In theorie kán het natuurlijk wel....Peter schreef:Koeman met z'n 'enigste'.

Moderator: mods
In theorie kán het natuurlijk wel....Peter schreef:Koeman met z'n 'enigste'.
Een konijn denk ik, hij had het namelijk ook al over 'een mooie kool'.Feest schreef:Maar trekt Ronald Koeman nou zometeen een konijn of een bloemetje uit z'n outfit?!?
Bij de top hoeveel aller tijden hoort ie volgens jullie?Justin schreef:Giggs is sowieso van een uitzonderlijke klasse vanavond.
Ik vind hem goed, maar niet zooo goed, wel inderdaad een gentleman en daarmee een sieraad voor de sport.wimpey schreef:Bij de top hoeveel aller tijden hoort ie volgens jullie?Justin schreef:Giggs is sowieso van een uitzonderlijke klasse vanavond.
Top 30 haalt ie bij mij wel. Een sieraad voor de sport, die man. Fenomenale speler. De snelheid is eraf, dus nu speelt ie 'gewoon' op techniek en inzicht.
Lastig te zeggen, maar hij haalt denk wel de top 30 aller tijden. Sowieso in mijn persoonlijke top 10. Het mooie is dat Giggs, nu hij wat meer versleten is, precies weet wanneer hij moet pieken. Voelt de wedstrijd zo goed aan. Is daarnaast enorm professioneel. Genieten geblazen.wimpey schreef:Bij de top hoeveel aller tijden hoort ie volgens jullie?Justin schreef:Giggs is sowieso van een uitzonderlijke klasse vanavond.
Top 30 haalt ie bij mij wel. Een sieraad voor de sport, die man. Fenomenale speler. De snelheid is eraf, dus nu speelt ie 'gewoon' op techniek en inzicht.
In mijn ogen al 20 jaar spelend op een enorm hoog niveau. Heeft elke prijs gewonnen die er maar valt te winnen en blijft beslissend. In mijn ogen een topspeler.Hoeladans schreef:Top 30 aller tijden??![]()
Ik vind Giggs een goede speler, maar nu word ie toch lichtelijk overschat.
Ongeveer 16 jaar geleden was Ajax nog in hem geinteresseerd. Ze hikten alleen tegen de vraagprijs van 15 miljoen gulden aan... (althans dat was destijds het gerucht)Justin schreef:In mijn ogen al 20 jaar spelend op een enorm hoog niveau. Heeft elke prijs gewonnen die er maar valt te winnen en blijft beslissend. In mijn ogen een topspeler.Hoeladans schreef:Top 30 aller tijden??![]()
Ik vind Giggs een goede speler, maar nu word ie toch lichtelijk overschat.
Echt waar? Wow, Giggs had ik zeker heel graag eens in het Ajax-shirt gezien. Prima voetballer, zeer geschikt voor toen Ajax nog AJAX was.Khraa schreef: Ongeveer 16 jaar geleden was Ajax nog in hem geinteresseerd. Ze hikten alleen tegen de vraagprijs van 15 miljoen gulden aan... (althans dat was destijds het gerucht)
Ik snap het ook nog steeds niet, hoor. Ik vond hem ook nu weer niet zo heel denderend. Wereldtop? Welnee. Die Engelsen hebben er een handje van om iedere Brit, die een bal recht vooruit kan trappen,maar te verheerlijken. In het verleden gebeurde dat ook bij Glenn Johnson, al was die jongen eigenlijk nog 10x slechter dan Bale. Huddlestone? Lievelingetje bij Spurs, maar voetballen kan 'ie niet. Gisteren was 'ie van amateurniveau.Jöhnk schreef:Bale....dramatische voetballer vind ik dat. Of is het een hardloper?
Klopt maar ik had wel de indruk dat hij normaal gesproken de ballen beter raakt. Ik ben het op zich wel met je eens dat Engelsen ontzettend hysterisch kunnen reageren op een zweem van talent. Maar ik zou die Bale toch niet onderschatten. Hij moet het inderdaad wel van zijn snelheid en zijn kracht hebben, daarmee gaat hij er voorbij. Maar tegelijkertijd lukt dat alleen maar omdat hij wel op die snelheid, en terwijl hij kracht zet in het duel, de bal heel zuiver en met voldoende gevol raakt. Als hij een wat mindere techniek zou hebben, dan zou hij die acties niet kunnen maken omdat de bal dan te ver voor zich uit wordt gespeeld, of te dichtbij, of teveel naar binnen of naar buiten. Het wordt wat overdreven, maar hij kan echt wel wat bijzonders.Peter schreef:Ik snap het ook nog steeds niet, hoor. Ik vond hem ook nu weer niet zo heel denderend. Wereldtop? Welnee. Die Engelsen hebben er een handje van om iedere Brit, die een bal recht vooruit kan trappen,maar te verheerlijken. In het verleden gebeurde dat ook bij Glenn Johnson, al was die jongen eigenlijk nog 10x slechter dan Bale. Huddlestone? Lievelingetje bij Spurs, maar voetballen kan 'ie niet. Gisteren was 'ie van amateurniveau.Jöhnk schreef:Bale....dramatische voetballer vind ik dat. Of is het een hardloper?