Frankrijk

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » di jun 07, 2022 5:36 pm

Nog nooit van gehoord inderdaad. :smallgrin.gif:
Maar dat zal aan mij liggen. Ik kijk niet naar Monaco.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Frankrijk

Bericht door Jinne » di jun 07, 2022 7:03 pm

Marillion schreef:
di jun 07, 2022 5:36 pm
Nog nooit van gehoord inderdaad. :smallgrin.gif:
Maar dat zal aan mij liggen. Ik kijk niet naar Monaco.
Dat doen ze in Monaco zelf ook niet vaak...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » di jun 07, 2022 9:22 pm

Je hoeft daar geen seizoenskaart te nemen als je eens wil kijken inderdaad. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Frankrijk

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 15, 2022 3:11 pm

Gir Bordeaux gedegradeerd en daar bovenop moeten ze nog een klasse lager beginnen wegens financieel wanbeleid. Toch wel apart.

Thouameni, Malcolm, Kounde liepen er een paar jaar terug nog rond.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Frankrijk

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 7:48 pm

Nou dat Monaco is een wereldelftal wat psv versloeg, best gek dat ze met 4-1 in eigen huis op de broek kregen van Lens.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Gaizka1985 » zo aug 21, 2022 9:09 pm

Nadat Bayern er vandaag al 7 maakte heeft PSG er nu na 70 minuten ook al 6 gemaakt, de 2 grote favorieten voor de CL dit seizoen wat mij betreft.

Messi & Neymar hebben er ook weer zin in, waarschijnlijk vanwege het naderende WK.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » zo aug 21, 2022 9:40 pm

Benieuwd of ze daarna nog zin hebben.

PSG, City en Bayern… al is een fit Liverpool ook bizar goed.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Frankrijk

Bericht door Jinne » ma aug 22, 2022 8:01 am

Als ik naar de stats kijk van die pot lijkt het wel wat geflatteerd. Shots on goal was zelfs in voordeel van Lille.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Frankrijk

Bericht door 999 » ma okt 24, 2022 5:56 pm

Duizelingwekkende cijfers
’Contract van de eeuw’ van PSG-ster Kylian Mbappé op straat: 630 miljoen euro in 3 jaar
Door ONZE TELESPORTREDACTIE

Updated Vandaag, 13:10
Vandaag, 13:09
in VOETBAL

PARIJS - Als Kylian Mbappé (23) de komende drie jaar bij PSG blijft voetballen, zal hij de duizelingwekkende som van 630 miljoen euro bruto gaan verdienen. De Franse krant ’Le Parisien’ onthulde het ’sportcontract van de eeuw’.

Kylian Mbappé
Kylian MbappéⒸ ANP/HH
Mbappé leek op weg naar Real Madrid, maar verlengde in mei dan toch uiteindelijk zijn contract bij PSG. Volgens Le Parisien maakte Mbappé deze U-turn dankzij een ongeziene monsterdeal van 630 miljoen euro bruto salaris over drie jaar. „De onderhandelingen tussen PSG en Mbappé hebben geleid tot een in de sport ongezien contract, het contract van de eeuw, het grootste in de geschiedenis van de sport”, aldus Le Parisien.

Het gaat om een contract tot juni 2024 met optie op nog een jaar, die door de Franse steraanvaller van 23 jaar gelicht kan worden.

6 miljoen per maand
Concreet krijgt Mbappé 72 miljoen euro bruto per jaar, dat komt neer op 6 miljoen euro per maand. Maar dat is niet alles. Daarbij komt een gegarandeerde tekenpremie van 180 miljoen euro bruto die in drie schijven wordt betaald.

Tot slot zijn er voor de Franse spits ook trouwheidspremies voorzien die jaar na jaar stijgen: eerst 70 miljoen euro, vervolgens 80 miljoen euro en als hij de optie op een derde jaar licht, nog eens 90 miljoen euro.


282 miljoen netto
De voorbije weken gonsde het nog van geruchten van Mbappé zou aansturen op een vertrek in januari richting Madrid, maar hij ontkende dat.

Nu blijkt waarom dat inderdaad erg onwaarschijnlijk is. Als Mbappé tot 2025 in de Parijse hoofdstad blijft, zal hij 630 miljoen euro bruto ontvangen. Volgens de algemeen geldende Franse belastingtarieven zou daar 282 miljoen euro netto van overblijven.

Meer dan Messi
Dat is meer dan het recordcontract van Lionel Messi bij FC Barcelona. De Argentijn verdiende volgens de Spaanse krant El Mundo tussen 2017 en 2021 555 miljoen euro bruto in de Catalaanse hoofdstad.

Naast zijn vorstelijke inkomsten bij PSG heeft Mbappé ook een pak privésponsors.

Bron: Le Parisien/Het Nieuwsblad
Gaat dus echt nergens meer over ..

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Frankrijk

Bericht door columbus » ma okt 24, 2022 6:13 pm

Allemachtig wat een geld. Begin me er steeds meer aan te ergeren, de voetballerij. Zag laatst een docu van Sinan Can, hij was in Saint Denis, de wijk zou de helft van het bedrag al goed kunnen gebruiken

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Frankrijk

Bericht door Jinne » wo jun 14, 2023 10:10 am

Hij wil toch weer weg. Dan blijft Neymar alleen nog over straks.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » wo jun 14, 2023 1:43 pm

columbus schreef:
ma okt 24, 2022 6:13 pm
Allemachtig wat een geld. Begin me er steeds meer aan te ergeren, de voetballerij. Zag laatst een docu van Sinan Can, hij was in Saint Denis, de wijk zou de helft van het bedrag al goed kunnen gebruiken
Opmerking is van even geleden maar niet minder waar. Schrijnend is het.

Ben benieuwd hoe ze gaan vernieuwen bij PSG. Afscheid van de gearriveerde vedettes en op zoek naar nieuw talent? Dan kan het zomaar zijn dat Xavi Simons terug die kant op gaat.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Frankrijk

Bericht door Yopii » vr aug 11, 2023 11:43 am

'PSG zet Mbappé onder druk: Franse topclub dreigt personeel te ontslaan'


Paris Saint-Germain heeft Kylian Mbappé onder druk gezet. Als de Franse sterspeler niet van gedachten verandert en ervoor kiest om volgend jaar transfervrij te vertrekken, dreigen de Parijzenaren maatregelen te nemen.

L'Équipe brengt vrijdagochtend naar buiten dat PSG Mbappé middels een brief op de hoogte heeft gebracht. Volgens de Franse krant is PSG van plan om spelers te verkopen, het integratiebeleid voor jeugdspelers binnen de club op de schop te gooien én personeel te ontslaan als Mbappé niet bijtekent óf de club deze zomer nog verlaat.

Le Parisien meldde eerder dat Mbappé zijn contract tot 2024 gaat uitdienen bij PSG. Daarna wil hij overstappen naar Real Madrid. In andere clubs is de aanvaller niet geïnteresseerd. De topclub uit de hoofdstad van Frankrijk is allerminst blij met zijn keuze. Toen Mbappé ervoor koos om de contractverlenging op zich te laten wachten, trok PSG conclusie en mocht hij niet mee op trainingskamp. Ook werden zijn shirts uit de fanshops gehaald en werden zijn afbeeldingen uit het stadion verwijderd.
Huh? :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » vr aug 11, 2023 12:42 pm

Arabieren die hun zin niet krijgen :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 557
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Neefkens » vr aug 11, 2023 1:14 pm

Wat heeft dat specifiek met Arabieren te maken. Worden die sneller boos of zo?

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » vr aug 11, 2023 9:24 pm

Neefkens schreef:
vr aug 11, 2023 1:14 pm
Wat heeft dat specifiek met Arabieren te maken. Worden die sneller boos of zo?
Hoe zij met mensen denken om te kunnen gaan. Verbaasd mij niks dit dat ze Mbappe op deze manier bedreigen.

Ik heb met ze gewerkt… die lui denken dat ze met hun geld alles kunnen maken en iedereen alles kunnen laten doen wat ze willen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Frankrijk

Bericht door Yopii » za aug 12, 2023 4:44 pm

Dat geldt in het algemeen voor buitensporig rijke mensen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Frankrijk

Bericht door Jinne » do sep 14, 2023 7:32 am

Spierings al weer terug naar Toulouse. Was net als Branco nog niet in zijn element bij nieuwe team.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie