Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Sandro

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Sandro » ma apr 04, 2016 11:27 am

Er staan er twee klaar schrijf je en Lionel en ik hadden net gepost. Wie bedoelde je dan? :confused.gif:

Maar fijn dat je op mijn punt dat Leicester als een echt team speelt kennelijk niks op te merken hebt :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Sandro op ma apr 04, 2016 11:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 04, 2016 11:28 am

InnerHarbour schreef:Er is er maar 1 die het niet begrijpt en dat ben jij Rishi, het gaat er niet om hoeveel een club kan besteden, en Leicester kan genoeg besteden maar hier wordt dat simpele feit gemakshalve even onder het vloerkleed geveegd omdat zoiets nu niet uitkomt, maar hoe die trainer ze laat spelen en dat is in beide voorbeelden gelijk, dat jij dat aan de ene kant goedkeurt en dan de andere kant veroordeeld, zegt veel meer over jou dan over mij.
Nee hoor. Jij begrijpt het niet, als enige. Leicester City heeft misschien veel te besteden maar de totale selectie kostte minder dan De Bruyne of Benteke of Martial. Er zijn een stuk of 15 clubs, misschien wel 19, die meer te besteden hebben. DAAROM vind ik het knap dat ze bovenaan staan. En zo afschuwelijk spelen ze niet. Maar dat is mijn mening.

Ze spelen met 2 spitsen, een speler als Mahrez op het middenveld en ze proberen, wanneer het kan, te voetballen.

Mourinho was coach van Real Madrid en Chelsea. Dan moet je gewoon anders voetballen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 04, 2016 11:36 am

Sandro_Calaaabro schreef:Er staan er twee klaar schrijf je en Lionel en ik hadden net gepost. Wie bedoelde je dan? :confused.gif:

Maar fijn dat je op mijn punt dat Leicester als een echt team speelt kennelijk niks op te merken hebt :smallgrin.gif:
Heb jij Wim op ignore staan? De (virtuele)wereld is groter dan Sandro en zijn ego. :biggrin.gif:
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » ma apr 04, 2016 11:42 am

InnerHarbour schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:Er staan er twee klaar schrijf je en Lionel en ik hadden net gepost. Wie bedoelde je dan? :confused.gif:

Heb jij Wim op ignore staan? De (virtuele)wereld is groter dan Sandro en zijn ego. :biggrin.gif:
Nee, ik ga niet happen :biggrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma apr 04, 2016 11:46 am

Leicester heeft wel veel geluk. Gisteren weer. Had zomaar puntverlies kunnen lijden.

Sandro

Bericht door Sandro » ma apr 04, 2016 11:56 am

Yopi schreef:

Leicester heeft wel veel geluk. Gisteren weer. Had zomaar puntverlies kunnen lijden.
Tja, maar hoe vaak zie je het niet dat kampioenen in beslissende fases het geluk aan hun zijde hebben? Ze winnen de laatste tijd veel met één doelpunt verschil. Maar zoals Ferguson laatst zei had hij met Man U ook een keer een seizoen met een hele rits 1-0 overwinningen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma apr 04, 2016 1:08 pm

Conte naar Chelsea dus. (nu.nl)

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 04, 2016 1:11 pm

Yopi schreef:Conte naar Chelsea dus. (nu.nl)
Erg goede trainer. Heel knap wat hij van Juve maakte. Ome Roman had Ancelotti nooit mogen ontslaan. Daarmee kwam de klad erin en werd het pleistertjes plakken met al die managers. Conte zal bij een mindere reeks ook de bons krijgen. En zo hoort het ook, want Chelski mag natuurlijk geen Europese grootmacht worden.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 04, 2016 1:14 pm

Ben benieuwd. Hij moet direct presteren. Kan hij dat nu ook. Bij Juve had hij toch een aantal jaar de tijd om te bouwen aan de ploeg?

Gaat hij daar ook met 3 verdedigers spelen?
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma apr 04, 2016 1:16 pm

Ik weet het niet hoor, 5-3-2???

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma apr 04, 2016 1:16 pm

Leicester moet het wel redden. Ze hebben nog max 4 overwinningen nodig. Waarschijnlijk is 3 ook al genoeg gezien 't programma en de titelrace ervaringen van de Spurs en Arsenal.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 04, 2016 1:25 pm

WP_LeGeNd schreef:Ik weet het niet hoor, 5-3-2???
5-3-2, 3-5-2...

Zou kunnen maar dan hebben ze wel een 'verkeerde' selectie. Flink aantal vleugelspelers en te weinig centrale verdedigers.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma apr 04, 2016 1:43 pm

Daar is iets aan te doen, Lionel.

De jongere generatie trainers neemt het over. Zouden de oudjes er volgend seizoen nog zitten?

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 04, 2016 1:55 pm

Yopi schreef:Daar is iets aan te doen, Lionel.

De jongere generatie trainers neemt het over. Zouden de oudjes er volgend seizoen nog zitten?
Oh Chelsea heeft geld zat. Denk dat Conte wel gaat shoppen bij Juve. Pogba? Chiellini, Bonucci?
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma apr 04, 2016 2:10 pm

Pogba... poeh dan is het geld zelfs bij Chelsea bijna op!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma apr 04, 2016 2:17 pm

Raymon schreef:Gezien het programma denk ik dat Arsenal een grotere kans heeft om Leicester bij te halen dan Spurs maar het lijkt me toch wel dat Leicester het gaat halen.
Arsenal heeft inderdaad een minder lastig programma dan de twee kanten, maar Arsenal maakt sowieso nul kans om Leicester nog bij te halen.

Wenger gaat toch echt weer voor schut hoor, als je zelfs in een seizoen als deze alleen maar CL kwalificatie bewerkstelligt en weer geen prijs pakt laat je het wel heel erg afweten. Om de titel doen ze eigenlijk al niet meer mee sinds Bergkamp is afgezwaaid en dat was tien seizoenen geleden.

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 04, 2016 2:19 pm

WP_LeGeNd schreef:Pogba... poeh dan is het geld zelfs bij Chelsea bijna op!
Door die nieuwe tv-deal is vanaf komend seizoen de sky niet eens meer de limit in de UK. Ik hoop dat Conte van ome Roman de tijd krijgt om van Chelsea iets moois te maken à la Juve.

Hij zal vast wat (oud) spelers van Juve willen halen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma apr 04, 2016 2:24 pm

Chelsea heeft andere problemen. Conte speelt overigens 4-2-4 (of 4-4-2 met diepe buitenste middenvelders) met Italië en ik verwacht dat hij met Chelsea ook zo gaat spelen. Cuadrado zou hij maar zo weer kunnen gaan gebruiken bijvoorbeeld. Gelet op het materiaal gaat hij niet voor 3-5-2 bij Chelsea denk ik zo.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 04, 2016 3:04 pm

Peter schreef:Chelsea heeft andere problemen. Conte speelt overigens 4-2-4 (of 4-4-2 met diepe buitenste middenvelders) met Italië en ik verwacht dat hij met Chelsea ook zo gaat spelen. Cuadrado zou hij maar zo weer kunnen gaan gebruiken bijvoorbeeld. Gelet op het materiaal gaat hij niet voor 3-5-2 bij Chelsea denk ik zo.
Aha. Dat wist ik dus niet. Dacht dat hij een voorstander was van 3-5-2.

4-4-2 lijkt mij beter passen inderdaad. Ben benieuwd. Tactisch sterk. Kunnen ze daar wel gebruiken.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » ma apr 04, 2016 5:35 pm

Cruijff schreef:Wenger gaat toch echt weer voor schut hoor, als je zelfs in een seizoen als deze alleen maar CL kwalificatie bewerkstelligt en weer geen prijs pakt laat je het wel heel erg afweten. Om de titel doen ze eigenlijk al niet meer mee sinds Bergkamp is afgezwaaid en dat was tien seizoenen geleden.
Dat ligt toch wel iets genuanceerder. Voor Wenger wisselde Arsenal de middenmoot af met de subtop, en was een 4e plek heel mooi. De succesjaren waren een grote prestatie voor de underdog. Om de stap naar de top te maken hebben ze een stadion gebouwd, maar dat moesten ze afbetalen, net in de periode dat de oligarchen en sjeiks met geld kwamen smijten. Dus financieel zaten ze niet alleen nog steeds op het tweede plan, het verschil met het eerste plan werd ook nog eens een stuk groter.

Nu is het stadion afbetaald geloof ik, en genereert het inkomsten, en begint de eigenlijke stap naar de top pas echt.
Wollt ihr den totalen Mensch?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma apr 04, 2016 6:38 pm

Conte is tactisch goed inderdaad. Eens zien hoe dat landt in de PL. Ze hebben het daar nu eindelijk wel een keer voor mekaar door de juiste mensen aan te trekken. Van Guardiola, Klopp, Pochettino en nu Conte heb ik wel een hoge pet op. Dat belooft een interessant 16/17 te worden.

Conte speelde alleen bij Juventus 3-5-2 en dat was vanwege het spelersmateriaal. Ik had verwacht dat hij dat bij Italia door zou zetten, maar daar speelt hij overduidelijk een ander systeem. Ik verwacht overigens niet dat hij daar veel succes mee gaat halen, want de Blauwen hebben geen wonderlijke lichting. Aanvallend is het erg beroerd.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 04, 2016 7:00 pm

Le T. schreef:
Cruijff schreef:Wenger gaat toch echt weer voor schut hoor, als je zelfs in een seizoen als deze alleen maar CL kwalificatie bewerkstelligt en weer geen prijs pakt laat je het wel heel erg afweten. Om de titel doen ze eigenlijk al niet meer mee sinds Bergkamp is afgezwaaid en dat was tien seizoenen geleden.
Dat ligt toch wel iets genuanceerder. Voor Wenger wisselde Arsenal de middenmoot af met de subtop, en was een 4e plek heel mooi. De succesjaren waren een grote prestatie voor de underdog. Om de stap naar de top te maken hebben ze een stadion gebouwd, maar dat moesten ze afbetalen, net in de periode dat de oligarchen en sjeiks met geld kwamen smijten. Dus financieel zaten ze niet alleen nog steeds op het tweede plan, het verschil met het eerste plan werd ook nog eens een stuk groter.

Nu is het stadion afbetaald geloof ik, en genereert het inkomsten, en begint de eigenlijke stap naar de top pas echt.
Arsenal behoort al jaren structureel tot de allerrijkste clubs ter wereld.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 04, 2016 9:30 pm

:smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Sandro

Bericht door Sandro » di apr 05, 2016 1:25 pm

Lionel schreef:
Peter schreef:Chelsea heeft andere problemen. Conte speelt overigens 4-2-4 (of 4-4-2 met diepe buitenste middenvelders) met Italië en ik verwacht dat hij met Chelsea ook zo gaat spelen. Cuadrado zou hij maar zo weer kunnen gaan gebruiken bijvoorbeeld. Gelet op het materiaal gaat hij niet voor 3-5-2 bij Chelsea denk ik zo.
Aha. Dat wist ik dus niet. Dacht dat hij een voorstander was van 3-5-2.

4-4-2 lijkt mij beter passen inderdaad. Ben benieuwd. Tactisch sterk. Kunnen ze daar wel gebruiken.
Conte heeft nog een akkefietje:
Aanklager eist voorwaardelijke celstraf tegen Conte

Een Italiaanse aanklager heeft dinsdag een voorwaardelijke gevangenisstraf van zes maanden geëist tegen de Italiaanse bondscoach Antonio Conte voor zijn betrokkenheid in een groot gokschandaal.

Voor de toekomstige trainer van Chelsea dreigt ook een boete van 8000 euro. De uitspraak wordt nog voor de start van het EK in juni verwacht.

Conte zou in het seizoen 2010/2011 als trainer van Siena wedstrijden hebben gemanipuleerd. Zijn advocaten komen volgende week aan het woord in de rechtszaal.

Ruim honderd voetballers, coaches en officials zouden bij het gokschandaal betrokken zijn. Conte heeft altijd ontkend dat hij schuldig is.

Chelsea maakte maandag bekend dat Conte volgend seizoen interim-trainer Guus Hiddink opvolgt als coach van de Londenaren.

Door: ANP/NU.nl

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 05, 2016 1:44 pm

wimpey schreef:
WP_LeGeNd schreef:Pogba... poeh dan is het geld zelfs bij Chelsea bijna op!
Door die nieuwe tv-deal is vanaf komend seizoen de sky niet eens meer de limit in de UK. Ik hoop dat Conte van ome Roman de tijd krijgt om van Chelsea iets moois te maken à la Juve.

Hij zal vast wat (oud) spelers van Juve willen halen.
Ome Roman gooit elke trainer die een paar maanden niet presteert er direct uit. Zie Ancelotti, zelfs Mourinho.

Die tv-deal is natuurlijk razend interessant. Je ziet dat de Europese grootmachten die niet uit Engeland komen hem al beginnen te knijpen. Plotseling wordt het idee van een Europese supercompetitie uiterst serieus genomen.

Plaats reactie