Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
100%
Internazionale
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

DelToro
Berichten: 1258
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Champions League

Bericht door DelToro » do apr 28, 2022 8:44 am

wimpey schreef:
wo apr 27, 2022 9:53 pm
TGV Liverpool. Hoe houden die lui die intensiteit vol? Doen om alle prijzen nog mee.
Heb ooit een artikel gelezen waarin werd beweerd dat 63% van de selectie astma heeft. Dan weet je over het algemeen wel hoe laat 't is.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do apr 28, 2022 8:48 am

DelToro schreef:
do apr 28, 2022 8:44 am
Heb ooit een artikel gelezen waarin werd beweerd dat 63% van de selectie astma heeft. Dan weet je over het algemeen wel hoe laat 't is.
Vertel? Dope?

DelToro
Berichten: 1258
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Champions League

Bericht door DelToro » do apr 28, 2022 8:50 am

Ik weet alleen hoe het werkt in de wielersport, maar daar heeft ook een abnormaal hoog percentage van de renners astma. Dat stelt ze in staat om medicatie te nemen die eigenlijk op de dopinglijst staan en dat je uithoudingsvermogen ten goede komt.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do apr 28, 2022 9:28 am

DelToro schreef:
do apr 28, 2022 8:50 am
Ik weet alleen hoe het werkt in de wielersport, maar daar heeft ook een abnormaal hoog percentage van de renners astma. Dat stelt ze in staat om medicatie te nemen die eigenlijk op de dopinglijst staan en dat je uithoudingsvermogen ten goede komt.
Zou een goede verklaring zijn, ja. Ze komen niet opgefokt gedrogeerd over trouwens. Niet à la Moreno Torricelli bij Juve. :smallgrin.gif: Andere tijd, betere drugs. :smallgrin.gif:

Ik vind het een prachtig team. Thiago is beter dan ooit i.m.o. Echt de patron met 2 lopers, die 'm defensief ontlasten. Van Dijk was gisteren briljant. En voorin... Antony moet goed kijken naar Salah. Die loopt bij een lange bal gewoon tegen z'n man op en wint zo menig duel. Hij wisselt zijlijn en opduiken in de as geweldig af. Geweldige speler.

DelToro
Berichten: 1258
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Champions League

Bericht door DelToro » do apr 28, 2022 9:35 am

wimpey schreef:
do apr 28, 2022 9:28 am
DelToro schreef:
do apr 28, 2022 8:50 am
Ik weet alleen hoe het werkt in de wielersport, maar daar heeft ook een abnormaal hoog percentage van de renners astma. Dat stelt ze in staat om medicatie te nemen die eigenlijk op de dopinglijst staan en dat je uithoudingsvermogen ten goede komt.
Zou een goede verklaring zijn, ja. Ze komen niet opgefokt gedrogeerd over trouwens. Niet à la Moreno Torricelli bij Juve. :smallgrin.gif: Andere tijd, betere drugs. :smallgrin.gif:

Ik vind het een prachtig team. Thiago is beter dan ooit i.m.o. Echt de patron met 2 lopers, die 'm defensief ontlasten. Van Dijk was gisteren briljant. En voorin... Antony moet goed kijken naar Salah. Die loopt bij een lange bal gewoon tegen z'n man op en wint zo menig duel. Hij wisselt zijlijn en opduiken in de as geweldig af. Geweldige speler.
Ja, het is duidelijk een mildere vorm.
Heb 't net nog even opgezocht en het middel waar 't om gaat (salbutamol) mag ook door sporters gebruikt worden, alleen maar in kleine dosering. Als je astma hebt, dan is dat een vrijbrief om meer van het middel te mogen nemen. Dit is ook waar de dopingzaak van Chris Froome destijds over ging.

Kwam daarbij ook deze tweet tegen:
https://twitter.com/RobicCoaching/statu ... wsrc%5Etfw

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do apr 28, 2022 10:43 am

wimpey schreef:
wo apr 27, 2022 9:53 pm
TGV Liverpool. Hoe houden die lui die intensiteit vol? Doen om alle prijzen nog mee.
Ze spelen goed voetbal, Wimpey. Dat scheelt. Als je zoals Ajax voetbalt kost het meer kracht… zelfs als je zoals Haller en Blind niet beweegt.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do apr 28, 2022 12:50 pm

Mij lijkt dat EtH ons meer naar City dan naar Liverpool heeft gemodelleerd. Inverted backs, spelen op balbezit etc.

Ik wens Ten Hag trouwens veel wijsheid toe bij Man U. Die lui liggen lichtjaren achter. Dit seizoen zien we City en Liverpool op een niveau dat we nog niet eerder hebben gezien. Het zijn perfect afgestemde machines.

Enorm knap dat Klopp en Pep, die al zo lang bij die clubs rondlopen, erin slagen om zulke ploegen neer te zetten. Ja, ze hebben de knaken. Maar die 2 zijn qua vakmanschap van extreem niveau. Spelers als De Bruyne en Thiago nóg beter maken dan ze al waren, dat zie ik Poch, Nagelsmann, Allegri e.c. niet doen.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do apr 28, 2022 2:29 pm

wimpey schreef:
do apr 28, 2022 12:50 pm
Mij lijkt dat EtH ons meer naar City dan naar Liverpool heeft gemodelleerd. Inverted backs, spelen op balbezit etc.

Ik wens Ten Hag trouwens veel wijsheid toe bij Man U. Die lui liggen lichtjaren achter. Dit seizoen zien we City en Liverpool op een niveau dat we nog niet eerder hebben gezien. Het zijn perfect afgestemde machines.

Enorm knap dat Klopp en Pep, die al zo lang bij die clubs rondlopen, erin slagen om zulke ploegen neer te zetten. Ja, ze hebben de knaken. Maar die 2 zijn qua vakmanschap van extreem niveau. Spelers als De Bruyne en Thiago nóg beter maken dan ze al waren, dat zie ik Poch, Nagelsmann, Allegri e.c. niet doen.
Thiago is zo slecht nog niet hè?

Punt welke ik wilde maken is dat Liverpool niet alleen hard en veel rent. Ze voetballen ook gewoon goed. Los van de style.
IK GELOOF!!!!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Champions League

Bericht door Andriy Demchenko » di mei 03, 2022 4:02 pm

wimpey schreef:
do apr 28, 2022 12:50 pm
Mij lijkt dat EtH ons meer naar City dan naar Liverpool heeft gemodelleerd. Inverted backs, spelen op balbezit etc.

Ik wens Ten Hag trouwens veel wijsheid toe bij Man U. Die lui liggen lichtjaren achter. Dit seizoen zien we City en Liverpool op een niveau dat we nog niet eerder hebben gezien. Het zijn perfect afgestemde machines.

Enorm knap dat Klopp en Pep, die al zo lang bij die clubs rondlopen, erin slagen om zulke ploegen neer te zetten. Ja, ze hebben de knaken. Maar die 2 zijn qua vakmanschap van extreem niveau. Spelers als De Bruyne en Thiago nóg beter maken dan ze al waren, dat zie ik Poch, Nagelsmann, Allegri e.c. niet doen.
Ten Hag zal vooral progressie moeten laten zien en bewijzen dat de som der delen meer is dan 1, denk dat hij dan best derde mag eindigen als Liverpool en City weer zo goed zijn. Bij dit Man Utd zitten veel hiaten, ik denk daarom ook wel dat de transferperiode bepalend wordt voor Ten Hags succes. Als hij erin slaagt een paar goede spelers aan te trekken dan kan hij een revolutie moeten ontkennen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Champions League

Bericht door columbus » di mei 03, 2022 8:42 pm

Dat was toch een penalty voor Villarreal? Liverpool wordt geholpen

Nu wel 2-0! Leuk.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » di mei 03, 2022 9:18 pm

Druk wordt wel heel hoog. Zie ze dat niet volhouden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » di mei 03, 2022 9:20 pm

En boem, door de beentjes...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Champions League

Bericht door columbus » di mei 03, 2022 9:21 pm

Au. Blundertje van de keeper! Jammer hoor, gun het Villarreal wel maar dat komt meer door mijn lichte aversie tegen Liverpool

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » di mei 03, 2022 9:26 pm

Villareal wordt nu gewoon overlopen. Liverpool veel beter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Champions League

Bericht door columbus » di mei 03, 2022 9:29 pm

Zeux schreef:Villareal wordt nu gewoon overlopen. Liverpool veel beter.
De benzinetank van Villarreal is leeg, die hebben de eerste helft het gaspedaal mega ingetrapt. Is niet vol te houden en je ziet dat de niet meer zoveel de 2e bal winnen. En het staat bij Liverpool nu beter. Jammer

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Champions League

Bericht door Trab » di mei 03, 2022 9:37 pm

Wat een kutkeeper. Verschrikkelijk wat een kutkeeper hebben wij


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » wo mei 04, 2022 8:39 pm

Het sprankelt nog niet zoals vorige week...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » wo mei 04, 2022 9:32 pm

Engeland-Engeland in de finale dus (of Real moet het vuur kunnen vinden).
Zowel in PL als CL dezelfde teams die strijden om het bot.

In de PL zijn dit nog de wedstrijden:

7 mei:
Liverpool - Tottenham (5)
8 mei
City - Newcastle (10)

10 mei
Aston Villa (13) - Liverpool
11 mei
Wolverhampton (8) - City

15 mei
West Ham (7) - City
17 mei
Southampton (15) - Liverpool

22 mei
City - Aston Villa (13)
Liverpool - Wolverhampton (8)

28 mei
Finale CL (Stade de France - Parijs)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » wo mei 04, 2022 9:48 pm

Nog 6 hete minuutjes ineens. :-)

En oeps, 2-1...

Bizar. In twee minuten extra tijd spoelt City de wedstrijd door het putje.
Laatst gewijzigd door zeux op wo mei 04, 2022 9:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Jinne » wo mei 04, 2022 9:49 pm

Hoppa
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » wo mei 04, 2022 9:50 pm

Leuk!! :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Champions League

Bericht door columbus » wo mei 04, 2022 9:57 pm

Ik was al weg gezapt

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Jinne » wo mei 04, 2022 10:03 pm

Nu 3-1.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » wo mei 04, 2022 10:36 pm

Haha, Real vond het vuur en geen Engels-Engelse-finale.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo mei 04, 2022 10:37 pm

Real vond toch helemaal niks?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie