Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door Lionel » di feb 23, 2016 10:25 am

Ach gossie, ze wonnen met 0-3. Van een laagvlieger in een soort Topklasse. Chapeau :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di feb 23, 2016 11:30 am

Ze hebben hun plicht gedaan. Meer kun je er niet van zeggen, gezien het niveau van de tegenstander.

MU heeft een wel heel gunstige loting in de FA-cup, trouwens.

zeux

Bericht door zeux » di feb 23, 2016 11:43 am

Yopi schreef:
MU heeft een wel heel gunstige loting in de FA-cup, trouwens.
Vind je?

West Ham staat maar één puntje onder ze in de PL.
Met ook Reading, Crystal Palace, Everton en Watford in de loting (en mogelijk Arsenal), behoort West Ham tot de gevaarlijkere ploegen. Dat wordt een enorme dobber.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di feb 23, 2016 11:48 am

Doelde op het verloop van het toernooi. Tot nu toe geen tegenstander van belang gehad en dan nu West Ham, ook geen topper. Het zit niet tegen. Inmiddels zijn er al aardig wat gevaarlijke tegenstanders uit.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 23, 2016 1:07 pm

Yopi schreef:Doelde op het verloop van het toernooi. Tot nu toe geen tegenstander van belang gehad en dan nu West Ham, ook geen topper. Het zit niet tegen. Inmiddels zijn er al aardig wat gevaarlijke tegenstanders uit.
West Ham doet niet onder voor Man U. Payet behoort dit seizoen tot de smaakmakers van de PL. Reid (gehaald van FC Legoland) is een van de betere verdedigers in de UK. En Bilic blijkt op al z'n adressen tot prima resultaten te komen. Leuk cluppie ook, van de bow bells en de cockney geezers. :smallgrin.gif:

elliquido

Bericht door elliquido » di feb 23, 2016 2:38 pm

blowing bubbles

https://www.youtube.com/watch?v=RRNzn1lBZt0

Boleyn Ground of upton park is een prachtig mooi klassiek engels stadion. De wijk is de laatste jaren een Pakistaanse enclave geworden en de achterban woont er grotendeels niet meer. Zelf heb ik er 2 wedstrijden mogen aanschouwen waar vooral de fa-cup tie tegen man u (waar van persie vlak voor tijd de 2-2 binnenschoot) een mooie was.

West ham gaat naar een nieuw stadion,

http://www.whufc.com/News/Stadium-News

Kunnen wel eens heel verrassend uit de hoek gaan komen komende jaren. Mooie traditie club.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 23, 2016 2:56 pm

:biggthumpup.gif:
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di feb 23, 2016 4:29 pm

Lionel schreef:Ach gossie, ze wonnen met 0-3. Van een laagvlieger in een soort Topklasse. Chapeau :excited.gif:
Ze zouden er toch uitvliegen, volgens jou?
Lionel schreef:Ik denk echt dat ze eruit vliegen.. Hoop het niet overigens. Gun hem dit ook weer niet.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di feb 23, 2016 8:46 pm

Yopi schreef:Doelde op het verloop van het toernooi. Tot nu toe geen tegenstander van belang gehad en dan nu West Ham, ook geen topper. Het zit niet tegen. Inmiddels zijn er al aardig wat gevaarlijke tegenstanders uit.
Ik moet hier wel om lachen.

Enorme pech met blessures, maar dan is de selectie te smal. Dus bij deze: mocht MU onverhoopt de FA cup winnen, dan was het mazzel.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di feb 23, 2016 11:03 pm

Man, man...

Geluk met de loting, schreef ik. En dan begin jij over blessures. :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 8:15 am

Monkey Tonk schreef:
Ik moet hier wel om lachen.

Enorme pech met blessures, maar dan is de selectie te smal. Dus bij deze: mocht MU onverhoopt de FA cup winnen, dan was het mazzel.
Iedere club heeft toch met blessures? Barca miste Messi een tijdje maar zijn daar zelfs sterker van geworden. City miste Aguero en Kompany. Arsenal ook al diverse malen belangrijke spelers gemist. Kappen met je excuses.

Van Gaal zei ook dat ze bovenaan hadden gestaan als ze fit waren geweest :excited.gif: Hoe durft hij?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2016 9:18 am

Lionel schreef: Van Gaal zei ook dat ze bovenaan hadden gestaan als ze fit waren geweest :excited.gif: Hoe durft hij?
Dat heeft ie volgens mij niet gezegd. Hij zei dat ze met een fitte selectie bovenaan stonden. Nou is dat in pak 'm beet Octember niet zo heel relevant, maar à la...

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 9:51 am

Ja dat inderdaad. Maar dan spoor je toch niet? Ze staan 5e. Rijkste club van de wereld. En dan janken om een paar blessures.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » wo feb 24, 2016 9:58 am

Lionel schreef:Rijkste club van de wereld.
Nah, er staan er nog een paar boven hoor. :smallgrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2016 10:00 am

Lionel schreef:Ja dat inderdaad. Maar dan spoor je toch niet? Ze staan 5e. Rijkste club van de wereld. En dan janken om een paar blessures.
Het is ook niet zo dat ze significant beter worden door Young, Jones of Rojo he. Ze zullen komende zomer het fundament voor een topteam weer eens moeten leggen (kopen dus). Dat hebben ze dit decennium continu verzuimd. Die neerwaartse lijn houdt niet zomaar aan.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 24, 2016 10:00 am

Hij moet zorgen dat hij het toeval uitsluit. Dát is kwaliteit. :hypocrite.gif:

Hij voelt die blessures vooral doordat zijn selectie veel te smal is. Zo te zien lopen er bij MU ook geen toptalenten rond, zoals in zijn tijd bij Ajax, Barcelona en Bayern.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 10:01 am

Onder Ferguson werd er inderdaad al prut aangekocht. En die lijn is doorgetrokken. Misschien willen ze Overmars.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2016 10:26 am

Yopi schreef: Hij voelt die blessures vooral doordat zijn selectie veel te smal is. Zo te zien lopen er bij MU ook geen toptalenten rond, zoals in zijn tijd bij Ajax, Barcelona en Bayern.
Fitness is ook kwaliteit he. Ik zie amper topatleten bij Man U. Dat 3-jarenplan was op zich een goed idee, je dicht die kloof niet van vandaag op morgen. Alleen is dan de keiharde voorwaarde dat je de middelmaat eruit werkt en in het topsegment koopt. Dat is niet gebeurd. Per saldo zijn ze niet verder dan in 2014.
Lionel schreef:Onder Ferguson werd er inderdaad al prut aangekocht. En die lijn is doorgetrokken. Misschien willen ze Overmars.
En FdB. Die dan Gudelj haalt voor 30 M en hem naast Schneiderlin posteert. Dan heb je Busquets in het kwadraat op het middenveld van Man U. :hypocrite.gif:

En dan maar zeuren om individuele kwaliteit en opportunisme omdat het voetballend niet lukt. :smallgrin.gif: The little ball should fall good one time. :neutral.gif:
Laatst gewijzigd door wimpey op wo feb 24, 2016 11:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 11:11 am

Gudelj-Scheinderlin-Fellaini :drecul.gif:

Op rechts Young. Op links Depay. Rechtsback die kneus van Torino. Linksback Daley.

Genieten!
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 24, 2016 12:51 pm

Goed nieuws voor Lowietje. :smile-ajax.gif:
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo feb 24, 2016 10:53 pm

Yopi schreef:Man, man...

Geluk met de loting, schreef ik. En dan begin jij over blessures. :confused.gif:
Inderdaad een beetje moe van dat oeverloze voorspelbare gezeik van je. Mijn eigen fout hoor. Ik hoef het natuurlijk niet te lezen. Als het over pech gaat geef jij niet thuis, maar een beetje geluk moet vooral benadrukt worden. Wie had het kunnen denken, Junkie Doodle die eens op Ajaxmania een lans brak voor de outcast Joey, en 'm nu als erelid op ignore gaat zetten? Op zich wel leuk.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 24, 2016 11:15 pm

Goh MT, heb ik je beledigd? Dat spijt me dan. :blush.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 24, 2016 11:38 pm

Daniel Taylor van The Guardian twittert:

Van Gaal with some unusual instructions for his players - says he wants to see they are all "horny" tomorrow night
Dit bericht zorgt voor beroering onder de fans van MU. :smallgrin.gif:

http://www.redcafe.net/threads/lvgs-fc- ... 027/page-2

Sandro

Bericht door Sandro » do feb 25, 2016 8:26 am

Net bij 538. Frank de Boer: Hij is niet voor niks coach van Manchester You-naait-het :smile-ajax.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » do feb 25, 2016 11:04 pm

Prima MU gezien. 5-1. Uitblinkende Memphis. Een totaal andere speler als hij met vertrouwen speelt. Weer een stap in de goede richting voor een team dat bulkt van talent, en bovendien de ene na de andere jeugdspeler inbracht (ondermeer omdat Martial zich blesseerde tijdens de warming-up). Zo won Ajax dikwijls, in een ver verleden, dus leuk om dat model nu in ontwikkeling te zien bij MU. Tegenstander niet geweldig, maar ze lieten die alle hoeken van het veld zien met zeer aanvallend voetbal. Goed voor een team om te weten dat het zo kan, want dan kan je hetzelfde blijven nastreven tegen sterkere teams. Als MU over een jaar regelmatig zo speelt ... dan heeft LVG zijn werk prima gedaan. Een trainer kan een team dat gogme niet geven. De spelers moeten daartoe zelf besluiten, en dat gebeurde deze keer voor het eerst onder LVG. Dus een moment om even bij stil te staan.

Arsenal wacht...
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op do feb 25, 2016 11:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie