Turkije

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Turkije

Bericht door InnerHarbour » za aug 18, 2012 9:06 am

Aissati vindt in de Turkse badplaats Antalya nieuwe club
VI.nl 17/08/2012 21:06

Ismail Aissati (24) heeft een nieuwe club gevonden. De middenvelder heeft bij het Turkse Antalyaspor een vierjarig contract getekend.

'Ik ben blij met de overeenkomst; de club heeft heel veel moeite voor mij gedaan', stelt Aissati in de Turkse pers. 'Ik ben hier niet om vakantie te vieren, maar om mijn naam te vestigen', vertelde de voormalige Ajacied toen bekend werd dat de Turkse badplaats zijn nieuwe bestemming wordt.

In Nederland kwam Aissati uit voor achtereenvolgens PSV, FC Twente, Vitesse en Ajax. Ook dit seizoen leek de middenvelder weer voor Vitesse uit te gaan komen. Zover kwam het niet, Aissati legde alsnog de verbintenis die de Arnhemmers hem deden naast zich neer.

Bij Ajax kon Aissati na het afgelopen seizoen voor een contractverlenging tekenen, maar ook daar ging de transfervrije middenvelder niet op in.
Nou dat moet een gevecht zijn geweest met AL die clubs die in de rij stonden van de transfervrije Aissati. :smallgrin.gif:
YNWA

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Turkije

Bericht door Michael_B » za aug 18, 2012 9:20 am

Wat zal die jongen spijt hebben dat hij het aanbod van Ajax afgeslagen heeft. Al helemaal met de ontwikkelingen rond Janssen en Anita!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Turkije

Bericht door InnerHarbour » za aug 18, 2012 9:56 am

Financieel onafhankelijk na die 4 jaar mag ik aannemen, zal belangrijker voor hem zijn.
YNWA

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Turkije

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za aug 18, 2012 11:17 am

Dat zou het, als we eerlijk zijn, voor ons allemaal zijn.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Turkije

Bericht door Baseman » za aug 18, 2012 12:02 pm

Ik denk niet dat hij tegen een minimum salaris kon tekenen bij Vitesse.
Maar goed, hij kan zich nu weer in de belangstelling spelen :excited.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Turkije

Bericht door Banjavi » za aug 18, 2012 1:04 pm

Aisatti naar Turkije: ´Blij dat ik niet bij Vitesse heb getekend’

18-08-12

Het duurde even, maar Ismaïl Aisatti heeft een nieuwe club. Gistermiddag tekende hij voor vier jaar bij het Turkse Antalyaspor en dus niet bij Vitesse.

„Nu ik de zaak rond Alexander Büttner zo volg, ben ik echt heel blij dat ik niet bij Vitesse heb getekend,” zegt de middenvelder opgelucht.

Wat bij Vitesse allemaal is gebeurd, heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik trainde er mee, want trainer Fred Rutten wilde me graag hebben. Vitesse wilde vervolgens ook dat ik op de elftalfoto ging staan, zonder dat er een contract was getekend. Ik sputterde tegen, maar ze zeiden: ´Dat contract wordt vanmiddag geregeld’. Maar toen kwam er een slechte aanbieding. Nadat ik die naast me neer had gelegd, kreeg ik het verzoek om per e-mail een tegenvoorstel te doen. Dat doe je toch niet bij een speler die je graag wilt hebben?"

Aisatti lacht even. „Steeds waren er andere mensen met wie ik moest praten. Dan de technisch directeur, dan de algemeen directeur en nog meer mensen. En ze verwezen steeds naar elkaar. Zo raar. Het is echt de eigen schuld van Vitesse dat ik nu niet daar speel, hoewel de trainer en technisch directeur Ted van Leeuwen alles voor me hebben gedaan. Ik heb echter het gevoel dat bovenin de organisatie bepaalde mensen me niet wilden hebben,” zegt de middenvelder, wiens contract bij Ajax deze zomer afliep.

Antalyaspor, zo zegt de door diverse clubs begeerde Aisatti, was stukken slagvaardiger: „Het ideale scenario is dat van Nordin Amrabat: net als hij twee jaar bij een kleinere Turkse club spelen en dan naar een topclub gaan. Zo ging hij van Kayserispor naar Galatasaray. Antalyaspor is voor mij een tussenstap, zo ziet de club dat ook".

Aisatti is blij met zijn nieuwe omgeving. „Voor mijn ontwikkeling als voetballer én als mens is dit hét moment om naar het buitenland te gaan. Thuis heb ik altijd mijn familie in de buurt, hier ben ik helemaal op mezelf aangewezen.”
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Turkije

Bericht door Ramona » za aug 18, 2012 1:07 pm

Vitesse heeft niet voor niets het grootste theater van Nederland! :666.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Turkije

Bericht door Jinne » ma sep 03, 2012 1:25 pm

Kuyt krijgt bij Fenerbahce nog gezelschap van Meireles. Wist niet dat hij weg mocht bij Chelsea, want wat de Londenaars hebben gehaald deze zomer is toch vooral aanvallend materiaal en met Essien zijn ze al een DM kwijt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » ma sep 03, 2012 1:39 pm

Di Matteo vond dat het wel goed stond tegen Atletico :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Turkije

Bericht door peter » ma sep 03, 2012 2:11 pm

Ze hebben natuurlijk ook nog Ramires, Romeu, Mikel, maar ik vind Mereiles wel een prima speler. Zou die jongen er dan ook altijd bij houden.

Die lui hebben me sowieso een uitgebreide selectie, zeg. Zij en City spannen de kroon.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Turkije

Bericht door Banjavi » zo okt 14, 2012 6:23 pm

Wat een vreselijke loser zeg. Wat hij nueigenlijk wil zeggen is.... Als ik echt nergens meer mijn zakken kan vullen wil ik wel weer bij feyenoord mijn geld verdienen. Ik zou als ik feyenoord was hem een kuip verbod opleggen. Aan zulke nep supporters heb je toch niks?
Dirk Kuyt hoopt nog altijd op een terugkeer bij Feyenoord. De aanvaller verkoos afgelopen zomer een transfer naar Fenerbahçe boven een rentree in de Kuip. De aanvaller hoopt in de toekomst op een nieuwe kans.

"Ik weet dat veel mensen teleurgesteld zijn dat ik op dit moment nog niet in de Kuip speel, dat zat er afgelopen zomer nog niet in. Ik ga nu nog een andere uitdaging aan, maar ik hoop nog steeds dat ik de kans krijg om voor Feyenoord te spelen. Dat zou geweldig zijn", zegt Kuyt in een interview met RTV Rijnmond. Kuyt vertrok afgelopen zomer bij Liverpool, in 2006 zijn bestemming bij z'n vertrek uit de Kuip.

Vrijdag mocht Kuyt weer even ruiken aan het stadion van Feyenoord toen hij met het Nederlands elftal Andorra trof in Rotterdam. "Het liefst speel ik zoveel mogelijk in de Kuip met het Nederlands elftal. Iedereen weet dat ik een Feyenoord-supporter ben", biecht Kuyt op. Het feit dat steeds meer Feyenoord-spelers de weg naar Oranje weten te vinden doet Kuyt dan ook veel deugd.

Kuyt: "Dat is heel positief. Een groot compliment voor de opleiding van Feyenoord. Niet alleen deze jongens, maar nog veel meer spelers staan op het punt van doorbreken. De toekomst van Feyenoord met de jeugd ziet er goed uit." En Kuyt zou Kuyt niet zijn als hij ook een mening zou hebben over de mogelijke bouw van een nieuw stadion in Rotterdam.

"De Kuip blijft de Kuip, maar er komt een moment dat er afscheid genomen moet worden van dit stadion. En dan is het belangrijk dat er een fantastisch nieuw stadion komt waarin de supporters en spelers zich thuisvoelen. Een afscheid van de Kuip wordt emotioneel, maar je ontkomt er niet aan om een nieuw stadion te bouwen."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Turkije

Bericht door Marillion » ma okt 15, 2012 4:19 pm

Wat een vreselijk irritant ventje is dat toch. Probeert iedereen weer naar de mond te praten maar de realiteit is dat hij gewoon voor het geld uit Turkije heeft gekozen. Dat is op zichzelf natuurlijk zijn goed recht maar zeg dat dan ook gewoon en hang niet één of ander flauwekul verhaal op dat "het er nog niet in zat".

Overigens moet hij ook nog terugkeren bij Utrecht en ik sluit niet uit dat hij eenzelfde belofte heeft lopen in Katwijk. Die is voorlopig dus nog niet klaar.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Turkije

Bericht door InnerHarbour » zo jan 20, 2013 9:17 pm

Sneijder vrijwel zeker voor 3,5 jaar naar Galatasaray
20/01/2013 20:45

Wesley Sneijder is op weg naar Galatasaray. De middenvelder van Internazionale tekent hoogstwaarschijnlijk maandag een contract voor 3,5 jaar in Istanbul. De onderhandelingen hierover zijn op details na afgerond. Dat bevestigt zaakwaarnemer Sören Lerby tegenover Voetbal International.

'Het is nog niet rond, maar we gaan zeker de goede kant op', aldus Lerby. Eerder waren Inter en Galatasaray het al eens geworden over een transfersom van 7,5 miljoen euro.

De geruchten rondom Sneijder en Galatasaray zijn al een tijd aan de gang. Nadat zijn huidige werkgever Internazionale de aanvoerder van Oranje een verlaagde aanbieding deed, besloot de middenvelder zijn toekomst ergens anders te zoeken. Sneijder heeft zo lang mogelijk gewacht op een andere club. Zijn voorkeur ging uit naar Engeland. (Joost Hofman)
Zo zonde
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33476
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Turkije

Bericht door zeux » zo jan 20, 2013 9:22 pm

InnerHarbour schreef:
Sneijder vrijwel zeker voor 3,5 jaar naar Galatasaray
20/01/2013 20:45

Wesley Sneijder is op weg naar Galatasaray. De middenvelder van Internazionale tekent hoogstwaarschijnlijk maandag een contract voor 3,5 jaar in Istanbul. De onderhandelingen hierover zijn op details na afgerond. Dat bevestigt zaakwaarnemer Sören Lerby tegenover Voetbal International.

'Het is nog niet rond, maar we gaan zeker de goede kant op', aldus Lerby. Eerder waren Inter en Galatasaray het al eens geworden over een transfersom van 7,5 miljoen euro.

De geruchten rondom Sneijder en Galatasaray zijn al een tijd aan de gang. Nadat zijn huidige werkgever Internazionale de aanvoerder van Oranje een verlaagde aanbieding deed, besloot de middenvelder zijn toekomst ergens anders te zoeken. Sneijder heeft zo lang mogelijk gewacht op een andere club. Zijn voorkeur ging uit naar Engeland. (Joost Hofman)

Zo zonde
Hmmm, einde internationale carrière? Turkije is toch meestal niet de carrière-move als nog verder hogerop wil. Soort van graveyard. Of kennen jullie spelers die vanuit daar nog een stap hogerop in Europa hebben gemaakt?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Turkije

Bericht door jabu » zo jan 20, 2013 9:38 pm

Wat een flop van Sneijder. Dit is nadrukkelijk dus niet de grote club die zogenaamd wel voor hem zou komen en zeker niet de grote competitie.
Sneijder heeft zo lang mogelijk gewacht op een andere club. Zijn voorkeur ging uit naar Engeland.

Blijkbaar was er dus ook echt geen interesse van grotere clubs voor hem.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Turkije

Bericht door Rooie » zo jan 20, 2013 9:51 pm

Prima, verdient Ajax weer wat geld aan hem.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13397
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Turkije

Bericht door Arthur » zo jan 20, 2013 10:04 pm

Ik hoop dat de spelers die hij in het verleden heeft gepest bij Oranje hem nu goed terugpakken.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Turkije

Bericht door Marillion » zo jan 20, 2013 10:33 pm

Een langer contract dan waar oorspronkelijk sprake van was. Tja, je speelt een paar geweldige derby's en Istanbul is een interessante stad. Maar dit kun je toch moeilijk als een promotie zien.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Turkije

Bericht door peter » zo jan 20, 2013 10:41 pm

Tijd om de Guzman eens een uitnodiging te sturen wat mij betreft.

Sneijder bij Gala en van der Vaart bij HSV. En dat waren dan de golden boys van Ajax. Doodzonde.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Turkije

Bericht door Yopi » zo jan 20, 2013 10:41 pm

Veel geld.

Het alternatief zal zijn geweest een niet zo goede club uit een groot voetballand. En minder geld.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Turkije

Bericht door peter » zo jan 20, 2013 10:47 pm

Sneijder heeft gegokt en keihard verloren. Ging stennis schoppen bij Inter door zijn contract niet te verlengen (tegen gereduceerd tarief). Al met al kreeg hij ook daar nog een vorstelijk salaris, maar dat was allemaal maar niets. Nee, Sneijder dacht de klapper te kunnen maken, maar clubs als City, United, Chelsea en Spurs hielden hun poot stijf. Uiteindelijk kun je dan niet meer terug, want ook de deur naar Inter zat dicht. En dan kom je dus uit bij een club als Galatasaray. Voor het eerst sinds jaren weer een keertje CL spelen. Het is me toch maar wat.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Turkije

Bericht door Yopi » zo jan 20, 2013 10:52 pm

Hoe zien ze het in Italië, Peter?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Turkije

Bericht door peter » zo jan 20, 2013 11:00 pm

Mixed feelings. Lees her en der dat ze het een aanfluiting vinden dat een topspeler als hij maar zo weinig poet oplevert. Sneijder is altijd belangrijk geweest en de prijs is wel erg laag. Zeker als je daar de karrevracht aan miskopen van Inter tegenover zet. Zo'n Ricky Alvarez heeft het veelvuldige gekost bijvoorbeeld.

Sneijder staat er blijkbaar niet goed op internationaal. Of hij is echt een pure geldwolf.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Turkije

Bericht door Yopi » zo jan 20, 2013 11:11 pm

Hebben ze daar begrip voor de opstelling van Sneijder?

Leedvermaak? :confused.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33476
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Turkije

Bericht door zeux » zo jan 20, 2013 11:12 pm

Peter schreef:Mixed feelings. Lees her en der dat ze het een aanfluiting vinden dat een topspeler als hij maar zo weinig poet oplevert. Sneijder is altijd belangrijk geweest en de prijs is wel erg laag. Zeker als je daar de karrevracht aan miskopen van Inter tegenover zet. Zo'n Ricky Alvarez heeft het veelvuldige gekost bijvoorbeeld.

Sneijder staat er blijkbaar niet goed op internationaal. Of hij is echt een pure geldwolf.
Zijn salariseisen zullen astronomisch zijn. Anders zou zelfs Ajax hem voor dat bedrag kunnen kopen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie