Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di okt 11, 2022 10:29 am

Misschien had ETH zich beter eerst kunnen bewijzen bij een ambitieuze subtopper, dan had hij in de PL al een zekere reputatie gehad.

Peppie en Kloppie zijn magneten, topspelers willen met hen werken. Spelers willen best naar MU, denk ik, maar als City of LIverpool komt, dan is de keuze snel gemaakt.

De reputatie van MU ligt aan diggelen, de club is niet meer aantrekkelijk voor de top van de top. Ik betwijfel of ETH daar iets aan kan veranderen, hij heeft niet het charisma van Guardiola of Klopp. Ik vind hem een typisch Nederlandse trainer, wiens waarde ligt op het trainingveld.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door raymon » di okt 11, 2022 10:40 am

Yopii schreef:
di okt 11, 2022 10:29 am
Misschien had ETH zich beter eerst kunnen bewijzen bij een ambitieuze subtopper, dan had hij in de PL al een zekere reputatie gehad.

Peppie en Kloppie zijn magneten, topspelers willen met hen werken. Spelers willen best naar MU, denk ik, maar als City of LIverpool komt, dan is de keuze snel gemaakt.

De reputatie van MU ligt aan diggelen, de club is niet meer aantrekkelijk voor de top van de top. Ik betwijfel of ETH daar iets aan kan veranderen, hij heeft niet het charisma van Guardiola of Klopp. Ik vind hem een typisch Nederlandse trainer, wiens waarde ligt op het trainingveld.
Wat is nou? Willen spelers niet naar MU vanwege ETH of vanwege het feit dat de reputatie van MU aan diggelen ligt? Want dat laatste was al een paar jaar zo. Uiteindelijk gaan spelers naar clubs waar ze kans hebben op speeltijd, spelen voor de prijzen en die aan hun salariseisen willen voldoen. Klopp, Guardialo en ETH laten hun teams goed voetballen. Iedereen weet nog van die campagne van Ajax in de CL. Ik geloof absoluut niet dat er een speler is die niet naar MU is gegaan omdat ETH daar nu zit. Andere teams hebben momenteel simpelweg meer te bieden. En dat kan ook zo weer omslaan. Liverpool draait matig, Klopp zit op de schoppstoel en kan er zomaar uitvliegen als de resultaten niet snel verbeteren.

Wat ETH absoluut mee moet uitkijken is het halen van middelmatige voetballers die hij 'kent'. Malacia is geen MU materiaal. En hij moet absoluut investeren in betere verdedigers. Ik denk dat hij kwa middelvelders en aanvallers best aardige keuzes heeft, een sterke back 4 is een must.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door WP_Legend » di okt 11, 2022 11:03 am

Malacia is gehaald als back-up.. helaas bleek Luke Shaw nog slechter...

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di okt 11, 2022 11:18 am

Wat is nou? Willen spelers niet naar MU vanwege ETH of vanwege het feit dat de reputatie van MU aan diggelen ligt?
Ten Hag heeft niet een dusdanige reputatie dat hij de slechte naam van MU teniet doet, denk ik. Daarvoor zal hij zich in de PL moeten bewijzen.

Het is in elk geval geen kwestie van geld, want MU is spilziek genoeg.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door raymon » di okt 11, 2022 12:45 pm

Yopii schreef:
di okt 11, 2022 11:18 am
Wat is nou? Willen spelers niet naar MU vanwege ETH of vanwege het feit dat de reputatie van MU aan diggelen ligt?
Ten Hag heeft niet een dusdanige reputatie dat hij de slechte naam van MU teniet doet, denk ik. Daarvoor zal hij zich in de PL moeten bewijzen.

Het is in elk geval geen kwestie van geld, want MU is spilziek genoeg.
Kwestie van geen CL spelen en niet mee kunnen doen om de titel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » wo okt 12, 2022 4:46 pm

Yopii schreef:
di okt 11, 2022 11:18 am
Wat is nou? Willen spelers niet naar MU vanwege ETH of vanwege het feit dat de reputatie van MU aan diggelen ligt?
Ten Hag heeft niet een dusdanige reputatie dat hij de slechte naam van MU teniet doet, denk ik. Daarvoor zal hij zich in de PL moeten bewijzen.

Het is in elk geval geen kwestie van geld, want MU is spilziek genoeg.
Mourinho kreeg MU ook niet aan de praat en die heeft een behoorlijke reputatie
MU is gewoon tot het bot verrot en die stank, begint bij de kop.

Hij heeft zichzelf een helse taak gegeven. Een team smeden dat CL haalt en de top bewegen tot betere keuzes.
Bijna kansloos. Klopp en Guardiola zaten MU links laten liggen. Puur vanwege de leiding van de club
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » wo okt 19, 2022 10:17 pm

Lekker potje Ajax-voetbal van United net. Genoten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » wo okt 19, 2022 10:47 pm

Ja, net zo veel geluk als AJAX .. :smallgrin.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » wo okt 19, 2022 11:17 pm

999 schreef:
wo okt 19, 2022 10:47 pm
Ja, net zo veel geluk als AJAX .. :smallgrin.gif:
Hoe bedoel je?

Martinez missen we echt stukken meer dan Antony, overigens (terwijl die laatste ook best goed was vanavond). Maar Martinez is echt zo’n klasbak… Zo ontzettend goed en slim, zowel met als zonder bal. Hij maakt het mogelijk voor een ploeg om constant op de helft van de tegenstander te spelen. Bijna in zijn eentje.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » wo okt 19, 2022 11:18 pm

Ja dat zag je heel goed tegen MCI . :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Jinne » do okt 20, 2022 6:36 am

Buiten City hebben ze de andere 3 toppers gewonnen. Allemaal thuis maar toch. Ze scoren nog wel steeds lastig.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » do okt 20, 2022 8:44 am

Zeker, maar zat wel een portie geluk bij, zoals b.v. tegen Liverpool .. En ach tis nog afwachten welke kant dit in gaat. Zou ie bij de eerste 4 dit jaar eindigen zou dat een knappe prestatie zijn.
Laatst gewijzigd door 999 op do okt 20, 2022 8:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » do okt 20, 2022 8:44 am

Jinne schreef:
do okt 20, 2022 6:36 am
Buiten City hebben ze de andere 3 toppers gewonnen. Allemaal thuis maar toch. Ze scoren nog wel steeds lastig.
Klopt. Staan maar 4 puntjes achter City op die moment volgens mij. Ik had het in ieder geval over het voetbal wat ze gisteren lieten zien. Spurs werden 90 minuten lang echt verkracht.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » do okt 20, 2022 11:37 am

Mason Greenwood op borgtocht vrij

Manchester United-aanvaller Mason Greenwood is woensdag alsnog op borgtocht vrijgelaten. De 21-jarige Engelsman werd maandag in voorlopige hechtenis genomen op beschuldiging van poging tot verkrachting, mishandeling en dwingend gedrag.

Op woensdag werd achter gesloten deuren een aanvraag voor de borgtocht behandeld. Een woordvoerder voor de rechtbank bevestigde dat de borgtocht was toegekend. Een van de voorwaarden is dat Greenwood geen contact mag hebben met getuigen, inclusief het vermeende slachtoffer.

De aanvaller werd in januari opgepakt op verdenking van verkrachting en mishandeling van zijn ex-vriendin. Hij kwam op borgtocht vrij, maar werd zaterdag opnieuw opgepakt en aangeklaagd.
De T.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Andriy Demchenko » do okt 20, 2022 11:44 am

Al met al had ome Erik ook best een zwaar programma al, want net de potten tegen Leeds en CP werden uitgesteld. Vervolgens al Arsenal, Tottenham, Liverpool, Newcastle en City gehad. Tegen City verloren en gelijk tegen Newcastle is niet slecht wat dat betreft. Komende week nog uit tegen Chelsea en daarna volgt een relatief meer makkelijke serie met West Ham, Aston, Fulham, Forrest, Wolves en Bournemouth + de inhaalwedstrijden tegen leeds en Crystal Palace dus.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Duke » do okt 20, 2022 11:55 am

Fijn dat ie het goed doet bij MU, ik gun het hem.

Alleen dat Engels van hem. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Scherrer » do okt 20, 2022 12:40 pm

Andriy Demchenko schreef:
do okt 20, 2022 11:44 am
Al met al had ome Erik ook best een zwaar programma al, want net de potten tegen Leeds en CP werden uitgesteld. Vervolgens al Arsenal, Tottenham, Liverpool, Newcastle en City gehad. Tegen City verloren en gelijk tegen Newcastle is niet slecht wat dat betreft. Komende week nog uit tegen Chelsea en daarna volgt een relatief meer makkelijke serie met West Ham, Aston, Fulham, Forrest, Wolves en Bournemouth + de inhaalwedstrijden tegen leeds en Crystal Palace dus.
United doet het tot nu toe en stuk beter tegen sterke tegenstanders, waarbij ze zich er terug laten zakken en in de omschakeling gevaar creëren, dan tegen kleinere ploegen die de bus parkeren. Het is dus maar de vraag of ze een makkelijkere serie gaan krijgen. Het ontbreekt United aan creativiteit en aanvallende topkwaliteit, wat je juist nodig hebt tegen dat soort tegenstanders.
***

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » do okt 20, 2022 12:44 pm

Scherrer schreef:
do okt 20, 2022 12:40 pm
Andriy Demchenko schreef:
do okt 20, 2022 11:44 am
Al met al had ome Erik ook best een zwaar programma al, want net de potten tegen Leeds en CP werden uitgesteld. Vervolgens al Arsenal, Tottenham, Liverpool, Newcastle en City gehad. Tegen City verloren en gelijk tegen Newcastle is niet slecht wat dat betreft. Komende week nog uit tegen Chelsea en daarna volgt een relatief meer makkelijke serie met West Ham, Aston, Fulham, Forrest, Wolves en Bournemouth + de inhaalwedstrijden tegen leeds en Crystal Palace dus.
United doet het tot nu toe en stuk beter tegen sterke tegenstanders, waarbij ze zich er terug laten zakken en in de omschakeling gevaar creëren, dan tegen kleinere ploegen die de bus parkeren. Het is dus maar de vraag of ze een makkelijkere serie gaan krijgen. Het ontbreekt United aan creativiteit en aanvallende topkwaliteit, wat je juist nodig hebt tegen dat soort tegenstanders.

Wedstrijd gezien gisteren? Vrijwel 90 minuten op de helft van Tottenham.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » do okt 20, 2022 12:45 pm

Duke schreef:
do okt 20, 2022 11:55 am
Fijn dat ie het goed doet bij MU, ik gun het hem.

Alleen dat Engels van hem. :excited.gif:

Vinden ze heerlijk daar. :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Duke » do okt 20, 2022 12:50 pm

Ja, ze hebben er geen moeite mee volgens mij.

https://www.youtube.com/watch?v=qPY0OSWauMU
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Andriy Demchenko » do okt 20, 2022 6:33 pm

Duke schreef:
do okt 20, 2022 11:55 am
Fijn dat ie het goed doet bij MU, ik gun het hem.

Alleen dat Engels van hem. :excited.gif:
Ik word een beetje moe van dat constante gehak op zijn mediaperformance. Zo begon het bij bAjax ook al. Wat heeft dat boertje van buten nou bij Ajax te zoeken. Dat loochenstrafte Ten Hag met resultaten en zelfs de grote provinciehaters sloten hem in de armen..... Bij United en Engeland worden dat soort zaken pas relevant als hij d.m.v. slecht onhadig taalgebruik een fout maakt die er voor zorgt dat hij een meme wordt vanwege die fout. Maar over de hele is het helemaal niet zo belangrijk, Ranieri was gewoon heel slecht in Engels, als je levert is dat geen enkel probleem.

https://www.youtube.com/watch?v=FSDR4GN_2eE

Kijk deze comedian doet het wel leuk

https://www.youtube.com/watch?v=UNOWcp8lvVU

Ten Hag dondert Christiano nu trouwens uit de selectie, hij voelt zich sterk genoeg inmiddels.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door columbus » do okt 20, 2022 11:00 pm

Mee eens Andriy. Vind het zo’n zwakte bod om zijn Engels te hebben. Hij maakt zich anders prima verstaanbaar en er zijn genoeg trainers die werkelijk nul woorden over grens spreken. Bij Bielsa liepen er non stop 2 tolken rond. Die Engelse trainer van Twente begon er niet eens aan. Kortom, genoeg voorbeelden te noemen. Ten Hag kan zich prima verstaanbaar maken in het Engels en begint een mooie basis neer te zetten bij United. Vind het wel knap hoe hij stoïcijns zijn gang gaat

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » vr okt 21, 2022 2:02 am

columbus schreef:
do okt 20, 2022 11:00 pm
Mee eens Andriy. Vind het zo’n zwakte bod om zijn Engels te hebben. Hij maakt zich anders prima verstaanbaar en er zijn genoeg trainers die werkelijk nul woorden over grens spreken. Bij Bielsa liepen er non stop 2 tolken rond. Die Engelse trainer van Twente begon er niet eens aan. Kortom, genoeg voorbeelden te noemen. Ten Hag kan zich prima verstaanbaar maken in het Engels en begint een mooie basis neer te zetten bij United. Vind het wel knap hoe hij stoïcijns zijn gang gaat
+1
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo okt 23, 2022 3:27 pm

Het gehak op zijn Engels is alleen één ding omdat zijn Nederlands ook wel hilarisch was. Maar doet het prima. Nu Ronaldo er nog helemaal uit flikkeren.
IK GELOOF!!!!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Andriy Demchenko » zo okt 30, 2022 8:49 pm

Bescheiden overwinning maar niet minder belangrijk,de TEn Hag trein is op stoom. Gary Neville noemde Martinez de beste speler tot nu toe. Een mooie reply op al die Nederlandse pseudo-analisten die Martinez [te klein voor de PL] en Ten Hag [geen mediaperfomance] al op het hakblok gelegd hadden.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie