UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
Re: UEFA Champions League 2008-2009
Zondagsschot, van de tien keer gaat ie normaal negen keer ver over ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Dat was dus een pingel voor Chelsea... net ook al een kans voor Droba, alleen op de keeper af.
Wel raspaardjes die van Chelsea. Zoals Malouda die bal meeneemt. Heerlijk
Ze staan trouwens enorm georganiseerd te verdedigen.8 man in 2 lijnen vlak voor het strafschopgebied bij balbezit van Barca
Ze staan trouwens enorm georganiseerd te verdedigen.8 man in 2 lijnen vlak voor het strafschopgebied bij balbezit van Barca
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Jezus weer een grote kans voor Drogba.
- SylvievdVaart
Wat een jokert is die Snoeks
Come on, Barca! Een feessie meemaken over drie weken in Barcelona zou ik erg leuk vinden

Come on, Barca! Een feessie meemaken over drie weken in Barcelona zou ik erg leuk vinden

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Lijkt Psv wel uit de jaren 80tig .. bah .. wat een k!t club dat Chelsea ..
Blij met de punten ...
Die voorzetten van Barca..... Bruno Silva kan daar wel heen!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
En dan dat gegeil op Hiddink.Tjezus.. met neme een zak geld en met dat geld koop je 10 verdedigers en vervolgens bouw je een muur waar de Atlantikwal niks bij is.999 schreef:Lijkt Psv wel uit de jaren 80tig .. bah .. wat een k!t club dat Chelsea ..
Tering Chelsea! Anti voetbal!
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat valt Barca me tegen zeg net als vorige week, een beetje leuk rondtikken is wel aardig maar ze hebben in deze 2 wedstrijden nog nauwelijks een kans kunnen creeren.
Tja, het blijkt zelfs voor Barcelona lastig om tegen een goede ultraverdedigende ploeg iets te creeeren. Wie vanavond kijkt kan toch niet langer hopen dat Hiddink trainer bij onze club wordt.
I think I lost my fucking headache
Tja, ze spelen nu eenmaal niet iedere week tegen een zwakke verdediging als die van Madrid.
Hopelijk gebeurd er nog wat in de 2e helft want anders had ik beter wat anders kunnen opzetten.
Hopelijk gebeurd er nog wat in de 2e helft want anders had ik beter wat anders kunnen opzetten.
Nil volentibus arduum
Chelsea verdedigt goed. Als ze meegaan in het spel van Barcelona worden ze koud gepakt. Daarom is het jammer (voor de amusementswaarde) dat Barcelona niet op 0-1 kwam.
Inderdaad zeg. Die gast komt bijna klaar van Chelsea. Laat hem ff 5 minuten zijn bek houden. Dat kut catennacio van Hiddink. Bah.SylvievdVaart schreef:Wat een jokert is die Snoeks![]()
Ik snap dat gescheld op Chelsea niet zo. Moeten ze dan maar vrolijk mee gaan voetballen en Barcelona daarmee de kans geven om een galashow neer te zetten als tegen Real Madrid?
Gelukkig zijn niet alle clubs cq trainers zo naief....
Als Barcelona zo'n buitenaards team heeft, moet het dat ook maar in dit soort wedstrijden laten zien. Niet alleen in de wedstrijden waar ze alle ruimte krijgen.
Als Barcelona zo'n buitenaards team heeft, moet het dat ook maar in dit soort wedstrijden laten zien. Niet alleen in de wedstrijden waar ze alle ruimte krijgen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Guus Hiddink die zijn mannen toespreekt in de rust: "je roeit de bal weg zodra je hem in bezit hebt."
Hup Barca!
Hup Barca!
-
Dat is zo, maar voetbal is toch vooral entertainment. Barca doet er van alles aan, maar Chelsea blijft voor eigen publiek met 10 man op eigen helft. Je moet het maar durven. Niet gek dat de kijkcijfers aan het teruglopen zijn.Frank schreef:Ik snap dat gescheld op Chelsea niet zo. Moeten ze dan maar vrolijk mee gaan voetballen en Barcelona daarmee de kans geven om een galashow neer te zetten als tegen Real Madrid?
Whitey on the moon.
Als elke ploeg gaat spelen zoals Chelsea dan komt er geen hond meer naar het stadion.Frank schreef:Ik snap dat gescheld op Chelsea niet zo. Moeten ze dan maar vrolijk mee gaan voetballen en Barcelona daarmee de kans geven om een galashow neer te zetten als tegen Real Madrid?
-
- AT Toto winner 15/16
zo speelde AJAX toch ook ongeveer tegen Fiorentina uit.LucaS schreef:Tja, het blijkt zelfs voor Barcelona lastig om tegen een goede ultraverdedigende ploeg iets te creeeren. Wie vanavond kijkt kan toch niet langer hopen dat Hiddink trainer bij onze club wordt.
Er zijn er genoeg die het al min of meer zo doen. Voorlopig blijft het publiek maar komen. Zo lang een club op die manier wint zul je er weinig tot niets van merken.
Nil volentibus arduum
Het gaat wel om het bereiken van de CL finale. Ik denk niet dat er een Chelsea fan is die dan moppert over het vertoonde spel.
En kijkcijfers aan het teruglopen? Zou dat ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat er nauwelijks meer enige verrassing in dit toernooi zit, door de praktijken van de UEFA om de top landen steeds meer garanties op deelname te kunnen geven?
Trab, daar geloof ik dus geen ene mallemoer van.
En kijkcijfers aan het teruglopen? Zou dat ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat er nauwelijks meer enige verrassing in dit toernooi zit, door de praktijken van de UEFA om de top landen steeds meer garanties op deelname te kunnen geven?
Trab, daar geloof ik dus geen ene mallemoer van.
Laatst gewijzigd door Frank op wo mei 06, 2009 8:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16
Chelsea speelt ook genoeg leuke wedstrijden hoor of ben je die 4-4 tegen Liverpool alweer vergeten of die 1-3 in Liverpool.Trab schreef:Als elke ploeg gaat spelen zoals Chelsea dan komt er geen hond meer naar het stadion.Frank schreef:Ik snap dat gescheld op Chelsea niet zo. Moeten ze dan maar vrolijk mee gaan voetballen en Barcelona daarmee de kans geven om een galashow neer te zetten als tegen Real Madrid?
Er is een verschil tussen vrijwillig met 11 man in je eigen strafschopgebied te gaan staan of te maken krijgen met een tegenstander die veel beter is en dus achteruit gedrukt worden.
I think I lost my fucking headache
Naar mijn mening niet. Als die tegenstander normaal zo makkelijk voetbalt als Barcelona (zeker als ze de ruimte krijgen) moet je dus zorgen dat ze die ruimte niet krijgen. En dat doet Chelsea tot nu toe perfect.Lucas schreef:Er is een verschil tussen vrijwillig met 11 man in je eigen strafschopgebied te gaan staan of te maken krijgen met een tegenstander die veel beter is en dus achteruit gedrukt worden.
Nee hoor. Die wedstrijden ben ik niet vergeten. En zo zie ik Chelsea ook liever. Het voetbal moet zegevieren en daarom hoop ik dat Barcelona wint. Voetbal boven kracht.brigade zuid schreef:
Chelsea speelt ook genoeg leuke wedstrijden hoor of ben je die 4-4 tegen Liverpool alweer vergeten of die 1-3 in Liverpool.
- martijn401
Amen, kom op Barca!Trab schreef:
Nee hoor. Die wedstrijden ben ik niet vergeten. En zo zie ik Chelsea ook liever. Het voetbal moet zegevieren en daarom hoop ik dat Barcelona wint. Voetbal boven kracht.