Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma nov 07, 2016 1:29 pm

:biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma nov 07, 2016 1:31 pm

:smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door zeux » ma nov 07, 2016 1:39 pm

Leicester terug op haar plek.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » do nov 10, 2016 2:49 pm

Voor de liefhebbers.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » do nov 10, 2016 6:15 pm

Buiten mij :smallgrin.gif: zijn er nog meer beroemdheden fan van Liverpool waaronder de lovely Caraline Wozniacki. :biggthumpup.gif:

Afbeelding

Samuel L. Jackson & 10 more celebrity Liverpool FC fans
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Sandro » do nov 10, 2016 6:21 pm

Dat is toch dat meisje dat als een van de weinige vrouwelijke sportsters met grote borsten nog geen verkleining heeft laten doen? :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » do nov 10, 2016 6:32 pm

Ziet er niet naar uit nee, goede kleur badpak. :hypocrite.gif:

Afbeelding
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » vr nov 11, 2016 10:32 am

Ja hoor je kon der op wachten, dat pleuris Barcelona wat zogenaamd 'alles' met hun eigen jeugd doet komt om de hoek kijken.

Nou hij ligt nog vast tot 2020 dus 150 miljoen en anders gaan jullie maar aan het Catalaanse gas. :1evil.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma nov 14, 2016 11:10 am

Ha, ha, altijd al geweten dat die Koeman er kijk op heeft. :biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di nov 15, 2016 9:34 pm

Pleuris interlands :1evil.gif: Tering Spanjaarden, tyfus volk.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Cruijff » di nov 15, 2016 10:56 pm

Staan ze bij Liverpool, waar ze meestal toch wel een puike grasmat hebben, enthousiast te juichen dat die Four Nations Rugby finale op Anfield wordt gespeeld? :confused.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di nov 15, 2016 11:00 pm

Tering spajaarden, schoppen Lalana de wedstrijd uit, teringvolk. vannacht nog Brasil. laat die twee van Liverpool lekker op de bank zitten, kijken of we nog meer rampspoed morgenochtend zien :1evil.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2016 8:17 am

Pfffffff, Firmino heeft niet meegedaan en Coutinho speelde de wedstrijd uit zonder kleerscheuren, de boel zit nu in het vliegtuig terug.
YNWA

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » wo nov 16, 2016 9:17 am

Vardy met een Mannenquin challenge na zijn goal. Dan verdient er iemand ook wel een schop.

Interlands nu slaan nergens op.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2016 10:15 am

Verschrikkelijk inderdaad die Vardy, hoop dat de flauwekul snel overwaait.
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Sandro » wo nov 16, 2016 10:29 am

Is dat mannequin gedoe nou begonnen met Guardado?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door beelzebub » wo nov 16, 2016 12:24 pm

Is het niet Jesus van Man City die show stal vannacht ipv die overgewaardeerde nicht van Barcelona of jouw Liverpoolboys...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2016 12:35 pm

Die gozer speelt pas vanaf januari bij City. Zal Agüero leuk vinden. :smallgrin.gif: Maar goed Firmino en Goutinho moeten bij Liverpool uitblinken, ik heb het liefst dat ze niet eens geselecteerd worden voor het nationale team.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2016 3:32 pm

Helemaal goed natuurlijk. Voor Stevie G is er altijd plaats op Melwood/Anfield.
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Sandro » wo nov 16, 2016 6:01 pm

Lastig te zeggen natuurlijk, maar hoe groot schat jij de kans in dat Liverpool aan het einde van de rit ook bovenaan staat, IH?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2016 6:49 pm

Pfffffffffff, aan de vooravond van het seizoen waren de supporters waaronder ik tevreden met een plaats bij de top 4 maar ik stond een paar weken geleden in O'Casey's, toen Liverpool vierde stond, te praten met een dronken Ier, sorry Brian :hypocrite.gif: en we hadden allebei hetzelfde, we want more. De manier waarop ze voetballen en niet alleen van de directe concurrenten maar ook van de 'kleintje' winnen maakt dat we meer willen.

Dat gezegd hebben, ze blijven kwetsbaar achterin en het vergt een boel kracht deze manier van spelen. Die klote interlands helpen zeker niet al was het alleen al vanwege de afstanden die Mané, Coutinho en in mindere mate Firmino steeds moeten afleggen. Een voordeel is dat wij niet Europees spelen dit jaar, meer tijd voor herstel en training.

Het waanzinnige PL schema gaat pas over 3 weken echt beginnen, met als hoogte/dieptepunt 31 december waar we om 17:30 thuis tegen City spelen en op 2 januari op 4 uur uit tegen Sunderland dat zijn dus 2 wedstrijden binnen 48 uur, waanzinnig. Nu hebben we geen kleine squat maar niet iedereen is even makkelijk vervangbaar. Toen Wijnaldum in een vorige interlandperiode geblesseerd raakte stond de tot dan toe gepasseerde Can op en we werden niet zwakker. Lallana is aan het seizoen van zijn leven bezig en als je die moet vervangen met Gigi is het toch minder. Firmino kan met Sturridge of Origi opgevangen worden, Coutinho is een ander verhaal. Het is dus ook afhankelijk wie er geblesseerd/geschorst is of naar de Afrika cup gaan zoals Mané, gelukkig heeft Matip al gezegd dat hij niet gaat. Ik heb toch de indruk dat de vervangers bij de beste spelers van City of Chelsea niet echt veel minder zijn. Maar goed het interlandverhaal is tot eind maart voorbij, tijd voor rust en training en andere moeten CL of EL spelen.

Een heel verhaal om eigenlijk te zeggen dat ik het niet weet, dat ik het heel erg hoop en gematigd optimistisch ben wat voor een scouser heel wat is, van nature zijn we dat niet echt namelijk, wij zien nog weleens een beer op de weg zoals je uit het bovenstaande verhaal al begrepen had. :drecul.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Sandro » wo nov 16, 2016 8:44 pm

Mooi man.


De top 4 zal wel dichtbij elkaar blijven verwacht ik en dan zullen kleine dingen de doorslag geven. Ben ook benieuwd of het defensief op orde blijft/ beter wordt. Zit het eigenlijk nog in de planning dat er spelers gekocht gaan worden, dat jij weet?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2016 9:59 pm

Ik zie elke dag 5 nieuwe namen voorbij komen voor de verdediging en als vervanger voor Mané die 5 weken naar de Afrikacup gaat. Klopp heeft vorig jaar al aangegeven dat hij geen voorstander is van het aantrekken van spelers in januari maar buiten dat, waarom iemand gaan halen voor 5 weken die net zogoed is als Mané? En na die 5 weken dan?

Nee ik denk dat hij het van binnenin gaat oplossen tenzij er iets vreemds gebeurd met blessures. Zelf zit ik te denken dat hij Firmino van de rechterkant gaat laten spelen met Origi or Sturridge als diepe spits waar mijn voorkeur naar Origi uitgaat. Ik ben niet zo'n Sturridge-fan. Hij kan een goal maken hoor maar vind hem lui, geen teamspeler iets waar het Klopp-spel op gebaseerd is. Als je ziet hoeveel loopwerk een klasbak als Coutinho verzet en dan naar Sturridge omgezet, nog niet de helft en dat heeft gevolgen in de Gegenpressing, anderen moeten nog meer lopen of het mislukt waardoor er een boel negatieve meters afgelegd zijn.

Ik ben erg benieuwd naar de opstelling van zaterdag, ze hebben onze Braziliaanse vrienden niet met een privé jet opgehaald om op de bank plaats te laten nemen, zeker Firmin niet die sinds de laatste competitiewedstrijd 10 minuten in de eerste interland mee heeft mogen doen en voor de rest van de zon heeft genoten. Coutinho heeft twee volledige wedstrijden gespeeld die zou als Lallana fit is op de bank kunnen beginnen. Nog een mogelijkheid, Lallana is niet fit en hij neemt geen risico met Couthinho. dan begint Wijnaldum op de plaats van Lallana rechts op het middenveld, Firmin aan de linkerkant links voorin en Origi in het centrum.

BTW, Ojo kan ook nog aan de rechterkant spelen.
YNWA

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » wo nov 16, 2016 11:42 pm

Het scheelt echt dat Liverpool en Chelsea niet in Europa hoeven te spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » do nov 17, 2016 7:22 am

Lionel schreef:Het scheelt echt dat Liverpool en Chelsea niet in Europa hoeven te spelen.
Klopt, Klopp heeft bewust de selectie uitgedund, dead wood zeg maar van Rodgers en nagelaten om meer vervangers aan te trekken van een bepaald niveau omdat ze zoveel minder wedstrijden gingen spelen. Je hebt er nu eenmaal meer nodig als je ook ver in de CL wilt komen en mee wil bijven doen in de PL.
YNWA

Plaats reactie