Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma dec 07, 2015 10:00 am

Flinke misser van de linesman: volgens hem offside.
Klopp: "We made our goal, but because we weren’t good enough today, the linesman thought, ‘Don’t make world-class goals if you play this shit."
:biggrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 07, 2015 10:33 am

Manchmal hat man kein Glück und dann kommt auch noch Pech dazu. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 07, 2015 10:43 am

:ajaxsmiley.gif:
Nu is Liverpool natuurlijk geen titelkandidaat maar je mag daar gewoon niet verliezen. Als je een slechte dag hebt moet je nog gewoon een punt pakken net zoals je thuis niet van CP mag verliezen, gaat het niet, dan maar gelijkspelen.

Nu ja als ze a.s. zondag met mij erbij maar winnen van West Brom. :neutral.gif:
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma dec 07, 2015 10:48 am

Ik had gedacht dat Liverpool er wel weer bij zou komen. Omdat de rest weinig tot niets laat zien. Maar wat Liverpool laat zien is ook niet best. Het Engelse voetbal zit in een zwakke periode.

Ze krijgen daar een kampioen van de armoede. :smallgrin.gif:

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma dec 07, 2015 12:04 pm

Yopi schreef: Ze krijgen daar een kampioen van de armoede. :smallgrin.gif:
En met een beetje mazzel ook een kampioen die degradeert.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/35021767

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma dec 07, 2015 2:11 pm

Dat zou mooi zijn. :headbang.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » ma dec 07, 2015 4:18 pm

wimpey schreef: NUFC was feller, gepassioneerder. Leek op enige vorm van gemakzucht van de kant van Liverpool na de recente shows bij Southampton en City. Klopp heeft er post-Rodgers Schwung ingebracht, maar de kunst is nu om het gemiddelde niveau verder op te krikken middels een aantal goede aankopen en qua belastbaarheid. Anders kom je, net als elders in the North-West, maar stapvoets vooruit he.
Hoezo heeft hij er Schwung ingebracht? Ik zie gisteren een draak van een wedstrijd, vorige week een draak van een wedstrijd, en tegen Palace was het ook al niet om aan te gluren. Er schwung inbrengen lijkt me wat anders dan een paar keer een tegenstander er leuk uitcounteren. Wanneer gaat zijn Liverpool het spel maken?
wimpey schreef:
Le T. schreef: Ja, die Engelse ploegen die met 10 man achter de bal spelen zijn niet makkelijk, dat was me al eerder opgevallen.
Man U heeft het tegen geen enkele ploeg makkelijk. Als al die miljoenen zinvol geïnvesteerd zouden zijn, dan zou er aantrekkelijker en aanvallender gespeeld worden. En automatisch beter gepresteerd worden.
Hij heeft zinvol geinvesteerd, het zijn allemaal versterkingen die ofwel veel potentie hebben, of wel stabiliteit in den nieuwe voetbalstijl brengen. Je hebt namelijk een aantal spelers nodig die dat spelletje echt zien om te voorkomen dat de overigen als een kip zonder kop gaan draven. Dat jij altijd aan komt kakken met je persoonlijke favorietjes is geen onderbouwing van de stelling dat er slecht ingekocht zou zijn.
Op de vraag v.w.b. de CL geef je maar geen antwoord?
Het is niet zo to the point he.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 09, 2015 8:25 am

Mijn goeie god die Sturridge en zijn pijngrens van een kuikentje is weer geblesseerd, dat is de 18de keer in 3 jaar, doorselecteren Klopp, hij kan een goal maken maar dat doe je alleen als je speelt, niet vanaf de tribune.

“Beyond a joke” – Liverpool fans react to yet another Sturridge injury
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 09, 2015 5:48 pm

Goed plan van Zweden. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 10, 2015 7:36 am

wimpey schreef:Overige Engelse ploegen gaan wel door dus. Arsenal rolt Olympiakos op in Athene.
Tja en dit ondanks het voorspelde doomsenario van sommige leden hier............ Zou het soms kunnen dat ze er een stuk minder kijk op hebben dan dat ze zelf denken. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 10, 2015 8:41 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Overige Engelse ploegen gaan wel door dus. Arsenal rolt Olympiakos op in Athene.
Tja en dit ondanks het voorspelde doomsenario van sommige leden hier............ Zou het soms kunnen dat ze er een stuk minder kijk op hebben dan dat ze zelf denken. :smallgrin.gif:
Want het gaat zo fantastisch?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 10, 2015 8:52 am

Lionel schreef: Want het gaat zo fantastisch?
Meer Engelsen dan Duitsers door. En 3 van 5 Spanjolen, als ik me niet vergis. De PL is 'anders', maar niet slecht natuurlijk.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 10, 2015 9:37 am

Mooiste competitie te wereld!
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 10, 2015 9:52 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: Want het gaat zo fantastisch?
Meer Engelsen dan Duitsers door. En 3 van 5 Spanjolen, als ik me niet vergis. De PL is 'anders', maar niet slecht natuurlijk.
Dortmund had vorig jaar een slecht jaar. Mede door het vertrek van wat spelers en wat missers op de transfermarkt. Maar die zijn wel ff beter dan de Engelse clubs. Wolfsburg is boven United geeeindigd, zelfs met de verkoop van KdB.

Sevilla ook geplunderd dit jaar. Valencia presteert wel echt onder de kunnen. Maar wanneer je de 3 Spaanse clubs tegen de 3 Engelse ploegen laat spelen weet ik wel wat er gebeurt hoor :hypocrite.gif: Hetzelfde met Bayern tegen de Engelse teams, al zou je er een all-star-team van maken.

Engelse clubs hebben totaal 0 beleid. Ze doen maar wat. En dat zie je ook terug in het spel. Ze kloten maar wat aan.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 10, 2015 10:27 am

Lionel schreef: Engelse clubs hebben totaal 0 beleid. Ze doen maar wat. En dat zie je ook terug in het spel. Ze kloten maar wat aan.
Deels wel mee eens, ja. Of Barca in de stromende regen week in, week uit makkelijk bij Stoke, Sunderland en WBA zou winnen is een tweede. De PL is 9 van de 10 keer roll over & die. Dat is geen sterke competitie in de zin van weerstand.

zeux

Bericht door zeux » za dec 12, 2015 4:42 pm

InnerHarbour schreef:Goed plan van Zweden. :hypocrite.gif:
Ook Giggs zou in beeld zijn. Lijkt mij een heel goede move voor hem. Kan hij een jaar of anderhalf bij Swansea bewijzen dat hij het kan, om dan bij het einde contract van Van Gaal terug naar United te gaan, wanneer dat dan opportuun is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 15, 2015 7:39 am

Ik zat letterijk eerste rij zondag, als ik zou willen had ik er een paar kunnen laten struikelen. :smile-ajax.gif: Vooral op Emre Can zitten letten, geweldige voetballer altijd de juiste oplossing vinden. Beste speler van Liverpool.

BTW, als je dan toch niet kan winnen is the best next thing de gelijkmaker in blessuretijd maken, je kan zien dat ze een Duitse trainer hebben. :neutral.gif:
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » di dec 15, 2015 10:28 am

Leicester wint van Chelsea en Gary Lineker belooft om de eerste Match of the Day van volgend seizoen in zijn onderbroek te presenteren als ze ook kampioen worden:
De reactie van zijn vrouw vind ik hilarisch, wetende wat hij op het WK1990 (in zijn broek poepen tijdens de wedstrijd/halve finale) heeft gedaan :ajaxsmiley.gif: :
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di dec 15, 2015 10:37 am

Bah, wat vies. Is dat echt zo?

Weinig kans op. Arsenal en MC zullen zich wel herpakken. En wie weet komt Liverpool er nog bij, maar dan moet het flink inkopen in de winterstop. Het huidige team is niet veel soeps.

beelzebub

Bericht door beelzebub » di dec 15, 2015 11:36 am

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

zeux

Bericht door zeux » wo dec 16, 2015 11:45 pm

Guardiola vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Bayern, meldt nu.nl. Dit zal voor opwinding zorgen in het Rode Café. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 17, 2015 8:46 am

Die gaat natuurlijk niet met die kneuzen in het rood werken. Zie je het al voor je?

Kijk alleen al naar zijn rechtsbacks. Dani Alves en Lahm.. En dan gaat hij nu met die prutser uit Torino werken?
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » do dec 17, 2015 10:41 am

Laatste stuntje van Johan; hij wordt trainer van Ajax.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 17, 2015 11:07 am

Oh geweldig, eerste les van Guardiola, hoe smeer ik de tegenstander zoveel mogelijk kaarten aan.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 17, 2015 12:49 pm

Of hoe je de tegenstander geen hand geeft... oh nee, dat was Klopp :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie