Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za jul 19, 2008 11:58 am

Bertje schreef:Liverpool heeft sowieso de nare gewoonte om veel geld te investeren in subtop/middelmaat.
Pcs, Benitez slaat 10-tallen miljoenen kapot aan Kuyt en Babel en 'vergeet' om echte toppers te halen. Liverpool wordt zo echt nooit meer kampioen van Engeland.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » za jul 19, 2008 12:15 pm

Vindt die Torres toch wel aardig hoor...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za jul 19, 2008 1:11 pm

bryan schreef:Weet ik niet, Huntelaar heeft zich tot nu toe nooit bewezen op het hoogste niveau. Deels omdat hij niet de kans heeft gekregen, natuurlijk. Maar Robbie Keane heeft zich wel bewezen in de Premier League en op een WK, al op jonge leefttijd. (Toen Huntelaar 21 was, was die nog net van AGOVV naar Heerenveen gekomen, toen Robbie Keane 21 was scoorde hij drie doelpunten op een WK).

Is wel vreemd dat Liverpool 25 miljoen wil neerleggen voor iemand die net 28 jaar. Doorverkopen voor meer geld zit er niet in.
Robbie Keane heeft al bewezen nooit top te zullen worden. Van Huntelaar kunnen we niet zeggen dat hij nooit top zal worden. Nogal een verschil. Ik vind het in ieder geval een matige speler. Voor zoveel geld zou ik mijn aandacht op andere opties richten.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo jul 20, 2008 10:39 am

Miljoenenbod Chelsea; Kaká twijfelt
Door ROGIER DEELSTRA

ROTTERDAM - De transfercarrousel draait op volle toeren in Europa. Rond de grootste en rijkste clubs wordt met honderden miljoenen gesmeten om na 31 augustus zo goed mogelijk voor de dag te komen. Opvallendste ontwikkelingen zijn daarbij die rond Kaká Leite en Cristiano Ronaldo.

Nadat Ronaldinho de overstap van het Camp Nou van FC Barcelona naar het San Siro van Kaká's AC Milan heeft gemaakt, dreigt er een luxeprobleem op het middenveld te ontstaan bij de Rossoneri. Behalve de twee Brazilianen is Clarence Seedorf al jaren basisklant vlak achter de spitsen van trainer Carlo Ancelotti.

Kaká verklaarde in het verleden zijn onvoorwaardelijke liefde aan Milan. De Wereldvoetballer van het Jaar van 2007 liet weten dat Milaan zijn enige echte thuis is in Europa en ging niet in op onder andere Real Madrid, dat hem in de loop der jaren diverse malen heeft proberen te verleiden.

In de Catalaanse krant Sport sprak Kaká zaterdag echter niet uit dat hij zonder twijfel ook komend seizoen zwart-rood draagt en hield hij alle opties open voor een vertrek naar een andere club. ,,Ik werk nu aan mijn herstel (knieoperatie, red.), daarna zullen we zien wat er gebeurt als ik helemaal fit ben en in Italië terugkeer. Op dit moment is alles mogelijk."

Chelsea, dat onlangs een astronomisch bedrag van naar verluidt honderd miljoen euro neerlegde bij Milans vice-voorzitter Adriano Galliani, lijkt voorlopig de beste kaarten te hebben.

AC Milan zou zijn problemen op financieel gebied kunnen oplossen met een verkoop van Kaká. In een reactie op de nieuwste geruchten liet de club zaterdagochtend middels hoofd communicatie Vittorio Mentana echter nogmaals weten: ,,Kaká is absoluut niet te koop."

Voor de Londenaren, waar eigenaar Roman Abramovich niet eens diep in de buidel hoeft te tasten om Kaká's transfersom en salaris op te hoesten, is geld hoe dan ook een bijzaak. Bovendien: sinds deze zomer is de Braziliaan Felipe Scolari de technische baas op Stamford Bridge. Als bondscoach van Brazilië liet hij Kaká debuteren en het tweetal heeft nog altijd een zeer goede verstandhouding.

Cristiano Ronaldo
Een andere wereldster die de afgelopen weken tot maanden domineerde in het geruchtencircuit, Cristiano Ronaldo, blijft waar hij zit. Althans, dat meldde zijn trainer Sir Alex Ferguson vrijdag op de website van Manchester United.

Ferguson is naar Lissabon geweest, waar hij met Ronaldo sprak over de gebeurtenissen van deze zomer. Real Madrid-voorzitter Ramon Calderon wilde hem koste wat het kost overnemen, terwijl United hem absoluut niet wilde laten gaan. Mede doordat Ronaldo zich niet uitsprak voor zijn huidige werkgever en aangaf ooit voor Madrid te willen spelen, bleven Los Merengues het proberen. De zaak escaleerde en Manchester schakelde zelfs de FIFA in. Real Madrid zou Ronaldo achter de rug van de Engelsen om 'gek' proberen te maken.

In Portugal loste Ferguson deze week alle problemen op. ,,We hebben allebei onze standpunten kenbaar gemaakt. Hij is ook komend seizoen speler van Manchester United. Ronaldo wordt niet verkocht", was de Schot zeer formeel over de zaak.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » zo jul 20, 2008 12:40 pm

goodfella schreef:
bryan schreef:Weet ik niet, Huntelaar heeft zich tot nu toe nooit bewezen op het hoogste niveau. Deels omdat hij niet de kans heeft gekregen, natuurlijk. Maar Robbie Keane heeft zich wel bewezen in de Premier League en op een WK, al op jonge leefttijd. (Toen Huntelaar 21 was, was die nog net van AGOVV naar Heerenveen gekomen, toen Robbie Keane 21 was scoorde hij drie doelpunten op een WK).

Is wel vreemd dat Liverpool 25 miljoen wil neerleggen voor iemand die net 28 jaar. Doorverkopen voor meer geld zit er niet in.
Robbie Keane heeft al bewezen nooit top te zullen worden. Van Huntelaar kunnen we niet zeggen dat hij nooit top zal worden. Nogal een verschil. Ik vind het in ieder geval een matige speler. Voor zoveel geld zou ik mijn aandacht op andere opties richten.
Heh, ik kan ook zeggen dat ik een topvoetballer ben maar ik heb het gewoon nog niet bereikt.

Robbie Keane is al verder dan Huntelaar en was op de leeftijd van Huntelaar nu (24) ook al een stuk verder.

Maar voor beide spelers zou ik geen 25 miljoen neerleggen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jul 20, 2008 1:31 pm

Ja, en Shay Given is beter dan Van der Sar. :wink.gif:

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » zo jul 20, 2008 2:01 pm

Dat heb ik nooit gezegd.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 20, 2008 2:51 pm

bryan schreef: Heh, ik kan ook zeggen dat ik een topvoetballer ben maar ik heb het gewoon nog niet bereikt.

Robbie Keane is al verder dan Huntelaar en was op de leeftijd van Huntelaar nu (24) ook al een stuk verder.

Maar voor beide spelers zou ik geen 25 miljoen neerleggen.
haha

Robbie Keane speelde op zijn 24ste ook al bij de Spurs. Op dat moment een middelmatige ploeg. En bovendien mislukt bij Internazionale als ik me niet vergis. Sorry hoor, maar zelfs Suarez en Sulejmani zijn op dit moment al niet minder dan die hele Robbie Keane.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » zo jul 20, 2008 4:04 pm

Als jij denkt dat Suarez of Suljemani zich bewezen hebben als net zo goed als Robbie Keane te zijn dan wil ik die pilletjes van jou ook hebben. Een paar seizoentjes aardig ballen in de Eredivisie vs. al bijna een decennia lang een van de beste en meest consistente aanvallers in een van de beste competities van ter wereld. Tsja...

Bij Inter werd Keane gehaald door Lippi (een van de beste trainers van Europa, die zal het weten), maar Lippi werd na een wedstrijd al ontslagen. De nieuwe trainer zag het dan niet zitten met Keane. Beetje ongelukkig, maar i.p.v. sukkelen op de bank onder de nieuwe trainer ging ie terug naar Engeland. De Inter fans waren niet blij.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 20, 2008 4:16 pm

En na al die jaren staat hij eindelijk weer in de belangstelling van een Europese subtopploeg. Warempel. Wedden dat Suarez over 2 jaar al meer gepresteerd heeft dan Robbie Keane.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » zo jul 20, 2008 9:36 pm

Liverpool is Europese subtop?!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 20, 2008 9:57 pm

Ja.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » zo jul 20, 2008 11:12 pm

Staat van dienst wordt op Ajaxtalk niet gebruikt om dingen te meten merk ik. Eerder de bullshit-meter.

Een speler kan weliswaar op een WK schitteren en jaren lang in de Premier League aan de lopende band scoren, maar een vleugelspeler die tot nu toe een jaartje bij Heerenveen heeft gespeeld is bijna net zo goed.

En een club met vijf Europacups en twee CL-finales in de afgelopen vier jaar is natuurlijk Europese subtop.

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » ma jul 21, 2008 8:14 am

Ik vond het ook onzin. Tuurlijk Europese top.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 9:28 am

bryan schreef:Staat van dienst wordt op Ajaxtalk niet gebruikt om dingen te meten merk ik. Eerder de bullshit-meter.

Een speler kan weliswaar op een WK schitteren en jaren lang in de Premier League aan de lopende band scoren, maar een vleugelspeler die tot nu toe een jaartje bij Heerenveen heeft gespeeld is bijna net zo goed.

En een club met vijf Europacups en twee CL-finales in de afgelopen vier jaar is natuurlijk Europese subtop.

Ik reken Liverpool niet tot de 6 beste ploegen van Europa.... Plaats 7 tm 16 is Europese subtop.

Barca Real Man U Chelsea Arsenal Milan
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 21, 2008 10:03 am

Waar is Inter, Rishi? Die doen het toch wat beter dan Milan (of Arsenal).
Laatst gewijzigd door Bert op ma jul 21, 2008 11:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 11:04 am

Kan ook nog inderdaad. Wilde alleen ff aangeven dat ik Liverpool niet hoger inschat dan deze ploegen dus sowieso geen topclub vindt...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » ma jul 21, 2008 11:21 am

En Arsenal doet het beter dan Liverpool in Europa met hun UEFA Cupje in 1994 en verder niks? :confused.gif: En Chelsea?!

Liverpool hoort gewoon tot de Top-5 van Europa momenteel. Ik dacht eerst dat 2005 een fluke was, maar in 2007 zaten ze weer in de finale, dus goed moeten ze wel zijn.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 12:32 pm

Zeg ook niet dat ze niet goed zijn. Ik vind ze alleen niet beter dan de clubs die ik opnoem. En vind ze ook vaak het nodige geluk hebben. In de competitie hebben ze al sinds de geboorte van Jezus niks gepresteerd...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma jul 21, 2008 12:36 pm

Wat presteert Arsenal dan precies?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma jul 21, 2008 12:36 pm

Europees gezien in ieder geval niet veel. Nu niet en vroeger niet

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 1:02 pm

Jesse schreef:Wat presteert Arsenal dan precies?
Arsenal komt er wel. Speelde Liverpool ff zoek. Hebben alleen niet gescoord vorig jaar tegen Liverpool. Maar spelen veel en veel beter voetbal dan Liverpool en presteren in de competitie wel beter, toch?

Ik ben misschien niet helemaal objectief omdat ik gewoon een grafhekel heb aan dat afbraakvoetbal van Liverpool...
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jul 21, 2008 1:02 pm

LucaS schreef:Europees gezien in ieder geval niet veel. Nu niet en vroeger niet
Precies, Luuk.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma jul 21, 2008 1:09 pm

Rishi schreef:Ik ben misschien niet helemaal objectief omdat ik gewoon een grafhekel heb aan dat afbraakvoetbal van Liverpool...
Dit verklaart een hoop. :icon_biggrin.gif:

Ik heb overigens ook helemaal niks met Liverpool, hoor. Zoals Jöhnk (dacht ik) al een keer opmerkte: het Feyenoord van Engeland.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jul 21, 2008 1:12 pm

Rishi schreef:Ik ben misschien niet helemaal objectief omdat ik gewoon een grafhekel heb aan dat afbraakvoetbal van Liverpool...
Dan heb je vast ook een grafhekel aan het afbraakvoetbal van boring Arsenal.

Maar volgens mij gaat het niet om jouw favoriete clubs, maar om de beste clubs.


@Jesse: volgens mij heb ik dat nooit gezegd, al is het een plausibele vergelijking. Ik heb Barcelona wel het Feyenoord van Spanje genoemd.

Gesloten