Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Volgens mij ben jij degene die Tevez een prutser vindt hoor..
Rooney was zeker goed tegen Arsenal. Maar denk dat iedere topclub gehakt maakt van dit Arsenal. Vermaelen, Fabregas en Arshavin waren de enige spelers die er iets van bakten. Ik denk overigens niet dat Man U ver zal gaan komen. Daarvoor missen ze teveel kwaliteit. Ook Rooney in vorm kan dat niet verbloemen. Hij is nou eenmaal niet van het niveau Ronaldo, Messi, Zlatan, Drogba.
Rooney was zeker goed tegen Arsenal. Maar denk dat iedere topclub gehakt maakt van dit Arsenal. Vermaelen, Fabregas en Arshavin waren de enige spelers die er iets van bakten. Ik denk overigens niet dat Man U ver zal gaan komen. Daarvoor missen ze teveel kwaliteit. Ook Rooney in vorm kan dat niet verbloemen. Hij is nou eenmaal niet van het niveau Ronaldo, Messi, Zlatan, Drogba.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Rishi schreef: Ik denk overigens niet dat Man U ver zal gaan komen. Daarvoor missen ze teveel kwaliteit. Ook Rooney in vorm kan dat niet verbloemen. Hij is nou eenmaal niet van het niveau Ronaldo, Messi, Zlatan, Drogba.

Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Leeds United - Spurs wordt nergens uitgezonden?!?
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Oke, op tt staat dinsdag. Morgen nog maar een poging wagen dan.
Rooney is de beste spits ter wereld.Rishi schreef:Volgens mij ben jij degene die Tevez een prutser vindt hoor..
We zullen het zien. Messi, Ronaldo en Zlatan zijn gewoon een niveautje hoger dan Rooney. En het huidige Barca maakt gehakt van Man U. Net als in de finale vorig jaar... Het verschil is dat dit Barca nog een klasse beter is en dit Man U 2 klassen minder. Do the math..Giacomo Puccini schreef:Rishi schreef: Ik denk overigens niet dat Man U ver zal gaan komen. Daarvoor missen ze teveel kwaliteit. Ook Rooney in vorm kan dat niet verbloemen. Hij is nou eenmaal niet van het niveau Ronaldo, Messi, Zlatan, Drogba.
IK GELOOF!!!!!!
Ronaldo, Zlatan, Torres..Hoeladans schreef:Rooney is de beste spits ter wereld.Rishi schreef:Volgens mij ben jij degene die Tevez een prutser vindt hoor..
IK GELOOF!!!!!!
Waarom is dit Barca een klasse beter dan vorig jaar? Ik zie het niet hoor, het loopt toch echt minder soepel.
Of doel je op Zlatan? Hij pikt zijn goals mee, maar echt indruk maakt ie nog niet. Je geeft Zlatan sowieso te veel credits, topspits maar wat heeft hij in de afgelopen jaren laten zien in CL tegen de groten ploegen?
Zlatan is natuurlijk 'mooier' dan Rooney, toch? De jongen met die rossige kop, flaporen en lichaamsbouw van een bokser. Rooney die niet past bij Barcelona, tussen de verfijnde en sierlijke voetballers als Busquets, Toure, Puyol en Abidal.
Of doel je op Zlatan? Hij pikt zijn goals mee, maar echt indruk maakt ie nog niet. Je geeft Zlatan sowieso te veel credits, topspits maar wat heeft hij in de afgelopen jaren laten zien in CL tegen de groten ploegen?
Zlatan is natuurlijk 'mooier' dan Rooney, toch? De jongen met die rossige kop, flaporen en lichaamsbouw van een bokser. Rooney die niet past bij Barcelona, tussen de verfijnde en sierlijke voetballers als Busquets, Toure, Puyol en Abidal.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Dit Barca speelt prachtig voetbal. Als iedereen fit is slopen ze iedereen gewoon. Met Zlatan erbij pakken ze Chelsea ook een stuk makkelijker.
IK GELOOF!!!!!!
Zouden jullie Terry meenemen naar het WK? En wat te doen met zijn aanvoerderschap?
IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Ronaldo, Zlatan, Torres..Hoeladans schreef:Rooney is de beste spits ter wereld.Rishi schreef:Volgens mij ben jij degene die Tevez een prutser vindt hoor..
Ja, je kunt nog meer goede spitsen gaan opnoemen. Ik vind Rooney de beste.
- Giacomo Puccini
Het is moeilijk vergelijkbaar. Want Ronaldo en Messi vind ik bijvoorbeeld geen spitsen maar vleugelaanvallers. De beste échte spitsen vind ik op dit moment Torres en Rooney.
Misschien zit Rishi nog in zijn hoofd met de Rooney van vorig jaar, die toen duidelijk in een dienende rol speelde, omdat alles om Ronaldo draaide. Zonde was dat, hoewel Ronaldo natuurlijk ook wel érg goed is.
Rooney is trouwens best een verfijnde speler, dat valt misschien niet iedereen zo op omdat hij een typisch Britse kop heeft en voorop gaat in de strijd. Dat maakt hem echter alleen maar completer en doet niets af aan zijn fantastische techniek.
Zlatan is een mooie voetballer om naar te kijken, zeker in een team als Ajax of Barcelona. Maar dat is een subjectief oordeel. Wel objectief is het feit dat hij nét niet efficient genoeg is om hem tot de beste ter wereld te bestempelen.
Drogba vind ik de Duitser onder de spitsen. Het ziet er niet uit, maar hij flikt het toch maar steeds.
Eto'o was ooit de beste spits ter wereld, maar hij is over zijn top. In Italië is hij daarom perfect op zijn plaats.
Misschien zit Rishi nog in zijn hoofd met de Rooney van vorig jaar, die toen duidelijk in een dienende rol speelde, omdat alles om Ronaldo draaide. Zonde was dat, hoewel Ronaldo natuurlijk ook wel érg goed is.
Rooney is trouwens best een verfijnde speler, dat valt misschien niet iedereen zo op omdat hij een typisch Britse kop heeft en voorop gaat in de strijd. Dat maakt hem echter alleen maar completer en doet niets af aan zijn fantastische techniek.
Zlatan is een mooie voetballer om naar te kijken, zeker in een team als Ajax of Barcelona. Maar dat is een subjectief oordeel. Wel objectief is het feit dat hij nét niet efficient genoeg is om hem tot de beste ter wereld te bestempelen.
Drogba vind ik de Duitser onder de spitsen. Het ziet er niet uit, maar hij flikt het toch maar steeds.
Eto'o was ooit de beste spits ter wereld, maar hij is over zijn top. In Italië is hij daarom perfect op zijn plaats.
Ajax!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Opgeblazen gedoe. Tuurlijk, Terry had van de ex van Bridge af moeten blijven maar is het nou allemaal zo erg? Ik denk dat er weinig profvoetballers zijn die niet af en toe een slippertje maken. Is dat erg? Ja natuurlijk, maar dat is een prive zaak, heeft niets met voetbal te maken.Rishi schreef:Zouden jullie Terry meenemen naar het WK? En wat te doen met zijn aanvoerderschap?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Spurs trouwens gewonnen van Leeds 1-3 door 3 doelpunten van Defoe. Leuke wedstrijd, dramatisch niveau maar een hoop passie. Typisch Engels dus.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik vind Rooney een goede speler hoor. Mogen ze van mij best ruilen met Pantelic. Krijgen ze Siem de Jong er gratis bij! Ik vind hem alleen niet ZO goed als mensen hem hier vinden en dat mag toch? Ik vind Messi beter. Ik vind Ronaldo beter. Ik vind Zlatan beter.Giacomo Puccini schreef:Het is moeilijk vergelijkbaar. Want Ronaldo en Messi vind ik bijvoorbeeld geen spitsen maar vleugelaanvallers. De beste échte spitsen vind ik op dit moment Torres en Rooney.
IK GELOOF!!!!!!
-
Spectaculaire wedstrijd Everton - Man. Utd. Everton is zojuist op 2-1 voorsprong gekomen.. Assist van Pienaar en Pienaar speelt echt geweldig. Altijd in beweging, goed in de combinatie... toppertje.
Whitey on the moon.
- Daily Blind
Pienaar is idd erg sterk!
3-1 inmiddels!
3-1 inmiddels!
Pienaar speelt al lang geweldig. Fantastische speler gewoon. Bij Ajax echt verkeerd gebruikt hoor. Met Heitinga in de ploeg heeft Everton weer gewonnen van een topclub. Rooney was nergens.
IK GELOOF!!!!!!
Pienaar was bij Ajax erg wisselvallig. Toen was hij ook nog erg jong.
Tis een eikel van een vent, maar hij kan wel voetballen.
Tis een eikel van een vent, maar hij kan wel voetballen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Hoezo een eikel? En bij Ajax speelde hij rechtsbuiten. Bij Everton op het middenveld.
IK GELOOF!!!!!!
Heeft hij inmiddels leren schieten?
Hij heeft nogal losse handjes wat betreft vrouwen. Een ex-collega van mij is zijn ex en die heeft hij een keer het ziekenhuis ingeslagen. Voor dat soort "mannen" kan ik geen respect opbrengen.Rishi schreef:Hoezo een eikel? En bij Ajax speelde hij rechtsbuiten. Bij Everton op het middenveld.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Rishi schreef:Hoezo een eikel? En bij Ajax speelde hij rechtsbuiten. Bij Everton op het middenveld.
Hij heeft ook vaak genoeg op het middenveld gespeeld hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -