Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Monkey Tonk

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 19, 2016 11:22 pm

Yopi schreef:Natuurlijk is MT serieus. Hij is de laatste gelovige. Of is er nog iemand die denkt dat dit goed komt?
Vreemd. Ik dacht dat ik tijdens dit hele verhaal vrij objectief was. Ik volgde het met interesse vanuit het oogpunt van hoe je het best een team kunt bouwen, met alles eromheen. Of dit LVG wel of niet lukt interesseert me in principe niet. Wel hoe er met de uitdagingen wordt omgegaan.

Jij, daarentegen, bent in dit topic zeer 'gelovig' in het aanhangen van wat je wilt zien. Het lijkt er zowaar op dat je alles van voetbal weet zolang je Cruijff na kunt praten, en dat je voetbalinzichten daarbuiten vervallen tot het niveau van de fans op een maf MU forum.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za feb 20, 2016 7:21 am

Thursday’s dismal 2-1 defeat at Midtjylland in the Europa League last-32 first leg has reaffirmed this view of Van Gaal, with players uneasy about his tactics and training methods. United face the struggling League One side Shrewsbury in the FA Cup on Monday.
Van Gaal loses confidence of senior United players who want Mourinho
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za feb 20, 2016 6:04 pm

https://www.facebook.com/GoalUK/videos/ ... =2&theater

Zus van Moratti klapt uit de school...

De geruchten worden steeds sterker. Zou MU met LVG hebben afgesproken dat hij het seizoen mag afmaken no matter what, maar dat het daarna voorbij is?

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 20, 2016 6:21 pm

Yopi schreef: Zou MU met LVG hebben afgesproken dat hij het seizoen mag afmaken no matter what, maar dat het daarna voorbij is?
À la Bayern destijds. Alleen ging het daar dermate mis dat ze 'm nog ontsloegen, want kwalificatie voor de CL stond op de tocht. Harry Redknapp zei laatst iets van "those in the know have told me Mourinho will manage Man U next season"...

Die Woodward heeft nu 2 keer de plank misgeslagen met z'n managers. De volgende moet raak zijn. Ik zie Mourinho wel raak zijn: hij perst de sinaasappel compleet uit, heeft via Mendes een geweldig netwerk en z'n filosofie reikt niet verder dan het scorebord. Hij zal het latje een stukje hoger leggen en een weerbare selectie in elkaar draaien. Niet uit te sluiten dat die club volgend seizoen gewoon om de titel meespeelt.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za feb 20, 2016 8:59 pm

De volgende moet inderdaad raak zijn. Anders is Woodward het haasje.

LVG zal nu met zijn legacy bezig zijn. Nog iets winnen en zijn carrière gaat tenminste niet als een nachtkaars uit. Ik las ergens dat hij liever de FA-Cup won dan de UEFA-cup, want 'de FA-cup heb ik nog niet'....

Vraag is of de supporters van MU het tot het einde van het seizoen met hem uithouden.

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 21, 2016 7:01 am

Natuurlijk niet. Die vliegt maandag uit de FA denk ik zo.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 21, 2016 7:51 am

Shrewsbury Town staat op de 21 plaats in League One, twee league's lager, dat gaan ze wel redden, al is het maar een replay. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 21, 2016 10:14 am

Ik denk echt dat ze eruit vliegen.. Hoop het niet overigens. Gun hem dit ook weer niet.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 22, 2016 10:40 am

Ach nee. Shrewsbury (had er nog nooit van gehoord) schijnt 21e te staan in Division One. Het is Feyenoord tegen JVC Cuyk.

Wat FC Legoland betreft, dat maakt best een kans als het niet te veel ontzag toont. Maar dat is het juist, nu komt de druk erop voor die jongens.

elliquido

Bericht door elliquido » ma feb 22, 2016 12:10 pm

Yopi schreef:Ach nee. Shrewsbury (had er nog nooit van gehoord) schijnt 21e te staan in Division One. Het is Feyenoord tegen JVC Cuyk.

.
wie van deze 2 is dan Man U :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 22, 2016 1:09 pm

:smallgrin.gif:

MU, dat is het team waarbij Murphy meedoet. :hypocrite.gif:

zeux

Bericht door zeux » ma feb 22, 2016 9:06 pm

De kop zit nog niet op de kip. Wat een onrust. Hallelujah. De spanning zit er daar goed op.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 22, 2016 9:33 pm

Dat leek me toch buitenspel bij die vrije trap. Zijn die jongens van Shrewsbury full-prof?

zeux

Bericht door zeux » ma feb 22, 2016 9:50 pm

wimpey schreef:Dat leek me toch buitenspel bij die vrije trap.
Dat grapje zag ik ook een aantal maal bij Barcelona. Ik begrijp die nieuwe regel ook voor geen meter. Iets in de trant van 'als je niet direct deelneemt aan de aanval kun je niet buitenspel zijn', of zoiets.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 22, 2016 10:15 pm

zeux schreef: Dat grapje zag ik ook een aantal maal bij Barcelona. Ik begrijp die nieuwe regel ook voor geen meter. Iets in de trant van 'als je niet direct deelneemt aan de aanval kun je niet buitenspel zijn', of zoiets.
Ze zetten een muurtje tussen de muur en de keeper. Op het moment dat Mata 'm neemt, zijn ze nog niet ter hoogte van de eerste muur. Buitenspel, lijkt me...

zeux

Bericht door zeux » ma feb 22, 2016 10:22 pm

Bal ging rechtstreeks naar de goal, dus die drie 'namen niet deel aan de aanval' of zo? Ik probeer ook maar wat. Zie het tegenwoordig vaker. En dan ook jongens die vervolgens in de rebound de bal krijgen en scoren...

zeux

Bericht door zeux » ma feb 22, 2016 10:34 pm

Depay laat niet zien waarom hij in de basis zou moeten staan...

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 22, 2016 10:36 pm

Blokkeren het zicht van de keeper. Hoe dan ook, slimme ingestudeerde variant.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma feb 22, 2016 10:56 pm

wimpey schreef:Blokkeren het zicht van de keeper. Hoe dan ook, slimme ingestudeerde variant.
1-1 voor het buitenspelmuurtje. Een eerdere vrije trap, ook met zo'n muurtje, was van de voet van Memphis regelrecht op weg naar de kruising, totdat Martial de bal katachtig weg wist te koppen; omdat het 'slimme' muurtje toch ergens heen moet.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 22, 2016 11:15 pm

Hebben jullie echt naar Shrewsbury-MU gekeken? Dat noem ik toewijding! :biggthumpup.gif: :smallgrin.gif:

Zo'n wedstrijd is toch een trainingspartijtje?

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di feb 23, 2016 1:05 am

Ben er niet voor gaan zitten, maar stond wel aan als achtergrondmuziek.

Blind heeft een prima dieptepass in de voeten tegenwoordig. Kan me nog herinneren dat hij het bij Ajax al heel wat vond om bij hoge uitzondering een dwarrelig dingetje naar een aanvaller te sturen. Nu zijn ze mooi strak en op maat. Neemt ook de corners. Die jongen wordt steeds beter en zit zeker nog niet aan zijn plafond.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di feb 23, 2016 1:39 am

Hes been good, better than Smalling lately, one of the few players I dont feel a deep inner hatred towards right now.
Op Redcafe zijn ze inmiddels ook om en beginnen hem steeds meer te waarderen!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 23, 2016 7:54 am

Op het moment dat van Gaal weg is en Morinho binnen zit Delay waar hij thuishoort, de tribune want als zijn achternaam niets meer betekend voor een trainer of deze geen vriendjes van pappie is gaat zijn nek er volkomen terecht af.

Niet de slechtste van het veld tegen een praktisch derde klasser, nou chapeau. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 23, 2016 8:16 am

Yopi schreef: Zo'n wedstrijd is toch een trainingspartijtje?
Voor dit Man U zijn er geen trainingspartijtjes. Lopen met de bal kunnen ze dan weer wel. Ik schat ze in op het niveau van Ajax. Ook Ajax speelt geen gemakkelijke wedstrijden.

Le T.

Bericht door Le T. » di feb 23, 2016 10:10 am

Yopi schreef:Hebben jullie echt naar Shrewsbury-MU gekeken? Dat noem ik toewijding! :biggthumpup.gif: :smallgrin.gif:

Zo'n wedstrijd is toch een trainingspartijtje?[/quote]
Achteraf wel ja, vooraf waren er nog een heleboel toegewijden die zich verheugden op een moeilijke wedstrijd. Al is niet helemaal duidelijk waaraan ze toegewijd zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie