Klopp: "We made our goal, but because we weren’t good enough today, the linesman thought, ‘Don’t make world-class goals if you play this shit."

Moderator: mods
Klopp: "We made our goal, but because we weren’t good enough today, the linesman thought, ‘Don’t make world-class goals if you play this shit."
En met een beetje mazzel ook een kampioen die degradeert.Yopi schreef: Ze krijgen daar een kampioen van de armoede.
Hoezo heeft hij er Schwung ingebracht? Ik zie gisteren een draak van een wedstrijd, vorige week een draak van een wedstrijd, en tegen Palace was het ook al niet om aan te gluren. Er schwung inbrengen lijkt me wat anders dan een paar keer een tegenstander er leuk uitcounteren. Wanneer gaat zijn Liverpool het spel maken?wimpey schreef: NUFC was feller, gepassioneerder. Leek op enige vorm van gemakzucht van de kant van Liverpool na de recente shows bij Southampton en City. Klopp heeft er post-Rodgers Schwung ingebracht, maar de kunst is nu om het gemiddelde niveau verder op te krikken middels een aantal goede aankopen en qua belastbaarheid. Anders kom je, net als elders in the North-West, maar stapvoets vooruit he.
Hij heeft zinvol geinvesteerd, het zijn allemaal versterkingen die ofwel veel potentie hebben, of wel stabiliteit in den nieuwe voetbalstijl brengen. Je hebt namelijk een aantal spelers nodig die dat spelletje echt zien om te voorkomen dat de overigen als een kip zonder kop gaan draven. Dat jij altijd aan komt kakken met je persoonlijke favorietjes is geen onderbouwing van de stelling dat er slecht ingekocht zou zijn.wimpey schreef:Man U heeft het tegen geen enkele ploeg makkelijk. Als al die miljoenen zinvol geïnvesteerd zouden zijn, dan zou er aantrekkelijker en aanvallender gespeeld worden. En automatisch beter gepresteerd worden.Le T. schreef: Ja, die Engelse ploegen die met 10 man achter de bal spelen zijn niet makkelijk, dat was me al eerder opgevallen.
Het is niet zo to the point he.Op de vraag v.w.b. de CL geef je maar geen antwoord?
Tja en dit ondanks het voorspelde doomsenario van sommige leden hier............ Zou het soms kunnen dat ze er een stuk minder kijk op hebben dan dat ze zelf denken.wimpey schreef:Overige Engelse ploegen gaan wel door dus. Arsenal rolt Olympiakos op in Athene.
Want het gaat zo fantastisch?InnerHarbour schreef:Tja en dit ondanks het voorspelde doomsenario van sommige leden hier............ Zou het soms kunnen dat ze er een stuk minder kijk op hebben dan dat ze zelf denken.wimpey schreef:Overige Engelse ploegen gaan wel door dus. Arsenal rolt Olympiakos op in Athene.
Meer Engelsen dan Duitsers door. En 3 van 5 Spanjolen, als ik me niet vergis. De PL is 'anders', maar niet slecht natuurlijk.Lionel schreef: Want het gaat zo fantastisch?
Dortmund had vorig jaar een slecht jaar. Mede door het vertrek van wat spelers en wat missers op de transfermarkt. Maar die zijn wel ff beter dan de Engelse clubs. Wolfsburg is boven United geeeindigd, zelfs met de verkoop van KdB.wimpey schreef:Meer Engelsen dan Duitsers door. En 3 van 5 Spanjolen, als ik me niet vergis. De PL is 'anders', maar niet slecht natuurlijk.Lionel schreef: Want het gaat zo fantastisch?
Deels wel mee eens, ja. Of Barca in de stromende regen week in, week uit makkelijk bij Stoke, Sunderland en WBA zou winnen is een tweede. De PL is 9 van de 10 keer roll over & die. Dat is geen sterke competitie in de zin van weerstand.Lionel schreef: Engelse clubs hebben totaal 0 beleid. Ze doen maar wat. En dat zie je ook terug in het spel. Ze kloten maar wat aan.
Ook Giggs zou in beeld zijn. Lijkt mij een heel goede move voor hem. Kan hij een jaar of anderhalf bij Swansea bewijzen dat hij het kan, om dan bij het einde contract van Van Gaal terug naar United te gaan, wanneer dat dan opportuun is.InnerHarbour schreef:Goed plan van Zweden.![]()