Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di sep 05, 2017 6:23 pm

Je kan te ver gaan.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » di sep 12, 2017 7:46 am

Vanavond een paar aardige wedstrijden op papier in de CL:

o.a.
Barcelona-Juve
Celtic-PSG
Roma-A Madrid

Ga het schakelprogramma van Ziggo weer opzetten, tegen wie speelt Ajax of beginnen die net zoals wij morgen pas aan hun CL avontuur?
YNWA

wimpey
Berichten: 51823
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » di sep 12, 2017 8:10 am

Leuk, echt voetbal vanavond. Ik zit in het zwart-wit voor de TV. Juve moet Baffa weer een pak rammel kunnen geven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League

Bericht door 999 » di sep 12, 2017 9:48 am

Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit welke club wie een pak rammel geeft.Maar hopelijk weer wat potjes voetbal van een redelijk niveau.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » di sep 12, 2017 10:46 am

wimpey schreef:Leuk, echt voetbal vanavond. Ik zit in het zwart-wit voor de TV. Juve moet Baffa weer een pak rammel kunnen geven.
Moeilijk, het moge duidelijk zijn dat ik weinig op heb met die vallers uit Catalonië maar Italiaans voetbal is ook niet mijn favoriet, gelijkspel dan maar.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » di sep 12, 2017 9:01 pm

Er zijn nog scheidsrechters die genoeg van dat kaartenvragen hebben en de vrager zelf geel geven. :biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » di sep 12, 2017 9:02 pm

Ik schakel net in. Barcelona staat 2-0 voor na 60 minuten. Niks gezien, maar het zal wel door de scheids komen. :smallgrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » di sep 12, 2017 9:12 pm

Whoops. Nice goal. Nifty.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5352
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Champions League

Bericht door columbus » di sep 12, 2017 9:19 pm

1e helft had Juventus de betere mogelijkheden, maar niet veel beter dan Barcelona. 2e helft is Barcelona heer en meester.

Heerlijk dat de scheids een kaart trekt voor Messi die nadrukkelijk om een kaart vraagt. Nu de rest van de scheidsrechters nog

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » di sep 12, 2017 9:25 pm

Ondertussen laat de oppervaller met gebaartjes in Glasgow weer even zien wat een griezel hij is. :excited.gif:
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Champions League

Bericht door GangstaRiB » di sep 12, 2017 9:28 pm

Messi lijkt bevrijdt van Neymar. Speelt fantastisch. Heel Barca speelt goed moet ik zeggen. Trainertje lijkt het aardig voor elkaar te hebben.

wimpey
Berichten: 51823
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » wo sep 13, 2017 7:50 am

InnerHarbour schreef:Er zijn nog scheidsrechters die genoeg van dat kaartenvragen hebben en de vrager zelf geel geven. :biggthumpup.gif:
Dat was mooi, ja. :biggthumpup.gif:

Baffa had het voor rust lastig met Juve-B. Countergoal van Messi zat er wel prachtig in. En rechtsback Semedo is een aanzienlijke versterking t.o.v. vorig seizoen.

Veldbezetting was wat vreemd bij Baffa. Suarez in de spits, Messi daarachter, Dembélé vanaf rechts. Alba moet de gehele linkerkant bestrijken. De ploeg is 'in de jaren', de goede seizoensstart lijkt me een gevalletje zwaluw, zomer.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » wo sep 13, 2017 8:15 am

Van 'Juve moet Barca kunnen oprollen' tot Juve-B en 'het gast binnenkort vast weet helemaal mis'. Blijven draaien totdat je een keer gelijk krijgt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League

Bericht door 999 » wo sep 13, 2017 8:54 am

Precies, kinderlijk lachwekkend.Messi zijn gele kaart is terecht natuurlijk daar niet van, maar die droplul vergeet natuurlijk wel de gele kaart te trekken voor de overtreding op Messi.Zat er trouwens verschillende keren flink naast met zijn beslissingen aan beide kanten.

Volgens mij is dit jaar 6 dat het weer mis zal moeten gaan.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo sep 13, 2017 9:08 am

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Er zijn nog scheidsrechters die genoeg van dat kaartenvragen hebben en de vrager zelf geel geven. :biggthumpup.gif:
Dat was mooi, ja. :biggthumpup.gif:
Ik heb die Catalaanse kwalletjes wel 10 maal de scheids zien bestormen -en ik kijk het switch programma, zal nog wel meer geweest zijn- met griezel iniesta voorop, en maar kijken of we er een uit kunnen krijgen. Kutvolk.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 13, 2017 9:18 am

Dat gekke Celtic weet zich toch vaak te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Maar dan is het ook wel weer klaar ook he? 0-5 in eigen huis en dan moet Bayern nog langskomen. Al zouden ze normaal gesproken wel met Anderlecht moeten kunnen strijden om de derde plaats. Spannend gaat die poule verder niet worden.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51823
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » wo sep 13, 2017 9:45 am

999 schreef: Volgens mij is dit jaar 6 dat het weer mis zal moeten gaan.
Vorig seizoen voorspeld dat ze niets zouden winnen. Zat er niet heel ver naast.

Maar ja, mensen die geen voorspelling doen zijn wel experts. :smallgrin.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Champions League

Bericht door Mr. Ajax » wo sep 13, 2017 10:06 am

Raymon schreef:Van 'Juve moet Barca kunnen oprollen' tot Juve-B en 'het gast binnenkort vast weet helemaal mis'. Blijven draaien totdat je een keer gelijk krijgt.
:smallgrin.gif:


Hoezo Juve-B overigens? Chiellini, Khedira en Mandzukic waren er niet bij, maar het is ook weer niet alsof ze met eerstejaars B-junioren als vervangers speelden?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 13, 2017 10:12 am

Hebben clubs van dergelijke status en omvang sowieso niet een selectie die groot genoeg is om twee volwaardige elftallen op te stellen?

Ik snap wel dat dit voor één of twee absoluut bepalende spelers lastig is. Maar geld is het probleem niet.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo sep 13, 2017 10:18 am

Juventus heeft een aantal jaar natuurlijk prima aankopen gedaan. Nu ze meer geld hebben en met de top mee willen doen merk je dat het lastiger wordt. Er blijven is nou eenmaal moeilijker dan er komen.

Wimpey noemde DeSciglio een betere back dan wat er bij Barca rondloopt... lijkt me ook niet geheel waar.

Gele kaart is zeker terecht en het geklaag moet afgelopen zijn... maar straf dan wel de spelers die als blinden lopen te schoppen :excited.gif:
Of vond je het geen gele kaart, IH? :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51823
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » wo sep 13, 2017 10:41 am

Lionel schreef: Wimpey noemde DeSciglio een betere back dan wat er bij Barca rondloopt... lijkt me ook niet geheel waar.
Hij raakte al vroeg geblesseerd, dus lijkt het me lastig om dat oordeel te vellen.

Mandzukic, Khedira, Höwedes, Chiellini, Marchisio, Cuadrado, Lichtsteiner: dat hakt er nogal in.

Kan me niet voorstellen dat Baffa hoge ogen gaat gooien met deze ploeg. Middenveld is traag, centrum vind ik ook niet veel. Zo, nu kunnen alle AT-ers die zich nooit aan een voorspelling wagen zich weer in de handen wrijven wanneer Baffa dit seizoen alles wint. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo sep 13, 2017 10:41 am

Blind schoppen wordt in de regel wel degelijk bestraft, dat gejank, vallen en kaarten vragen doorgaans juist niet.

BTW, RM speelt Barcelona compleet ondersteboven, geen kampioenschap voor de vallers of CL.
YNWA

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo sep 13, 2017 11:02 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: Wimpey noemde DeSciglio een betere back dan wat er bij Barca rondloopt... lijkt me ook niet geheel waar.
Hij raakte al vroeg geblesseerd, dus lijkt het me lastig om dat oordeel te vellen.

Mandzukic, Khedira, Höwedes, Chiellini, Marchisio, Cuadrado, Lichtsteiner: dat hakt er nogal in.

Kan me niet voorstellen dat Baffa hoge ogen gaat gooien met deze ploeg. Middenveld is traag, centrum vind ik ook niet veel. Zo, nu kunnen alle AT-ers die zich nooit aan een voorspelling wagen zich weer in de handen wrijven wanneer Baffa dit seizoen alles wint. :smallgrin.gif:
Ze hadden niet allemaal gespeeld. Lichtsteiner was vorig jaar ook geen basisspeler. Cuadrado ook niet. Chiellini mis je natuurlijk wel, klasbak.

Middenveld van Barca is zeker traag maar denk dat met Messi op 9 dat ook wel goed komt. Ze moeten daar echter nog steeds een topper voor aantrekken. Paulinho viel niet eens slecht in overigens.

Bij Madrid moeten ze weer ff normaal gaan doen. Dan hebben ze een fantastische ploeg, maar nu worden ook de wissels opgehemeld en dat is niet echt goed. Ben benieuwd. Messi fit blijft de beste.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 13, 2017 11:43 am

De UEFA stelt een onderzoek in naar de Celtic supporter die zijn elftal te hulp schoot:

Afbeelding

Dat kon wel eens een pittige straf worden.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Champions League

Bericht door beelzebub » wo sep 13, 2017 6:40 pm

OK dan. Asensio speelt niet mee, omdat hij door zijn benen te scheren een ingegroeide haar en ontsteking heeft nu. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie