Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Spanje

Bericht door Jöhnk » zo jun 05, 2022 1:17 pm

Misschien dat Donny M. al deze negativiteit in positieve prestaties kan omzetten, gevolgd door vreugdetranen… (Hier bedoel ik mee: wat een walgelijke vent is Depay. Ik lees dat zijn reactie begrijpelijk is, maar dat is het absoluut niet. De begrijpelijke, menselijke reactie is dat je je kapot bent geschrokken dat je vriend kennelijk/hoogstwaarschijnlijk tot deze dingen in staat is, en dat je alleen maar kan hopen dat het allemaal niet waar blijkt te zijn en slechts een nachtmerrie.)

Maar Ten Hag deed dit toch ook, zich zo uitspreken? Dat is net zo’n rund. In de voetballerij moet je de mensen met meer dan drie functionerende hersencellen met een lampje zoeken.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » zo jun 05, 2022 1:29 pm

Jöhnk schreef:
zo jun 05, 2022 1:17 pm
Misschien dat Donny M. al deze negativiteit in positieve prestaties kan omzetten, gevolgd door vreugdetranen… (Hier bedoel ik mee: wat een walgelijke vent is Depay. Ik lees dat zijn reactie begrijpelijk is, maar dat is het absoluut niet. De begrijpelijke, menselijke reactie is dat je je kapot bent geschrokken dat je vriend kennelijk/hoogstwaarschijnlijk tot deze dingen in staat is, en dat je alleen maar kan hopen dat het allemaal niet waar blijkt te zijn en slechts een nachtmerrie.)

Maar Ten Hag deed dit toch ook, zich zo uitspreken? Dat is net zo’n rund. In de voetballerij moet je de mensen met meer dan drie functionerende hersencellen met een lampje zoeken.
Waar Ten Hag toen nog niet wist wat de rest van de wereld nu wel weet.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Spanje

Bericht door Jöhnk » zo jun 05, 2022 1:33 pm

Volgens mij niet hoor. Ten Hag kreeg er opeens weer vragen over nadat die tapes waren uitgelekt, waarop hij totaal ongepast reageerde. Of doel je op iets anders?

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » zo jun 05, 2022 1:36 pm

Oh, doelde op een jaar geleden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » zo jun 05, 2022 5:48 pm

Lionel schreef:
zo jun 05, 2022 12:41 pm
Marillion schreef:
zo jun 05, 2022 11:15 am
Geld voor een advocaat lijkt me op dit moment niet zijn grootste uitdaging. Die gasten zijn vrienden en daarom spreekt hij zijn steun uit.
Ik vind dit geen steun. Net zoals de moordenaar van Gino een goede gast noemen nu. Maar Depay is niet de meest snuggere.
Natuurlijk steunt hij hem wel. En hij wijst erop dat deze zaak nog voor de rechter moet komen. Dat laatste is natuurlijk ook gewoon waar. Wat we nu denken te weten betreft gelekte informatie. Straks moet nog wel even blijken dat dit ook allemaal overeind blijft. Nu is mijn gevoel dat Promes echt wel nat gaat maar het is wel goed om de zaak af te wachten zodat daar duidelijk kan worden wat er precies is gebeurd.

Of het heel verstandig is om je zo uit te spreken is een ander verhaal. Maar dat je een vriend steun geeft in een moeilijke periode, ook als iemand echt een fout heeft gemaakt, is niet per definitie verkeerd. Hij praat overigens in het stukje tekst dat ik hier lees niet iets goed.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Spanje

Bericht door Jöhnk » ma jun 06, 2022 12:12 pm

We hebben het over iemand die is aangeklaagd voor ernstige criminele vergrijpen, zoals Taghi en binnenkort Donny M... Nee, Promes is nog niet veroordeeld, daar moet hij het ‘van hebben’, maar de verwijtende toon van Depay (hij zegt eigenlijk “jullie weten niet wat er is gebeurd dus mond houden”) is geheel ongepast. Weet Depay zelf wel hoe het zit? Is hij soms medeplichtig?

Dan de vreugdetranen. Promes heeft een doelpunt gescoord in een kutcompetitie waar niemand die niet uit Rusland komt behalve Promes meer wil spelen. So what? Who cares? Dat staat toch in geen enkele verhouding tot de aanklacht?

Wat een achterlijk verhaal van die Depay, zeg.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Spanje

Bericht door Yopii » ma jun 06, 2022 3:09 pm

Het is maar wie je vrienden zijn... :confused.gif:

Openlijk steun betuigen, hoe debiel ben je dan? En Van Gaal die er begrip voor toont... ook eigenaardig.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » ma jun 06, 2022 4:04 pm

Voor Van Gaal is dit natuurlijk ook best lastig. Besluiten dat een speler niet in aanmerking kan komen voor Oranje wanneer hij onderwerp is van een onderzoek van justitie is één. Nu gaat het over steun voor een vriend die in de problemen zit. En nogmaals, het mag heel onhandig zijn maar Depay praat niets goed. Zou hij dat wel doen is het een ander verhaal.

Die wat verongelijkte houding van veel spelers staat mij ook niet aan. Maar dat is kennelijk de standaard tegenwoordig. Je ziet het terug in interviews maar ook met al die gebaartjes als ze een keer een doelpunt maken.

Van Gaal zal er zeker mee in zijn maag zitten want dit kan invloed hebben op de groep. Is eigenlijk al bekend wanneer deze zaak voor de rechter komt?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » ma jun 06, 2022 4:53 pm

Marillion schreef:
ma jun 06, 2022 4:04 pm
n nogmaals, het mag heel onhandig zijn maar Depay praat niets goed. Zou hij dat wel doen is het een ander verhaal.
Dat doet hij toch verkapt wel?

'Jullie weten niet hoe het zit', of iets van die strekking. Dat suggereert dat hij vindt dat er een 'andere waarheid' is, die Promes in een ander daglicht zet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » ma jun 06, 2022 5:29 pm

Misschien is hij van mening dat hetgeen wat nu op straat ligt inderdaad niet het hele verhaal is. Dat is niet geheel ondenkbaar als er vooral is gelekt vanuit één kamp.

Verder weet ik het ook niet. Ik ken de zaak niet inhoudelijk en heb geen contact met de direct betrokkenen. Het ziet er natuurlijk niet goed uit maar het lijkt me een verdedigbaar standpunt om de rechtszaak af te wachten. Als het hele verhaal dan op tafel ligt is het vroeg genoeg voor een definitief oordeel.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Spanje

Bericht door Yopii » ma jun 06, 2022 5:39 pm

HIj werd afgeluisterd door justitie. Dat zal niet zijn omdat hij oude dametjes helpt oversteken. Maar inderdaad, theoretisch zou hij nog vrijuit kunnen gaan.

Stel dat een van onze vrienden dit zou doen, dan zouden we - neem ik aan- diep geschokt zijn. Heb niet de indruk dat dit bij Depay het geval is.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » ma jun 06, 2022 6:28 pm

Misschien is hij wel degelijk schuldig (daar lijkt het wel op) maar zit er ook nog een andere kant aan het verhaal. Dat lijkt me bij die situatie met die steekpartij niet geheel onmogelijk.

Ik heb niets met deze jongens en de manier waarop ze zich doorgaans presenteren. Als het gaat over wat Depay heeft gezegd is dat misschien niet wat jij of ik zouden vertellen maar dat is ook niet het criterium. Van Gaal zal dit zeker een lastige kwestie vinden maar het steunen van een vriend op deze manier is niet dusdanig idioot dat hij er iets mee zou moeten doen.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Spanje

Bericht door wimpey » ma jun 06, 2022 7:02 pm

Yopii schreef:
ma jun 06, 2022 5:39 pm
Stel dat een van onze vrienden dit zou doen, dan zouden we - neem ik aan- diep geschokt zijn. Heb niet de indruk dat dit bij Depay het geval is.
Only God can judge me. :hypocrite.gif: Credo van Memphis. En 'dus' ook van toepassing op vriendjes van 'm?

Is Bergwijn niet ook een mattie van Promes?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Spanje

Bericht door Jöhnk » ma jun 06, 2022 7:23 pm

Marillion schreef:
ma jun 06, 2022 6:28 pm
Misschien is hij wel degelijk schuldig (daar lijkt het wel op) maar zit er ook nog een andere kant aan het verhaal. Dat lijkt me bij die situatie met die steekpartij niet geheel onmogelijk.
Ongetwijfeld. Ik vrees ook dat Depay daarop doelt. Die neef had dit of dat gedaan dus Promes had alle recht hem neer te steken - zoiets. Waarmee hij het wel degelijk goedpraat.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » di jun 07, 2022 5:42 pm

Ik interpreteer het dus wat anders. Die stap zet hij in mijn ogen niet (hij denkt het misschien wel).

Overigens is het heel makkelijk om voor het snelle oordeel te gaan in een zaak als deze. Vaak zal het nog grofweg kloppen ook. Maar er bestaat natuurlijk wel degelijk een kans dat de situatie meer complex is als wij nu denken op basis van het gelekte verhaal.

Een aardige vraag om jezelf aan het denken te zetten: Is er een situatie denkbaar waarin je iemand met een mes zou steken? Ik denk dat iedereen wel iets kan bedenken. Dat maakt het natuurlijk niet ineens acceptabel maar de ene situatie is de andere niet. Daarom is het vaak toch wel handig als je het hele verhaal kent.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Spanje

Bericht door Andriy Demchenko » za jun 11, 2022 10:24 am

Marillion schreef:
di jun 07, 2022 5:42 pm
Ik interpreteer het dus wat anders. Die stap zet hij in mijn ogen niet (hij denkt het misschien wel).

Overigens is het heel makkelijk om voor het snelle oordeel te gaan in een zaak als deze. Vaak zal het nog grofweg kloppen ook. Maar er bestaat natuurlijk wel degelijk een kans dat de situatie meer complex is als wij nu denken op basis van het gelekte verhaal.

Een aardige vraag om jezelf aan het denken te zetten: Is er een situatie denkbaar waarin je iemand met een mes zou steken? Ik denk dat iedereen wel iets kan bedenken. Dat maakt het natuurlijk niet ineens acceptabel maar de ene situatie is de andere niet. Daarom is het vaak toch wel handig als je het hele verhaal kent.
Promes heeft gezien die betrokkenheid bij drugshandel wel heel erg de schijn tegen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Spanje

Bericht door Jöhnk » za jun 11, 2022 12:32 pm

Hij is nog niet veroordeeld. Tot die tijd kunnen Depay en Ten Hag verongelijkt doen dat ‘we’ Promes niet meer zo leuk vinden. (En moet daar kennelijk begrip voor worden opgebracht.)

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Spanje

Bericht door Yopii » ma jun 13, 2022 2:43 pm

Mwah, de civiele zaak heeft hij alvast verloren. Dat doet het ergste vrezen voor hem.

Hij zit niet voor niets in Rusland: op de vlucht. Ik las ergens dat hij de Russische nationaliteit kan aanvragen. Dan wordt hij niet uitgeleverd.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door Scherrer » ma jun 13, 2022 5:03 pm

Yopii schreef:
ma jun 13, 2022 2:43 pm
Mwah, de civiele zaak heeft hij alvast verloren. Dat doet het ergste vrezen voor hem.

Hij zit niet voor niets in Rusland: op de vlucht. Ik las ergens dat hij de Russische nationaliteit kan aanvragen. Dan wordt hij niet uitgeleverd.
En Rusland nooit meer uit. Als zwarte man. Nooit meer wegkomen uit het diepracistische Rusland. Ik zou het wel weten.
***

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Spanje

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jun 13, 2022 9:58 pm

Yopii schreef:Mwah, de civiele zaak heeft hij alvast verloren. Dat doet het ergste vrezen voor hem.

Hij zit niet voor niets in Rusland: op de vlucht. Ik las ergens dat hij de Russische nationaliteit kan aanvragen. Dan wordt hij niet uitgeleverd.
Die civiele procedure lijkt qua advocaten wel de lamme tegen de blinde zeg, holy shit.

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2022:3145

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Spanje

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 14, 2022 7:35 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma jun 13, 2022 9:58 pm
Yopii schreef:Mwah, de civiele zaak heeft hij alvast verloren. Dat doet het ergste vrezen voor hem.

Hij zit niet voor niets in Rusland: op de vlucht. Ik las ergens dat hij de Russische nationaliteit kan aanvragen. Dan wordt hij niet uitgeleverd.
Die civiele procedure lijkt qua advocaten wel de lamme tegen de blinde zeg, holy shit.

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2022:3145
Kun je de knulligheid ervan verder toelichten?
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » di jun 14, 2022 6:46 pm

Als ik het zo lees hebben ze allebei niet of nauwelijks gemotiveerd. De één denkt grotendeels te kunnen volstaan met een verwijzing naar het strafdossier en de ander neemt nauwelijks de moeite om zijn ontkenning te onderbouwen. En de gedaagde had na afloop eventueel wel wat nadere toelichting willen geven maar toen was het inmiddels te laat. Ik lees niet dagelijks dit soort verslagen maar erg professioneel komt dit niet over.

Het lijkt me ook niet gebruikelijk dat een rechter zo nadrukkelijk laat weten dat zowel de aanklacht als de verdediging zo summier zijn? Oftewel, prutswerk.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Spanje

Bericht door 999 » di jun 14, 2022 8:37 pm

Zo als ik het zie zie ik dat jullie dit in de verkeerde topic bespreken :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » di jun 14, 2022 9:23 pm

Die conclusie had ik ook al getrokken maar ik was tot op heden nog te lui om alles te verplaatsen. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Spanje

Bericht door Yopii » di jul 05, 2022 11:16 am

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ljoen.html

Wat kan Barcelona doen als Frenkie niet meewerkt? :confused.gif:

Raar contract.

Plaats reactie