Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Zoals je zegt, als je ruim 10 jaar zo weinig wint bij zo'n grote club...Raymon schreef: Als Van Gaal na 11! Jaar net zoveel gewonnen heeft als Wenger dan wordt ie gefileerd.
Wenger is ook degene die Sanogo naar Arsenal haalde.

De grote investeringen van Wenger zijn raak. Die van Van Gaal zijn dat niet. Özil, Alexis, Koscielny, Mertesacker (slechte motoriek, maar hij haalt onwijs veel weg), Cech: dat zijn voltreffers.
Alleen komt ie met Coquelin of Flamini als holding midfielder aankakken. Da's veel te weinig en dat weerspiegelt zich in de wisselvallige resultaten.
Stats don't lie. Kijk eens naar onze Toby: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eason.html
Doet precies dat wat ie bij Ajax ook al zo goed deed: veel weghalen. Knap hoor, het is 'm gegund.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als je nooit wat wint dan zijn je aankopen nooit voltreffers.wimpey schreef:Zoals je zegt, als je ruim 10 jaar zo weinig wint bij zo'n grote club...Raymon schreef: Als Van Gaal na 11! Jaar net zoveel gewonnen heeft als Wenger dan wordt ie gefileerd.
Wenger is ook degene die Sanogo naar Arsenal haalde.Aan de andere kant heeft Arsenal honderden miljoenen in het stadion gepompt. Van Gaal mocht dat binnen een kalenderjaar in spelers investeren.
De grote investeringen van Wenger zijn raak. Die van Van Gaal zijn dat niet. Özil, Alexis, Koscielny, Mertesacker (slechte motoriek, maar hij haalt onwijs veel weg), Cech: dat zijn voltreffers.
Alleen komt ie met Coquelin of Flamini als holding midfielder aankakken. Da's veel te weinig en dat weerspiegelt zich in de wisselvallige resultaten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
De een is nauwelijks hersteld (Shako) of de ander valt uit. Ik word er een beetje moe van.
M Skrtel Hamstring Injury
J Milner Calf/Shin Injury
D Lovren Knee Injury
S Mignolet Hamstring Injury
J Rossiter Hamstring Injury
Sturridge Hamstring Injury
D Ings ACL Knee Injury
J Gomez ACL Knee Injury
Flanagan Knee Injury
M Skrtel Hamstring Injury
J Milner Calf/Shin Injury
D Lovren Knee Injury
S Mignolet Hamstring Injury
J Rossiter Hamstring Injury
Sturridge Hamstring Injury
D Ings ACL Knee Injury
J Gomez ACL Knee Injury
Flanagan Knee Injury
YNWA
Verheijen weet vast hoe het beter had gemoeten!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Voor hamstringblessures is het wetenschappelijk uitgezocht en er is een oefening die significant dat soort blessures vermindert, de Nordic Hamstring Excercise:
http://www.umcutrecht.nl/nl/Over-Ons/Ni ... ij-voetbal
http://www.umcutrecht.nl/nl/Over-Ons/Ni ... ij-voetbal
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik proef een cynische ondertoon in je post, maar ik denk dat hij dat zeker weet.Khraa schreef:Verheijen weet vast hoe het beter had gemoeten!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Er is niets mis met je smaakpapillen. Ik vind Verheijen een mediageile kwal die altijd achteraf zijn gelijk probeert te halen over over omstandigheden waar hij niet alles vanaf weet en waar hij niet direct bij betrokken is.Duke schreef:Ik proef een cynische ondertoon in je post, maar ik denk dat hij dat zeker weet.Khraa schreef:Verheijen weet vast hoe het beter had gemoeten!
Wenger schiet de bungelende LVG te hulp. Hij vindt het wel prima zo met Lowie bij United? Een veeg teken.
http://www.espnfc.us/manchester-united/ ... ournalists
http://www.espnfc.us/manchester-united/ ... ournalists
- InnerHarbour
Ken jij deze gozer Wim, is dat echt een versterking of wordt je er niet veel wijzer van?
YNWA
Engeland en Schotland
Dat klopt niet (hoewel hij wel eeb mediageile kwal is). Hij geeft vaak genoeg van tevoren aan waar hij problemen verwacht. Heeft gisteren bijvoorbeeld nog attentie gevraagd voor de te verwachten blessures bij Liverpool in de komende periode.Khraa schreef:
Er is niets mis met je smaakpapillen. Ik vind Verheijen een mediageile kwal die altijd achteraf zijn gelijk probeert te halen over over omstandigheden waar hij niet alles vanaf weet en waar hij niet direct bij betrokken is.
Het is een irritante betweter, maar weet het ook wel beter dan veel van de amateurs die in de top van het voetbal aanwezig zijn.
Daar brandt Klopp z'n handen niet aan, IH. Minder dan wat de Reds hebben op die plek.
- InnerHarbour
Thankswimpey schreef:Daar brandt Klopp z'n handen niet aan, IH. Minder dan wat de Reds hebben op die plek.
YNWA
Gisteren zegt natuurlijk helemaal niets over Liverpool. Als Liverpool nu de komende maanden geen blessuregevallen heeft hoor je hem niet. Als ik over 20 % van de clubs in Europa voorspel dat ze meer blessures gaan krijgen, is 10% daarvan vast wel in orde, dan ga je daar lekker op door en geef je aan dat je toch enorm gelijk hebt.Iniesta schreef:Dat klopt niet (hoewel hij wel eeb mediageile kwal is). Hij geeft vaak genoeg van tevoren aan waar hij problemen verwacht. Heeft gisteren bijvoorbeeld nog attentie gevraagd voor de te verwachten blessures bij Liverpool in de komende periode.Khraa schreef:
Er is niets mis met je smaakpapillen. Ik vind Verheijen een mediageile kwal die altijd achteraf zijn gelijk probeert te halen over over omstandigheden waar hij niet alles vanaf weet en waar hij niet direct bij betrokken is.
Het is een irritante betweter, maar weet het ook wel beter dan veel van de amateurs die in de top van het voetbal aanwezig zijn.
Tja zo praat je ook alles recht. Je geeft eerst aan dat hij altijd achteraf zijn gelijk probeert te krijgen. Ik geef een concreet/recent voorbeeld aan dat hij waarschuwt/voorspelt dat Liverpool een probleem gaat krijgen.
Hij noemt 1 concreet team nu vooraf aan, niks achteraf.
- raymon
- Contacteer:
Liverpool heeft al een zooi blessures dus die voorspelling durf ik ook wel aan.Iniesta schreef:Tja zo praat je ook alles recht. Je geeft eerst aan dat hij altijd achteraf zijn gelijk probeert te krijgen. Ik geef een concreet/recent voorbeeld aan dat hij waarschuwt/voorspelt dat Liverpool een probleem gaat krijgen.
- raymon
- Contacteer:
Bojan de beul van VGaal.
Bij Guus ligt ie er na een half uur in.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En Watford weer gelijk. Gemist.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Opsteker voor IH!!!!
Koeman 2-0 voor tegen Arsenal. De eerste was een wereldgoal van Cucho Martina.
Als leicester en arsenal verliezen, is het verlies van manu extra suf.
Het optreden van Koeman in de media haalde dus wel wat uit. Zijn spelers gingen als de brandweer. Arsenal heeft geen holding midfielder, Southampton liep er overheen. Geen weerbaar team als t ff niet loopt.