Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » wo feb 10, 2016 8:21 am

Dat is het mooie van op de bandwagon springen van teams die altijd winnen, je kan dan fijn uit de hoogte doen naar fans die zoiets als clubtrouw kennen.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 10, 2016 8:35 am

Gister speelde LFC opnieuw met veel jeugdspelers en die twee Belgen eentje voorin en achterin. Beide doen niet waarvoor ze aangenomen zijn, goed keepen en de ander goals maken. We hadden zeker de tweede helft en in de verlenging het beste van het spel en creëerden massa's kansen. Helaas is het zelfvertrouwen bij Beteke tot een nulpunt gedaald en miste de ene na de andere opgelegde kans. Achterin zorgt Mignolet alleen voor onrust en die moet zo snel mogelijk vervangen worden.

Het positieve dan en dat was een stuk meer dan het negatieve:

We krijgen eindelijk af en toe wat rust door de week
We creëren massa's kansen
Coutinho, Sturrridge en Origi zijn terug
Van Sturridge druipt de klasse af, zeer gemist
De best manager van de PL, Jurgen Klopp is ook weer terug.

Zondag naar Villa, ik heb er zin in. :biggthumpup.gif:
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » wo feb 10, 2016 8:43 am

InnerHarbour schreef:Dat is het mooie van op de bandwagon springen van teams die altijd winnen, je kan dan fijn uit de hoogte doen naar fans die zoiets als clubtrouw kennen.
Wie springt er op de bandwagon van welke club die altijd wint? Volgens mij mis ik iets.

Clubtrouw is mooi :aai.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 10, 2016 9:57 am

Clubtrouw is mooi maar niet verplicht. Het leven is trouwens ook de moeite waard zonder clubtrouw. :neutral.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 10, 2016 10:32 am

Yopi schreef:Clubtrouw is mooi maar niet verplicht. Het leven is trouwens ook de moeite waard zonder clubtrouw. :neutral.gif:
Je spreekt inmiddels uit ervaring? :blush.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo feb 10, 2016 10:44 am

Club Trouw is inderdaad niet meer, maar het Volkshotel is ook leuk. Of opvolger De School. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 10, 2016 12:01 pm

Peter schreef:
Yopi schreef:Clubtrouw is mooi maar niet verplicht. Het leven is trouwens ook de moeite waard zonder clubtrouw. :neutral.gif:
Je spreekt inmiddels uit ervaring? :blush.gif:
Yep.

Ajax is een mooie vrouw maar een kreng. Ze heeft me een keer te veel bedrogen.

Het heeft overigens niet alleen met Ajax te maken. Het Nederlandse voetbal over de hele linie is futloos geworden. Iedereen vindt het wel best zo. De trainers (doorgaans ex-voetballers) willen vooral nog lekker iets te doen hebben - ze zijn ijdel geworden tijdens hun carrière en tonen geen leergierigheid of zelfinzicht. De spelers? Die willen sowieso snel naar het buitenland. Managers dan, die denken in verkopen en bonussen; prestaties zijn er voor de fans. Dan hebben we het journaille nog. Al die meepraters genieten van hun status als BN'er. Wie zíjn die mensen?

Weinig geld, tegenvallers, voor mij geen probleem zolang de ambitie er maar is. De wil er samen iets van te maken en desnoods door ramen en deuren te gaan. Die wil ontbreekt. Faalhazen schuiven de schuld op anderen of op de omstandigheden. Het Nederlandse voetbal zit vol faalhazen. Ajax, de club die Michels, Cruijff en Van Gaal voortbracht, heeft niet voor niets al heel veel jaren geen bijzondere trainer meer gehad. De clubcultuur is veranderd. Erbij horen is belangrijker geworden dan presteren. Dit Ajax is niet het Ajax waar ik ooit verliefd op ben geworden. Dat grootste Ajax is niet meer.

Het is gedaan met het Nederlandse voetbal. Ajax zit nu al op het niveau van FC Kopenhagen en Rosenborg. Dat niveau boeit me niet. Ajax was ooit een mooie vrouw, maar ze is behoorlijk afgetakeld.

Naar Engeland dan maar. :headbang.gif:

Niet dat ik zo van Engels voetbal houd, maar het is wel lekker spannend. Een voordeel van clubloos zijn: als het me niet meer boeit, schakel ik over naar iets anders.

Sandro

Bericht door Sandro » wo feb 10, 2016 2:30 pm

Arsenal have nicked the wrong scout claims Gary Lineker after Gunners poached Ben Wrigglesworth from Leicester

09:00, 10 Feb 2016
Updated 09:43, 10 Feb 2016
By Dave Kidd

Lineker said: “I love how Arsenal nicked the wrong scout! Steve Walsh is the guy who found these players and bought them in"

Gary Lineker claims Arsenal have stolen the wrong scout from Leicester before his surprise table-toppers visit the Emirates for a title six-pointer on Sunday.

The Gunners have poached Leicester’s head of technical scouting Ben Wrigglesworth but Lineker is adamant Steve Walsh, the Foxes’ head of recruitment and assistant manager, was the mastermind behind most of the club’s stunning transfer coups – including the £375,000 capture of Riyad Mahrez from Le Havre.

Lineker said: “I love how Arsenal nicked the wrong scout! Steve Walsh is the guy who found these players and bought them in.

Bron:mirror.co.uk

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 10, 2016 2:38 pm

Ik vraag mij af of al die Vardy-fans zich realiseren dat diezelfde Vardy er vorig jaar weinig van bakte in de PL, voor het zelfde geld is het een one-year wonder.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » wo feb 10, 2016 3:15 pm

Ik zie bij Vardy wel een aantal kwaliteiten waarmee hij ook komende jaren nog hoge ogen kan gooien. Hij zal beter verdedigd worden en niet altijd in deze blakende vorm blijven, maar dat gaat de angel er echt niet helemaal uit halen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 10, 2016 3:30 pm

InnerHarbour schreef:Dat is het mooie van op de bandwagon springen van teams die altijd winnen, je kan dan fijn uit de hoogte doen naar fans die zoiets als clubtrouw kennen.
Ik heb nog steeds geen argument gelezen waarom Feyenoord en Liverpool niet op elkaar lijken..

Ik ben voor Ajax en voor Barca. En daarnaast houd ik van tiki-taka of het voetbal wat Pep ambieert.
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo feb 10, 2016 3:39 pm

InnerHarbour schreef:Ik vraag mij af of al die Vardy-fans zich realiseren dat diezelfde Vardy er vorig jaar weinig van bakte in de PL, voor het zelfde geld is het een one-year wonder.
Ik zei precies hetzelfde 2 paginas terug... Ik denk niet dat ie volgend jaar nog zo'n seizoen zal doormaken, je merkt nu al dat hij minder presteert dan het eerste half jaar.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 10, 2016 3:45 pm

Zou best kunnen, dat komt ook regelmatig voor. Eén jaar presteren en dan niet meer. Neemt niet weg dat hij dit seizoen voor zijn club van historisch belang kan zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 10, 2016 3:56 pm

WP_LeGeNd schreef:Ik zei precies hetzelfde 2 paginas terug... Ik denk niet dat ie volgend jaar nog zo'n seizoen zal doormaken, je merkt nu al dat hij minder presteert dan het eerste half jaar.
Als hij het wel doet is het knap hoor maar nog zo'n seizoen....... Alles zit mee: niet in Europa, uit de FA cup in de eerste ronde dat ze meededen, in oktober al uit de League cup, alleen wat trainen en 1 maal in de week een wedstrijd. Volgend jaar de CL in, dat wordt een heel ander verhaal voor Vardy en zijn makkers.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 10, 2016 3:58 pm

InnerHarbour schreef:
WP_LeGeNd schreef:Ik zei precies hetzelfde 2 paginas terug... Ik denk niet dat ie volgend jaar nog zo'n seizoen zal doormaken, je merkt nu al dat hij minder presteert dan het eerste half jaar.
Als hij het wel doet is het knap hoor maar nog zo'n seizoen....... Alles zit mee: niet in Europa, uit de FA cup in de eerste ronde dat ze meededen, in oktober al uit de League cup, alleen wat trainen en 1 maal in de week een wedstrijd. Volgend jaar de CL in, dat wordt een heel ander verhaal voor Vardy en zijn makkers.
Het is nu al schitterend toch? Ik vind het echt knap. Uit bij City met 1-3 winnen. En ze spelen redelijk tot goed voetbal.
IK GELOOF!!!!!!

Sandro

Bericht door Sandro » wo feb 10, 2016 4:44 pm

Denk dat het succesverhaal van Vardy bij 1 seizoen blijft. Hij is ook al 29 jaar. Ik weet te weinig van hem om z'n karakter in te kunnen schatten, maar het kan hem zomaar naar z'n hoofd gestegen zijn. Het is ook niet niks wat er allemaal rondom hem gebeurt. Kan zomaar zijn dat hij met een tegenvaller niet goed om kan gaan.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 10, 2016 5:00 pm

Sandro_Calááábro schreef:Denk dat het succesverhaal van Vardy bij 1 seizoen blijft. Hij is ook al 29 jaar. Ik weet te weinig van hem om z'n karakter in te kunnen schatten, maar het kan hem zomaar naar z'n hoofd gestegen zijn. Het is ook niet niks wat er allemaal rondom hem gebeurt. Kan zomaar zijn dat hij met een tegenvaller niet goed om kan gaan.
Hij heeft bijgetekend. Hij had ook kunnen cashen.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo feb 10, 2016 5:12 pm

Bijgetekend voor een dik beter salaris ja. Dat cashen doet hij na de zomer. Als-ie bekend is als (een van) de man(nen) die het nietige Leicester kampioen hebben gemaakt. Dan loopt hij net zo dik binnen als Alan Shearer toen die Blackburn Rovers kampioen van Engeland maakte. Wie kan zich dat nog herinneren? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Sandro

Bericht door Sandro » wo feb 10, 2016 5:25 pm

Die bleef na het kampioenschap nog wel een jaartje bij Blackburn als ik het goed heb. Die had nog beter kunnen cashen als hij op de avances van Man U was in gegaan, maar dat heeft hij niet gedaan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 10, 2016 6:01 pm

Klopt en in dat jaar erop maakte hij weer in de 30 goals, waarna nog karrenvrachten bij die club uit Upon Tyne maakte.
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » wo feb 10, 2016 7:16 pm

Mooie club ook Blackburn Rovers met een lange historie. Al een aantal jaar bivakkerend in the Championship. Staan nu 18e daar dus promotie zit er ook dit jaar zeker niet in.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do feb 11, 2016 10:53 pm

Stoke City legt publiekslieveling Bojan vast tot 2020

Bojan Krkic heeft bij Stoke City een verbintenis tot 2020 getekend. De club heeft het contract van de ex-Ajacied, die een uitstekend seizoen doormaakt in Engeland, opengebroken en met twee jaar verlengd.
De 25-jarige Bojan kwam dit seizoen in de competitie negentien keer in actie voor Stoke en wist daarin vijf keer te scoren. Samen met Marko Arnautovic en Xherdan Shaqiri zorgt de Spanjaard voor de aanvallende impulsen bij The Potters, die op de elfde plaats staan. De supporters van Stoke lopen weg met de aanvaller, die in twee jaar tijd 41 keer uitkwam voor de club.

Bojan genoot zijn opleiding bij Barcelona, waar hij op zestienjarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal maakte. Na huurperiodes bij AS Roma en AC Milan werd hij in de zomer van 2013 aan Ajax uitgeleend. In Amsterdam kwam de Spanjaard in 24 competitieduels tot vier doelpunten. Stoke City nam de aanvaller medio 2014 vervolgens definitief over van Barcelona.

Bojan heeft nu besloten om langer bij zijn huidige club te blijven. De aanwezigheid van manager Mark Hughes had een grote invloed op zijn beslissing: 'Hij is één van de belangrijkste redenen dat ik getekend heb. Vanaf de eerste dag heeft hij me het vertrouwen gegeven. Dat voelt heel goed', aldus Bojan op de clubsite.

De dribbelaar lag er in 2015 ruim zes maanden uit met een knieblessure, maar kwam sterk terug. Bojan is de fans dankbaar voor de support die hij in de tussentijd van hen ontving: 'Ik waardeer heel erg hoe de fans me ook tijdens mijn blessure gesteund hebben.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 13, 2016 3:13 pm

Mooie PL-pot in Sunderland. 1-1 voorlopig, Man U heeft De Gea in topvorm nodig om achterstand te voorkomen. Depay is er net in gekomen.

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 13, 2016 3:27 pm

Terechte 2-1 uit een corner. Erg slecht verdedigde corner weer eens door Man U. Gat trekken, blok zetten en ruimte maken voor de kopper.

Toivonen komt er nu in. En Will Keane voor Nemanja.

Afgelopen. In meer dan een opzicht waarschijnlijk.

zeux

Bericht door zeux » za feb 13, 2016 4:11 pm

Je post in het verkeerde topic. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie