Woestijn

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

columbus
Berichten: 5335
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Woestijn

Bericht door columbus » za dec 31, 2022 2:55 pm

Krankzinnig. Gewoon krankzinnig, die hele voetbalwereld is doorgeslagen en weg van de realiteit

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Woestijn

Bericht door Andriy Demchenko » zo jan 01, 2023 10:35 am

columbus schreef:
za dec 31, 2022 2:55 pm
Krankzinnig. Gewoon krankzinnig, die hele voetbalwereld is doorgeslagen en weg van de realiteit
'Ik kijk uit naar een nieuwe competitie. De manier waarop Al Nassr zich in het mannen- én vrouwenvoetbal ontwikkelt, is inspirerend. We hebben allemaal Saoedi-Arabië op het WK gezien, dit is een land met groot potentieel en hoge ambitie. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik alles gewonnen heb wat er te winnen valt in het Europese voetbal, dit is het juiste moment om mijn ervaring te delen in Azië.'

:biggrin.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Woestijn

Bericht door Cruijff » ma jan 02, 2023 11:51 am

Marillion schreef:
za dec 31, 2022 11:04 am
Ze moeten het natuurlijk allemaal lekker zelf weten. Maar het blijft een ontzettend treurig beeld. Grote voetballers die financieel echt al helemaal binnen zijn en dat op het laatste moment tóch nog een keer voor die grote zak met geld gaan.
columbus schreef:
za dec 31, 2022 2:55 pm
Krankzinnig. Gewoon krankzinnig, die hele voetbalwereld is doorgeslagen en weg van de realiteit
Ik kan me niet voorstellen dat je daar ooit gelukkig gaat worden.
De beelden waarop zijn zoontje hem goat moest noemen, gaven een heel verknipte privésituatie weer.

't zal zeer de vraag zijn of Cristiano Ronaldo wel een gelukkig mens is. In teamverband juichte hij vaak niet mee als een ploegmaat een cruciale goal maakte, ook maakte hij zo maniakaal jacht op doelpunten, dat hij maar bleef schieten in situaties dat de bal er gewoon echt niet in kon. Zoals een stilliggende bal op 37 meter.

Een groots 'Messi complex' heeft hij altijd al gehad, dat zal door het WK verveelvoudigd zijn. En dan schoot ik toch wel in de lach :smallgrin.gif: toen ik op de site van VI dit las:
https://www.vi.nl/nieuws/al-nassr-train ... o-en-messi

Al-Nassr-trainer Garcia maakt pijnlijke grap over Ronaldo en Messi

Afbeelding

Rudi Garcia is de nieuwe trainer van Cristiano Ronaldo, maar had liever Lionel Messi verwelkomd bij Al-Nassr. Althans, die grap maakte Garcia op een persconferentie vlak voordat de komst van Ronaldo bekend werd.

'Ik wilde eerst Messi uit Doha halen', zei Garcia lachend. Het is echter de vraag of Ronaldo die grap ook kan waarderen, zo concluderen media uit Spanje die massaal berichten over de opmerking die Garcia terloops maakte. 

Garcia liet in het verleden al blijken een liefhebber te zijn van Messi. Toen hij nog trainer was van AS Roma en het opnam tegen het Barcelona van Messi, noemde hij de Argentijn 'een van de beste, zo niet de beste speler ter wereld'.

Debuut
Ronaldo maakt mogelijk zijn debuut tegen Messi, zo werd vorige week al duidelijk. Op 19 januari speelt Paris Saint-Germain in Saoedi-Arabië een oefenwedstrijd tegen een gecombineerd elftal van Al-Nassr en Al-Hilal. Het zou kunnen dat zowel Ronaldo als Messi dan in actie komt.
:smallgrin.gif:

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Woestijn

Bericht door Mano » vr feb 10, 2023 9:10 am

Ronaldo scoort 4x

Krijg er wel de kriebels van.
Er staan 21 mensen op het veld om Ronaldo te bedienen.
NA elk doelpunt roept het publiek SUUUUUU
En hij staat er alsof hij net in de CL heeft gescoord.

Heeft een hoog Harlem Globbetrotters gehalte.
Beetje enge vertoning...licht sneu zelfs.... (in mijn ogen)
Keepertje staat vliegen te vangen en als een 38'er met bal sneller is dan de gehele achterhoede, houdt alles op :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58788
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Woestijn

Bericht door 999 » vr feb 10, 2023 10:29 am

:smallgrin.gif:

Plaats reactie