Europa & Conference League
Moderator: mods
Re: Europa League
Keizer ook.
Over 2 uur, de wedstrijd van het jaar voor de knvb, Salzburg - Napoli. Als Salzburg niet wint, is plek 11 gereed op de uefa ranglijst. Een 3-0 achterstand lijkt niet meer goed te maken, maar je weet het nooit
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Salzburg hoeft ook niet met 3-0 te winnen hoor, als ze met 1-0 winnen zijn ze Nederland ook weer voorbij geloof ik. In dat geval moet Ajax toch weer een resultaat halen in de kwartfinale.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Duidelijke buitenspel goal van Kostic tegen Benfica. Ze zullen daar geen VAR hebben?
Nee dacht alleen in de finale.Dubbel schreef:Duidelijke buitenspel goal van Kostic tegen Benfica. Ze zullen daar geen VAR hebben?
In deze fase van het toernooi de VAR al inzetten vond de poenerige UEFA voor de EL nog een heel stuk te kostbaar.
-
- AT Toto winner 15/16
Frankfurt voor tegen Chelsea.
Valencia met 6 verdedigers. Toch kan Lacazette vrij inschieten bij een counter. Net als Spurs de eerste helft. Hoe verzinnen trainers dat toch?
IK GELOOF!!!!!!
Europa League gaat de Engelse ploegen beter af. Komen ze Messi ook niet tegen 

IK GELOOF!!!!!!
Goejemorruge, dat kan toch niet heel lang meer goed gaan voor Eintracht?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat een zak tabak die Pedro! Met zijn theatrics en poging een kaart te vangen, frustreert ie de aanval van zijn eigen ploeg. Dumbo.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Leuke fans heeft dat Valencia: https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... tures.html
Chelsea-Frankfurt is wel een leuke wedstrijd.
Chelsea is er zeker nog niet.
Chelsea is er zeker nog niet.
Loik.Penalties
Had het Eintracht gegund.
All English European finals.
All English European finals.
London calling met 3 ploegen.zeux schreef: All English European finals.

Discussie over beste competitie lijkt me in het voordeel van IH beslist.
Nee hoor, vond hij hiervoor namelijk ook nietwimpey schreef:London calling met 3 ploegen.zeux schreef: All English European finals.![]()
Discussie over beste competitie lijkt me in het voordeel van IH beslist.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Steekpenningen zodat zo'n bananenrepubliek een finale krijgt. We zeggen gewoon sorry of "met de kennis van nu" en we laten de lokale autoriteiten de boel opknappen.
Ik hoorde op de persconferentie van Klopp voor de wedstrijd tegen Wolves dat hotelkamers in Madrid die normaal 100 euro kosten dat weekend 2.700 euro doen.

Ik hoorde op de persconferentie van Klopp voor de wedstrijd tegen Wolves dat hotelkamers in Madrid die normaal 100 euro kosten dat weekend 2.700 euro doen.

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Houd die finale lekker op Wembley, geef beide clubs 40.000 kaarten, klaar.Marillion schreef:Veel plezier in Baku: