Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 18, 2007 4:35 pm

Kijk maar eens op het forum van www.werder.de

Vind het niet zo vreemd, want Rosenberg kan de kar niet trekken. Voorheen waren alle ogen gericht op Klose, toen kon Rosi in de luwte afvallende balletjes oppikken.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 18, 2007 5:21 pm

Rosenberg is ook geen man die de kar kan trekken. Voor Bremen is hij een breedte-investering, daar moet je gewoon reëel in zijn. Een goede 12e man.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Zuidema

Bericht door Zuidema » za aug 18, 2007 10:35 pm

Jöhnk schreef:Weet ik, maar ik moet altijd zo lachen om die Duitse sensatiepers. Overigens zet ik zeer mijn vraagtekens bij de kwaliteit van dit interview en lijkt die foto me bewerkt.
Zelfs Frau Monica Lierhaus sloot de Sportschau vanavond af met die foto onder zwaar afkeurende woorden richting Vaart. En in de kop van het HSV-forum is de pasfoto van Vaart al ingewisseld voor een andere speler. Tot voor kort werd ie daaro nog verafgood. Het kan snel gaan...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za aug 18, 2007 10:51 pm

Ik kan me gezien de houding en mentaliteit van veel spelers heden ten dage wel voorstellen dat supporters de pik op je gaan krijgen.

Duke

Bericht door Duke » za aug 18, 2007 10:57 pm

Zuidema schreef:
Jöhnk schreef:Weet ik, maar ik moet altijd zo lachen om die Duitse sensatiepers. Overigens zet ik zeer mijn vraagtekens bij de kwaliteit van dit interview en lijkt die foto me bewerkt.
Zelfs Frau Monica Lierhaus sloot de Sportschau vanavond af met die foto onder zwaar afkeurende woorden richting Vaart. En in de kop van het HSV-forum is de pasfoto van Vaart al ingewisseld voor een andere speler. Tot voor kort werd ie daaro nog verafgood. Het kan snel gaan...
Het lijkt er op dat ze bij HSV dan toch rekening houden met een vertrek van Rafael.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 19, 2007 1:40 pm

Thomas schreef:Ik zal het nog maar een keer herhalen: er is maar één titelkandidaat in Duitsland. De rest van de uitdagers gaan een kansloze missie tegemoet. In Spanje (Real Madrid) of Engeland (Chelsea) kan het nog voorkomen dat de biggest spender het niet redt, maar dat gaat Bayern in de Bundesliga niet overkomen. Daarnaast is dit team, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het sterrenensemble van Real van een paar jaar terug, wel degelijk in balans dankzij evenwichtige spelers als Ze Roberto en de geweldige Altintop. Het moet een genot zijn om die laatste speler in je team te hebben.

Bayern gaat dit seizoen op z'n sloffen kampioen worden. Daar zorgen Ribèry en Toni wel voor. Die spelen allebei geweldig. Klose is eigenlijk overbodig.
Bayern heeft inderdaad een topteam. Vind alleen de verdediging ( met name centraal) wat magertjes. Daar kan wel een topper bij. Ben niet gecharmeerd van Lucio, Demi en die Belg.

Altintop ken ik wel maar wist niet dat hij zo goed was....Thomas, vind jij hem echt zo goed of is het meer dat hij overal kan spelen?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 19, 2007 2:14 pm

Duke schreef:Het lijkt er op dat ze bij HSV dan toch rekening houden met een vertrek van Rafael.
Hoezo?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 19, 2007 5:19 pm

Rishi schreef:Altintop ken ik wel maar wist niet dat hij zo goed was....Thomas, vind jij hem echt zo goed of is het meer dat hij overal kan spelen?
Heerlijke speler om bij de selectie te hebben inderdaad. Op zo'n 5 verschillende plekken inzetbaar en zelden echt slecht.

Frank

Bericht door Frank » zo aug 19, 2007 5:29 pm

vd Vaart scoort de 1 - 0 via een penalty... :hypocrite.gif:

Duke

Bericht door Duke » zo aug 19, 2007 5:38 pm

joey schreef:
Duke schreef:Het lijkt er op dat ze bij HSV dan toch rekening houden met een vertrek van Rafael.
Hoezo?
Omdat (zoals in het bericht boven dat van mij werd beweerd) de foto van Van der Vaart op het HSV-forum vervangen is.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 19, 2007 5:42 pm

Frank schreef:vd Vaart scoort de 1 - 0 via een penalty... :hypocrite.gif:
Er is vast geen enkele HSV-supporter die juicht. :hypocrite.gif:

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo aug 19, 2007 9:48 pm

Thomas schreef:
Frank schreef:vd Vaart scoort de 1 - 0 via een penalty... :hypocrite.gif:
Er is vast geen enkele HSV-supporter die juicht. :hypocrite.gif:
Afgaande op de samenvatting werd hij inderdaad bij de introductie met een flink fluitconcert ontvangen, maar wist daarna met de nodige fraaie voetbalstaaltjes het publiek weer voor zich te winnen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo aug 19, 2007 9:49 pm

Net alsof daar wat mis mee is.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo aug 19, 2007 9:55 pm

Daar is niks mis mee.

jabu

Bericht door jabu » ma aug 20, 2007 7:26 pm

Hij zal uiteindelijk toch nog wel gaan. Voor Sneijder had Valencia dus eigenlijk ook meer geld gehad. Ze zullen nu wel ver gaan omdat ze ook al naast hem grepen:
Valencia verhoogt bod op Van der Vaart

HAMBURG - Valencia heeft het bod op voetballer Rafael van der Vaart flink verhoogd. Dat meldden Duitse media maandag.

De Spaanse club wil de aanvallende middenvelder voor 22 miljoen euro overnemen van Hamburger SV. Het vorige bod van Valencia bedroeg 14 miljoen euro.
Nu.nl

Ik vraag mij wel af hoe ze dat bij Valencia willen gaan doen met Silva, Vicente en Van der Vaart.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 8:36 pm

Laat die jongen toch gaan. 22 miljoen is een mooi bedrag.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma aug 20, 2007 8:48 pm

Ja laat hem maar gaan.. het is anders zo zielig voor hem.. straks gaat ie nog huilen. Wat een gezeur zeg, hij heeft met zn volle verstand een contract getekend en HSV bouwt een ploeg om hem heen, dus niet zeiken.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 9:29 pm

Natuurlijk, HSV wil niets liever dan dat hij zijn contract uitdient... :hypocrite.gif:

Kom op, zeg! Het is nooit de bedoeling van VDV geweest om zijn halve carrière in Hamburg te blijven hangen, dat weten ze bij HSV best. En over een jaar is het elftal plotseling niet meer om hem gebouwd, want dan willen ze hem verkopen, anders loopt hij het jaar daarop voor anderhalf miljoen euro de deur uit.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 20, 2007 9:37 pm

HSV schijnt beloofd te hebben dat het mee zou denken wanneer een Spaanse topclub zich zou melden. Als dat klopt vind ik hun houding niet erg netjes.

Verder klopt het ook wat joey zegt. Hsv zegt nu 'KONTRAKT IST KONTRAKT!', maar over twee jaar zeker wel gaan jammeren als VDV voor 1,5 miljoen de deur uit wandelt. :smallgrin.gif:

jabu

Bericht door jabu » ma aug 20, 2007 9:49 pm

:pepsi.gif:
DUITS PASPOORT VOOR VAN BOMMEL?

De spelers van het Nederlands voetbalelftal zijn vandaag bij elkaar gekomen voor de wedstrijd van woensdag tegen Zwitserland. Niet van de partij is Mark van Bommel. Die gaf eerder al aan nooit meer in een team te willen spelen dat onder leiding staat van Marco van Basten. Daarmee is niet gezegd dat Van Bommel verloren gaat voor het internationale voetbal. De Maasbrachtenaar overweegt een Duits paspoort aan te vragen om zodoende voor Die Mannschaft uit te kunnen komen.
TV Limburg
Laatst gewijzigd door jabu op ma aug 20, 2007 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 20, 2007 9:50 pm

Uh, ben ik nou gek of kan dat helemaal niet?

jabu

Bericht door jabu » ma aug 20, 2007 9:50 pm

Volgens mij kan dat inderdaad helemaal niet. Hij heeft al a-interlands voor Oranje gespeeld.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 10:24 pm

Van der Vaart komt bij Oranje op adem

KATWIJK - Valencia verhoogde gistermiddag zijn bod op Rafael van der Vaart tot 22 miljoen euro, maar de Oranje-international rekent helemaal nergens op.

Een handjevol cameraploegen verwelkomde Rafael van der Vaart gistermiddag bij hotel Huis ter Duin, waar het Nederlands elftal verzamelde voor het oefenduel van morgen in en tegen Zwitserland. De HSV-middenvelder was niet bijster onder de indruk van de ontvangst. ,,Lekker rustig hier,’’ zegt hij na de ontspannen avondtraining.

,,Na alle commotie van de laatste weken is het echt lekker om hier te zijn,’’ aldus Van der Vaart. ,,Even een andere omgeving, andere mensen om me heen. Want leuk was het in Hamburg niet de laatste dagen. Mijn vrouw en kind zijn ook even in Nederland, dat is wel zo rustig voor ze. We konden amper de deur uit.’’

Zijn intieme dans met Valencia maakte de laatste dagen een storm van verontwaardiging los in Hamburg. Woedende supporters, Bild-fotografen voor de deur en dreigbrieven in zijn postvak. ,,Daar ga ik niet over zeuren, want ik heb er zelf voor gekozen,’’ aldus Van der Vaart. ,,Ik ben eerlijk geweest over wat ik wil. Ik wil naar Valencia en dat wil ik nog steeds. Dat mensen daar boos om zijn begrijp ik best, maar daar kan ik ook niets aan doen.’’

Terwijl Van der Vaart ontspande in het spelershotel in Noordwijk, verhoogde Valencia gistermiddag zijn bod tot 22 miljoen euro. ,,Maar zover ik weet willen ze bij HSV nog steeds niet praten. Welk bedrag Valencia ook neerlegt, ze willen gewoon niet om de tafel gaan zitten. Tsja, dan wordt het wel erg lastig. Ze willen me per se houden.’’

Van der Vaart kan bovendien een forse boete tegemoet zien, nadat hij vorige week pontificaal met een Valencia-shirt in de Spaanse krant AS had geposeerd. Technisch directeur Dietmar Beiersdorfer van HSV kondigde gisteren een ‘recordboete’ aan. ,,Daar moeten we maar eens over gaan praten,’’ zegt Van der Vaart laconiek, ,,want die boete wil ik niet betalen. Ik begrijp dat ze het niet leuk vonden dat ik met dat shirt in de krant stond, maar ik wilde daarmee mijn gevoel duidelijk maken. En ach, het was nog een oud Valencia-shirt ook... Hoe hoog die boete is? Euhm, dat weet ik niet precies, 30.000 euro ofzo.’’

De middenvelder weigert zich zomaar naar de houding van HSV te schikken en wijst op een mondelinge afspraak. ,,Drie weken voor het eind van vorig seizoen heb ik een gesprek gehad met voorzitter Hoffmann,’’ vertelt Van der Vaart. ,,Hij vroeg me hoe HSV me ook in het nieuwe seizoen blij kon maken. Ik heb gezegd dat ik geen contractverbetering hoefde, maar dat áls er een Europese topclub zou komen, ik hoopte dat HSV in elk geval het gesprek aan zou gaan.’’

Hoffmann knikte instemmend, maar de preses gaf volgens hem daarna niet thuis. ,,Nu hebben ze opeens allemaal last van geheugenverlies, terwijl ik Valencia specifiek heb genoemd als één van de clubs die ik onder de absolute top schaar.’’ Voor donderdag 31 augustus om 18.00 uur wil Van der Vaart duidelijkheid over zijn toekomst.

Die dag sluit de transfermarkt en ’savonds speelt HSV zijn returnduel in de UEFA Cup-voorronde tegen Honved Boedapest. ,,Voor die tijd moet het duidelijk zijn. Is het dan niet rond, dan blijf ik en zal ik mijn stinkende best doen voor HSV. Maar ik hoop dat er de komende dagen wat beweging komt. Eindelijk.’’
Ad

generaal

Bericht door generaal » ma aug 20, 2007 11:06 pm

Jabu schreef::pepsi.gif:
DUITS PASPOORT VOOR VAN BOMMEL?

De spelers van het Nederlands voetbalelftal zijn vandaag bij elkaar gekomen voor de wedstrijd van woensdag tegen Zwitserland. Niet van de partij is Mark van Bommel. Die gaf eerder al aan nooit meer in een team te willen spelen dat onder leiding staat van Marco van Basten. Daarmee is niet gezegd dat Van Bommel verloren gaat voor het internationale voetbal. De Maasbrachtenaar overweegt een Duits paspoort aan te vragen om zodoende voor Die Mannschaft uit te kunnen komen.
TV Limburg
Als je denkt dat dit serieus is, dan heb ik medelijden met je.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 21, 2007 6:35 am

Jabu schreef:Volgens mij kan dat inderdaad helemaal niet. Hij heeft al a-interlands voor Oranje gespeeld.
Wat mij betreft maken we voor Von Bommel een uitzondering. Het is voor iedereen toch duidelijk dat die jongen eigenlijk altijd al duitser is geweest?
Nil volentibus arduum

Plaats reactie