UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Echt he! 2e ring was mooi geweest!Beloki schreef:Inderdaad. Hij moest wel iets doen, met Anelka achter hem. Maar hij moest gewoon zijn schoen ertegen zetten de tweede ring in, in plaats van zo'n stijlvol snoekduikje. Idioot dat het is.Rishi schreef:Waarom kopt die lul die bal? Wat een ezel!
IK GELOOF!!!!!!
joey schreef:O, hoe is het dan afgelopen? Ik vond het zo saai dat ik het heb afgezet.

Belachelijk inderdaad. Volgens mij probeerde Gerrard gewoon te schieten.Rishi schreef:Het is wel een mooie one-touch aanval
DAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Verder leek het ook helemaal nergens op. Wat een balverlies zeg. Bij Chelsea leken de meesten er zelfs geen zin in te hebben. Inspiratieloze ploeg. Tijd voor jongens als Lampard en Drogba om hun heil ergens anders te zoeken.
Ik zou sowieso Ballack niet opstellen of de vleugelspelers dieper laten startenMr. Ajax schreef:Rishi schreef:Ik vind de opstelling ook zo kansloos. Makelele, Lampard en Ballack. Lampard heeft amper de ruimte om zich te bewegen joh.
Waarom vind je dat?
Verder over vanavond dan:
Barcelona - Manchester Utd. 1-2
IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Ik zou sowieso Ballack niet opstellen of de vleugelspelers dieper laten startenMr. Ajax schreef:Rishi schreef:Ik vind de opstelling ook zo kansloos. Makelele, Lampard en Ballack. Lampard heeft amper de ruimte om zich te bewegen joh.
Waarom vind je dat?
Verder over vanavond dan:
Barcelona - Manchester Utd. 1-2
Ik vind Ballack een geweldenaar hoor. Zou bij mij er altijd in staan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat een vre-se-lijke kutploeg inderdaad. Liverpool probeert tenminste nog te voetballen, dat Chelsea staat alleen maar ballen naar voren te lellen en ellebogen uit te delen in luchtduels. Dat laatste lijkt me de hand van HtC, die heeft het immers achter de ellebogen.Peter schreef: Wat is dat Chelsea toch maar matig, zeg.

Hij zag er patent uit trouwens in z'n campingsmoking, al kauwgum kauwend. Het enige dat eraan ontbreekt, is een kaalgeschoren kop. Wat een vreselijke proleet is die man.
Laat Liverpool a.u.b. de finale halen, want wat dat Chelsea met al die miljoenen op het veld aan 'voetbal' brengt, vloekt met werkelijk iedere vorm van goede smaak. Als dat de toekomst van het voetbal is, kunnen we de bal beter opbergen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Is toch ook zo?
Dat Chelsea was wanstaltig slecht. Als je eens ziet wie daar meedoen, dan is het een wonder dat die Grant er nog mag zitten. Ze wilden 'sexy voetbal', maar deze coach is nog rampzaliger qua attractiviteit dan Mourinho. Mourinho haalde tenminste nog succes met een doordacht systeem en tactisch vernuft. Dit lijkt werkelijk waar nergens op.
Dat Chelsea was wanstaltig slecht. Als je eens ziet wie daar meedoen, dan is het een wonder dat die Grant er nog mag zitten. Ze wilden 'sexy voetbal', maar deze coach is nog rampzaliger qua attractiviteit dan Mourinho. Mourinho haalde tenminste nog succes met een doordacht systeem en tactisch vernuft. Dit lijkt werkelijk waar nergens op.
Maar wimpey moet al twee jaar lang in elke post telkens wat over Ten Cate zeggen. De haat zit heel erg diep. Waarom weet niemand hoor...Peter schreef:Is toch ook zo?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -