Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door wimpey » ma jul 02, 2018 8:19 am

Salah tekent nieuw 5-jarig contract.

Als Mane ook blijft, kan Raymon aan z'n schoenen gaan knabbelen. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 02, 2018 8:55 am

Was het Ray of Peter? :smallgrin.gif:
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jul 02, 2018 9:14 am

Dat was ik..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 02, 2018 9:34 am

raymon schreef:19 April 1995.

Maar dan tegen een echte club ;)

Maar serieus, geweldige uitslag en natuurlijk met 1,5 been in de finale.

Als Firmino en Salah nog bij Liverpool spelen volgend jaar dan eet ik m’n hoed op.
Inderdaad jij was het Ray maar ik zou zeggen, start eating. :smallgrin.gif:
YNWA

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jul 02, 2018 1:19 pm

wimpey schreef:Salah tekent nieuw 5-jarig contract.

Als Mane ook blijft, kan Raymon aan z'n schoenen gaan knabbelen. :hypocrite.gif:
Zegt weinig als er een gelimiteerde transfersom in staat...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 02, 2018 1:31 pm

De Dominee schreef:Zegt weinig als er een gelimiteerde transfersom in staat...
His new deal, which runs until 2023, does not contain a release clause.
YNWA

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jul 02, 2018 1:37 pm

In dat geval een fantastische deal voor Liverpool. Gefeliciteerd! Al denk ik wel dat hij zijn beste jaar heeft gehad dit jaar, dit niveau is (naar mijn idee) niet zijn standaard. Wel een meer dan prima speler natuurlijk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 02, 2018 1:53 pm

Ja dank, eigenlijk is het nu al een zeer goed off season, nieuwe contracten voor Firmino, mijn favoriet bij Liverpool en ook geen release clause in zijn nieuwe contract en Salah. Daarnaast Fabinho en Keïta aangetrokken. Met de laatste twee heeft je middenveld een geweldige upgrate gekregen. Kijk Wijnaldum, Milner en Henderson hebben zich vooral in de tweede helft van het seizoen de rotschompes gelopen maar na het wegvallen van Ox was het gewoon te weinig ondanks dat wij de finale haalde.

Ik hoor nog steeds geluiden over Fekir en ook ook over Shaqiri die voor 17 miljoen weg kan bij Stoke voor backup op de flanken. Zelf zou ik ook nog graag een CV zien komen wanneer je City echt wilt uitdagen.
YNWA

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » di jul 03, 2018 11:52 am

Klopp is in zijn noppjes
Liverpool-manager Jürgen Klopp is dolblij dat hij dit seizoen weer mag samenwerken met Pepijn Lijnders. Na zijn vertrek als trainer van NEC keerde Lijnders terug bij de Premier League-club, waar hij nu weer deel uitmaakt van de staf.

"Het is goed om hem hier weer te hebben. Zeer, zeer goed", zegt Klopp op de clubsite van Liverpool. "We hebben hem een half jaar geleden laten gaan om belangrijke ervaring op te doen en dat hij nu weer terug is, voelt fantastisch."

"Hij is een fantastisch persoon en een fantastische coach, dus het is ontzettend belangrijk voor de club dat hij weer bij ons is en ik kijk er ontzettend naar uit om weer met hem samen te gaan werken."

Foto: Rob Koppers

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 03, 2018 11:57 am

Natuurlijk, hij deed het ook prima bij ons als veldtrainer.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jul 05, 2018 11:41 am

Ki-jana Hoever sliep altijd al in een Liverpool pjama en hij doet het natuurlijk niet voor de munten. :hypocrite.gif:
Nu hij voor Liverpool kiest verwacht ik natuurlijk wel van de Ajax-kenners te horen dat het niet erg is dat hij gaat want hij kan er toch geen klote van. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 05, 2018 12:10 pm

InnerHarbour schreef:Natuurlijk, hij deed het ook prima bij ons als veldtrainer.
Dan ben ik blij voor jullie en voor jou in het bijzonder, dat je weer met hem mag samenwerken! :biggthumpup.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jul 05, 2018 5:52 pm

Hij ziet er niet uit als iemand wiens zelfvertrouwen een knak heeft gekregen, denk dan ook dat Klopp gewoon weer voor hem kiest.

I'll be ready.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 06, 2018 10:34 am

Jürgen Klopp has spoken for the first time about the concussion Loris Karius sustained in the Champions League final defeat by Real Madrid in May.

The goalkeeper returned to Melwood on Monday to begin pre-season training with Liverpool and is likely to figure in Saturday’s friendly encounter with Chester FC.

Asked whether he feels he has to do anything differently in terms of managing Karius ahead of 2018-19, Klopp told Liverpoolfc.com: “It’s all normal here. I don’t know exactly what people think or made of the situation. The only thing I can say is he had a concussion in the game.

“Whoever had a concussion knows there is not one way how it feels, there are different ways. He didn’t feel it obviously. He had a knock on his head and he felt that but he didn’t know he had a concussion. That’s how concussions are. The guy who has it is the last one to be aware of it probably.

“With all the intensity of the game, adrenaline and the disappointment after the game, nobody really thought about that. I needed a few days, to be honest, to accept the fact and deal with the situation [of losing the final]. It was not that easy.

“After four days I got a call from Franz Beckenbauer, our Bobby Moore, our biggest football player who is a good friend of mine. He called me and said he came from a doctor, he told me: ‘your goalkeeper had a concussion.’ I said, ‘what?’ because in the game, from my position that situation is not very good to see: ‘maybe there was contact or not.’ I told him immediately, ‘OK’. He said the doctor is the most famous doctor in Germany. I said: ‘OK, give me a few minutes, I have to fix a few things.’

“I got all the pictures from different perspectives, saw it and thought: ‘how can we all think that the boy who didn’t show any weakness in that game until then made these big mistakes in a very important game and nobody thinks it’s because of the knock he got?’ How can we think that? That was, for me, the explanation and I thought: ‘OK, come on, we need to check that.’

“I thought it was too late, you cannot check that. But now I know a concussion isn’t coming and going in a day – if you have one, you see it days later. Five days after the final, Loris had 26 of 30 markers for a concussion still. That’s clear.

“If you ask Loris, he says he didn’t think about it and didn’t use it for a second as an excuse. We don’t use it as an excuse, we use it as an explanation. That’s always important, that’s what analysis should be: you explain why things happen. So, from this point of view, from my side everything is fine. We don’t think about that anymore and we start completely new.”

Now back at Melwood and preparing for the season ahead, Klopp insists the Champions League final must be put behind Karius, with a ‘business as usual’ approach adopted by all parties.

The boss said: “That’s how it is. You make a mistake against Chester and it’s a mistake. If you make a mistake in a Champions League final, it’s a mistake you cannot change anymore, even if you want to – and we all want to.

“He was influenced by that knock, that is 100 per cent. What the rest of the world is making of it, I don’t care. It’s really not important what the people say. We do not use it as an excuse.

“Now people could think for us it is the explanation – and for me it is 100 per cent the explanation and that’s all.”
YNWA

Leon

Bericht door Leon » di jul 10, 2018 12:03 pm

Karius schijnt nog steeds last te hebben van z'n hersenschudding...

https://www.youtube.com/watch?v=j_VedLMA_JE
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 10, 2018 12:14 pm

:biggrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 11, 2018 6:59 am

Backup, zit er al een tijdje aan te komen.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » wo jul 11, 2018 9:48 am

Ik lees dat Karius z'n eerste howler van het seizoen alweer heeft gemaakt. Hardnekkige hersenschudding heeft die jongen. Misschien moeten ze er eens een keepertrainer naar laten kijken. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 11, 2018 4:59 pm

YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 13, 2018 6:42 am

YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 13, 2018 7:31 am

Ep Oogklep is dat.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 13, 2018 7:39 am

Prima back up met een goed oog voor zijn medespelers, die alleen gaat spelen als Salah of Mané een wedstrijdje rust nodig hebben, City haalt daar een gozer van 60 miljoen voor die niet beter is, prima deal voor ons.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 13, 2018 10:56 am

De Shaqiri die ik ken heeft enkel oog voor de bal, IH.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 13, 2018 11:12 am

Dan moet je beter kijken Wim. :biggrin.gif:

Goals and assists
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 13, 2018 2:17 pm

:biggthumpup.gif:
YNWA

Plaats reactie