Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 25, 2007 2:02 pm

Als enige? Mwah, het was geen goede wedstrijd maar dat kwam ook doordat Mascherano Kaka uitstekend uitschakelde en Nesta en in mindere mate Maldini achterin stonden te bikkelen. Verdedigende klasse is ook klasse.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr mei 25, 2007 2:09 pm

Ik vond niet dat er opvallend goed verdedigd werd, ik zag gewoon twee ploegen die te laf waren om een aanval te plaatsen. Waarbij Liverpool de eerste helft de iets betere ploeg was, die het tenminste nog af en toe een beetje probeerde. Ik vond de defensie van Milan toen juist maar slecht verdedigen wat Liverpool zeker een doelpunt had kunnen opleveren de eerste helft.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 25, 2007 2:56 pm

Jankulovski was positioneel gezien prut en niet attent genoeg waardoor Liverpool meer ruimte kreeg. Maar dankzij beperkte spelers als Pennant en Zenden en goed verdedigend werk van vooral Nesta leverde het niets op.

En je vond Masche ook niet sterk spelen?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 25, 2007 2:59 pm

Nah, Pennant is geen geweldenaar, maar zijn voorzetten kwamen wel aan. Het was vooral het gebrek aan scorend vermogen in de punt bij Liverpool.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 25, 2007 3:01 pm

Tsja, Benitez moest opeens zo nodig met 1 spits gaan spelen met Gerrard er diep achter geposteerd. Dat was niet bepaald sterk.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr mei 25, 2007 3:06 pm

Zenden was hopeloos inderdaad, de voorzetten en vooral ook corners van Pennant zijn om te lachen, zo hoog over iedereen heen en zo weinig vaart mee dat daar nooit een serieuze kopbal uit zal komen.

Thomas: Mascherano speelde dan wel weer goed, hoewel wel veel overtredingen meende ik me te herinneren. Maar die werd dan weer gewisseld, waarna Kaka nog even in het spel voorkwam op het einde.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 25, 2007 3:14 pm

Een onbegrijpelijke wissel van Benitez. Hij kwam woensdag niet sterk over en dat kan je niet vaak over hem zeggen. Mascherano had Kaka in z’n zak en vlak na de wissel gaf Kaka de beslissende assist. Rara, hoe kwam dat toch?

Mascherano is gewoon de zoveelste klasbak uit Zuid-Amerika. Niets aanpassen of wat voor fabeltjes dan ook. Gewoon presteren. In heel Engeland vraagt men zich nog waarom Mascherano in vredesnaam maar 3 wedstrijden heeft gespeeld bij West Ham United.

Plaats reactie