Dat zeker. Ze worden gek bij het idee dat City Guardiola haalt, terwijl ze zelf met LVG blijven zitten.zeux schreef:Guardiola vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Bayern, meldt nu.nl. Dit zal voor opwinding zorgen in het Rode Café. :-)

Moderator: mods
Dat zeker. Ze worden gek bij het idee dat City Guardiola haalt, terwijl ze zelf met LVG blijven zitten.zeux schreef:Guardiola vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Bayern, meldt nu.nl. Dit zal voor opwinding zorgen in het Rode Café. :-)
Boewhahahahaha, no love lost tussen die twee.Lionel schreef:Of hoe je de tegenstander geen hand geeft... oh nee, dat was Klopp
Ja. En Danny Blind volgt hem op.InnerHarbour schreef:Wie is er vrij? Hiddink?
Is MU straks te laat.zeux schreef:Ancelotti als stopgap voor de rest van het seizoen voordat hij naar bayern gaat?
Former England captain Alan Shearer: "Eden Hazard - player of the season - wouldn't get in a second division side now the way he's playing.
"I have never known a capitulation like it. The players have just not performed and have a lot to answer for. They've let the club and the manager down."
Former Liverpool defender Jamie Carragher: "No group of players of that quality should be performing as they are.
"I'm a massive fan of Jose Mourinho but, with the results, something had to change. The only way you can change it right now is change the manager. It was the only decision the owner could make really."
Former Arsenal striker Thierry Henry: "The players should be held accountable. What happened in some of the games is not all down to Mourinho. There was a lack of desire and commitment.
"You can't sack the players, so go for the manager. I am now thinking if I am going into the right profession."
Sun journalist Rob Beasley: "If you watched Eden Hazard the other night at Leicester, if that wasn't a guy that showed no guts or stomach for the fight I have never seen one.
"When you have players like that, you are going to have problems as a manager no matter who you are."
BBC radio presenter Garry Richardson: "This is a quote from Mourinho - 'I've got a couple of bad apples that are causing me a lots of problems and it is a very difficult situation to handle for me".
He, watch it!wimpey schreef: De toppers zitten bij subtoppers als Atletico, Dortmund, Liverpool i.p.v. bij de echte topclubs.
Blijkbaar wel. Goede move, denk ik. Ppl manager à la Heynckes, Hitzfeld en net als die mannen geen groot ego en een vrij verdedigend denkende trainer. TD Sammer is een vulkaan. Combi met een mellow Ancelotti kon 'm wel eens worden. Met Guardiola zie ik ze de CL niet winnen. 'Iets' ontbreekt er...zeux schreef:Bayern krijgt toch ancelotti volgend jaar?
Is nu in onderhandeling met Chelsea. Bijzondere keuze. Ome Roman zal zijn naam wel genoemd hebben.Jinne schreef:Hiddink wel echt hoog op lijstje om het seizoen af te maken.
Stoke-uit inderdaad lastiger dan Villareal-uitInnerHarbour schreef:Dat lijkt me niet, die veelal wandelende kabouter heeft geen zin in een competitie waar hij elke wedstrijd voluit moet gaan. Die blijft liever in Spanje waar 70% van de tegenstanders al op hun rug gaan liggen als die verzameling matennaaiers uit Barcelona langskomt.
Het zou wel even wennen voor hem zijn. Enerzijds hebben ze daar nog steeds veel grote, logge mannen in de verdediging waar hij met zijn handelingssnelheid makkelijk voorbij gaat. Maar anderzijds krijgt hij ook de hele tijd stevig lichamelijk contact te verwerken zonder dat hij een vrije trap krijgt als hij gaat liggen.Lionel schreef:Stoke-uit inderdaad lastiger dan Villareal-uit![]()
![]()
Laat die vervuiler met zijn duikgedrag maar lekker bij die andere matennaaiers blijven.brigade zuid schreef:Als er geclaimd wordt dat Messi de beste van de wereld is mag ie het ook wel eens in een andere competitie laten zien.