FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door peter » ma okt 03, 2016 12:15 pm

Strootman doet De Boer pijn: 'Het was intens'

AS Roma won zondagavond met 2-1 van het Internazionale van trainer Frank de Boer. Kevin Strootman speelde een belangrijke rol op het middenveld van de Romeinen.
Strootman speelde verdedigend sterk en liet ook in balbezit zijn meerwaarde blijken. 'Het was intens', zei de Nederlander na afloop. 'Wij kregen enorm veel kansen, maar Inter ook. Wij hadden veel eerder de tweede goal moeten maken, maar uiteindelijk winnen we met 2-1. Dit zijn drie heel belangrijke punten voor ons. Ook voor de fans en de medewerkers van de club is een overwinning in een topwedstrijd een enorme opsteken. Nu kunnen we naar de toekomst kijken.'

Roma kwam via Edin Dzeko al snel op voorsprong, maar Éver Banega maakte namens Inter gelijk. Uiteindelijk bepaalde een door Mauro Icardi van richting veranderde kopbal van Kostas Manolas de eindstand op 2-1. 'Met name in uitwedstrijden hebben we veel te veel punten laten liggen dit seizoen. Dat mag niet, als Roma zijnde. Het lijkt een mentaal probleem te zijn. Thuis zijn we sterk en dat moeten we ook laten zien in uitwedstrijden.'

Na zijn goede optreden tegen Inter merkt Strootman, die bijna twee jaar niet speelde door aanhoudende knieproblemen, dat hij steeds beter wordt. 'Ik geef altijd alles, maar het moet nog beter. Fysiek zit ik goed in elkaar. Iedereen helpt me en ik wil Roma echt iets teruggeven voor alle steun die ik van de club heb gekregen tijdens mijn blessure.'

VI
Handanovic had overigens nog een save die je zelden ziet. Wat een katachtige reflex.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10304
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door WP_Legend » ma okt 03, 2016 12:29 pm

Ik ben bang dat dit tijdperk niet lang zal duren... voor de winterstop eruit of zal hij dit jaar afmaken?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door 999 » ma okt 03, 2016 2:31 pm

Ben bang voor het eerste ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Cruijff » ma okt 17, 2016 11:56 am

http://www.nu.nl/sport/4337051/boze-int ... thuis.html

en:

http://www.nu.nl/sport/4337035/boer-bel ... pbaan.html

Boze Internazionale-fans zoeken aanvoerder Icardi thuis op

Mauro Icardi is momenteel niet zo geliefd bij de aanhang van Internazionale. Een groepje supporters stond zondagavond na de 2-1 thuisnederlaag tegen Cagliari voor de deur van de aanvoerder van de 'Nerazzurri'.

De groep bestond volgens Sport Mediaset uit veertig personen. De fans zochten Icardi op naar aanleiding van een uitspraak in zijn onlangs verschenen biografie.

De 23-jarige Argentijn kreeg het vorig jaar na afloop van het met 3-1 verloren uitduel met Sassuolo aan de stok met de harde kern van Inter. De spits wilde zijn shirtje naar fans gooien, maar die zaten daar niet op te wachten.

Het leidde tot een woordenwisseling. In zijn boek vertelt Icardi dat hij na die confrontatie met zijn eigen supporters als een held werd ontvangen in de Inter-kleedkamer.

In de biografie staat tevens dat Icardi 'honderd criminelen uit Argentinië zou bellen' als hij bedreigd zou worden door hooligans. Die uitspraak schoot in het verkeerde keelgat bij de supporters van de Italiaanse topclub.

Aanvoerdersband
De veertig fans hielden voor het huis van Icardi, dat op een paar honderd meter van stadion Giuseppe Meazza ligt, een spandoek vast met daarop de tekst 'We zijn er, laat je het ons weten als je vriendjes uit Argentinië er zijn?'.

In de wedstrijd tegen Cagliari miste Icardi bij een 0-0 stand een strafschop. Tijdens het duel hing er ook al een spandoek in het stadion waarop stond dat de aanvaller 'een verachtelijk stuk stront' is. De supporters eisen dat de club van trainer Frank de Boer de aanvoerdersband van Icardi afpakt.
De Boer beleeft zwaarste momenten uit trainersloopbaan

Frank de Boer was zondag zeer teleurgesteld na de 2-1 thuisnederlaag van Internazionale tegen Cagliari. De Noord-Hollander beleeft naar eigen zeggen momenteel de zwaarste momenten uit zijn trainersloopbaan.

"Nadat we op voorsprong kwamen kregen we veel ruimte, maar we verloren ons hoofd en vergaten te voetballen", liet De Boer aan Sport Mediaset weten.

"De eerste helft was niet slecht, we gaven veel voorzetten, maar we moeten beter worden in het afronden."

Mauro Icardi was opnieuw de gebeten hond bij de aanhang van Inter. De spits lag al in de clinch met de fans van de Italiaanse topclub vanwege enkele opmerkelijke onthullingen in zijn onlangs verschenen biografie.

In het stadion van Inter hing zondag een spandoek met daarop de tekst 'Je gebruikt een kind om jezelf te rechtvaardigen en om met modder te gooien. Je bent geen man, je bent geen aanvoerder. Je bent gewoon een verachtelijk stuk stront.'

Strafschop
Tot overmaat van ramp miste Icardi bij een stand van 0-0 ook nog eens een strafschop. "Ik weet niet wat er bij hem door het hoofd ging, maar normaal gesproken is hij een speler die zeer rustig blijft in dit soort situaties", zei De Boer.

De supporters eisen dat de club de aanvoerdersband van de 23-jarige Argentijn, die onlangs zijn contract verlengde tot de zomer van 2021, afpakt. De Boer wilde daar zondag niet al te diep op ingaan. "Daar kijken we morgen naar. Deze nederlaag is erg vervelend, want we hebben zeventig minuten lang gecontroleerd."

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door elliquido » ma okt 17, 2016 12:18 pm

want we hebben 70 minuten lang borduurvoetbal gespeeld
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door InnerHarbour » zo okt 23, 2016 4:37 pm

Voor de derde maal op rij verloren, kan niet lang meer goed gaan voor Frank.
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door GangstaRiB » zo okt 23, 2016 4:56 pm

De Boer kan met kerst weer naar z'n camping in Drenthe. Hoop voor hem dat ie nog eens de kans krijgt.. maar iedereen die de laatste 2 jaar van Ajax geeft gezien en nu Inter... wordt lastig...

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Andriy Demchenko » zo okt 23, 2016 7:32 pm

Met zijn CV kom je altijd nog wel ergens aan de bak, PL clubs buiten de top, top van Schotland, middenmoters en daaronder in de BuLi, Nederlandse clubs, etc.

En ik zie De Boer ook zomaar topkandidaat zijn als Blind straks weg is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door peter » wo okt 26, 2016 10:01 pm

Met een goal in de 88ste minuut redt Icardi Inter (en de Boer). Was die goal uitgebleven, dan was de Boer zeker ontslagen. Nu heeft hij weer een wedstrijdje lucht...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Jöhnk » wo okt 26, 2016 10:14 pm

Het is hem gegund. En voor Ajax hoop ik dat De Boer tenminste tot en met de winterstop aanblijft bij Inter en dat hij dan wat extra Vuur en Passie inkoopt.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Lionel » do okt 27, 2016 1:10 am

Peter schreef:Met een goal in de 88ste minuut redt Icardi Inter (en de Boer). Was die goal uitgebleven, dan was de Boer zeker ontslagen. Nu heeft hij weer een wedstrijdje lucht...
Las dat hij sowieso tot de winter kreeg?

Zou mij niks verbazen als hij met een pak geld bij Ajax komt shoppen voor Riedewald, Bazoer en Tete.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door InnerHarbour » do okt 27, 2016 6:24 am

Lionel schreef:
Peter schreef:Met een goal in de 88ste minuut redt Icardi Inter (en de Boer). Was die goal uitgebleven, dan was de Boer zeker ontslagen. Nu heeft hij weer een wedstrijdje lucht...
Las dat hij sowieso tot de winter kreeg?

Zou mij niks verbazen als hij met een pak geld bij Ajax komt shoppen voor Riedewald, Bazoer en Tete.
Dan kan die net zo goed gelijk ontslag nemen.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door peter » do okt 27, 2016 7:49 am

Tete zou nog kunnen. Hij is dringend op zoek naar goede backs.

Voor de rest heeft hij geluk dat hij ermee weg komt 'dat het niet zijn selectie is'. Als je kijkt naar het materiaal waar hij mee moet werken, dan moet hij gewoon top-3 in Italië halen. Miranda, Murillo, Handanovic, Brozovic, Kondogbia, Joao Mario, Perisic, Icardi, Jovetic, Candreva, Banega en Eder bijvoorbeeld. En dan sta je tot gisteren dus gewoon 14e. :excited.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33605
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door zeux » do okt 27, 2016 8:01 am

Klopt het verhaal dat supporters nog achter hem zouden staan?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door wimpey » do okt 27, 2016 8:03 am

Ik hoop dat deze rasechte Ajacied het tijd daar zal weten te keren.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door beelzebub » do okt 27, 2016 9:35 am

zeux schreef:Klopt het verhaal dat supporters nog achter hem zouden staan?
Een deel van de fanatieke aanhang is inderdaad een petitie begonnen om de Boer te houden. Zij zijn van mening dat zijn speelstijl 180 graden anders is dan die van Mancini en dat hij de tijd moet krijgen om dat erin te slijpen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr okt 28, 2016 8:27 am

Peter schreef:Tete zou nog kunnen. Hij is dringend op zoek naar goede backs.

Voor de rest heeft hij geluk dat hij ermee weg komt 'dat het niet zijn selectie is'. Als je kijkt naar het materiaal waar hij mee moet werken, dan moet hij gewoon top-3 in Italië halen. Miranda, Murillo, Handanovic, Brozovic, Kondogbia, Joao Mario, Perisic, Icardi, Jovetic, Candreva, Banega en Eder bijvoorbeeld. En dan sta je tot gisteren dus gewoon 14e. :excited.gif:
Is dit echt zo'n geweldige selectie?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13816
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Jinne » ma okt 31, 2016 6:47 am

Het is einde oefening.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door 999 » ma okt 31, 2016 11:51 am

Ja denk ik ook, maar toch geen verrassing ?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Marillion » ma okt 31, 2016 12:07 pm

Frank heeft echt compleet de verkeerde club én het verkeerde moment uitgekozen om daar in te stappen. Te gretig en misschien bang dat hij anders een jaar moest overslaan. Had dat maar gedaan want nu staat er een misser op je cv Frank. Want of hij er nu vandaag uitgaat of niet, dit zie ik hem niet meer aan de praat krijgen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10304
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door WP_Legend » ma okt 31, 2016 1:24 pm

18 posts en einde verhaal!

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Lionel » di nov 01, 2016 8:04 am

Wordt straks via Skype ontslagen..
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Mano » di nov 01, 2016 9:29 am

Als je niet wint, krijg je de tijd niet

denk dat het deze week klaar is
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Ajaciedjuh » di nov 01, 2016 11:52 am

Is inmiddels ontslagen (Bron VI).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: FC Internazionale - Het tijdperk de Boer?

Bericht door Demosthenes » di nov 01, 2016 11:58 am

Ajaciedjuh schreef:Is inmiddels ontslagen (Bron VI).
Zien we hem binnenkort weer op De Toekomst :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie