Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 12:37 pm

Arwin schreef:Ik ga er maar vanuit dat de mening van Joey en Johnk volledig is gebaseerd op de wedstrijden van Arsenal uit de CL en totaal niet op die uit de premier league, anders slaat het echt nergens op. In de CL speelden ze namelijk vorig jaar wel 'saai', verdedigend uitstekend. En wat ik zelf ook aangaf, Arsenal speelt niet altijd zo slim, namelijk te veel door het midden in plaats van de ruimte aan de zijkanten te benutten.

Dat voetbal door het midden gebeurt trouwens wel met mooi voetbal, goede combinaties en driehoekjes, bijna alles een keer raken. Dus dat het af en toe wat tactisch dom is: ja, maar afbraakvoetbal?! Absoluut niet!
Ik heb het niet over afbraakvoetbal gehad. Ik vind Arsenal tactisch een matige ploeg, Wenger laat zich gemakkelijk verrassen en veel smaken heeft hij niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo mei 02, 2007 7:16 pm

Vicevoorzitter Chelsea komt om bij helikoptercrash

Phillip Carter, de ere-vicevoorzitter van Chelsea, is samen met drie andere mensen om het leven gekomen bij een helikoptercrash. Carter en zijn collega's hadden dinsdagavond nog het Champions League duel tussen Chelsea en Liverpool bijgewoond. Daarna zouden ze met een helikopter terug naar huis keren, maar het toestel verdween van de radar.

De helikopter was na de halve finale in de Champions League om elf uur ’s avonds vanuit Liverpool vertrokken. De vrouw van een van de passagiers had het toestel een uur later als vermist opgegeven, toen ze merkte dat de helikopter zijn bestemming nog steeds niet had bereikt. De politie startte daarop een zoekactie naar het toestel, dat in de loop van de dag ontdekt werd in een bos ten westen van Petersborough, in het Engelse graafschap Cambridgeshire. Volgens een woordvoerder van Carters bedrijf hebben in de helikopter mogelijk vijf mensen gezeten.

Carter was een van acht prominente supporters van Chelsea die de titel ere-vicevoorzitter dragen. Hij maakte niet officieel deel uit van de raad van bestuur van de voetbalclub.

Het is niet de eerste keer dat een Chelseatopman om het leven komt bij een ongeluk. In 1996 kwam de toenmalige vice-voorzitter Matthew Harding en vier passagiers om het leven, ook al bij een helikoptercrash. De vijf mannen waren toen op de terugweg van een partij tegen Bolton.
www.sportwereld.be
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » za mei 05, 2007 2:08 pm

Tussenstand Rangers - Celtic: 2-0. Doelpunten van Boyd en Adam(vrije trap)

Arwin

Bericht door Arwin » zo mei 06, 2007 6:02 pm

Manchester United is kampioen na de 1 1 tussen Arsenal en Chelsea.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 06, 2007 6:06 pm

Arwin schreef:Manchester United is kampioen na de 1 1 tussen Arsenal en Chelsea.
Krijgen ze nu de beker uitgereikt de volgende wedstrijd? :00001757.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Arwin

Bericht door Arwin » zo mei 06, 2007 6:15 pm

Raymon schreef:
Arwin schreef:Manchester United is kampioen na de 1 1 tussen Arsenal en Chelsea.
Krijgen ze nu de beker uitgereikt de volgende wedstrijd? :00001757.gif:
Het is inderdaad wel klote om op zo´n manier kampioen te worden. Maar beter zo kampioen worden dan geen kampioen worden uiteraard. Ik weet trouwens niet wanneer ze de beker krijgen en het feest gaan vieren.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » zo mei 06, 2007 6:23 pm

:headbang.gif:

Gebeurde in 2003 ook. Toen werden ze ook zo kampioen, nadat Arsenal punten verspeelde. Volgens mij krijgen ze de beker in de laatste wedstrijd, thuis tegen West Ham United. Maar dat weet ik niet zeker.

Maar de volgende wedstrijd is in London, tegen Chelsea. Dat kan leuk worden.
Ik ben

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 06, 2007 6:57 pm

Jack Reynolds schreef: Maar de volgende wedstrijd is in London, tegen Chelsea. Dat kan leuk worden.
Vandaar mijn opmerking. Misschien kan Mourinho 'm wel aan Ferguson geven :00000612.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 4:09 am

Mourinho houdt nu nog meer van zijn spelers

7/5/2007 11:11

José Mourinho zal voor het eerst sinds vier seizoenen een competitie eindigen zonder kampioenschap. Het maakt hem weinig minder spraakzaam. Sterker, hij had een duidelijke boodschap voor enkele spelers.

Namen wenste Mourinho niet te noemen, maar na het 1-1 gelijkspel bij Arsenal liet de Portugese coach doorschemeren wat hem zoal irriteert. 'Voor mensen die willen slagen in de kleedkamer van Chelsea en het groepsproces willen begrijpen, is dit de perfecte wedstrijd om een paar keer te bekijken en te analyseren. Zo kun je snappen waarom sommigen slagen in deze selectie en sommigen niet.'

Mourinho zegt nooit iets zomaar, dus ook zondag niet. Engelse media schrijven de nieuwe hint van de trainer toe aan Andrei Sjevtsjenko en Michael Ballack, die beiden de laatste weken van het seizoen zullen missen vanwege blessures. Tot ergernis van Mourinho.

Voor het Chelsea dat zondag in het Emirates Stadium speelde, had Mourinho niets dan lof. 'Met rust denkt iedereen dat de wedstrijd gespeeld is', verwijst hij naar de 1-0 achterstand en de rode kaart van Khalid Boulahrouz. 'Maar in de laatste tien minuten van de tweede helft denkt volgens mij iedereen dat Chelsea de wedstrijd gaat winnen.'

Na afloop zocht Mourinho direct de meegereisde supporters op en gebaarde hen het hoofd hoog te houden en de spelers een hart onder de riem te steken. 'Dat is de spirit van Chelsea. Dit is een speciale groep jongens en ik hou nu zelfs meer van ze dan in voorgaande seizoenen. Ik vertrouw hen meer dan ooit. Het is jammer dat het nieuwe seizoen morgen nog niet begint.'

De laatste vier seizoenen was Mourinho telkens kampioen: tweemaal met FC Porto en twee keer met Chelsea. 'Ik wist dat ik op een dag het kampioenschap zou verliezen. Ik heb altijd gezegd dat ik die dag mijzelf en mijn spelers geen verwijten wil kunnen maken. Soms verlies je omdat je niet meer alles hebt gegeven. Maar dit seizoen was het tegenovergestelde. In onze kleedkamer hebben mensen zelfs meer gegeven dan voorgaande seizoenen. Toen waren er geen problemen en wonnen we alles. Dit seizoen waren de jongens fantastisch en daarvan is deze wedstrijd een goed voorbeeld.'

Tot slot feliciteerde Mourinho Manchester United en beloofde hij Alex Ferguson en zijn spelers een erehaag als The Mancunians woensdag op bezoek komen op Stamford Bridge.

Engelse media zetten een groot vraagteken achter de toekomst van Khalid Boulahrouz bij Chelsea. De Kannibaal was zondag een baken van onrust. Hij leidde het puntverlies van The Blues in met een knullige rode kaart. En bij het verlaten van het veld gunde de coach zijn speler nauwelijks een blik waardig.

Het hele seizoen heeft Mourinho al laten blijken dat de Nederlandse international niet zijn aankoop was. Hij gebruikte centrale verdediger Boulahrouz veelal als rechtsback. Zelfs toen Chelsea enkele centrale verdedigers miste, weigerde de coach een beroep te doen op Boulah en stelde hij liever middenvelder Mickael Essiën of rechtsback Paulo Ferreira op in het centrum.
vi.nl

Net zoals Manchester United vorig seizoen gaf aan Chelsea dus.

En Boula moet dus waarschijnlijk alweer weg. Wat een geld is er afgelopen zomer weggegooid door Abra, Mourinho en kornuiten.

Ferguson heeft geld nodig voor verlanglijstje

8/5/2007 16:54

Manchester United is hard bezig zich te versterken voor komend seizoen. Manager Alex Ferguson heeft in ieder geval drie spelers op het oog maar maant de clubleiding met veel geld over de brug te komen om de strijd met de concurrentie niet opnieuw te verliezen.

The Guardian meldt dat de Engelse landskampioen al in gesprek is met Sporting Lissabon om Nani over te nemen. De Portugese international is een twintigjarige buitenspeler, van wie United verwacht dat hij zich net zo kan ontwikkelen als zijn landgenoot Cristiano Ronaldo.

Naast Nani is United al meer dan een seizoen bezig Owen Hargreaves los te weken bij Bayern München. Tot nog toe strandden de onderhandelingen steeds op de torenhoge vraagprijs van de Duitse club. De derde begeerde speler is Gareth Bale (foto), de zeventienjarige linksback van Southampton.

'Wij hopen spelers stilletjes en snel vast te leggen, maar er zijn veel kapers op de kust', waarschuwde Ferguson. 'En als de strijd hevig is, moet je diep in de buidel tasten.' De Schotse coach haalde aan dat de aantrekkingskracht van Manchester United alleen niet genoeg meer is. 'Chelsea kan bijvoorbeeld veertig miljoen euro uittrekken voor Essien.'

vi.nl

De keren dat ik Nani aan het werk heb gezien leek het mij een geweldenaar, maar absoluut niet zo'n taakbewuste vleugelspelers als Ryan Giggs. Ik ben benieuwd hoe Ferguson deze jongen op den duur in wil passen in de ploeg.

Bale staat in Engeland te boek als een megatalent.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 10, 2007 10:54 pm

Lucas (Grêmio) maakt de overstap naar Europa. Liverpool heeft hem voor rond de 10 miljoen euro gecontracteerd. Ik ben benieuwd hoe Benitez invulling gaat geven aan het middenveld, aangezien Gerrard en Lucas op dezelfde positie spelen.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 11, 2007 8:14 am

Misschien kunnen wij Gerrard dan overnemen?

DCLXVI
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI » vr mei 11, 2007 8:24 am

joey schreef:Posted: Sat Jun 05, 2004 9:39 am Post subject: Gerrard
Het modteam heeft besloten Gerrard naar aanleiding van zijn gedrag gisteravond en eerder vanaf heden de toegang te ontzeggen tot Ajaxtalk. Hij krijgt een ban voor onbepaalde tijd.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 11, 2007 8:25 am

Slimme zet dan van Liverpool om Gerrard te vervangen door LucaS!

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 11, 2007 10:10 am

Thomas schreef:Lucas (Grêmio) maakt de overstap naar Europa. Liverpool heeft hem voor rond de 10 miljoen euro gecontracteerd. Ik ben benieuwd hoe Benitez invulling gaat geven aan het middenveld, aangezien Gerrard en Lucas op dezelfde positie spelen.
Ach, als ze de CL winnen speel je zoveel meer wedstrijden ( Supercup en de wereldbeker is ook een lange rit) dat je wel een dubbel bezet middenveld moet hebben. Ze zullen toch ook wel een keer de titel willen pakken en hoge ogen gooien in de CL dus moet je wel veel goede spelers hebben. Gerrard kan bovendien ook aan de zijkant spelen. Die is overal
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 12:03 pm

Gerrard is de absolute fan favorite van de supporters en Lucas is te goed om op de bank te zitten. Op den duur moet hij opgesteld worden. Ik ben benieuwd wie Benitez op een andere positie laat spelen, Rishi.

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 11, 2007 12:52 pm

Er zijn zoveel spelers te goed voor de bank. Maar die jongen is hardstikke jong. Misschien verkopen Xabi Alonso wel? Je weet het nooit

Gerrard gaat niet op de bank, dat snap ik ook wel maar hij kan best een paar wedstrijden rust nemen.

Die Lucas is ook nog jong. Die heeft tijd nodig om te wennen. Komt goed
IK GELOOF!!!!!!

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » vr mei 11, 2007 1:17 pm

Gerrard wordt nooit en te nimmer uit het team gezet. Hij is de beste speler en de aanvoerder van Liverpool. Benitez is gek als hij Gerrard op de bank zet.

Nee, ik denk dat Lucas zich zal moeten richten op aan andere positie binnen Liverpool. Hoe goed hij ook is.
Ik ben

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 1:28 pm

Ik doe ook geen voorspelling of Gerrard nu wel uit het team wordt gespeeld of niet. Ik geef gewoon aan dat we het hier over twee klasbakken hebben, die qua speelstijl behoorlijk wat van elkaar weg hebben.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 11, 2007 1:41 pm

Gerrard is sowieso beter in een meer centrale rol, dus ik zou daar plaats maken voor Gerrard en Lucas aan de rechterkant laten spelen. Maarja, in het centrum raakt het ook aardig druk.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mei 11, 2007 1:44 pm

Gewoon Lucas rechts op het middenveld posteren ipv. dat kleine prutsertje.

Dan kun je links op het middenveld bijvoorbeeld een meer aanvallende winger opstellen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 1:46 pm

Pennant, haha.

Maar Lucas en Gerrard komen allebei het beste tot hun recht als rechtercentrale middenvelder. Rechtscontrolerend zeg maar, maar dan met diepgang.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » vr mei 11, 2007 1:46 pm

Er zal dan vast wel een speler vertrekken. Misschien nog wel meer dan 1. Liverpool moet tenslotte ook wel geld hebben om Lucas te kunnen kopen.
Ik ben

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 1:54 pm

10 Miljoen eurootjes heeft Liverpool altijd wel in kas.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » vr mei 11, 2007 1:56 pm

Maar Liverpool gaat ook een nieuw stadion bouwen. Dat zal een hoop geld kosten. En anders dan in Arnhem zal de stad Liverpool waarschijnlijk niet zo snel het grootste gedeelte betalen.
Ik ben

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 11, 2007 2:01 pm

Gerrard kan niet controleren, want daar mist hij het defensieve (inzicht) voor. Wel is hij het beste in een teruggetrokken rol, maar altijd centraal en zonder dat hij een vaste positie hoeft te houden.

Gesloten