje mee vrij voor die man?

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » zo sep 17, 2006 10:33 am

Die konden zijn bijnaam niet uitspreken...... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 02, 2006 5:42 am

Ik heb zonet een heerlijke helft voetbal gezien, Boca-Velez (3-2).

Boca stond bij rust met 0-2 achter maar kwam in een zinderende laatste 20 minuten (Cubero van Velez kreeg rood) terug.

Gago was heer en meester op het middenveld en maakte de mooie 1-2.

Een andere opvallende speler vond ik de nummer 3 van Boca (ik meen dat dat Datolo is). Zette aardig druk op z'n tegenstander, stoorde goed en heeft een mooie pass in z'n benen.

Verder heb ik Mauro Zárate voor het eerst zien spelen. Die kan heel veel met een bal (en hij maakte de tweede goal van Velez). Leuke speler.

Palacio miste een aantal grote kansen maar maakte er ook twee en was toch een van de uitblinkers. Wat een fantastisch gevoel/inzicht voor de ruimte heeft die jongen.

Waar ik niet van gecharmeerd was zijn Franzoia en dat ventje met dat geblondeerde haar op links van Boca.

Sessa (Velez) stond trouwens ook lekker te keepen. Ik weet alleen niet waar hij constant over aan het zeiken was.

Opvallend was de vele ruimte die er op het veld lag. Mede daardoor werd het een mooie, aanvallende wedstrijd die aardig van kant tot kant vloog (hoewel Boca de bovenliggende partij was).

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma okt 02, 2006 4:19 pm

Morel bedoel je. Speelde z'n beste wedstijd ooit voor Boca. Redelijke linkermandekker. Voetballend behoorlijk, maar mist lengte en fysiek.

Datolo viel in. Kut. Wil te geforceerd laten zien hoe goed-ie kan ballen. Moet daar doorheen en gewoon rustig mee gaan draaien. Komt wel goed, denk ik. Dat was dus die met het geblondeerde haar, Thomas. ;)

Zarate was een Robbentje. 0-2 voor, niks aan de hand. Zarate eruit en hop 3-2 nederlaag. Goed gedaan, Russo. :nooo:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 02, 2006 4:28 pm

Steef schreef:Morel bedoel je. Speelde z'n beste wedstijd ooit voor Boca. Redelijke linkermandekker. Voetballend behoorlijk, maar mist lengte en fysiek.
Hij is inderdaad niet al te groot. Die pass op Palacio was wel erg mooi. Maar normaal gesproken is het dus niets bijzonders?
Steef schreef:Datolo viel in. Kut. Wil te geforceerd laten zien hoe goed-ie kan ballen. Moet daar doorheen en gewoon rustig mee gaan draaien. Komt wel goed, denk ik. Dat was dus die met het geblondeerde haar, Thomas. ;)
Ik wist voor deze wedstrijd niet eens dat hij weg was bij Banfield trouwens. Hij speelde gisteren in ieder geval erg beroerd.
Steef schreef:Zarate was een Robbentje. 0-2 voor, niks aan de hand. Zarate eruit en hop 3-2 nederlaag. Goed gedaan, Russo. :nooo:
Had Boca er niet al eentje in liggen toen Zarate gewisseld werd?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma okt 02, 2006 4:32 pm

Nee, een minuut daarna. Dan nog haal je je enige spits weg die zowel een bal vast kan houden als in de diepte gevaarlijk is. Ereros is een heel simpel spitsje die dat allemaal niet beheerst.

Datolo speelt vooralsnog ruk bij Boca. Veel te gehaast. Staat onder hoogspanning en wil te graag. Maar dan had je Palacio moeten zien toen die net van Banfield kwam. Identiek. Boca es differente. Ik denk dat het wel goed gaat komen met Datolo. Hij heeft een assist of goal nodig. Het liefst in De Bombonera.

En Morel is aardig. Zesje meestal. Ik ken slechtere verdedigers aan de bal. Vreemd genoeg is het als linksback een verschrikking.

Pellerano speelde ook zwak centraal achterin bij Velez (rood nog in de laatste minuut), maar is een groot talent.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 02, 2006 4:41 pm

Steef schreef:Pellerano speelde ook zwak centraal achterin bij Velez (rood nog in de laatste minuut), maar is een groot talent.
Die tweede rode kaart heb ik blijkbaar gemist, maar zat er wel een beetje aan te komen. Weet jij trouwens wat er toch de hele tijd met Sessa was?

Ik ben trouwens totaal geen fan van Palermo, maar dat hele mooie one touch steekballetje terwijl hij inliep op de bal (schuin weg van de goal) waarmee hij Palacio een bijna niet te missen kans bood was wel erg mooi. Ik ben benieuwd of hij het expres deed. :D

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma okt 02, 2006 4:42 pm

Sessa is een zenuwpees. En een flutkeeper.

En voor Palacio valt elke kans te missen. Hoe goed hij ook is. Z'n afwerking is bedroevend. Hij heeft geen touch, maar schiet alles op een halve meter hoogte recht vooruit.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 02, 2006 4:47 pm

Steef schreef:Sessa is een zenuwpees. En een flutkeeper.
Hij had wel een paar mooie reddingen.

Eerst zorgde hij ervoor dat iemand van de Boca-pers weggestuurd werd, volgens mij. En daarna liep hij druk te gebaren alsof er iets naar hem was gegooid ofzo. Je zag Palermo ook zo gebaren van 'waar ligt dat object dan'. Helemaal paranoia, die vent.
Steef schreef:En voor Palacio valt elke kans te missen. Hoe goed hij ook is. Z'n afwerking is bedroevend. Hij heeft geen touch, maar schiet alles op een halve meter hoogte recht vooruit.
Inderdaad. Die bal die vij voorlangs kreeg. Onvoorstelbaar.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma okt 02, 2006 4:49 pm

Ik weet wel iets van Argentinie hoor. ;)

(Maar van Datolo heb ik wel slapeloze nachten :sad: )

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 02, 2006 11:17 pm

Voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=a8JvDpn8oCA

Diego loopt weer ouderwets de hooligan uit te hangen. ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do okt 05, 2006 11:46 am

Iemand hier weet vast wel uit z'n hoofd hoe laat River-Boca dit weekend is? Is het gewoon op zondag?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do okt 05, 2006 11:49 am

Zondag, 16.10 plaatselijke tijd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do okt 05, 2006 11:52 am

Ok, bedankt. :xyxthumbs:

Ik geloof dat het tijdsverschil met hier drie uur is. Dat wordt dus gezellig op bezoek bij m'n vriendin, die niet van voetbal houdt, om te kijken :D

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr okt 06, 2006 11:13 am

Ariel Ortega heeft zich op laten nemen in een afkickkliniek om van zijn alcoholverslaving af te komen.

Plaats reactie